Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2016-07-06 19:50 Segítsetek!

adani530 írta:
Sziasztok! Nem tudom tapasztalat e már valaki hasonlót, de amikor rá adom a gyújtást az autóra magától elkezd jobbra indexelni, pedig a kar alap állásban van. Aztán ha kiveszem a kulcsot és lezárom, akkor pedig a jobb oldalon a parkoló lámpa elől hátul világít. Valaki valami megoldást tud erre?? Előre is köszönöm!!


Sztem behalt az indexkarod.

Bitu79 Elküldve: 2016-07-06 19:43 Segítség, beázik az autóm!!!!

Gabi írta:
YELLOW írta:
Gabi írta: Sziasztok. Ahogy olvasom a hozzászólásokat általában az ajtóknál folyik be a viz a BMW-ék nagy részébe mert a vizzáró fóliát elengedi a ragasztóanyag, de azt mondja meg valaki a kombi bömbibe a pótkerék mélyedésébe honnan kerül víz?? A karoszéria ép a csomagtér ajtó géderek szintén jók. Esetleg a nyitható csomagtér ajtó üveg nem zár jol??
Ha valakinek megvan a megfejtés kíváncsian várom.


kombik a csomagtér oldalablaknál áznak ha minden igaz. ha van CD tár és ilyenek, azok is be szoktak krepálni tőle.


Köszi a tippet majd szétnézek azon a környéken, mert ugyis hátsó telót cserélek ahoz meg eléggé meg kel bontani a kárpitot hátha látok valami víz folyás nyomot.
CD táram nincs, nem is hiányzik.



Lámpáknál is be szokott ázni a szigetelésnél.Főleg ha nem gyári a lámpa...

Bitu79 Elküldve: 2016-07-05 01:00 Autóvásárlás

Ahogy Yellow írta előzőleg,ugyanezen okok miatt én sem vennék x3-at,és x5-öt sem.Valahogy nem az én világom

Bitu79 Elküldve: 2016-07-05 00:58 Autóvásárlás

YELLOW írta: egyszerűen csak azért olcsóbbak az X3-ak, mert nem egy népszerű típus. nem olyan menő mint egy X5, így a sötétek sem vették annyira. leginkább újgazdagék anyukájának autója ez. és azért szépnek sem olyan szép, mint a többi típus, ami szintén nem kedvez neki.
X3-ból jót még mindig egyszerűbb kifogni szerintem, mint E46, E39, X5-ből. a motor meg ugyanaz minden autóban (mondhatni) arra kell koncentrálni.


Kicsit olvass utána a X5 (E53) és az X3 (E83) különbségeknek.Rengeteg van
A két autó ég és föld.Az X3 sokkal megbízhatóbb autó,mint az x5.Teljesen más a két technika!
Ha mégis ilyet veszel(e83 x3-at),akkor sztem a 2000-es dieseles mocival érdemes venni.Ez a motor van a 320d-ben is(e46-osban).A 204D4-es kódú.A 3000-es dieseles motor sztem felesleges bele.Az ugye 6 hengeres,és épp ezért a szervíze is sokkal drágább,meg az adó is több.Ráadásul sokkal többet fogyaszt.Ha teljesítményre mész,akkor vedd a nagyobb motorral természetesen.De gondolom nem erre kellene az x3.Szóval bőven elég bele a 2000-es moci.Én amúgy mindenképp manuális váltóval venném!

Bitu79 Elküldve: 2016-07-05 00:08 Segítsetek!

szotakdavid írta:
Tibcsi78 írta:
szotakdavid írta:
Tibcsi78 írta: Sziasztok!

E46 Cabriom elektromos ülése nem mozog előre-hátra. Minden más irány, fejtámla-, háttámlamozgatás tökéletesen könnyedén megy csak előre-hátra nem. A gomb megnyomása után közvetlenül hallatszik egy relé kattanás de nem történik semmi más. Találkoztatok már hasonlóval? Valami tipp?





előre hátra mozgató motor kuka.


Köszönöm a választ!

Nagyon bonyolult/költséges mutatvany egy ilyen?


