Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-11-08 15:49 Üzemanyag fogyasztás

bbubbuka írta:
Coyote írta:
bbubbuka írta: Rendkívül megnőtt a fogyasztásom bc szerint..
Tavaly télen kb. 8-9 litert evett városba
Most meg 11-12 liter..
Ez mi a franctól lehet? Miket kellene átnézni a kocsin?


ha ugyanúgy hajtod mint tavaly, akkor lehet, hogy a BC csalt akkor vagy épp most csal - mérj rá tankolásnál.

Termosztátok, vízpumpa rendben van, fel tud melegedni a motor?


Őőő most, hogy mondod tavaly télen az egyik termosztát lehet rossz volt, amelyik kinyitotta a hűtőt. De annak lenne ilyen befolyásolása? Nyáron cseréltük.


lehet ilyen hatása - főleg, ha van fűtésed. Nekem a másik állásban mekkent meg, így nem volt fűtésem, de aztán a hőfokmérő is elkezdett elfeküdni...
Ma van nagyszervízen az autóm, most mondják, hogy a tavaly ilyenkor cserélt termosztátom már rossz is, átereszt. Mi a picsa??? Remélem gariban cserélik, mert ez durva.

Coyote Elküldve: 2012-11-08 13:58 Fékjavítás

bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara


Pont akciós a BMW-nél:




én komolyan elgondolkoztam ezen az akción. A megszokott szerelőm is drágább ennél basszus.

Coyote Elküldve: 2012-11-08 13:56 Üzemanyag fogyasztás

bbubbuka írta: Rendkívül megnőtt a fogyasztásom bc szerint..
Tavaly télen kb. 8-9 litert evett városba
Most meg 11-12 liter..
Ez mi a franctól lehet? Miket kellene átnézni a kocsin?


ha ugyanúgy hajtod mint tavaly, akkor lehet, hogy a BC csalt akkor vagy épp most csal - mérj rá tankolásnál.

Termosztátok, vízpumpa rendben van, fel tud melegedni a motor?

Coyote Elküldve: 2012-11-08 09:49 Gumiabroncs

[quote="SirToma"]
Coyote írta:
gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


Szia.

Nyáriba én elölre Falken ziex 912-t vettem, hátul meg fk451 van.
Az eleje nagyon jól tapad, hibátlan gumi a ziex.
A hátsó mostmár picit hangosabb, de nagyon jól tapad,esőben is jól kezelhető.
2 nyári szezon van bennük, és még mindig kitűnő a mint rajtuk, pedig már van bennük kilóméter bőven!!!

Télre én most vettem hankook i cept evo-t (w310).
Szép minta, jó ár, és jól tapad.
Lehet az alpin 4 még jobb, de minden téren kielégítő gumi számomra.
Nakang meg hasonlót én felejteném a helyedben!!!

Üdv:Toma



Ja, azt nem mondtam, hogy mit NEM ajánlok: Fuldát ne vegyél télre. Elöl nekem az van, nem dobom ki, mert hóban nagyon jó. De hóban, és csakis hóban. Vízes úton ijesztett már rám, szárazon meg hangos tud lenni.

Az Alpin 4 visz mindent, ha rám hallgatsz - de ez már OFF TOPIK, mert nyári a téma

Coyote Elküldve: 2012-11-08 09:07 Gumiabroncs

gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


Ebben az árkategóriában én maradnék a jól bevált tesztgyőztes Continental SportContact-nál. A harmadik generációst rúgattam eddig, nagyon meg vagyok vele elégedve - jövőre viszont már nem tudom felrakni a hátsó szettet, így az újat, az 5. generációst fogom megvenni. 31-34 rugó körül vannak, és érdemesebb ebay helyett boltban venni, a garancia miatt. Jóbarátom Skodáján a Hankook gumi gyártási hibás volt, igaz probléma nélkül cserélték, de a durva szálszakadás számomra nem prémium minőségbiztosításra utal...

Télre meg Michelin Alpine 4 - és ezekről a pozitív tapasztalataim miatt lebeszélhetetlen vegyok

Coyote Elküldve: 2012-11-07 18:26 Gyári telefonkihangosító

Sinyesz írta: A bölcső részben van egy vágás ahova a kártyát kellene tenni. A képen is látszik csak eléggé szarul.


Ezzel kellett volna kezdeni

Próbáld ki, mert 8-10 évvel ezelőtt még egyik telefon sem ment SIM nélkül, biztos vagyok benne, hogy ezt is a SIM hiánya gátolja. Vagy az akku hibája. Gyanús, hogy nem értelmes a hibaüzenet, csak simán hibakódot ír ki.
itt van hozzá némi infó

Coyote Elküldve: 2012-11-07 17:45 Gyári telefonkihangosító

Sinyesz írta:
Coyote írta:
Sinyesz írta: Kaptam az autómhoz egy ilyet:

Tudtok erről valami infót mondani? Bekötöttem de csak annyit jelez ki hogy ! 200

Milyen kártya kell ebbe? sima SIM kártya? Honnan tudok hozzá új akksit szerezni? Ami benne van az púpos.



az tuti, hogy SIM kártyát kell bele raknod...


Igazából azt csak gondoltam hogy az kéne bele. Ott alul van egy kis luk. Próbáltam betenni SIM-t de vagy kicsi a luk neki ha elfordítom akkor meg széles és ha benyomom elnyeli teljesen és nem bírom ki venni.
De akkor mi kellhet bele?


Nézted már az akksi alatt a SIM keretet? Esetleg valahol a bölcsőben?

Coyote Elküldve: 2012-11-07 17:24 Gyári telefonkihangosító

Sinyesz írta: Kaptam az autómhoz egy ilyet:

Tudtok erről valami infót mondani? Bekötöttem de csak annyit jelez ki hogy ! 200

Milyen kártya kell ebbe? sima SIM kártya? Honnan tudok hozzá új akksit szerezni? Ami benne van az púpos.



az tuti, hogy SIM kártyát kell bele raknod...

Coyote Elküldve: 2012-11-07 16:18 Motorgenerál!

kempelen írta:
Lacza írta:
Zolee írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza


igazából az ilyen blokkok nem véletlen eladók. ebben sajnos nincs is feszítő. nekem előtte sok közöm nem volt a BMW-hez ( most sem nagyon ), de akkor is hallottam már, hogy ez az N40-es motor kerülendő. én múltkor racing-bazáron is sok eladót láttam. nem tudom a forgalmiban hogy van feltüntetve, de ha tudsz, akkor N42 motort tegyél bele. vagy ha veszel egy N40-est, akkor rögtön rendeld meg hozzá a már utólag kapható feszítőkészletet.

Igazából a BMW-nek vissza kellett volna hívnia az összes N40-es blokkal szerelt autót, mert ez a lánc átugrósdi minden bizonnyal típushiba (korábban már volt tárgyalva a dolog)
Amúgy igazad van, én is gondolkodtam az N42-es blokkon...


Köszi a gyors választ nektek. Mikor megtudtam, mekkora a baj, egyből arra gondoltam, hogy itt az alkalom egy nagyobb motort beszerezni, csak kicsi utána olvasás után azt találtam, hogy hatalmas szívás az engedélyeztetés (időben és pénzben). Az N42-es típus azonosnak számít vajon? Mondjuk lehet mindegy, mert a forgalmiban szerepel a motorszám, ami tartalmazza a típust is. Mit tudtok az engedélyezésről, vagy hol lehetne utána járni?


Azonos motorkódú motort engedély nélkül bármikor cserélhetsz az autóban.

Eltérő motorkódú motort, de típusazonost, azaz ami az E46 típusbizonyítványában van (ebben az esetben N40-ről N42-re) kis utánajárással és engedélyeztetéssel bármikor.


na ez az egyik indok amiért szeretnék a BMW-nél maradni. Remélem az új modellekben sincs egyedi motorszám.

Coyote Elküldve: 2012-11-07 15:16 Társalgó

xlzx írta:
Coyote írta:

70-es hengerrel, fojtás nélkül egész jó 100-zal robog gond nélkül.
Csak a keverékképzés van kikötve a nagyobb henger miatt, az 1:40 meg soknak bizonyul, mert ha tépem neki, beborítja a hátam olajpöttyökkel.
Ezért olyan népszerű a fekete bőrdzseki motorozáshoz

ha tudsz rá megoldást szólj, most nekiállok kísérletezni 1:50-nel.


Nem feltétlen a henger a lényeg, egy jó rezó sokkal többet számít 2ütemnél, a jó karburálásról nem is beszélve.

Én nem szerettem kikötni a különolajzást. Hasznos dolog és ha odafigyelsz rá, leellenőrzöd havonta egyszer akkor nem fog elromlani ezáltal nem fog megakadni a dugó sem.

Milyen olajat használsz? Az is nagyon sokat számít, némelyik olaj ég rendesen és nem leszel (annyira) büdös és olajos sem. De inkább legyél olajos és legyen rendes kenés Amúgy Ipone,motul,motorex. Talán még a castrol power 1 2t. Repsolt,agipot és társait lehetőleg hanyagold Én 2 évig alpokadriáztam rs125tel, szóval tudom melyik a jó olaj

Rezód mikor volt kiégetve?-ettől is fröcskölhet.
Rezót évente egyszer égesd ki(le kell venni) és nem lesz semmi problémád!



Rezókiégetésen gondolkodom már erősen, sztem tele van dzsuvával. Repsol olajat használok, de akkor hanyagolom... mások is leszólták már.
Megy a motor mint a buzi, de ez a szmötyizés már súlyos...

Coyote Elküldve: 2012-11-07 14:12 Társalgó

xlzx írta:
Coyote írta:
Cáfolnám Épp tegnap lett kész az enyém, remélem jól megfáztam az esti pörgetésben - de megérte




Hehe, a jó öreg derbi senda Régen sokat pörögtem kis 50es fűnyírókkal, már vagy 10éve.. végülis fel lehet venni ezeket is egykeróra, csak ráncigálni kell stoppiezni elég könnyű velük, csak sajnos nem lehet élvezni a motorozást, hamar elfogy az erő :/


70-es hengerrel, fojtás nélkül egész jó 100-zal robog gond nélkül.
Csak a keverékképzés van kikötve a nagyobb henger miatt, az 1:40 meg soknak bizonyul, mert ha tépem neki, beborítja a hátam olajpöttyökkel.
Ezért olyan népszerű a fekete bőrdzseki motorozáshoz

ha tudsz rá megoldást szólj, most nekiállok kísérletezni 1:50-nel.

Coyote Elküldve: 2012-11-07 12:12 Társalgó

xlzx írta:
Coyote írta:
Nova4 írta: Sziasztok!

Mivel nemnagyon találtam ilyen "beköszönő" jellegű topic-ot, így ide írnék egy nagy HELÓ-t mindenkinek! Reményeim szerint (és ha Isten is úgy akarja) jövőhéten én is egy e46 Touring tulajdonos leszek végre Már csak egy kis okmányirodás papírmunka van hátra

Nova





Naaa,héééé. Ha motorozás akkor csak a KTM


Cáfolnám Épp tegnap lett kész az enyém, remélem jól megfáztam az esti pörgetésben - de megérte

Coyote Elküldve: 2012-11-07 11:16 Motorgenerál!

Lacza írta:
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...


bazmeg én meg 10 percet gondolkodtam itt továbbolvasás nélkül, mert nem tudtam hogy te vagy totál hülye vagy én, mire rájöttem hogy viccelsz

sikerült megnevettetned ezzel a troll dumával

Coyote Elküldve: 2012-11-07 10:03 Társalgó

Nova4 írta: Sziasztok!

Mivel nemnagyon találtam ilyen "beköszönő" jellegű topic-ot, így ide írnék egy nagy HELÓ-t mindenkinek! Reményeim szerint (és ha Isten is úgy akarja) jövőhéten én is egy e46 Touring tulajdonos leszek végre Már csak egy kis okmányirodás papírmunka van hátra

Nova


Coyote Elküldve: 2012-11-06 14:06 Szervíz

minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Katalizátor-túlmelegedést jelez.

A lehetséges problémára guglizz rá, de a megoldás gondolom hibaolvasás, mert lehet, hogy csak egy szenzor szarakodik, de az is lehet hogy ki kell szerelned a katalizátort. Mert ahogy én olvasgatom, nem kell az oda Persze a hibajelet ki kell valahogy iktatni.