Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2016-05-11 13:32 Lengéscsillapitó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
hil írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Lengéscsillapító csere előtt állok, a két hátsót kell kicserélnem mert ha kicsit hullámos vagy rossz úton megyek, ide-oda dobálja a hátulját az autónak, imbolyog, stb...Olvasgattam itt, hogy panaszkodnak a Sachs-ra, a szerelőm viszont azt mondja azt vegyem meg mert az a gyárija. Kinek mi a véleménye, melyik márkát lenne érdemesebb?

Szia!
Erről én is hallottam, hogy rosszak, de előző autómban is azok voltak a legnagyobb megelégedésemre, és most is azt vennék



Hali! Nekem Kayaba van és teljesen meg vagyok elégedve vele!


Nekem Monroe-k vannak hátul,és pöpecek.


"még" pöpecek. te is amennyi km-t mész vele, 20 évig is jó lesz mellesleg iylen kis futás mellett már cserélni kellett a gyárit?
ez megint az a téma, kinek mi van, azt fogja dícsérni.
a Monroe annak jó, aki nem akar sokat költeni az autóra, de muszáj a csere, vagy épp nem nyomja a km-eket. olyan ez mint a használt gumi. én is hiába veszek újat, mikor már megöregszik, mikor még a felére sem kopott lehet célszerűbb 1-2 éves használt, de jó állapotú gumit venni. mondjuk ez nálam is még csak elméletben létezik, gondolati síkon.
egy biztos, hogy Sachs, Kayaba a legjobbak között van, biztos hogy többet és jobban fogja bírni. igaz drágább is.

szerk.: mondjuk ezzel kapcsolatban, olyan dzsavű érzésem van, már lehet beszéltük...


A Monroe jó minőségű.Csak olcsóbb mint a Sachs,meg a Kayaba.Ezt pedig,h. biztos többet fog bírni a kicsivel drágább,ez sem biztos.Vételkor(2012-ben) cseréltették velem a gyárit.Egyik hátsó szar volt szerintük,és ugye ezeket párban kell cserélni.Azóta 30 000 km-ert mentem csak,az igaz.Szerintem többet számít,milyen utakon van használva a kocsi,mint a márka.Legalábbis ennél a háromnál.A Monroe azért nem egy noname szar...Felőlem írhatsz ilyen ordas butaságokat,már megszoktam tőled.





Bitu79 Elküldve: 2016-05-10 20:02 Lengéscsillapitó

Pitykoo írta:
hil írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Lengéscsillapító csere előtt állok, a két hátsót kell kicserélnem mert ha kicsit hullámos vagy rossz úton megyek, ide-oda dobálja a hátulját az autónak, imbolyog, stb...Olvasgattam itt, hogy panaszkodnak a Sachs-ra, a szerelőm viszont azt mondja azt vegyem meg mert az a gyárija. Kinek mi a véleménye, melyik márkát lenne érdemesebb?

Szia!
Erről én is hallottam, hogy rosszak, de előző autómban is azok voltak a legnagyobb megelégedésemre, és most is azt vennék



Hali! Nekem Kayaba van és teljesen meg vagyok elégedve vele!


Nekem Monroe-k vannak hátul,és pöpecek.

Bitu79 Elküldve: 2016-05-10 00:18 Ablakzörgés

hil írta:
lalada írta:
hil írta: Sziasztok!
A vezető oldali ajtóból göröngyös úton idegesítő (nem hangos) zörgés hallatszik. Ha akár 1mm-re is lehúzom az ablakot, akkor ez megszűnik. Már mindennel próbálkoztam: ajtókárpit, azon a díszlécek leszedése, rögzítése, üveg körüli gumik kenése mindennel (BMW gumi ápoló is volt), de a zörgés nem szűnt meg. Minden ötletet örömmel fogadok, mert nekem már nincs több és a türelmem is fogytán.


BMW gumiápolót használtam (remélhetőleg eredetit) kb 3-4 hetente le kellett kezelnem az összes ablakkeretet. Nekem mindenhol zörgött sajnos..üdv.



Köszi a választ!
Végigolvastam ezt az egész topikot. Eddig, előző Bimmermnél másológép fixáló (szilikon) olajat használtam teljes sikerrel, úgy évente kentem át a gumikat, zörgés, nyüszögés soha nem volt. Mostani autómnál ez nem vált be. Szilikon lemosóval lemostam ma mindent nagyon alaposan és eredeti BMW gumiápolóval átkentem mindent, még azt is, ami nincs. Holnap pedig várom a csodát! Az előző Bömösömnél az eredeti BMW gumi ápoló nem jött be, teljesen hatástalan volt, ezért használtam a szilikon olajat.