70 kb a gyári új motor hozzá. Igen ultra szopás kiszedni úgy az ülést hogy nem jó a motorja,főleg hogy a cabrio ülés 5 csavaros.


Mielőtt motort veszel:
Nézd meg az üléssínt,lehet az miatt nem megy.Pénzérme,akármi...
Ellenőrizd le a gombot,meg a mozgató modult is.Lehet itt a hiba.Nézzétek át a vezetékeket is.Sztem erre van a legnagyobb esély.Az is lehet,hogy csak kontakthiba.Lehet elég megtisztítani,megmozgatni a kábeleket,csatlakozókat!!!

Bitu79 Elküldve: 2016-07-03 12:13 Autóvásárlás

proteus77 írta:
Bitu79 írta:
proteus77 írta:
lalada írta:
proteus77 írta: Sziasztok!

X3-as BMW-t szeretnék vásárolni , 2005 évjárat körülit, lehetőleg 3 literes dizelt. Mire figyeljek nagyon ezeknél? Automata váltósokat kerüljem? Ezt a kereskedést ismeri esetleg valaki, tapasztalatok? Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...c-10236448


arra figyelj hogy ne verjenek át
diagnosztika, diagnosztika, diagnosztika.
a múltját derítsd fel.
ha nem értesz a típushoz annyira vigyél szerelőt,
de a motorba ő se lát bele.
legyen tartalékban fél milád kb.
pl. kettőstömegű volt-e cserélve? ha nem kapásból vehetsz újat.


3 ezres fordulat környékén a kocsi néha nem egyenletesen gyorsult, dadogott, rángott enyhén. Rádugták delfinre, de nem tudott hozzáférni, pedig a legfrissebb szoftver volt. Hibakód nincs a műszerfalon. Nem értem miért nem tudtak delfinnel rámenni, mondta, majd hétfőn a BMW szervizben rádugják, valszeg csak gyári szoftverrel tudnak rákapcsolódni.



Megnéztem a linket.Ennyiért árulják,akkor ez egy roncs lehet.Normálisabb x3-asok 3.5 misitől kezdődnek.
Nem akarlak megbántani,de ha ilyen vételár körül vágysz x3-asra,akkor nagyot fogsz koppanni,a gatyád is rá fog menni.Sztem nem ez a te autód.Nézz drágábbakat.Ez gyanúsan olcsó amúgy is.



2004-05 évjáratban nincs is 3.5 misitől.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...5M1D/page1



Nem a hasznaltauto.hu-n kell kocsit nézni...
Az autók 99%-a hulladék.

Bitu79 Elküldve: 2016-07-03 11:21 Autóvásárlás

proteus77 írta:
lalada írta:
proteus77 írta: Sziasztok!

X3-as BMW-t szeretnék vásárolni , 2005 évjárat körülit, lehetőleg 3 literes dizelt. Mire figyeljek nagyon ezeknél? Automata váltósokat kerüljem? Ezt a kereskedést ismeri esetleg valaki, tapasztalatok? Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...c-10236448


arra figyelj hogy ne verjenek át
diagnosztika, diagnosztika, diagnosztika.
a múltját derítsd fel.
ha nem értesz a típushoz annyira vigyél szerelőt,
de a motorba ő se lát bele.
legyen tartalékban fél milád kb.
pl. kettőstömegű volt-e cserélve? ha nem kapásból vehetsz újat.


3 ezres fordulat környékén a kocsi néha nem egyenletesen gyorsult, dadogott, rángott enyhén. Rádugták delfinre, de nem tudott hozzáférni, pedig a legfrissebb szoftver volt. Hibakód nincs a műszerfalon. Nem értem miért nem tudtak delfinnel rámenni, mondta, majd hétfőn a BMW szervizben rádugják, valszeg csak gyári szoftverrel tudnak rákapcsolódni.



Megnéztem a linket.Ennyiért árulják,akkor ez egy roncs lehet.Normálisabb x3-asok 3.5 misitől kezdődnek.
Nem akarlak megbántani,de ha ilyen vételár körül vágysz x3-asra,akkor nagyot fogsz koppanni,a gatyád is rá fog menni.Sztem nem ez a te autód.Nézz drágábbakat.Ez gyanúsan olcsó amúgy is.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-28 22:49 Fogyasztásmérõ hiba?

