Chipcad777 fórum hozzászólásai

Chipcad777 Elküldve: 2010-09-14 11:40 320d Motor

Chipcad777 írta:
bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.


20d csak fújni tud a szívósornál, szívni nem nagyon. Ha a porlasztó mellett kifúj, az tud csattogni, szivósorról még nem hallottam.







Igazad van! Kis logikai bukfenc volt a mondókámban, bocsi.

De egyébként nem teljesen szűnt meg ez a ciripelés, mert kicsit még mindig hallom, de csak magasabb fordulaton és erőteljesebb gázadásnál jön elő picit. Lehet,hogy a porlasztónál fúj ki? Vagy lehet, hogy ki kéne cserélni a szívósor tömítéseket újakra?
Az is a baj, hogy ha jobban odalépek neki nagyon füstöl :S... Mikor leszedtem a szívósorról az intercooler csövet kis olaj folyt ki belőle, néhány csepp. A turbó tájékán meg olajos eléggé minden, (pl.:klímakompresszor, stb) Gondolom már a turbó is kicsit köpi az olajat, de viszont motorolaj fogyás meg szinte semmi...





Chipcad777 Elküldve: 2010-09-14 11:37 320d Motor

bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.


20d csak fújni tud a szívósornál, szívni nem nagyon. Ha a porlasztó mellett kifúj, az tud csattogni, szivósorról még nem hallottam.







Igazad van! Kis logikai bukfenc volt a mondókámban, bocsi.

De egyébként nem teljesen szűnt meg ez a ciripelés, mert kicsit még mindig hallom, de csak magasabb fordulaton és erőteljesebb gázadásnál jön elő picit. Lehet,hogy a porlasztónál fúj ki? Vagy lehet, hogy ki kéne cserélni a szívósor tömítéseket újakra?



Chipcad777 Elküldve: 2010-09-12 11:36 320d Motor

Petike írta: Ha csattog, akkor szar a porlasztó, az enyém is ciripelt és csattogott gyorsításkor, kapott 4 új porlasztót és minden megoldódott, síri csend van gyorsításkor

petike


Már megoldódott. Szétszedtem a szívósort és a 2-es hengernél falsot szívott. Rosszul rakták össze múltkor a szerelők. Szépen összeraktam és megszűnt minden csattogás, ciripelés.

Chipcad777 Elküldve: 2010-09-11 10:37 320d Motor

KASZAMester írta:
bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint


A dugattyúhiba nem attól van mert szétrúgod, hanem porlasztóhibától.
Szerintem minél hamarabb vizsgáltasd be a porlasztókat, nehogy dugattyúátégés legyen belőle.

láttam én már 120e.km.-es 320d.-aminél átégett a dugatyu.Az a rosszul működő,nem porlaszto,hanem hugyozó porlaszto hibája,mikoris nincsen hűtése a dugatyu tetejének,és egyszerűen átég.



kb.4hónapja felújítattam a 2-es henger porlasztóját és most kiszűrtük,h az ciripel, mert ha azt az injektort lehúzom akkor nincs ciripelés. Van rá fél év garancia a boschnál, visszaviszem, hogy valamit mondjanak rá. Ja és csak remélem, hogy esetleg nincs komolyabb baj minthogy az injektor szar valamiért megint, vagy még mindig :S...

Chipcad777 Elküldve: 2010-09-11 10:34 320d Motor

jrtom írta: Mi 3/4-es légkulcsal szoktuk levenni, ha ez nincs akkor króva és egy jó hosszú vascső az segíthet.

Chipcad777 írta: Ezer köszönet!
Iszonyatosan rá van gyógyulva mert a nyomatékkulcs 200nm-nél lekattan. Gyári tárcsa még.

Akkor tovább küzdünk, mégegyszer köszi!




Köszönöm a segítséget, lejött

Chipcad777 Elküldve: 2010-09-10 20:36 320d Motor

Ezer köszönet!
Iszonyatosan rá van gyógyulva mert a nyomatékkulcs 200nm-nél lekattan. Gyári tárcsa még.

Akkor tovább küzdünk, mégegyszer köszi!

Chipcad777 Elküldve: 2010-09-10 18:32 320d Motor

Üdv.

Valaki meg tudná mondani,hogy a főtengely ékszíjtárcsa felfogató csavarja jobb vagy bal menetes?? (M18x1,5x85,5 -ös a csavar) És a meghúzási nyomaték is érdekelne.

Előre is köszönöm!

Chipcad777 Elküldve: 2010-09-06 13:49 320d Motor

Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-20 19:09 320d Motor

Csáá.

A héten észrevettem, hogy egyenletlenül jár az autó alapjáraton, mintha nem menne egy henger, elvittem a szerelőmhöz azt mondta, hogy 100% porlasztócsúcs lesz a rossz. Oké, kiszerelte, megbeszéltem a helyi bosch szervízbe felújítják. Mondták is mikor megnézték, hogy tényleg rossz, rendeltek hozzá csúcsot is, megcsinálták, beszabályozták, stb. Kifizettem, vissza a szerelőmhöz, összerakják, beindítják és a kipuffogó cső teljes keresztmetszetében dől a füst belőle, nyílván ömlik a gázolaj valamelyik hengerbe. De természetesen mikor odavittem nem füstölt, gyorsításkor nagyon minimál korom jött belőle de ennyi. Most meg alapjáraton beindítás után árad a füst belőle. Valószínű, hogy valamit a boschnál nem jól csináltak. Beszéltem velük, holnap visszaviszem megnézik (ma már nem értem oda vele). De persze esküdöznek,hogy mindent jól beállítottak...

Van esetleg valakinek ötlete/tapasztalat, hogy mitől lehet ez?
Ha esetleg valaki tud jó áron csúcsokat szerezni, keressen meg!
Köszönöm.

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-18 23:09 Kuplung__

Én az enyémmel olyan 40ezret mentem el... Nekem 300ezerbe állt meg a mutatvány, ebből asszem egy 100-as volt a kuplung.

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-17 22:33 Kuplung__

A rángatás valószínű csak a kuplung miatt van. Nem valószínű, hogy lendkerék hiba. A lendkerék inkább csattogna meg zörög leállításkor, induláskor, kinyomáskor. Nekem is volt fél éve komplett csere, akkor meg már kicseréltettem mindent. Azóta minden tökéletes. A lendkerék sztori nem olcsó mulatság, jobb elkerülni ...

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-15 13:24 manuális váltó

Valaki meg tudná mondani azt, hogy az én kocsimba milyen váltóolaj kell gyárilag, anélkül, hogy alá kellene feküdnöm és megnézni milyen matrica van rajta? 320D, 2003/03, 150LE, 6seb.

Köszönöm előre is!

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-13 09:05 hidegen rángat....

Most elérkeztem oda,h már úgy rángat, mintha kb. nem menne egy henger és szinte mindig alapjáraton (majdnem mindig). Nagy valószínűséggel valamelyik porlasztó behányt... De viszem szervízbe, ott majd kiderül.

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-12 13:45 hidegen rángat....

a Hardy tárcsa tud ilyen tüneteket okozni? Most figyelgettem és akkor rángat leginkább amikor hideg. Kimegy a vízhőfok mutató a kékből és kb akkor megjavul.

Chipcad777 Elküldve: 2010-05-12 11:07 XENON utólag

bmw320d4 írta:
Chipcad777 írta: Nekem is utólagos xenonom van (nem gyári!) de nekem azt csinálja,h ugyanúgy bevibrál és kialszik majd lekapcsolom, vissza és jó kb. 2percig aztán megint kialszik...majd újra ezt csinálom kb. 4-szer és utána jó lesz. De már a második szett ez mert az előző is ettől megpusztult. Most a másik oldal is. Ott a trafó hányt most be... Csak fel kell kódoltatnom a lámpamodult xenonra?


Igen, csak fel kell kódolni.
Már írtam párszor, és jelalakokat is linkeltem be arról, hogy teljesen más a halogén és a xenon kivezérlése, ettől döglenek az utólagos xenonok, amit még ráadásul Hella tokba bújtatott párezerért árult kondival spékelnek meg, ami szintén rövidít az élettartamon.



Köszi szépen! Akkor felkódoltatom! Nem tudtam, hogy csak ennyi a gáz, azt hittem vmi kompatibilitási probléma van, így, hogy két szett már ment a kukába. Köszi mégegyszer!