Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2013-05-29 15:58 karbantartás

Helló!

Valamiért nem látszik a profilképem a jobb felső sarokban, már hetek (hónapok?) óta. Próbáltam megváltoztatni, de a kép helyett mindig a kis piros X van és a Coyote felirat.

Mi lehet a bibi?

Nyomorék fosputtony IE8-on és Firefoxon is próbáltam, ugyanaz az eredmény.

Coyote Elküldve: 2013-04-30 20:19 Kuplung__

valter320d írta:

Igen az enyém is 220000 körül kezdett remegni!van benne 250000 lassan! remegősen elvagyunk


ez jó

mivel ma én sem vettem észre a remegést, sztem én se sietek a cserével. Lehet, hogy még pár tízezret elremeg, akár egy évet is, mire valóban cserés lesz.

Azért ha súlyosbodik, ránézek.

Coyote Elküldve: 2013-04-29 18:31 Kuplung__

ute107 írta:
nickname írta:
Coyote írta: Szegény gépem nehéz időket él: házvásárlás, költözés, berendezés miatt bizony több száz km-t kellett megtennie tömött utánfutóval, illetve múltkor a feleségem fordját is el kellett vontatnom 50 km-re (hazavontattam mert leállt egy hülye hiba miatt).

Feltételezem, hogy a fenti kellemes "hatások" hálájaképpen elkezdett remegni a kuplung. Nem is kell benyomnom, menet közben ha picit ráteszem a talpam a pedálra, érzem, hogy remeg, valami ütögeti a tárcsát...

Az, hogy a kuplungszerkezetet cserélni kell, nem kérdés.

De vajon a kettőstömegű hibáját is jelezheti ez? Picit elkezdte rázni a kasznit alapjáraton, illetve reggeli hidegindításkor, amikor járok ki a garázsból, fura hang jön a váltó környékéről.

így látatlanban mit tippeltek?

Minimum 80.000 km került az autóba az utolsó kuplungszett vagy kettőstömegű csere óta, de inkább több.


???? Egy gyári kuplung szettnek minimum 200k ki kell bírni.

Egyébként kuplungot és kettöstömegüt célszerű együtt cserélni



Kuplungot szerkezettel együtt KELL cserélni. A kettőstömegűt meg kell nézni. A kettőstömegű használatfüggő valakinél hamarabb szétesik.

Egy kuplung szerkezetnek ahogy nickname írta simán ki kell bírni 200e km-t.



215ezernél járok, és nagy valószínűséggel még a gyári kuplungszerkezet lehet benne (ahogy mondtam, az utolsó nyolcvanon tuti nem volt cserélve, de előtte sem láttam, pedig részletesen van kitöltve a szervízkönyve is.)

Megérett a cserére.

Coyote Elküldve: 2013-04-29 13:18 Kuplung__

Szegény gépem nehéz időket él: házvásárlás, költözés, berendezés miatt bizony több száz km-t kellett megtennie tömött utánfutóval, illetve múltkor a feleségem fordját is el kellett vontatnom 50 km-re (hazavontattam mert leállt egy hülye hiba miatt).

Feltételezem, hogy a fenti kellemes "hatások" hálájaképpen elkezdett remegni a kuplung. Nem is kell benyomnom, menet közben ha picit ráteszem a talpam a pedálra, érzem, hogy remeg, valami ütögeti a tárcsát...

Az, hogy a kuplungszerkezetet cserélni kell, nem kérdés.

De vajon a kettőstömegű hibáját is jelezheti ez? Picit elkezdte rázni a kasznit alapjáraton, illetve reggeli hidegindításkor, amikor járok ki a garázsból, fura hang jön a váltó környékéről.

így látatlanban mit tippeltek?

Minimum 80.000 km került az autóba az utolsó kuplungszett vagy kettőstömegű csere óta, de inkább több.

Coyote Elküldve: 2013-04-17 18:04 bluetooth probléma

kempelen írta:
bbali81 írta: csáó,

írja is a user guide:"Interoperability and compatibility among Bluetooth™ devices can vary"

Iphone4-el nekem is tökéletesen működik még a telefonkönyvet is beolvassa.

bár mindkettő telen a bluetooth 4.0
http://www-support-downloads.s...eria_z.pdf
http://support.apple.com/kb/ht3647

És a HFP is 1.6.

ilyenkor van az, hogy a tel miatt kocsit cserélsz vagy a kocsi miatt tel-t

Coyote írta: Sziasztok!

Vettem egy Sony Xperia Z telefont, és sajnos nem hajlandó együttműködni a bluetooth modullal.

Nem tudjátok véletlenül, az E46 BT modulján frissíthető valahogy a szoftvere? iPhone-nal, Samsung S3-mal szinte bármilyen telefonnal tökéletesen működött, tehát nem az Android OS az ok az biztos.

A tünetek a következők:
- párosítás sikerül
- híváskor szétkapcsol a telefon, és amíg le nem teszem, nem is kapcsol vissza
- telefonkönyvet nem tudja beolvasni (ez a kisebbik baj)

Sony fórumban nem tudnak segíteni, szerintük a BMW modulja elavult. Anyátokat azt elavult, az iPhone 4 meg a Samsung S3 visszafelé kompatibilis tud lenni, mi?

Tetszik ez a teló, de ha a BMW-vel nem barátkozik össze, akkor sürgősen eladom.




Elég csak a legújabb bluetooth generációs modult megvenni. 100 ezerért...

De akinek 100 ezres telója van, mit számít hozzá egy 100-as modul.

A baj tuti az lesz, hogy a sony-n lévő android nem szereti a bmw ULF modul szoftverét... Szóval nem hiszem, hogy tudsz valamit csinálni...





köszi a tippeket!

Keresgettem nagy erővel a legutóbbi 2007-es ULF-et, ami még kompatibilis az E46-tal, de brutál drága. Sőt, az E90-ben és F30-ban ugyanez a gond megismétlődött. Elcseréltem hát a telót egy Galaxy S3-ra... ezzel megy a BT.

Coyote Elküldve: 2013-04-11 11:43 bluetooth probléma

Sziasztok!

Vettem egy Sony Xperia Z telefont, és sajnos nem hajlandó együttműködni a bluetooth modullal.

Nem tudjátok véletlenül, az E46 BT modulján frissíthető valahogy a szoftvere? iPhone-nal, Samsung S3-mal szinte bármilyen telefonnal tökéletesen működött, tehát nem az Android OS az ok az biztos.

A tünetek a következők:
- párosítás sikerül
- híváskor szétkapcsol a telefon, és amíg le nem teszem, nem is kapcsol vissza
- telefonkönyvet nem tudja beolvasni (ez a kisebbik baj)

Sony fórumban nem tudnak segíteni, szerintük a BMW modulja elavult. Anyátokat azt elavult, az iPhone 4 meg a Samsung S3 visszafelé kompatibilis tud lenni, mi?

Tetszik ez a teló, de ha a BMW-vel nem barátkozik össze, akkor sürgősen eladom.

Coyote Elküldve: 2013-03-29 09:49 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

szotakdavid írta:
Tano írta: Lehet elég lenne csak 1 héttel tolni, mivel már addigra is jó idő lesz. Ebből a latyakból jövő hétre már nem fog maradni semmi.


Akkor szavazzunk ki mit mond


Szerintem 1 hét tolás nem segít, április elején végig latyakos idő lesz...

Coyote Elküldve: 2013-03-23 19:00 BMW a motorsportban

Kettős érzésem van a mai monzai időmérővel kapcsolatban: egyrészt sajnálom, hogy amatőr hibákkal kell küzdenie Norbinak. Másrészt kicsit ott van bennem a káröröm is, hogy "nesze, hondázzál fék nélkül, ha neked a BMW nem volt jó!"

Coyote Elküldve: 2013-03-11 21:25 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

ute107 írta:
szotakdavid írta: Március 30. kirándúlás

-9 órakor gyülekező Budakalász mekinél(megyeri híd budai lába)vagy a mekivel szembe lévő auchan parkolóban.




Hajnali 9 órakor? Akkor legalább éjjel 7kor el kell indulnom...


ne finnyáskodj, én is Siófokról mennék...

Coyote Elküldve: 2013-03-11 21:24 Gumiabroncs

lalada írta:
Idézet:
Köszi az infót! Hasznos amit mondasz, mert azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a KOPÁS a Conti gyengéje is. Csodás gumi, de egy idény meglátszik rajta, amihez nem vagyok hozzászokva. Értem én, hogy hátsókerekes, eszi a gumit, meg én is autópályázok, és pörkölöm neki a forró aszfalton - de nehogymár két nyarat fusson egy harminc-negyvenezres gumi.


nekem is sajnos igencsak kopott a ContiSport kb 25e km után már cserélgettem előlre-hátra.
Nekem a SportContact 3-mas volt, a kopáson kívül minden más paramétere hibátlan volt. Most Dunlop Sportmaxx-ot fogok próbálni.


Ugyanez nálam is, ContiSport 3-asok vannak, ezek mennek kukába (a hátsó tengelyről) és helyette Dunlop Sport Maxx-ot rendeltem, azt a szép mintást, amit ide belinkeltek.

Coyote Elküldve: 2013-03-11 11:16 Féktárcsa és fékbetét

HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


Késve bár, de hozzászólok!

