Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2021-07-19 13:33 Futómû és hibái

Nekem is nyekken néha valami elöl.A lengőkar nagy szilenteket cseréltettem pár éve,de szerintem azok csinálják.Pedig nincsenek kirepedve,meg semmi,mert ugye alig mentem azóta a kocsival.Egyszerűen ilyen s*ar anyaga lehet nekik,hogy nyikkannak néha bizonyos úthibákon...A kocsit átnézettem és nem találtak sehol hibát rajta...Autómosás után egy ideig csendben szokott maradni amúgy...Lehet befujom zsírsprayel a végén azt a 2 szilentet,vagy veszek én is bele poliuretánt.Esetleg gondolok még valami burkolatra,ami nyekereghet.Igazából lövésem sincs h. mi lehet,mert nem találtak rajta semmit ugye...
Csak bizonyos úthibákon átmenve adja a nyekkenő hangot valami.Ha totál jó,vagy rossz úton megyek,érdekes módon semmi ilyen hang nincs...Inkább ilyen döccenő féleségeknél nyekken egy éleset valami...
Direkt nagyot fékezve,hogy az autó hirtelen terhelésváltást kapjon sem hallani semmilyen hangot.Csak bizonyos úthibákon átmenve hallani a nyekkenő hangot.Akinek esetleg van ötlete,ne tartsa magában.

Bitu79 Elküldve: 2021-07-19 13:06 kettõstömegü lendkerék

Manoka0216 írta: Sziasztok!
Akkor ezek szerint az semmi esetre se normális, hogy 36.000 km-nél kettőstömegűt és kuplungot kelljen cserélnem a 2015-ös 2-es coupemba, ugye?

Lehet h. 236 000 km van a kocsidban

Bitu79 Elküldve: 2021-07-19 12:50 Fûtés - Klíma

Áprilisban amikor újra elkezdtem használni az autót,nagyon bolond hangja volt a fűtőventinek...Nyekergett ahogy kell,kellemetlen hangja volt.Szerencsére pár nap után abbahagyta.De télen is szeret ciripelni.Ezt pedig cseréltem benne 5-6 éve egy gyári újra.Az ugyanezt csinálta...Jó kis szériahiba ez is...
Előtte hónapokat állt a kocsi mondjuk,lehet az tett be a fűtőventinek.Már kezdem megszokni a ciripelését,főleg télen. Nyáron csendben van.Nekem szerencsére nyomja a rendszer a hideget-meleget ahogy kell.Csak a venti hangja érdekes néha ugye...

Bitu79 Elküldve: 2021-07-19 12:12 Motorolaj

YELLOW írta:
sancia írta: Szasztok!
320 d 2008 mennyi időnként cseréljem az olajat?

ha jót akarsz 10ezrenként. ha sokat mész hosszútávot, akkor max 15ezerig el lehet tolni.
Én keveset megyek.Évi 5000-et kb,vagy annyit sem.Én is 10-15 000-enként cserélek olajat,de 2 évente szoktam csak.Annyi idő alatt jön össze kb a 10-15 k kilóméter is csak.Most van a kocsimban 121 000 km. Használatfüggő is.Ha sportosan használnám,vagy mondjuk sokat városoznék vele,akkor lehet évente is cserélném benne,hiába csak 5000 km lenne benne... Az enyém szegény rengeteget áll,csak nyáron használom szinte egy keveset.De akkor is csak esőmentes napon.Többet költök mosásra,mint üzemanyagra.Az a lényeg,hogy néha használni kell egy kicsit,hogy ne menjen tönkre az állásban.Az olajcsere meg használatfüggő dolog.Átlag futásteljesítmény mellett jó az az évi 10-15k km olajcsere ahogy írták.Én eléggé kímélem a verdát,csak ritkán hajtom meg úgy igazán.Néha azért megküldöm,hogy ne lustuljon el.A márkákban sem hiszek amúgy,most például egy olcsóbb 5w30-as olaj van benne...Már nem szoktam a legdrágábbakat megvenni,mert felesleges.Olajszűrőből is alsó középkategóriás van benne...Az olaj az Champion 5w30-as ha jól emlékszem most benne.2 hónapja cseréltettem benne 2 év után.Az előző olajba ment 12 000-15 000 km kb,de tök szép színe volt,amikor leeresztették.