E36thepower írta: A mutató biztosan jó, hisz a tesztnél mikor kiírja 1-6ig a számokat, utána lassan felmegy mind a maxra majd vissza. Egyenletesen szóval nem akad, de azért még próbálkozok vele, átnézem a motorvezérlőt, nincs-e felfúvódva valamelyik kondi vagy kiégve valamelyik ellenállás...




Bitu79 Elküldve: 2016-06-28 22:24 Fogyasztásmérõ hiba?

E36thepower írta: Nincs ilyen menürendszerem sajnos, viszont olyan van, hogy a nullázó gomb nyomvatartása közben 1-es helyzetbe kapcsolom a gyujtáskapcsolót, akkor végigfut, 1-6-ig, különböző számokat kiírva, aztán minden mutató fel max-ra majd vissza nullára és ennyivolt a teszt.
A teszt során ennyit ír ki egymás után, ha közben nyomkodom a nullázót nem történik semmi.

353821 km 1
00000 km 2
4712 km 3
12101 km 4
140 km 5
25 km 6

Viszont...
Az akku mögötti Motronic feliratú kis dobozból jön ki egy szürke vezeték fekete csíkkal, azon gyárilag van egy csoki, ami szét volt húzva. Összedugtam, de még így sincs semmi különbség. Legalább tudnám, miben kell a hibát keresni, gondolkoztam már egy bontott óra vételén is, de amíg van más ötlet addig nem vennék. Plusz, a tesztnél szépen kimegy 30-ig a fogyasztásjelző, tehát nem akad vagy ilyesmi.
Mindjárt feltöltök egy videót hogyan viselkedik.


Én igazából az e46-ban vagyok otthon.De az öntesztet tudnia kell az autódnak.Valamit nem jól csináltál.Itt van még pár videó,probálkozz vele!

https://www.youtube.com/watch?v=GCV52mOPbEs

https://www.youtube.com/watch?...re=related

És egy leírás.Google fordítóval jól érthető!

http://www.bimmerinfo.com/E36_OBC_tricks.htm

Az öntesztet azért kéne lefuttatnod,hogy kiderüljön,hogy működik e a mutató rendesen.

Ha félreértettelek,és sikerült az önteszt,akkor bocs.Aztán lehet,hogy tényleg az óracsoport a hibás...





Bitu79 Elküldve: 2016-06-28 22:18 Mi lehet a baj?

abkapos74 írta: sziasztok, hogyan tudok ide képet belinkelni?


Felteszed a galériádba a profilodban,és onnan.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 13:06 hogyan......

szenditamas írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ismertek valakit aki ténylegesen jártas E91 (touring) bluetooth modul bekötésével, bemérésével(működik-e, stb) kapcsolatban?

A problémám, hohy van az autóban egy MULF MODULE (cikksz: 84109123290-01), de nem tudom, hogy működik-e, valamint a bemenő optikán és kábelkötegen kívül a készüléken van még egy csati (amin nincs jelenleg semmi),de 4db vezeték van szabadon.

Ennek beüzemelésében szeretnék segítséget kérni.

Köszi.

T.



Itt egy bekötési videó:

https://www.youtube.com/watch?v=6vuDSOPF1zc

Itt meg egy felkódoláshoz jó:

https://www.youtube.com/watch?v=xT0B0v_1uyM


Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 12:34 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

oldwarrior írta: sziasztok!
elég idegesítő nyikorgást szeretnék megszüntetni.
10 éves, 320d touring, az összes ajtókédergumi nyikorog, zörög, mintha jégesőben mennék kb...
elolvasva az előző hozzászólókat,
sok megoldást nem találtam ezen kívül - bimmer-en, bmw gumiápolóval lekenni,
az összes gumi ge...it, még azt is ami a vassal érintkezik, tehát jó alaposan mindenhol.
a glicerint én nem választanám, ha a bmw csinált magának saját glicerint...

remélhetőleg ezzel az ápolással meg fog szűnni a nyekergés, ropogás. mert már a f...om is tele van vele. a kis bajor csoda! mindig ez a sietség.....
szívesen várok minden hozzászólást ami megoldhatja hosszabb távon a hangzavart.
kössz


Gondoltam segítek még:

http://www.schmiedmann.hu/hu/t...-0-309-627

Ez az egyik legprofibb szer.10 000 ft...
A legjobb megoldás az,ha bemész a Müllerbe,és 700 ft körül veszel glicerint.
Ha ragaszkodsz a drága gumiápolóhoz,akkor a Carbaflo-nál jobb nincs.

https://www.youtube.com/watch?v=TTGQTDlq93g



Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 12:28 Mi lehet a baj?

siposattila írta: Sziasztok!Ritkám csinál olyat az auto hogy hirtelen leesik az alapjárat és leál!!!Tud segiteni valaki?Mi lehet a hiba oka?


Alapjárati motor,légtömegmérő tisztítása,és a csövek átnézése.Én ezt tenném elsőre.
Ezek szoktak lenni a legtöbbször.Főleg a csövek szeretnek kirepedni ennyi idős autókon.
Fújkáld meg a csöveket féktisztítóval.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 12:02 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

oldwarrior írta: sziasztok!
elég idegesítő nyikorgást szeretnék megszüntetni.
10 éves, 320d touring, az összes ajtókédergumi nyikorog, zörög, mintha jégesőben mennék kb...
elolvasva az előző hozzászólókat,
sok megoldást nem találtam ezen kívül - bimmer-en, bmw gumiápolóval lekenni,
az összes gumi ge...it, még azt is ami a vassal érintkezik, tehát jó alaposan mindenhol.
a glicerint én nem választanám, ha a bmw csinált magának saját glicerint...

remélhetőleg ezzel az ápolással meg fog szűnni a nyekergés, ropogás. mert már a f...om is tele van vele. a kis bajor csoda! mindig ez a sietség.....
szívesen várok minden hozzászólást ami megoldhatja hosszabb távon a hangzavart.
kössz


A glicerinnél semmi sem jobb a guminak!Ettől kipróbálhatod a BMW-s cuccot mondjuk.De nem hiszem,hogy megoldja.Ha semmi sem segít,akkor én új kédereket vennék.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 12:00 Fogyasztásmérõ hiba?

E36thepower írta: Sziasztok! Elég sok fórumot és csoportot végigolvastam már, hátha megtalálom a hibámat valahol, de semmi...
Eléggé elszomorít hogy nem tudok rájönni az okára, ezért még egy utolsó próbálkozásnak beírok ide is, hátha valaki olvassa és tudja rá a választ.
Adott egy 1.8-as M40 kódos E36.
A fogyasztásjelzőm azt csinálja, hogy folyamatos tempónál is kiakad 30 liter fölött, a gázpedál egyetlen pontjánál van, hogy néha beáll 6 literre (kb 70km/h-nál), de ha 1 mm-t is megmozdítom a pedált + vagy - irányba, akkor eltűnt 30 liter fölött...
Eléggé bosszant, mert arra sincs tippem hol kezdjem.
Valakinek van ötlete?


Csinálj egy óracsoport tesztet.Utána írj vissza.

1.lépés: gyújtás az 1. fokoztaba




2. lépés: a napi kilométerszámláló nullázó gombját (bal oldalon) kb 5 másodpercig tartsuk lenyomva.
Ekkor az 1. menüpontba érkezünk.

(A napi kilométer először lenullázódik, de később újra visszaugrik az eredeti állásba)

BC nélküli E39 esetében: a titkos menübe jutáshoz a nullázó gomb lenyomva tartása mellett kapcsoljuk a gyújtáskapcsolót 1. állásba.




4. lépés: a bal oldali gombot addig kel nyomogatni, míg a 19. menüpontba nem jutunk. Ehhez gyorsan kell nyomogatni a gombot, hosszabb megszakítások nélkül, különben kidob a menüből, és lehet előröl kezdeni.




4. lépés: ha a 19. menüpontban vagyunk, a L_oFF és L_on (Lock On, Lock Off) felváltva villog.
Amikor éppen a L_oFF látható, gyorsan nyomjuk meg a bal oldali gombot, és már be is jutottunk a menürendszerbe.