Yellow javaslatára én is ezt választottam, és bizony jól is néznek ki és jók is - viszont arra számítani kell, hogy elsőre rosszat is ki lehet fogni.

Az enyémek hullámosak lettek, 5 hónap múlva garanciában cserélték. A szervízbevitel miatt némi fejfájást okozott, illetve a Yellow-féle árak is régiek, most egy párat (két első tárcsa + betétek) lehet beszerezni olyan 50-60k körül. Nem olcsóbb, mint a gyári szerintem.

De hozzáteszem, hogy mióta cserélték, nagyon tetszik, jól fog, és határozottan szépen kopik.

Coyote Elküldve: 2013-03-11 10:30 Visegrádi kirándulás Ápr. 20.

szotakdavid írta: Március 30. kirándúlás

-9 órakor gyülekező Budakalász mekinél(megyeri híd budai lába)vagy a mekivel szembe lévő auchan parkolóban.

Indulás 9.30-kor Visegrádra szépen komótosan.Ügye Xlzx???!!!

Visegrádon felmegyünk a bobpályához ott van egy nagy parkoló ahol remélhetőleg elférünk.
Sétálhatunk egyet a várban is,ha a társaság úgy szeretné.

Büfé található a bobpályánál hamburger lesz,ha minden jól megy,nem szeretném ha a fogyókúrás szakasz Éhen halna

A többit majd visegrádon vagy aznap reggel


Benne lennék, egy jó bobozás és várnézegetés még belefér?
Ha igen, és megfelel, akkor +1 E46-tal számoljatok. Addig le kell cserélnem a gumikat is

Coyote Elküldve: 2013-03-10 20:28 Gumiabroncs

Köszi - szóval túlságosan nem nyúlhatok mellé.

YELLOW: köszi az infókat. A Michelin nagyon tetszik, de ez a verzió sztem drágább is... a télim Michelin Alpin 4 és szenzációs, a nyári gumijaik is biztosan nagyon jók - viszont nekem egy NYÁRI szezon (április-október) 25.000 km, és akkor még aránylag keveset mentem.

Ez a nagy dilemmám is egyben, hogy legközelebb jó állapotú jól felszerelt autót vegyek mint most, vagy inkább kevesebb kilométerest, de fapadost... mert ugye 3 millióért VAGY-VAGY, nem IS-IS...
Leginkább várnom kéne amíg több pénzem lesz, mi?

Szegény E46-ban már 211ezernél járok, belehajtottam 60ezret másfél év alatt... de zokszó nélkül tűri.

Coyote Elküldve: 2013-03-10 19:00 Gumiabroncs

BarG írta:
Coyote írta: Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.


Ha elégedett voltál a Contival, akkor vegyél olyat újra!
Én épp most vettem Pirelli P7 Cinturatot, legfőképp azért, mert a hosszú élettartamra gyúrok, nem túl rossz egyéb tulajdonságok mellett. Volt P6000-es Pirellim - gyári szerelés - én nem problémáztam vele, ellentétben másokkal, volt Michelin PS2-m, ami szuper volt, de úgy elkopott, hogy nem győztem csodálkozni (20e km), szóval ez bizonyult a legdrágábbnak ezért, meg volt P Zero Nero-m is, amivel küzdöttem, mert rázott és 1-et vissza kellett cseréltetnem, de újra megajándékozott 5-60000 km futással. A fentiek miatt döntöttem megint a Pirelli mellett.


Köszi az infót! Hasznos amit mondasz, mert azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a KOPÁS a Conti gyengéje is. Csodás gumi, de egy idény meglátszik rajta, amihez nem vagyok hozzászokva. Értem én, hogy hátsókerekes, eszi a gumit, meg én is autópályázok, és pörkölöm neki a forró aszfalton - de nehogymár két nyarat fusson egy harminc-negyvenezres gumi.

Coyote Elküldve: 2013-03-10 09:32 Gumiabroncs

Ha tavasz, akkor gumivásár

Segítsetek, mit vegyek 225/45 R17 méretben?

Eddig tökéletesen bevált a Continental ContiSportContact sorozat. Most a hátsó tengelyre kellene 2, és elgondolkoztam, hogy váltsak-e márkát. HANGOS gumi kizárva, tehát süvítő hangot adó gumit ne ajánljatok légyszi.

Az opciók:
- Continental ContiSportContact továbbra is
- Michelin Pilot Sport 3
- Michelin Primacy 3 vagy HP
- Pirelli P7 Cinturato
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric
- Dunlop SP Sport 01

A Conti ezek közül a legdrágább, azért gondoltam másik márkára. Persze ha nem győztök meg, akkor marad a Conti.

várom a véleményeket! főleg azokét, akik ismerik a Contit és tudják hozzá hasonlítani.