Estoril írta:
Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?
Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?
Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril
Jó volt az EWS III, de az idõ a tolvajoknak dolgozott. 6 év szorgos munkája alatt feltörték. A BMW gyár ott hibás, hogy az X5-öket már vagy két éve lopkodni kezdték, és nem tett semmit a dolog ellen. Õk ugyanis egy gyári akció keretében szoftvert frissíthettek volna (mint a winfosnál a biztonsági rés betömködése), akár pénzért is extra bevételt termelve maguknak.
A motorteret értelmetlen védeni, az utastérben lévõ EWS modul a kulcs. Zárat kihúzzák, kormányzárat eltörik. A tolvajok droidok. Ha nem megy az azonnali megoldás, ezek nem kezdenek el kreatívan problémát megoldani. Pár trükkel felkészülnek (üzemanyag szivattyú direkt 12V szivargyújtóról vagy saját akksiról az immok ellen stb.), de ha akkor sem megy, akkor nagy a lebukás veszélye, inkább keresnek mást. Sajnos utólag okosodtam ki az autóm ellopása után.
Bömbölö