Bitu79 Elküldve: 2021-07-18 15:29 Mi lehet a baj?_

BMW0926 írta: Sziasztok
Találkozott már valaki közületek ezzel az érdekes hanggal?
A link neve
Ha igen, akkor mi volt rá a megoldás? M54B22-ről van szó (170 LE)
Szerk.: Sajnos 100%, hogy a motorból jön a hang, mert leszedtem mindkét hosszbordás szíjat és akkor is csinálja
Lehet valami burkolat csinálja csak...Láncfeszítőt és a láncot átnézetném a helyedben.De ennyiből szerintem senki nem fogja tudni megmondani,hogy mi okozhatja ezt a hangot.

Bitu79 Elküldve: 2021-07-17 14:18 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Sziasztok.Jó rég voltam.Leírom a sztorit.Elkezdett világítani nálam is a dsc és a kézifék lámpa véletlenszerűen.Gondoltam a kormányszög jeladóra,a keréksebesség mérő szenzorra,szóval elvittem diagra.18 000 volt márkaszervízben.Kiadta h. dsc nyomásszenzor 1 és 2 hiba.Ez az első és a hátsó fékkör magyarul ugye.Innen kezdtem el gondolkozni másképp,mert egyszerre 2 szenzor nem mehet tönkre gondoltam...Előtte egy mezei diaggal olvastattam ki a hibakódokat,ott a szerelő abs kocka hibával rémisztgetett,ott is dsc nyomás hibát írt amúgy,pedig az valami univerzális diag volt...Alaposan átnéztem a motorteret,és észrevettem h. a fékolaj tartály kupakjánál ereszt kicsit a rendszer.Főleg erős fékezések után csinálta...Nemrég cseréltettem fékolajat,ami elég átlátszó ugye,mert friss.Mondom veszek a kupakhoz tömítő gyűrűt.Ez volt még 3500 ft.A diaggal együtt már 21 500 ft-nál jártam és a probléma ugyanúgy fennállt.Mikor megjött a tömítőgumi,letekertem a kupakot a fékfolyadék tartályról,és látom h. atom módon tele van.A f*sz szerelő annyira túltöltötte,hogy a betöltőnyílás tetejéig volt benne a cucc.Leszívtam belőle 1 decit legalább,hogy mikor a szenzort is beteszem a helyére,akkor a max jelzésnél legyen éppen.Most már nem folyik semmi a tartályból,erős fékezés után sem,illetve a lámpák sem égnek...Ilyen kis apró dolog miatt az ember fizet egy vagyont,és egyik szerelő sem vette észre a problémákat...Hála az égnek nem csöpögött a fényezésre a fékolaj,átnéztem lámpával a motorteret.Aki a fékfolyadékot cserélte,azt jól valagba kellene rugdosnom... Rengeteg mekk mester van sajnos az autószerelők között.Leírtam a történteket,hátha valakinek segítek vele.Amúgy a 2 nyomás szenzorra kaptam egy 130 000-es árajánlatot.A másik szerelő meg abs kockákat beszélt,és rémisztgetett 200-300 000 ft-os költségekkel.Még jó,hogy nem dőltem be egyiknek sem...A túltöltött fékfolyadék miatt volt a dsc hiba jelzés,és a tartály eresztése is.Csak sajnos egyik nagyszerű szerelő sem vette ezt észre még a márkaszervízben sem,pedig csináltak egy állapot felmérést is ingyen a kocsiról a diag mellé...A legtöbb autószerelő trehány,és le akarják húzni az embert.A mostani történetem is igazolja ezt a dolgot. ABS kocka,meg DSC nyomás szenzor(mindkettő) hiba aha...A dsc nyomás szenzort valóban beírta hibának,de a túltöltött fékfolyadék miatt ugye...Cseréljem őket ki,mert rosszak...A másik szerelő meg abs kockázott hasraütés szerűen... Undorító,hogy mik mennek.Ha az ember nem figyel oda,simán átverik.
A fórumban találtam hasonló dolgot másnál,de sajnos csak utólag,mikor már megjártam a hadak útját Vadasz69 hozzászólása

Bitu79 Elküldve: 2020-08-12 14:14 full takaritas

https://www.youtube.com/watch?v=64zgdg-r6jE

Van még 7 új videó.
Ez jobb kamerával készült,mint az előző videók anno.
Amit linkeltem most,az demonstráció akar lenni,mennyit ér a kézi polír,és a gondos autóápolás.

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 17:37 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
klímával kapcsolatban lenne kérdésem. Sajnos jó ideje nem használtam, nem indítottam be a klímát a kocsiban. Tudom, sajnos ez az én hibám. A problémám az lenne hogy hiába kapcsolom be a klímát a klímavezérlőn, nem fúj hideget. És ahogy észrevettem, a kompresszor sem dolgozik, illetve nem hallottam hogy a mágneses kuplung behúzott volna. Lehetséges, hogy nincs benne klímagáz? Nem akarom üresen járatni a klímát mert nem tesz jót a kompresszornak. Lehetséges, hogy nem kapcsol be a klíma, hiába is szeretném ha nincs benne klímagáz? Vagy csak maga a kompresszorom halt meg?
Köszi

nem tudod üresen járatni, hiszen biztonsági okokból nem fog elindulni.
alap esetben a biztiket nézd át. most fejből meg nem mondom, mi tartozik a klímához. ha átnézed az összeset a kesztyűtartóban felülről lenyíló táblán, ha valamelyik rossz úgy is látszik, akár kiszedés nélkül is, ha megvilágítod, és a szál el van pattanva. ez ingyen van.
mivel rég nem használtad elillanhatott a gáz is. én sem nagyon használtam évekig, mégis a gyári töltés van benne 18 évesen és hűt mint a bolond.
lehet még az elfagyás érzékelő szenzor. ha az rossz, akkor sem indul el.
ha már meleg a motor, akkor alapjáraton mikor kapcsolod a klímát, látható, hogy picit megemeli a fordulatot. és hangja is van egy picit, ahogy beindul. ha ezek nincsenek, akkor a fentiek.
bagatell dolog, de ha emel fordulatot, így beindul a kompresszor, de nem fúj hideget, akkor a középső rostélynál van egy tekerő középen, piros és a kék jelzéssel. hideget csak úgy fúj, ha kék állásba van tekerve.

Nekem is gyári töltés van benne még most is A klímás azt mondta,hogy egy jó klímát soha nem kell tölteni.

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 17:17 E46 Kormánymű

Felteszek egy kérdést.Ha áll a kocsi,vagy lassan gurulok csak,és ki van tekerve fullra balra vagy jobbra a kormány koppanásig,akkor van egy szakasz amiben mintha akadna a kormány...Az a szakasz a visszaszedés eleje csak.Gondolom ez a kerékdőlés miatt van.Főleg előremenetben van ez.Tolatásnál nem érzékeltem ezt a dolgot.Ugye full kitekert kormánynál azért van elég nagy kerékdőlés.Talán ezt érzem akadásnak kicsit végállás visszaszedésnél.Gondoltam rákérdezek itt.Ha nem tekerem ki ütközésig a volánt,akkor semmi ilyen.Csak full végállás visszaszedésnél van ez,mintha végállásból visszatekerve akadna a kormány kicsit...Remélem érthetően fogalmaztam.Legelőször amikor ezt tapasztaltam meg is ilyedtem rendesen.Azt hittem beakadt a kormány...

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 16:54 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?

he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.

Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.

amúgy is full sz*rok ezek az akksik, nem kell hozzá a meleg, forrósodik magától. nekem mindegyik így járt. két ugyanolyan akciókamerám van. amit a kocsiban használok, szerencsére megy USB kábelről úgy, hogy ki van véve az akksi belőle. de váltani fogok, mert egyre jobban úgy tűnik, mintha romlana a kép minősége, már alig látom a rendszámokat. nem értem miért. szóval egy GPS-est fogok venni hamarosan szerintem.