5. lépés: Ha mindent jól csináltunk, a 0. menüpontban landolunk, ebből tudható, hogy a titkos menürendszer aktiválva van. A nullázó gombbal tudunk az 1-21. menüpontok között lépkedni. Ha egy menüponthoz érkezve várunk egy kicsit, akkor automatikusan az almenübe jutunk.

A következőkben a 7. menüpontba való eljutást mutatjuk be:




A 7. menüpont kiválasztása:
A nullázó gombot addig nyomogatjuk, míg a 7. menüpont jelenik meg a kijelzőn és várunk egy pillanatot.




Néhány pillanat múlva a BC a 7. menüpont almenüjébe ugrik, esetünkben ez a 7.0 .
A nullázó gombot nyomogatva most az almenüpontok között lépegethetünk.




Ha kétszer megnyomjuk a gombot, akkor a 7.3 pontba jutunk, ami a pillanatnyi sebesség.
(A képen látható kijelzőhöz tartozó autó éppen áll)



Ahhoz, hogy az almenükből kilépjünk, a nullázó gombot kb. 3 másodpercig kell nyomva tartani, ekkor a főmenük közé kerülünk és az ismételt nyomogatással lépegethetünk a főmenü pontja között.

Az egyes menüpontok leírása lejjebb található.




Speciális eset - 2. menüpont:
A 2. menüpont a műszerfalteszt. Ez egy látványos dolog: minden lámpa kigyullad és a mutatók ütközésig és vissza körbemennek.


Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)

Menu 15 - 18 nincs

Menu 19: Aktiváló menüpont
Mint ahogyan az oldal elején le vagyon írva.

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező (Bazzi ennek reciprokát adta meg, de kiderült, hogy ez a helyes)

Menu 21: Reset
- Menu 21.0 Software-Reset, hatása megfelel az akkumulátor lecsatlakoztatásának


Menu 7: Motor/sebességinfomációk
- Menu 7.0 Hűtővíz pillanatnyi hőmérséklete
- Menu 7.1 Pillanatnyi külső hőmérséklet
- Menu 7.2 Pillanatnyi fordulatszám
- Menu 7.3 Pillanatnyi sebesség

Menu 8: A 7. pont értékei hexadecimális formmátumban

Menu 9: Feszültség
- Menu 9.0 Pillanatnyi feszültség Volt-ban
- Menu 9.1 - 9.3 nincs / nem ismert

Menu 10.0 Országkód

Menu 11.0 Egységkód

Menu 12 nincs

Menu 13.0 Gongteszt




Menu 1: Gépjárműinformációk
- Menu 1.0 Alvázszám
- Menu 1.1 Műszerfal azonosítója
- Menu 1.2 A műszerfal BMW száma
- Menu 1.3 Codier/Diagnose/Busindex
- Menu 1.4 Gyártási datum (hét/év) - itt azt írják, hogy a kocsié, de én így tudom, csak a műszerfalé
- Menu 1.5 Hardware-/Software állás
- Menu 1.6 Befecskendezési helyzet / Hengerszám / Motorfaktor

Menu 2: Műszerfalteszt

Menu 3: Szervízintervallumkijelző információi
- Menu 3.0 Szervízintervallum alapszámítás literben (hogy ez mi lehet??)
- Menu 3.1 Az inspekcióig hátralévő napok száma

Menu 4: Fogyasztás
- Menu 4.0 Pillanatnyi fogyasztás Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Fogyasztás liter/óra

Menu 5: Hatótávolság
- Menu 5.0 A hatótávolság számításának alapjául szolgáló átlagfogyasztás Liter/100km
- Menu 5.1 Pillanatnyi hatótávolság km-ben

Menu 6: Tankinformációk
- Menu 6.0 A tank tartalma bal/jobb (234123 = 23,4l bal és 12,3l jobb tank)
- Menu 6.1 Teljes tanktartalom
- Menu 6.2 Tanktartalom mutató tankóra (??)

Itt egy videó is:

https://www.youtube.com/watch?v=irF0mopqLSE