Bluesman fórum hozzászólásai

Bluesman Elküldve: 2015-06-18 21:18 Adagoló

lantika írta:
Bluesman írta:
lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.


Csak nem Oldenburg mellett vagy?



Nem, a Pireneusoknál jártam, már hazafelé tartok, Genova környékén..

Bluesman Elküldve: 2015-06-18 16:35 Adagoló

lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.

Bluesman Elküldve: 2015-06-18 11:54 Adagoló

HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?