A glicerin a jó erre.Müllerben lehet venni pl.Ezt felhigítom vízzel 1:1-be,és mikroszálas ruhával viszem fel a gumikra. Kis idő eltelével egy másik mikroszálassal szárazra,és fényesre törlöm a gumikat.Nálam semmi zörej!Próbáljátok ki!

Bitu79 Elküldve: 2016-04-30 09:26 Klíma automatika hiba

asprey írta: Sziasztok!
E46 318ci 2000 évjárat!
Szeretném megkérdezni, hogy Ncs expert-ben hol tudom kikapcsolni a gyujtás után ne kapcsoljon be automatikusan a klimapanel. Járó motornál kikapcsolom de ujboli inditás után mindig visszakapcsol.
Köszönöm a segitséget előr is!


KLIMABETR_BEI_ZUEND_EIN_(1-4-ig vannak).Ezeket nicht_aktiv-ra állítsd.


Bitu79 Elküldve: 2016-04-30 09:08 Mi lehet a baj?

Luck írta: sziasztok
Ötletek tippeket szívesen fogadom.

tip: e46 compact 316ti benzin 1796cm3
Olaj szint rendben(olaj csere 3hónapja volt),viz rendben(nem forr)

-Hangosan jár a motor menet közben.
Olyasmi mintha a láncfeszítő nem találná meg a pozíciót.
- kb:16-18 perc kocsikázás után villog az olaj lámpa.
(legutóbb épp a kuplung lenyomásánál jött elő)
-Néha leáll a motor,de rögtön újra indul.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Ismerős ragadt kint külföldön vele.
Valaki tud bérelhető autómentőt 2T?



Rossz olajpumpa?Sztem az lesz.Azért jelez a műszerfalon,mert nincs olajnyomása rossz olajpumpa miatt...

Bitu79 Elküldve: 2016-04-15 21:57 Füstprobléma!

Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


Ezek a "régebbi "dieselek már csak ilyenek.Ez természetes szerintem.Ez kormol,ha cipőzöd neki,mert nincs benne részecskeszűrő.

Legalábbis a fórum szerint.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...szuro.html


Bitu79 Elküldve: 2016-03-09 17:41 E90 vásárlás

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja...no para szerintem.


Ez olyan,mint amikor a kisfiuk utänozzäk a felnött peldakepüket. Egyszerüen szeretnenek Dizelek lenni


Jaja kicsit olyan,mintha dieseles lenne.


Teljesitmenye ugyan joval elmarad,de a hang mär megvan


Pl: ezeknek a motoroknak is kicsit ketyegős a hangjuk:

Ketyegős benyások



Bitu79 Elküldve: 2016-03-09 17:33 E90 vásárlás

lantika írta:
Bitu79 írta:
elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja...no para szerintem.


Ez olyan,mint amikor a kisfiuk utänozzäk a felnött peldakepüket. Egyszerüen szeretnenek Dizelek lenni


Jaja kicsit olyan,mintha dieseles lenne.

Bitu79 Elküldve: 2016-03-09 17:27 E90 vásárlás

elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja(n40b16ab)...no para szerintem.

Bitu79 Elküldve: 2016-03-02 18:32 Chip tuning

PetiE90 írta: Na látom szereztem nektek egy jó napot

Ez azért megnyugtató, hogy van hova fordulni a dolgozónak a kérdésével

Akkoristeszekbele


Tolj rá egy turbót inkább.
Olyan 300 000 körül sztem kijössz.
Itt egy példa:

https://www.youtube.com/watch?v=QJvABWwFSW8

https://www.youtube.com/watch?v=oA99sHs6WV8

https://www.youtube.com/watch?v=tagCyLHnMi8

Bitu79 Elküldve: 2016-02-21 06:33 Biztonsági öv visszahúzása

YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
kaptam hil-től egy jó kis anyagot azzal lesz tisztítva. csak jó idő kell hozzá. pedig már rég kaptam, de a lustaság...


Ilyet már többször olvastam itt-ott, hogy maga az öv elkoszolodása (hisz mindig fogdossuk) is okozhat ilyen bajt.
Had tanuljunk, mi a tuti tisztítószered pontosan?


Gigant nevezetű irodai tisztítószer. nem találtam róla neten semmit, bár lehet van. ez nem az én tuti tisztítószerem, mivel még nem használtam az övön. de bízom hil-ben, így restellem is, hogy még nem használtam, pedig nem mostanában kaptam tőle, hanem vagy 2-3 éve?
egyébként maga a szer, ahogy néztem az összetevőket, amolyan zsírtalanító hatású. be kell spriccelni a tisztítandó felületet, majd nedves anyaggal áttörölni.

persze értemén ezt a koszolódás dolgot, csak az nem fér a fejembe, hogy oké, koszos, zsíros az öv tételezzük fel. attól a csévének kellene olyan erő, hogy vissza tudja húzni. én eddig más márkáknál sosem tapasztaltam ilyen problémát, olyanban sem, amit azért használnak is.
pl a hátsó üléseknél az övnek nincs gyári csillapítása sem, ott úgy működik, mint minden más autónál, amivel eddig találkoutam és nem BMW.

át fogom mindenképp takarítani, amint jobb idő lesz. enyhén szólva a mostani belső állapotokkal nem dicsekednék de ezt a xaros fűrészporos mocskot, meg a nedves cipőtalppal akis kavicsot rögtön behordja az ember. utálom ezt az időszakot.


Én ha esik,vagy ha nem záraz az út,akkor ki se viszem a garázsból a kocsit...

Bitu79 Elküldve: 2016-02-18 19:51 Biztonsági öv visszahúzása

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: most nem tudom miért, de ma az anyós oldali öv, alig akarja magát visszahúzni. kézzel kell betuszkolni. kb 1 hete még semmi baja nem volt. mármint lassan ment vissza, de most a kb első 20-30 centit nyomkodva veszi vissza. érezni, hogy kifelé is nehezebben jön.
most volt, hogy elég sokat állt kint esőben. ugye ez rám nem jelelmző, hogy kint hagyom. beázás nyom nincs sehol.

Lehet vehetsz övfeszítőt a bontóból...


ennek semmi köze az övfeszítőhöz. ugyanis az a csatnál van
illetve alig van használva az az öv, a cséve mitől menne tönkre? valamiért a párára gondolok.
más tapasztalt hasonlót? hogy nehezen ment, aztán egyszer csak jó lett? szerintem egy hét múlva jó lesz. igen, jós vagyok. amúgy nekem ez a csillapított behúzás nem igazán tetszik. mert gyárilagis lassú. fel kellene tuningolni a dobot.


Sztem is lehetne gyorsabb,de már megszoktam.
Nekem pucolás után már nem kézzel kell visszatolnom.
Anno irtál a "varázs szivacsról"
Sztem egy próbát megér az övnél is.Persze nagyon finoman használva.Esetleg még egy alapos övtisztítás ultra dermmel,esetleg kárpit tisztítóval.Vagy tényleg az övfeszítő kezdi megadni magát.De a pára az butaság sztem legalábbis.

Bitu79 Elküldve: 2016-02-18 18:01 Biztonsági öv visszahúzása

YELLOW írta: most nem tudom miért, de ma az anyós oldali öv, alig akarja magát visszahúzni. kézzel kell betuszkolni. kb 1 hete még semmi baja nem volt. mármint lassan ment vissza, de most a kb első 20-30 centit nyomkodva veszi vissza. érezni, hogy kifelé is nehezebben jön.
most volt, hogy elég sokat állt kint esőben. ugye ez rám nem jelelmző, hogy kint hagyom. beázás nyom nincs sehol.

Lehet vehetsz övfeszítőt a bontóból...

Bitu79 Elküldve: 2016-02-12 14:46 Ékszíj tárcsa



Bitu79 Elküldve: 2016-02-08 09:58 Társalgó

kzste írta: Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!


http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_3256

1-es alkatrész.Itt kiválasztod,melyik színű kell.Mondjuk elég drága.

ANTHRAZIT 51468289513
GRAU 51468289514
HELLBEIGE 51468289516
MINTGRUEN 51468289515 $139.44 az ára,ez olyan 45 000 ft márkaszervízben

Esetleg veszel használtat Kaszától a megfelelő színben olcsóért.Sztem 10-20 000 között biztos tud adni jó állapotút,vagy lehet még olcsóbban is.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Max 2 nap és küldi.Korrekt srác,ajánlom

Esetleg leszeded,és lekárpitoztatod újra.De az sztem közel annyiba fog kerülni,mintha újat vennél.