Bitu79 Elküldve: 2021-08-12 09:48 Társalgó
Egy kis kerámia sampon és kerámia bevonat+ sima viasz végeredménye
Bitu79 Elküldve: 2021-08-12 09:48 Társalgó
Bitu79 Elküldve: 2021-08-03 11:06 Hibakód
YELLOW írta:A csatlakozóját tisztítsd meg,lehet nem is hibás...panelsniper írta: Sziasztok,
tegnapi nap folyaman felvillant a Check Engine lampa es hibakod olvasas utan P0444 hibakodot dobott a computer.
Korabban a hibakod olvasas utan is meg volt ez a hiba, a tanklegtelenitö szelepet irta hogy hibas,de akkor a Check Engine lampa nem vilagitott.
Hibakod olvasas es törles utan a hiba nem jött elö, illetve a Check Engine lampa nem vilagit. Lehetseges hogy valami elektromos hiba okozta ezt a hibakodot?
Ki szeretnem cserelni ezt a szelepet, de nem talalok utangyartottat, csak eredetit.
A REAL OEM szerint a cikkszam 13907557923
Sima egyszerü M54B22 (E60)
Letezik hogy nincs hozza utangyartott?
Köszi!
igen, vannak olyan alkatrészek, amikből csak gyári van.
Bitu79 Elküldve: 2021-08-03 10:55 Olajzabálás
Bitu79 írta: Nekem a 2 és fél éves olajat kezdte el enni a kocsim,pedig csak 12 000-et mentem vele kb. annyi idő alatt Most Total olajat raktak bele,ez egy olcsó olaj.De állítólag nem rossz.Castrolt rakattam bele évekig...Mondjuk az is lehet,hogy nem is ette,hanem párolgott ugye a cucc.12 000-nél olyan 2,5 decit töltöttem bele 2 és fél év alatt.Max fél litert...Minumumon volt a szint amúgy,és jelezte az autó ugye.Meg ha ette is,v.mennyire gondolom normális,főleg ha öregebb már az olaj.Mivel nem kaptam választ úgy vagyok akkor vele h. ez normális. Most ezzel a Total olajjal olyan 1500 km-t mentem és még nem vettem észre olajfogyást május óta.
Mentségemre legyen,hogy nem szoktam cipőzni neki szinte soha,illetve csak hobbiautó.
Néha küldöm csak meg neki,hogy ne lustuljon el.Nálam 2 és fél évnél jött el az olajcsere ideje,mert többet mosom a kocsit,mint amit megyek vele ugye Ennél tovább viszont már nem használtam volna az olajat.Leengedésnél tök szép színe volt amúgy Kicsit rosszabbra számítottam
Azt nem vágom h. ahogy nézem a neten a min és max között 1 liter olaj van.Nálam volt otthon egy negyedig,talán félig teli olajos flakon,kb azt ette meg... Az is valami több éves olaj volt mondjuk
Én azt az egy litert nem tudom hova tenni,mert minimumon volt a szint,és ráöntöttem egy negyed,talán fél litert és maxon volt utána... Aztán lehet vaksi vagyok A szelepszár szimering hiba gondolom ezt a motort is érintheti(n40),mert majdnem ugyanaz a motor mint az n42 csak ebben nincs valvetronic.Remélem nem kezdődő szelepszár szimering hiba. De az gondolom füstölne is.Habár kezdődő hibánál nem biztos ugye?Csak mikor már litereket enne meg 1000-2000 km-eken.Unixos olajjal csinálta ezt,az valami hordós cucc volt.Ez volt a szerelőnél akkor,és dícsérték.Liqui Moly ha minden igaz.A Total olajra kíváncsi vagyok,hogy enni fogja e.A Castrolt azt abszolút nem ette.Ekkora olajfogyasztás még gondolom normális.A Castrol biztosan ebben is jobb mint a gagyibb olajok.Sokat is mentem papásan a kocsival,állítólag ez is okozhat több párolgási veszteséget,ahogy az olajok minőségi osztályozása is.Ez a Total nagyon ratyi amúgy?
Bitu79 Elküldve: 2021-07-27 22:15 Olajzabálás
Bitu79 Elküldve: 2021-07-27 21:50 320d Motor
Bitu79 Elküldve: 2021-07-27 21:37 E46 Kormánymű
Bitu79 írta: Felteszek egy kérdést.Ha áll a kocsi,vagy lassan gurulok csak,és ki van tekerve fullra balra vagy jobbra a kormány koppanásig,akkor van egy szakasz amiben mintha akadna a kormány...Az a szakasz a visszaszedés eleje csak.Gondolom ez a kerékdőlés miatt van.Főleg előremenetben van ez.Tolatásnál nem érzékeltem ezt a dolgot.Ugye full kitekert kormánynál azért van elég nagy kerékdőlés.Talán ezt érzem akadásnak kicsit végállás visszaszedésnél.Gondoltam rákérdezek itt.Ha nem tekerem ki ütközésig a volánt,akkor semmi ilyen.Csak full végállás visszaszedésnél van ez,mintha végállásból visszatekerve akadna a kormány kicsit...Remélem érthetően fogalmaztam.Legelőször amikor ezt tapasztaltam meg is ilyedtem rendesen.Azt hittem beakadt a kormány...
Bitu79 Elküldve: 2021-07-27 20:10 320d Motor
YELLOW írta:Most akartam szerkeszteni láttam h. el**sztam.Én is CONTITECH szíjat rakattam fel 100 000-nél,meg valamelyik görgőt kellett csak cserélni.Bitu79 írta:
Szíjból Cortecot javasolnak ugye.A többivel lehet nyekeregni fog
szíjból Conti. Corteco a szíjtárcsa.
Bitu79 Elküldve: 2021-07-27 20:07 320d Motor
YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!nézni kellene járó motornál, klíma bekapcs, hogy a klíma szíjtárcsája forog-e. mert gyanús, hogy beállt a kompresszor és az ékszíj elforog a tárcsán.
Ma egy fura dolog történt a kocsimmal.
Indultam útnak, be akarom kapcsolni a klímát, nem hűt. Igaz hogy órákig kint állt a napon a kocsi, de egy 30 perces út után is csak forró levegőt nyom a klíma. Klímagázra gyanakodtam, mert előtte sem nyomott olyan hű de hideg levegőt. Még mindig a klímagázra gyanakodrtam, majd most este bent a városban, bekapcsolt klímánál egyszer csak kissé megtorpan a kocsi. Félre álltam, semmi hibakód, gond nélkül hazajöttem. Megérkezek, mikor kiszállok a kocsiból figyelmes leszek valami enyhe szagra, kb mint mikor gumit égetnek. Gondolom azért beszagolok a motortérbe, hát onnan jön. Nem nagyon erős, de érezhető, kissé a klíma is nyomatja befele (a forró levegővel). Nem füstöl a motortér meg semmi rendellenességet nem látok a motortérben, egyik ismerősöm szerint csak a nagy hő az oka, de szerintem van itt más is. Talán leégett a klímakompresszor? Vagy valakinek esetleg más ötlete? N47D20 motor.
ha alacsony a gáz, egy idő után nem indul be a kompresszor. de van ott elfagyás szenzor is, ami miatt nem kapcsolhat be.
És így el merjek vele menni lábon a szerelőhöz? Esetleg kikapcsolt klímával?
hát attól függ milyen messze. mert lehet a kuplunggal összegyógyult és akkor nem old el, azaz a szíj csúszni fog. ezt meg kell nézni, hogy tud-e szabadon futni, ha nem megy a klíma. ha igen, akkor mehetsz vele.
Köszi, valóban a klímakompresszor állt be. A kuplung rendben így klíma nélkül nincs gond, azon kívül hogy az évnek pont a "legjobb" időszakában adta meg magát
érdemes lesz megnézni, hogy a hosszbordás szíj milyen állapotba került. nem üvegesedett-e fel a felülete. mert akkor érdemes azt is cserélni. maga a szíjat, szerint 3-4ezerért meg lehet venni, nem összeg. legalább nem fog nyekeregni a későbbiekben.
Bitu79 Elküldve: 2021-07-27 14:15 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít
Bitu79 Elküldve: 2021-07-22 20:40 Fék
YELLOW írta:Írtam.Annyira megtöltötte a szerelő a tartályt,hogy a tartály nyakáig ért a cucc.Mit nem értessz benne? Nem maxig töltötte,hanem a tartály nyakáig.Ezt akkor vettem észre,amikor cseréltem benne a tömítő gumit,mert annyira világos a fékfolyadék.Logikusan belegondolva valami vérző lyuknak kell lenni a kupakon vagy a tartályon ilyen esetre.De ez a rész hol van,mert nézegettem a kupakot és a szenzort is,és nem láttam rajta semmi ilyet.Ha valaki tudja a működését ennek,és leírja nekem h. megnyugodjak akkor max lemondom a rendelést.Ezt csak a parázás miatt rendeltem meg most,mert nem örülnék neki ha esetleg mégis rossz a kupak valamelyik része.A gumitőmítés új,a kupak nem volt repedt,a szenzoron sem láttam semmi különöset.De szerintem csak ott tud kifolyni.De ugye az a kérdés h. ez normális e,és hogy hol folyik ki ha direkt így van kitalálva...Találgatások helyett inkább rendeltem egy uj kupakot,lehet v.mi xar rajta.Én a szenzor részére gondolok,hogy az nem tömít.Ez a kupak közepe ugye.Egy sima gumi van a menetes rész alatt ugye csak.A menetes rész nem ereszthet,csak a szenzor felőli részen folyhatott át.Csak ugye az a bajom,hogy nincs rajta sehol vérző lyuk.Amit linkeltem képet ott csordogált nálam is mikor még max felett volt jóval a szint a balfa** szerelő miatt. Kérdeztem több helyen,de sehol sem tudták a választ erre. Az is lehet,hogy ennek nem szabad kifolynia.Ha valaki pályázik és maxon van a szint akkor csordogál kifele a lötyi?Vagy ha nagy lejtőre állok akkor is? Inkább rendeltem egy ilyen s*art a lelki békém miatt.Bitu79 írta:akkor még1x. alap esetben zár. de bizonyos nyomás felett el fogja engedni. a kérdés az, hogy attól függetlenül, hogy neked tele töltötte, hogy keletkezett akkora nyomás a tartályban?YELLOW írta:Bitu79 írta: Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.
8000 ft szállítással együtt.
hát lehet hihetetlen, de még én sem vagyok mindig a gép előtt. attól, hogy be vagyok jelentkezve, csak azért van, mert nem szoktam kijelentkezni. (tudom, hogy a lefelé mutató új az árnak szól)
szerintem ezek nem zárnak teljesen. az ablakmosó tartály kupakja is lyukas. a hűtővízkiegyenlítő kupakja nyomásos, azaz bizonyos nyomás felett elenged, ne a motort nyomja szét valahol. a féktartály is hasonló lehet.
mondjuk nem értem, hogy neked fékezésnél, miért a tartályba ment vissza a folyadék?
fékezésnél a szint változás minimális szinte. észre sem lehet venni. kopott betét esetén sem, hiszen a szint követi a betét kopást.
még akkor sem tudna baj lenni, ha mondjuk a betét félig kopott, majd valaki MAX-ra tölti a szintet, aztán betét kopás után, beteszik az új betétet. de még kopott betét esetén is, ha akkor töltik szintre, majd utána kerül bele az új betét, nem lehetne csurig tele a tartály. én úgy tudom ez úgy van kitalálva.
hogy neked, hogy alakult így, vagy fékezésnél, az akár lehet ABS tömb hiba is. másik irányba dolgozik. vagy fő fékmunkahenger. tudom, most hogy a szintet belőtted, nincs baj. nekem azért fura.
Cseréltettem fékfolyadékot és az idióta szerelő túltöltötte a tartályt.Ennyi volt a dolog,semmi több.Eresztett a lötyi a tartályból a kupaknál,de a szint megfelelő beállítása után már nem tapasztaltam ezt.De bevallom zavar a dolog,mert nem lenne jó ha lemarná a festéket a fékfolyadék ha esetleg még így is nekiáll kifolyni esetleg...Azóta kábé naponta nézegetem...Ugye tömítőgumit vettem hozzá,azt kicseréltem benne,de ugyanúgy folyt kifele a fékfolyadék amíg a szint nem lett beállítva.Azt lett volna jó tudni,hogy normális volt e a folyás,és hogy hol a fenébe tud kimenni a folyadék lezárt kupaknál.Képeket is tettem be ugye.Köszi amúgy a választ.A fékfolyadékkal nem akarok játszani,a fényezés nem olcsó dolog ugye.Inkább rendeltem egy uj kupakot.Ez ugye a kupak,a szenzor és a tömítés is egyben 34336774451 cikkszám alatt...Lehet h. a szenzor(a komplett kupak közepe) nálam nem okés és azért folyt ki a lötyi.Nem hiszem h. a fékfolyadéknak szabadna lenne kifolynia,hisz maró hatású.Ha esetleg van vérző lyuk,akkor oké.De én ilyet nem láttam sem a kupakon,sem a szenzoron...Inkább rendeltem egy uj kupakot,nem örülnék ha kifolyna a fékfolyadék a motortérbe...Az a baj,hogy sehol sem kaptam erre a kérdésre választ,ezért is rendeltem egy uj kupakot szenzorostul,tömítőgumistul...
Ha esetleg valaki még tud erre választ megírhatja. Én nem hiszem h. ennek szabadna eresztenie a féklötyit.Ha direkt tud így kifolyni akkor hol?A kupak menetes részénél ugye tuti nem,csak a szenzor résznél,amit bejelöltem.De szerintem ott sem szabadna neki eresztenie.Nem kaptam senkitől választ,ezért rendeltem inkább egy ilyen s*art...Elég para,hogy csordogált a féklötyi kifele.Okés h. a túltöltés miatt volt,de akkor miért nem látni rajta sehol vérző lyukat?
Bitu79 Elküldve: 2021-07-22 20:15 Fék
YELLOW írta:Bitu79 írta: Mivel nem írt senki,inkább rendeltem egy ilyen kupakot újat.
34336774451 a cikkszáma.
8000 ft szállítással együtt.
hát lehet hihetetlen, de még én sem vagyok mindig a gép előtt. attól, hogy be vagyok jelentkezve, csak azért van, mert nem szoktam kijelentkezni. (tudom, hogy a lefelé mutató új az árnak szól)
szerintem ezek nem zárnak teljesen. az ablakmosó tartály kupakja is lyukas. a hűtővízkiegyenlítő kupakja nyomásos, azaz bizonyos nyomás felett elenged, ne a motort nyomja szét valahol. a féktartály is hasonló lehet.
mondjuk nem értem, hogy neked fékezésnél, miért a tartályba ment vissza a folyadék?
fékezésnél a szint változás minimális szinte. észre sem lehet venni. kopott betét esetén sem, hiszen a szint követi a betét kopást.
még akkor sem tudna baj lenni, ha mondjuk a betét félig kopott, majd valaki MAX-ra tölti a szintet, aztán betét kopás után, beteszik az új betétet. de még kopott betét esetén is, ha akkor töltik szintre, majd utána kerül bele az új betét, nem lehetne csurig tele a tartály. én úgy tudom ez úgy van kitalálva.
hogy neked, hogy alakult így, vagy fékezésnél, az akár lehet ABS tömb hiba is. másik irányba dolgozik. vagy fő fékmunkahenger. tudom, most hogy a szintet belőtted, nincs baj. nekem azért fura.