Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-08-10 22:59 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

Tano írta: Hi!
Ideértünk, egész tágas ez a kemping, nagyobb mint a vadkerti. És már jó sokan vannak ma is!
Aki csatlakozni szeretne holnap, az a délkeleti sarokban talál meg.
Tehát a bejárat után az első kereszteződésnél jobbra, majd el az út végéig, ott balkanyar, majd ismét az út végéig. És ott lesz jobbra majd a placc, a vizes blokkal szemben.


holnap megyek én is valamikor, majd arra kereslek!

Coyote Elküldve: 2012-08-10 15:01 Megvegyem? Vegyek ilyet?

csbalu írta:
Miske írta: Hello Mindenki! Kocsit szeretnék vásárolni 1. kocsim lesz még nem döntöttem el hogy milyen kocsi lesz de a bmw eléggé esélyes helyen állnak a számomra. Mivel régi vágyam egy cabrio és kényelmesnek találom az automata váltót ezért ezt a példányt szórtam ki: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-6051610
Szeretném kikérni a véleményeteket hogy megérné-e megvennem jó fajta-e, jó lesz-e még vagy 10 évig, nem ázik-e be, kb mennyit fogyaszt szerintetek? És ami a legfontosabb MEGÉRI-E és ha nem akkor mennyit kellene lealkudni az árából?


Szépen néz ki az autó!
Az hogy megéri-e majd csak akkor fog kiderülni ha megvetted és használtad.
Nem mai gyerek, nincsen ilyen idős hibátlan kocsi.
Ha Neked tetszik akkor VEDD MEG!

A keménytető önmagában egy nagy érték, mondjuk a kocsi 1/4-e ha az ebayen el akarnád adni.



Szerintem is szép, gondos gazdája lehetett. De valljuk be, 10 évig (főleg ha az első autód) csak akkor menne el, ha költenél rá rendesen, vagyis nem a vásárlás, hanem a fenntartás lesz az érdekesebb része. A magyar utakra ilyen felnikkel és futóművel nem való, ez egy tipikus hétvégi kiránduló és nyári élményautó. Ha télen nem ezzel jársz be reggelente dolgozni, akkor bírni fogja.

A cabriót én meggondolnám kétszer is, sokkal jobb dolog a tető árnyékában, légkondival utazni, mint rommá égni a tűző napon, és égési sérüléseket szerezni a forró bőrüléseken. Egy jó tetőablak bőven elég szerintem. Persze tudom, a cabrio feeling - hát én valahogy mégsem kérek belőle. Ha azt akarom, hogy fújjon a szél és érezzem az ellenállást, akkor inkább egy jó moci.

Coyote Elküldve: 2012-08-10 09:01 BMW e46 Antenna

Sedannál az okos és kiváló német mérnökök ügyesen belevezették az antennát a szélvédőbe - ami miatt a hátsó ablak párátlanításakor rögtön használhatatlanná válik a rádió, hacsak nem vagyok az átjátszó torony szemmel látható közelségében...

Erre valakinek van megoldása? Nagyon idegesítő, és égő is, hogy egy BMW-ben ez előfordulhat. Persze a pohártartó hiánya és a használhatatlan hátsó könyöklő óta már semmin nem lepődök meg.

Coyote Elküldve: 2012-08-09 20:18 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

bbali81 írta:
Coyote írta:
Tano írta:
gampetibor írta:
Tano írta:
Coyote írta: Valaki jön a negyedikre?


Én megyek, talán most nem megyünk el egymás mögött


Én is ott leszek! Szombat reggel indulok! Ti mikor jöttök? Találkozhatnánk az M7 elején vhol és mehetnénk együtt.


Mi most 3 napra megyünk, összekötjük egy kis strandolással is.


én szombaton nézek be szerintem, de Siófokról indulok, így felesleges az M7-re felmennem


Mi ott leszünk
Coyote majd megnézem ezt az ipod csatlakozót Nálad.


Oké! Kb délután közepén érek oda LMM-153 a rendszámom. Osszátok meg ti is, jó lenne találkozni most!
Előre láthatólag egyedül megyek ki, kihasználva hogy az asszony elutazott

Én meg jól megnézem a H/K cuccodat, hogy tényleg jobban szól-e!

Coyote Elküldve: 2012-08-09 14:59 DSC

DMS írta: Sziasztok. nekem olyan kérdésem lenne, teljesen hogy lehet kikapcsolni a DSC-t? Ha sokáig nyomom a DSC gombot akkor csak a sárga kézifék felirat gyullad ki ha csak rövid ideig akkor semmit nem csinál viszont a kipörgésgátlót sehogy sem tudom kikapcsolni.
Köszi előre is a választ.
E46 320i cabrio


Működik a DSC LEDed? Ha megpróbálod keresztbevágni az autót, villog? Ha nem, akkor lehet, hogy csak az nem világít, mert ahogy Yellow is írta, először annak kell világítani, akár röviden, akár hosszan nyomod (kb 2mp-ig mindenképp kell nyomni)

Coyote Elküldve: 2012-08-09 14:31 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

Tano írta:
gampetibor írta:
Tano írta:
Coyote írta: Valaki jön a negyedikre?


Én megyek, talán most nem megyünk el egymás mögött


Én is ott leszek! Szombat reggel indulok! Ti mikor jöttök? Találkozhatnánk az M7 elején vhol és mehetnénk együtt.


Mi most 3 napra megyünk, összekötjük egy kis strandolással is.


én szombaton nézek be szerintem, de Siófokról indulok, így felesleges az M7-re felmennem

Coyote Elküldve: 2012-08-09 12:49 Hűtővíz..:S

Tegyük fel, hogy x év múlva veszek egy E90-et.

Az egyetlen zavaró dolog (a Bangle-féle veséken kívül) az a hülye hiányzó vízhőfok-mérő. Nézegettem fórumokat, meg user manualt, de igazából nem derült ki egyértelműen a megoldás. Most a titkos menüs bohóckodást hagyjuk - én nem a hőfokot akarom folyamatosan látni, arra semmi szükség.

Inkább az a kérdés, hogy a két állású (sárga/piros) hibajelző LED vajon megbízható? Valóban még a károsodás előtt jelez?

Illetve honnan tudom, ha tönkremegy a termosztát? Nyáron túlmelegszik a motor, télen meg nincs fűtésem, és ennyi?

A hidegindítás kevésbé érdekel, arra oda tudok figyelni hőfokmérő nélkül is, egyszerűen nem taposom hidegen a gépet és kész.

Írjatok valami ötleteket, mert eléggé tetszenek ezek az E90 kombik (azoknak a hátuljuk sincs elkúrva)



Coyote Elküldve: 2012-08-09 08:30 2. Balatoni POWERFANATICS BMW Találkozó (Augusztus 6-7-8 Zamárdi)

Coyote Elküldve: 2012-08-06 17:54 Krómozás, krómcsíkok

wizzaerr írta: http://www.ebay.com/itm/OEM-02...mp;vxp=mtr

Sziasztok!

A fenti linken is látható e46 xenon lámpa alkatrészt szeretném felújítatni, mert lekopott róluk az ezüstös réteg. Nem tudja valaki, hogy ezeket krómoztatni kell, vagy foncsorozni?
Köszi


Menj a bimmer.hu -ra, hívd fel a srácot és megoldja.
Nekem is ez volt a gondom, foncsorozni kell, nagyon profin és olcsón dolgozott. Ez már tartósabb (vastagabb) is lesz, mint az eredeti réteg.

Coyote Elküldve: 2012-08-03 10:38 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Nem szó sincsen erről, pusztán mint írtam szerintem modernebb belsőt varázsol neki és így tetszik... különösebben nem hiszem, hogy tv-ni akarnék a kocsiban, sőt a navit sem hiszem hogy sokat használnám... ellenben a lényeg hogy szép az autó és ezért szerettem bele... olyan kizárásos volt ami a kazetta dekkel vagy tekergetős klimával volt ellátva... visszafelé nem fejlődnék ...
De köszönöm a tapasztalatot



akkor venni kell valami olyan cuccot, ami cak előlap és kész én már mindenképp akkor ezeket a kínai fejeket venném bele. egyrészről olcsóbb, illik a képvilágba, és joval okosabb.


Ha már annyiak fikázzák a gyári cuccot és úgy látom csak azok szólnak akik szerint a gyári a fos, a kínai az isten, engedtessék meg egy ellenvélemény, mielőtt egyenesen felmagasztaljuk ezeket:

Hát azok a kínai vackok még passzolni sem passzolnak és a minőségük is kritikán aluli. Már képen is látszik hogy köze sincs a műanyag előlapnak a minőségi műanyaghoz. A felső légbeömlőt is azért nem lehet rendesen visszatenni (látszik a képen is hogy szarul áll) mert a rádió vagy a navi tartójára kell rátenni a szellőző két alsó lábát és ha szar a fejegység akkor hülyén állhat a szellőző is. Aztán hol passzol maga a fejegység két szélső és alsó része a műszarfalhoz...? Szóval ahogy ezek passzolnak az egyenesen hányinger. Volt szerencsém hozzájuk, köszönöm szépen elég is.


Minden kétséget kizáróan buta a gyári. Elavultnak csak annyira elavult, mint az E46 az E90-hez képest vagy az F30-hoz képest, de az legalább illik az összképbe. A többi egyenesen giccs.
Inkább ránézek minden nap a gyárira még ha egyenesen fos is amit tud, de azért elvisz A-ból B-be, aki meg ezt a ocsmányságot akarja nézegetni és az a lényeg, hogy 23167384626339 darab mp3 ráférjen és még plusz 36423423452 darab mp3 és mp4 a bedugható pendrive-on, lelke rajta vegye és élvezze.



Én megértem mind a két oldalt: az előző autómban a gyári fejegység sem színre, sem alakra nem passzolt az autóba, ezért könnyű szívvel lecseréltem. A mostaniban viszont nem akarom lecserélni a fos kisnavis vackot sem, mert annyit illik bele, és olyan kényelmes a kezelése. Kapott egy Dension ipod/iphone modult, és kész. Persze még így is ótvar szarul szól, és a Dension modul sztereója sem szép és dinamikus, de ez van. Még mindig jobb, mint a 6 CD hátul (na nem minőségre).

Ez az álláspont beleillik mindkét általam támogatott filozófiába: az egyik az "Éljenek a gyári kiegészítők avagy "Árja tuning" " a másik meg "Pusztuljanak a kínaiak"

Coyote Elküldve: 2012-08-02 14:18 Társalgó

vivaladiesel írta:
YELLOW írta: Az AUDI az a Volkswagen, ami BMW akar lenni!


Ezt írd be ebbe a fórumba: http://forum.index.hu/Article/...?t=9007536
Hamar népszerű leszel!


Az audisok is szoktak netezni? Vorsprung durch Technik, baszki!

Coyote Elküldve: 2012-07-31 12:52 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

jokerface írta: Üdv a fórumon.
Én úgy hallottam,hogy az ilyen gps alapú adókat is tudják blokkolni. Nem kell más,csak egy zavaró kütyü és már haszontalan is volt a dolog.


Így van - és ezzel is mennek rá egy 5-ös BMW-re például, vagy egy ennél komolyabb gépre, főleg, ha köztudott, hogy GPS védelemmel van ellátva, illetve rajta a GPS adó-vevő (lásd A8 ).

VISZONT egy 4 milliót sem érő BMW-ről nem valószínű, hogy feltételezik a GPS meglétét, így az ilyen módszerek általában működnek. Az olcsóbb kategóriás autókat meg amúgy is piti tolvajok lopkodják, hiszen a feketepiaci áruk nagyon alacsony (15 milliós autókért kapnak 500.000 Ft-nyi lóvét a megrendelőktől, ha lehet hinni a tanulmányoknak és riportoknak)

Szóval ha új 5-ösöd van, biztos, hogy nem a Kolompárék mennek rá a nyóckerből, hanem profi kis laptopos tolvajok - azok ellen esélytelen a kütyü. Viszont ha félted az E46-ot, akkor TUTI hogy működik, mert ki a tököm menne rá GPS árnyékolóval, hacsak nem olyan hülye a tulajdonos, hogy kiragasztja a matricát...

Coyote Elküldve: 2012-07-30 22:16 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
Coyote írta: Röviden leírnám a tapasztalatom az ATE féktárcsákról, pár ezer km után:

1. kurvajól fog, ha odalépek neki, meg merem kockáztatni, hogy jobb, mint a gyári volt. Szórja is a fékport rendesen.
2. enyhén, de érezhetően hullámosak a tárcsák, amit főleg autópályás lassításoknál, a fékezés kezdetekor rezgéssel jelez a fékpedál. A rezgés (hullámosság) mértékét jelenleg valahova a "gariban cseréltetem" és a "másnak nem ajánlom" kategóriák közé sorolnám, azaz elfogadom így, de dicsérni nem fogom egy percig sem.

Az is lehet, hogy a vágott felület miatt érzem az enyhe rezgést, de rohadjon meg, ha ennyi pénzért enyhén ráz. Ne rázzon.



Ne haragudj, de néhányan már leírtuk, hogy szinte mindegy milyen nem gyári tárcsát választasz, az hamar rázni fog. És lám, igazunk lett.

Bár találhatna már valaki nem gyáriban elfogadható minőségű tárcsát, mert zavaró, hogy ennyire kötve legyünk.


Nem haragszom, mert a hatékonysága jó, a kinézete meg tetszetős

De valaki a gyárit is gyártja, és az nem a BMW... Tuti, hogy lehet megfelelőt szerezni BMW jelzés nélkül.

Coyote Elküldve: 2012-07-30 14:43 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Coyote írta: Röviden leírnám a tapasztalatom az ATE féktárcsákról, pár ezer km után:

1. kurvajól fog, ha odalépek neki, meg merem kockáztatni, hogy jobb, mint a gyári volt. Szórja is a fékport rendesen.
2. enyhén, de érezhetően hullámosak a tárcsák, amit főleg autópályás lassításoknál, a fékezés kezdetekor rezgéssel jelez a fékpedál. A rezgés (hullámosság) mértékét jelenleg valahova a "gariban cseréltetem" és a "másnak nem ajánlom" kategóriák közé sorolnám, azaz elfogadom így, de dicsérni nem fogom egy percig sem.

Az is lehet, hogy a vágott felület miatt érzem az enyhe rezgést, de rohadjon meg, ha ennyi pénzért enyhén ráz. Ne rázzon.



én ugyanezt tapasztaltam, le is írtam visszább.
viszont ha megemelem az autót, akkor megpörgetve a kereket, még annyira sem ér a tárcsa a betétekhez, mint a gyári, és a gyári mégsem rázott. nekem is eszembe jutott lehet a vágás miatt lenne? bár most már alig érzem. a fékhatás jó, műszakin nincs vele gond, viszont qrva jól néz ki, ezért tűrtem. lehet ha legközelebb sor kerül rá nem ilyet veszek. jah nekem mikor fel lett rakva nem csinálta, óvatosna koptattam be, sehol erős fékezés, vagy hosszantartó, és pont utána lett ilyen. de mondom most már lehet nem is ráz, majd megfigyelem, de most 3 napig nem megyek vele. meló van/lesz.


Én - ahogy az autót is - napi használatra vettem, nem kíméltem különösebben a bekoptatáskor, amúgy sem szoktam satuzgatni, és a motorféket használom az autópályán is ha lehet. De nem tragédia, jobban bosszantana, ha megint kiesne 1 napra az autó és lehúznának pár ezressel munkadíj gyanánt. Inkább akkor picit rázzon ha rálépek, és kész. Nem tragédia, de érzem.

Coyote Elküldve: 2012-07-30 13:45 Féktárcsa és fékbetét

Röviden leírnám a tapasztalatom az ATE féktárcsákról, pár ezer km után:

1. kurvajól fog, ha odalépek neki, meg merem kockáztatni, hogy jobb, mint a gyári volt. Szórja is a fékport rendesen.
2. enyhén, de érezhetően hullámosak a tárcsák, amit főleg autópályás lassításoknál, a fékezés kezdetekor rezgéssel jelez a fékpedál. A rezgés (hullámosság) mértékét jelenleg valahova a "gariban cseréltetem" és a "másnak nem ajánlom" kategóriák közé sorolnám, azaz elfogadom így, de dicsérni nem fogom egy percig sem.

Az is lehet, hogy a vágott felület miatt érzem az enyhe rezgést, de rohadjon meg, ha ennyi pénzért enyhén ráz. Ne rázzon.