Centurion534 Elküldve: 2012-01-28 20:49 angel eye
jons írta:Bero írta:
De figyi már! Biztos,hogy neked nem csak invertered van! Van az előtt egy másik 'szerkezet' is! Lehet az ment szét! Abból jön ki a sárga meg a fehér vezeték is! Bár nem értem igazán még mindig a problémád
Biztosan elbeszélünk egymás mellett a kollegával.
Én nem akartam, hogy szétszedje, csak annyira gondoltam, hogy a csatira tenni két vezetéket meg hozzáerősíteni az izzót és úgy megnézni. Vagy simán a csatira tenni feszmérőt és úgy megnézni akkor mit ad ki.
Annak idején volt e34-gyel egy olyan gondom, hogy a xenont nem gyújtotta ki, a normál halogén meg okés volt. Nyilván ez ide most nem kapcsolódik, csak úgy megjegyeztem.
Holnap megnézem feszmérővel, de biztosra veszem, hogy nem lesz az inverter bemeneti pontjain 12V. Hisz épp ez a baj. Ezért nem világít az AE.
És így már vissza is kanyarodtunk a legelőször beírt kérdésemhez, miszerint nem tudom, hogy kell-e BC-ben állítani valamit, esetleg hibakódot kiütni ahhoz, hogy a helyzetjelző csatlakozó (ezáltal az inverter) kapjon áramot, miután felkapcsolom. Mert úgy tűnik, a hiba fizikai helyreállítása nem oldotta meg a problémát.
De ha kiderül mi lesz a baj, biztos megírom itt.