Én a klímát rá szoktam irányítani hogy hűtse menet közben.Amúgy sem szoktam magamra állítani Hát tudnak melegedni rendesen.
A lencsét tudja rongálni az UV. Talán attól romlik a képminőség...
Ha cserélem a kamot,akkor kondenzátorosat fogok venni.Az legalább nem robbanhat fel...A legtöbb autós kamera már olyan szerencsére.

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 16:26 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?

he! nem tudod kimérni?
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.

Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.

https://rendszerigeny.hu/overm...2014/05/20
Overmax Camroad 6.1 ugyanaz a kamera csak más néven...

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 16:07 Segítség, beázik az autóm!!!!

John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.

az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.

Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... )

Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.

köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is

John kicsit figyelj ide:

Ne szilóval rakd vissza,hanem butillal.Előtte zsírtalanítsd a felületet,és nem fog leválni.Én leszedtem az egészet és leszedtem a régi butilt is a párazáróról és az ajtóról is.Amikor visszanyomkodtad,picit melegítsd hajszárítóval és nyomkodd újra körbe...Ezután már nem fog elválni.Wurt-ben van pl butil szalag,pár ezer forint.Sziloval körberagasztod,akkkor csak letépni fogod tudni a párazárót,ami elég drága...De te tudod mit csinálsz.Én nem akarom dobálni a pénzem ilyenekre feleslegesen. 20 000 ft kábé ajtónként csak szólok...Ajtópanenteket is cseréld ki a rajtuk lévő gumi(szivacs) tömítés miatt.Az sem olcsó sajnos.2000 környékén jön ki egy ajtóra.Tizenakármennyi kell...De jobban jársz ha veszel ezekből mondjuk kapásból 50 darabot.Szilo azért sem jó,mert az egy idő után elenged,illetve penészedni is fog...

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 15:54 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
Szia,
nekem azt javasolták (autó ablak szerelő), hogy azt a párazárónak nevezett szart ne ragasszam alul vissza, hanem az alsó részét dugjam be a vízszintesen menő merevítő fölé vissza az ajtóba, így az oda beeső víz csak az ajtó felé tud folyni, ami az alján lévő lefolyókon kimegy onnan. BEVÁLT a megoldás!
bye: hil

Na ez is egy f@sza 5let!

Miért? Azt a szart úgysem kíméletesen veszik le, szétszakad, vissza ragasztani meg szinte lehetetlen azután. Normális ember Sziloplasztot nem használ sehová az autóján. Olyan gyurmát ugyan lehet venni, de a szakadt párazáróval nem lehet mit tenni. Tehát marad ez a megoldás és nincs ázás. Vagy szerinted inkább jobb ha ázik minden?
Bye: hil

hil, ezt most félre érted. úgy érti nem is rossz ötlet. pont így akartam írni én is, de ha már megelőztek...

Én mindig vissza tudtam eddig tenni szétszakítás nélkül...Ha alul nem rögzíted a helyére akkor a lecsorgó víz ugyanúgy be fog folyni,mintha ott sem lenne a párazáró.Sok esze volt aki azt javasolta ne ragaszd vissza.Szilo nem is kell,butillal tettem vissza mindig.Sokszor meg ugyanazt használtam újra...
De mindenki azt tesz amit akar.Sztem jobb visszatenni butillal ahogy volt.Nem viccből van az körberagasztva.Előtte zsírtalanítani kell,ha csak egy pici részen téped fel,akkor elég visszanyomkodni.Nem kell összetapperolni zsíros kézzel a peremet ahol van a párazáró.Akiknek elválik azért van,mert olajos,zsíros a felület.Én már nem egyszer szedtem le pedig...Párazárót egyszer vettem,amikor szakadt volt.De előző tulaj tépte el azt is...Leszedése sokáig tart,ha az ember nem akarja elszakítani.De annyit nem ér a dolog,hogy beázzon a kocsi.Én visszatettem eddig mindig rendesen butillal a helyére. Aki nem ragasztja vissza majd meglepődik amikor kiugrik a perem alól a párazáró és szedheti szét az egész ajtót újra,vagy amikor frankón be fog ázni a kocsija nagyobb esőben xD

Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 10:43 E46 klíma vezérlő panel

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."

Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 10:32 E46 klíma vezérlő panel

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja...

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót.