Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-11-06 13:34 Szervíz

minimal írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:

nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.


Akkor minden OK.
Amúgy az én bömösömnek az órájában volt 225 000KM, valójában lehetett benne vagy 340 000km minimum. Ennek ellenére az eredeti vezérműlánccal jártam vele. Nem csörgött, nem zörgött. Megnéztük ugyan a biztonság kedvéért de minden rendben volt.


5-600.000km után szoktak panaszkodni hogy csörög, 200.000nél még szalon állapotú


"szoktak"

ebből is látszik hogy a BMW-k megérik az 5-600.000 km-t.

Az enyém jobb állapotban van, mint a Toyotám volt fele ennyi km után - tény, hogy nem kéne olyan fostalicskához hasonlítgatnom


Coyote Elküldve: 2012-11-06 11:34 E46 manuális 6 fokozatú váltó - váltókar lötyögés

YELLOW írta: csináltam egy videjót... vélemény a lötyögésről?



Szerintem se aggódj, az enyém is így lötyög, mondjuk utálom is érte. Plusz egy indok az automata váltó mellett.

Megnyugtató, hogy E90-ben sem jobb, még megnyugtatóbb, hogy ez precíz váltónak számít egy pl. Renault Mégane-hoz képest. Cégautóként kaptam egy Mégane-t, hogy menjek vele Zalaegerszegről Temesvárra és vissza - gyűlöltem. Mint amikor egy szappanos halat húzkodsz egy vödör takonyban.

Viszont kevésbé megnyugtató, hogy egy '96-os Mazda váltója 300.000 km után is JOBB mint a BMW-é. A Toyota váltóra sem panaszkodnék, bár az picit darabos. Számomra a váltó-isten a Mazda maradt, mert az új autóikban is csodálatos váltóérzet van. Minden kapcsolás egy élmény.

A BMW-nél a hideg váltás is problémás, legalábbis nekem minden reggel úgy kell befeszítenem 1-esbe, pedig az éjszakát is abban a fokozatban töltötte (de indításhoz kuplung+üres kombót használok)

Coyote Elküldve: 2012-11-06 11:27 Szervíz

vivaladiesel írta:
Coyote írta: Nagyszervízbe viszem a gépet holnapután, átlépve a 200.000 kilométert.

Mi a helyzet a vezérműlánccal? Érdemes ezt ennyi (valós) km után cserélni? Ha igen, mennyibe fájna?

Én abban a tudatban élek, hogy a vezérműlánc és a láncvezetők kvázi örökké tartanak, de a láncnyúlás következtében történő elugrásról már hallottam Toyotánál...



A vezérműlánc egy "ránézést" megér de szinte kizártnak tartom, hogy VALÓS 200 000km-nél cserére szoruljon.
Feltételezem, hogy sem alapjáraton sem pedig a fordulatszámot növelve nem hallasz ütemes csörgő hangot?!


nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.

Coyote Elküldve: 2012-11-06 11:01 Szervíz

Nagyszervízbe viszem a gépet holnapután, átlépve a 200.000 kilométert.

A szíjtárcsámnak van már holtjátéka, enyhe hangja is, így görgőstől, szíjastól, vízpumpástól cseréltetek mindent (termosztátokat nem, mert azok szinte újak).

Mi a helyzet a vezérműlánccal? Érdemes ezt ennyi (valós) km után cserélni? Ha igen, mennyibe fájna?

Én abban a tudatban élek, hogy a vezérműlánc és a láncvezetők kvázi örökké tartanak, de a láncnyúlás következtében történő elugrásról már hallottam Toyotánál...

Coyote Elküldve: 2012-11-03 13:54 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

xlzx írta:
YELLOW írta:
sticky írta:
YELLOW írta:
sticky írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy Ti találkoztatok olyan jelenséggel, hogy ha gyorsabban megy az autó, az autórádió hangosodik, és amint lassabban megyek, visszahalkul?
Lehet ezt valahol szabályozni? Amúgy E46-ba sima TV+Navi egységem van.
Segítségeteket előre is köszönöm.


ha a kis hangjegy gombot nyomkodod, ahol balansz, bass, stb állítható, ott lesz benne ez a funkció is.


Köszönöm a segítséget, de lehet, hogy nem ugyanolyan hifi-ről beszélünk.
Raktam fel a galériába egy fotót:
http://www.bmwfanatics.hu/gale...013413.jpg
Ennek a beállításában tudtok segíteni?
Üdv,


szerintem ugyanott kell keresned. menü és azon belül a hanghatás beállításoknál valahol. ha egy picit értesz, vagyis van némi műszaki érzéked, akkor biztos megtalálod. sajnos konkrétabban én nem tudok, mert nekem nem ilyen van, de nem nehéz szerintem megtalálni.

a menüt vagy a hangjegy gombot kell hosszan nyomni és akkor jön elő a speed vagy autovolume vagy milyen menü..nem emlékszem pontosan mert rég volt bent a gyári fej,de tuti, hogy hosszan kell nyomni


Nincs külön gomb - a beállításoknál (SETTINGS vagy SET) kell belőni, és általában SPEED VOLUME a neve (az enyémben SPEED V a rövidítése). Ha teljesen lecsökkented, akkor nem emeli a hangerőt, ha növeled, akkor meg annál nagyobb léptekkel emeli. Talán egy benyás kombiban van értelme, de egy dízel sedanban tuti, hogy nincs, mert annyira jól szigeteli a zajt, hogy autópályás tempóig sem kell hangosítanom a rádión, ugyanolyan jól hallom, mint 50-nél. Talán 150 felett neccesebb, amikor elkezd zúgni a szél.

Coyote Elküldve: 2012-10-30 21:32 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Helioport írta: Kipróbálta már valaki a 2013as térképet?

Esetleg Tiba, néhány szóban?



engem is érdekelne!!!

Coyote Elküldve: 2012-10-27 14:30 Újítások

anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: Megoldható, hogy az APRÓHIRDETÉSEK menüpont minden böngészőben megjelenjen?

Firefoxban nem jelenik, meg, ezért kénytelen vagyok IE-t használni. Az meg nem böngésző, hanem hígfos ugyebár

köszi!


Nálam megjelennek az apróhirdetések, és Firefoxot használok. Alul a hirdetések a képekkel, arra gondolsz nem?


Nem, fenn hiányzik a SHOP és a Kedvezmények közötti menüpont. De csak az új teljes Firefoxban, a Firefox Portable például kezeli....


Nekem ott van, galéria, shop, apróhirdetések. Firefox 16.0.2
Bár most vettem a Win 8 at, azon vagyok most, 4200 Ft most kedvezményesen, a pro verzió.
Megnéztem Win 7 is fent van, lehet valami bővítmény kiütötte nálad, töröld le teljesen a Firefoxot, és tedd újra. Vagy a Fals Payer kulázta magát be.



lehet hogy a buzi flash megint?
Köszi a tippet, kipróbálom.

Hol kapni win 8-at ennyiért??? Szerintem 42000-et akartál írni

Coyote Elküldve: 2012-10-27 08:45 Újítások

anubisz írta:
Coyote írta: Megoldható, hogy az APRÓHIRDETÉSEK menüpont minden böngészőben megjelenjen?

Firefoxban nem jelenik, meg, ezért kénytelen vagyok IE-t használni. Az meg nem böngésző, hanem hígfos ugyebár

köszi!


Nálam megjelennek az apróhirdetések, és Firefoxot használok. Alul a hirdetések a képekkel, arra gondolsz nem?


Nem, fenn hiányzik a SHOP és a Kedvezmények közötti menüpont. De csak az új teljes Firefoxban, a Firefox Portable például kezeli....

Coyote Elküldve: 2012-10-26 21:49 Újítások

Megoldható, hogy az APRÓHIRDETÉSEK menüpont minden böngészőben megjelenjen?

Firefoxban nem jelenik, meg, ezért kénytelen vagyok IE-t használni. Az meg nem böngésző, hanem hígfos ugyebár

köszi!

Coyote Elküldve: 2012-10-26 12:02 Autóvásárlás

norbeee írta:
brutus20 írta:
norbeee írta:
norbeee írta: Szerintetek ez mit tud ennyi pénzért? nincs ez egy kicsit ár alatt?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6292444

Illetve kicsit fura a belső színösszeállítása, létezik ilyen gyárilag?


megválaszolom magamnak a kérdést lehet jobbkormányos volt mert fordítva van benne a kézifék....


Tuti jobbkormányos volt, a kézifék is rossz helyen van, meg a kartámasz is fordítva.
Amit még észrevettem, hogy az első lámpák sárga indexesek, a hátsók már fehérek.

Szerintem úgy lett összelegózva ez az autó, persze ha műszakilag ok, akkor ilyen áron még így is jó vétel lehet.


Háááát lehet jó az ára, de nekem nem tetszik az hogy egy csomót kóklerkedni kell ahhoz hogy a kormány a bal oldalra kerüljön. Nem láttam még ilyet de gondolom a lemezeket kell vagdosni meg hasonlókat...


De hogy néz már ki, hogy az elegáns világosbarna belsőhöz hozzácsapták a fekete fapados balkormányos műszerfalat... Szerintem eszméletlenül igénytelen és gusztustalan, valószínűleg az egész eleje letérdelt, és tényleg úgy lett összelegózva - ami persze majd csak az első ütközésnél derül ki...
Bár az ára csábító, én nem adnék érte pénzt. Egyszer már vettem áron alul autót, szoptam is eleget vele.

Coyote Elküldve: 2012-10-26 11:57 Hólyagosodás az ablakvezető oszlopoknál

zoley88 írta: sziasztok engem az érdekelne, hogy a 13 éves kocsimon nem hólyag van hanem szépen le van kopva, hiányos kis foltokban. Fényező azt mondta, meg tudja csinálni, hogy újrafóliázza (hőfúvóval leszedi majd visszateszi így az újat), de azt nekem kéne vinni. Mi a neve pontosan ennek, hol lehet kapni?
kép
köszönöm!


ne fényezőhöz vidd, hanem fóliáshoz.
Millió helyen foglalkoznak már ablakfóliázással, általában van náluk matt fekete fólia is. Nem is érdemes a régit lekaparni, ha sima maradt a felülete, rá lehet fóliázni arra is szerintem. Annak idején a Charade-omon csináltattam ilyet, és nagyon tartósnak és szép megoldásnak tűnt.

Coyote Elküldve: 2012-10-15 15:25 Autóvásárlás

Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.

Coyote Elküldve: 2012-10-08 21:09 Autóvásárlás

hil írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Coyote írta:

mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel


Sziasztok!
Már bocs, hogy beleszólok, de a rétegmérő nem is azért kell, hogy megnézzék azt, hogy törött volt-e az autó, hanem azt a célt (is) szolgája, hogy a javítás nem gittel történt-e. Mert ugye az belátható, hogyha a bádogra fel van kenve 1 cm gitt, az biza rövid időn belül meg fog repedni, le fog peregni. Viszont ha a rétegmérővel normális vastagság mérhető, mondjuk 200 mikronig (max 300), akkor talán bátrabban megvehető az autó.



illetve hazugság vizsgáló "ááá ez? nem vót ez tőrve" rögtön kiderül...


Ja, mint a klasszikus viccben:

A cigányasszony hazavisz egy hazugságvizsgálót, ami ha valaki hazudik, akkor sípol. Gondolja leteszteli a fián. A gyerek hazaér az iskolából.
Anya: - Hányast kaptál fiam?
Gyerek: - Ötöst anyám! BIIIIIP Hármast! BIIIIIP na jó...egyest.
Anya: - Bezzeg amikor én iskolába jártam, sose kaptam egyest! BIIIIIIP
Apa: - Bezzeg amikor én iskolába jártam... BIIIIIP
Gyerek: -Apa, te dumálsz, amikor még iskolába se jártál???
Anya: - Fiam, ne szemtelenkedj, az apáddal beszélsz! BIIIIIIP


Sziasztok!
Ezt most komolyan gondoljátok? Vicceskedtek, de kérdezem: valóban nem számít az, hogy az autón 1-2 cm vastag a gitt a festék alatt? Ebből azért jól felmérhető a korábban emlegetett "szakszerű" javítás ténye, mert ugye festék alá nem lehet belátni.





nem arra válaszoltunk amit írtál (azzal egyetértünk, sztem Yellow is), csak úgy simán, kínunkban vicceskedünk, mert szabad
Láttam már gittelt autót, amiről lepattogott a festék... Sőt, koccantam már gittelt lökhárítóval - a mazdámmal finoman koppantam neki egy jelzőtáblának, erre rántotthús formában leesett fél kiló gitt a lökösről. Mondjuk azon még a rétegvastagságmérő sem segített volna, mivel műanyag volt...

Coyote Elküldve: 2012-10-08 19:18 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hil írta:
Coyote írta:

mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel


Sziasztok!
Már bocs, hogy beleszólok, de a rétegmérő nem is azért kell, hogy megnézzék azt, hogy törött volt-e az autó, hanem azt a célt (is) szolgája, hogy a javítás nem gittel történt-e. Mert ugye az belátható, hogyha a bádogra fel van kenve 1 cm gitt, az biza rövid időn belül meg fog repedni, le fog peregni. Viszont ha a rétegmérővel normális vastagság mérhető, mondjuk 200 mikronig (max 300), akkor talán bátrabban megvehető az autó.



illetve hazugság vizsgáló "ááá ez? nem vót ez tőrve" rögtön kiderül...


Ja, mint a klasszikus viccben:

A cigányasszony hazavisz egy hazugságvizsgálót, ami ha valaki hazudik, akkor sípol. Gondolja leteszteli a fián. A gyerek hazaér az iskolából.
Anya: - Hányast kaptál fiam?
Gyerek: - Ötöst anyám! BIIIIIP Hármast! BIIIIIP na jó...egyest.
Anya: - Bezzeg amikor én iskolába jártam, sose kaptam egyest! BIIIIIIP
Apa: - Bezzeg amikor én iskolába jártam... BIIIIIP
Gyerek: -Apa, te dumálsz, amikor még iskolába se jártál???
Anya: - Fiam, ne szemtelenkedj, az apáddal beszélsz! BIIIIIIP

Coyote Elküldve: 2012-10-08 18:36 Autóvásárlás

BarG írta:
Coyote írta:
BalaBMW írta:
jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?


Én most léptem át az ünnepélyes 200.000 km-t. 2015-ig tervezem megtartani, ha így megy tovább, addigra 300.000 körül fog állni az óra. Az autóm most JOBB állapotban van kívül-belül, mint a 150.000-rel árult hulladékok a hahun, és ha ugyanígy tartom karban, akkor simán letagadhat majd 200ezret

Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.



Igazad van!
Én most tartok 257e-nél és még kinéz két év kapcsolat (~60e km) plusz volt egy törésem jobboldalt, ajtócserével, 700e-es javítással, meg csomó apró-cseprő hiba, amit mindig azonnal javíttattam - ezért én arra számolok, hogy max ajándékba kellhet valakinek, ha mindent bevallok. Tehát a következő autómhoz nem veszem figyelembe, hogy ezért kapok valamit is! Ja és 150e-nél elváltak útjaink a szervízkönyvemmel, amit a bmw magyarország faszsága miatt nem tudok pótolni, újabb fekete pont az ellenőrzőmbe!
Esetleg olyan olcsón kell meghirdetni, hogy valami nepper elvigye "feljavíttatni", aztán majd előkerül 180e km-rel, hölgy tulajtól. Csak festékvastagság mérőt ne vigyen a leendő tulaj, mert ott kiderülnek a dolgok.


mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel