Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-07-10 15:48 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta:
neee, a lámpa sötétítés olyan golf kettes stílusú! persze még mindig jobb mint a lekszász búra


Neeeem. Nem akarok feltünősködni.
Majd meglátod, hogy nagyon szép lesz! Az első indexek már készen vannak. A sötétített oldalsó kis villogók már érkeznek. A hátsó fólia a napokban meg is lesz.
Még egy szemöldökön gondolkozok


esetleg fasza pillákat? Szálanként +10 lóerő!


Coyote Elküldve: 2012-07-10 15:43 Autóvásárlás

kempelen írta:
Coyote írta:
jons írta:
kempelen írta: Hagyjátok már ezt a fabetétesdit, már kezd flusztrálni a dolog.

Csak az olyan vénséges vén öreg faszok vannak oda a fabetétért, mint én is. Senkit nem érdekel ez már manapság.


Tejbe-vajba papi


ne frusztrálódj, igazából az új 3-asban levő fabetétek pl. nekem is tetszenek. Az E46-osét sem tartom rondának, csak az alubetét egyszerűen messze jobban néz ki


Azért nem futok a Dunának emiatt...

Nem tudjátok hol hagyhattam a fogsorom és a botom sincs a közelben édes gyermekeim...



az infúziós állvány mögött, az oxigénpalack mellett nézted már?
Nagy betűvel írok, mert tudom, hogy a hallásod sem a régi

Coyote Elküldve: 2012-07-10 12:36 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
ne frusztrálódj, igazából az új 3-asban levő fabetétek pl. nekem is tetszenek. Az E46-osét sem tartom rondának, csak az alubetét egyszerűen messze jobban néz ki


Szerintem meg a karbon a legjobb... wehehe...


mondom, inkább a tetőt karbonozd, basszon oda!


Az a baj, hogy fekete kocsinál annyira nem jön ki... A motorháztetőnél meg szerintem nem fogja bírni a hőt... kéne venni megint fóliát, de most lámpa sötétítésben utazom. Elöl hátul, oldalt...



neee, a lámpa sötétítés olyan golf kettes stílusú! persze még mindig jobb mint a lekszász búra

Coyote Elküldve: 2012-07-10 11:34 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta:
ne frusztrálódj, igazából az új 3-asban levő fabetétek pl. nekem is tetszenek. Az E46-osét sem tartom rondának, csak az alubetét egyszerűen messze jobban néz ki


Szerintem meg a karbon a legjobb... wehehe...


mondom, inkább a tetőt karbonozd, basszon oda!

Coyote Elküldve: 2012-07-10 11:17 Autóvásárlás

jons írta:
kempelen írta: Hagyjátok már ezt a fabetétesdit, már kezd flusztrálni a dolog.

Csak az olyan vénséges vén öreg faszok vannak oda a fabetétért, mint én is. Senkit nem érdekel ez már manapság.


Tejbe-vajba papi


ne frusztrálódj, igazából az új 3-asban levő fabetétek pl. nekem is tetszenek. Az E46-osét sem tartom rondának, csak az alubetét egyszerűen messze jobban néz ki

Coyote Elküldve: 2012-07-10 11:02 Autóvásárlás

jhonnyreecoh írta: Sziasztok. Minél hamarabb megkéne váljak a kocsimban lévő Néhány extrától anyagi gondjaim miatt. 16:9 nagy navi tv tunerrel 2 rádió tunerrel, navi dvd olvasóval. Tudom, hogy ez itt nem a legmegfelelőbb hely ehez, de hátha bejön. Ha esetleg kellene valakinek... ajánlatokat várom és köszönöm.


E39 nagy navi passzol az E46-ba?

Coyote Elküldve: 2012-07-10 06:55 Autóvásárlás

Popi0910 írta:
vivaladiesel írta:
Popi0910 írta:
koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S



http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-5905030
?

Inkabb ilyesmi csak ujjabba! Kombik annyira nem tetszenek! Es fontos a belso is hogy nagy navi meg ne legyen fa berakas stb! Sportos fiatalos legyen!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5826873


Majd amikor már megnéztél 10-et, akkor majd felhagysz az efféle igényekkel. Nagy navi - utólag beszerelhető 200-ért. Fabetét? Én is utáltam, 60-ért zsírúj alubetéteket rendeltem.
Vegyél egy jó kasznis, jó motorú gépet, minden mást utólag könnyen belepakolhatsz.

Coyote Elküldve: 2012-07-09 14:13 Bmw-s vegyes videók

Coyote Elküldve: 2012-07-09 13:21 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Popi0910 írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen


hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.


Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?


fogyasztásban sok LE-ben nem sok. attól is függ melyik típusról beszélünk. a 30d jól megy, de mellette keveset fogyaszt. én nem sok dízelt vennék meg de a 30d-t igen. E60-asban sok ismerősnek van, és nem igazán panaszkodnak. a benyás is jó, nem igazán lesz vele gond, csak jóval többet fogyaszt.
ha E39-ben gondolkozol, akkor inkább benyás, ha E60-ban, akkor inkább dízel, bár ott sem rossz a benyás. csak E39-ben a legtöbb dízel a 2.5-ös, amik nem igazán jók. ha tudod az automata váltót kerüld el. ismerőseim ezzel szívnak a legtöbbet.


Ránéztem, mert engem is érdekel:
E39 530i - 231 LE / 300 Nm
E39 530d - 193 LE / 410 Nm (facelift után)
E60 530i - 272 LE / 320 Nm
E60 530d - 232 LE / 500 Nm

Tanulság: a lóerőkben a benyás a jobb, de nyomatékban a dízel - az adatokat látva szerintem mind a négy opció megfelelően hátbavág gázadáskor. Nekem mindegyik tetszene. A szokásos javaslatom: inkább egy jól kiforrott E39, mint egy alsó árkategóriás, leharcolt E60 - kivéve, ha 6 milliód van az E60-ra minimum.

Coyote Elküldve: 2012-07-09 10:15 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: én a minap átléptem a 90ezret, és kicsit rosszul vagyok.... így közelítve a 100ezer felé


Kezdhetsz rettegni
A magyar használtautó-vásárlók könyve szerint a következő fog történni: gondtalanul suhansz 99 999 km-ig, és amikor átfordul az óra, hirtelen elugrik a vezérlés, rommá őrölve a szelepeket, a darabjaik meg a hengerbe potyogva karistolják a SZÁZEZER feliratot a hengerfalba. Az elektronika későn tilt, de mire visszajelzést kapsz, már füstölni fog az eleje - te a fékre lépsz, de az addig megbízható féked darabokra esik, így csak egy jó puha, mohával bélelt árokban, vagy közeli ugrálóvárban bízhatsz, valaminek neki kell hajtanod. Ha épségben kiszállsz (hiszen százezernél már a légzsákok sem működnek megbízhatóan), akkor legjobb ha futni kezdesz, mert a lángok lassan elérik a tankot, és robbanni fog az autó. (Tipp: ha igazán menő akcióhős vagy, akkor nem nézel hátra, amikor robbanik). De te nem fogod sajnálni az autódat, mert tudod, hogy elérte a százezret, és ez már tulajdonképpen roncs, örülsz, hogy túlélted egyáltalán azt a pár kilométert.

Az enyémben most van 192 000, számítok rá, hogy 200 000-nél olyat robbanik a turbó, hogy a négy kerékből három ki fog esni, az egyetlen maradék kerék meg defektet fog kapni, mindezt az autópályán.


és te nem is félsz?
adhatnál tanácsot a 100ezret, hogy élted túl!?
tudom nehéz időszak előtt állok, de mégis jó lenne egy oylan ember szájából hallani valami kis remánysugár hangot, ami bizakodásal tölthet el.
vagy netalántán csákk norisz úrho van szerencsém szeméjesen?


Én 150-nel vettem, ami köztudottan az a km óra állás, amennyivel meg szabad venni. Hiszen az okos magyar használtautó-vásárló TUDJA, hogy ekkorra már MINDEN tönkrement és ki lett cserélve, tehát MOST full jó biznisz megvenni az autót. De 201.000 km-nél mindenképp el kell majd adnom, nehogy hirtelen átalakuljon kétütemű Wartburggá!

Coyote Elküldve: 2012-07-09 08:59 Autóvásárlás

YELLOW írta: én a minap átléptem a 90ezret, és kicsit rosszul vagyok.... így közelítve a 100ezer felé


Kezdhetsz rettegni
A magyar használtautó-vásárlók könyve szerint a következő fog történni: gondtalanul suhansz 99 999 km-ig, és amikor átfordul az óra, hirtelen elugrik a vezérlés, rommá őrölve a szelepeket, a darabjaik meg a hengerbe potyogva karistolják a SZÁZEZER feliratot a hengerfalba. Az elektronika későn tilt, de mire visszajelzést kapsz, már füstölni fog az eleje - te a fékre lépsz, de az addig megbízható féked darabokra esik, így csak egy jó puha, mohával bélelt árokban, vagy közeli ugrálóvárban bízhatsz, valaminek neki kell hajtanod. Ha épségben kiszállsz (hiszen százezernél már a légzsákok sem működnek megbízhatóan), akkor legjobb ha futni kezdesz, mert a lángok lassan elérik a tankot, és robbanni fog az autó. (Tipp: ha igazán menő akcióhős vagy, akkor nem nézel hátra, amikor robbanik). De te nem fogod sajnálni az autódat, mert tudod, hogy elérte a százezret, és ez már tulajdonképpen roncs, örülsz, hogy túlélted egyáltalán azt a pár kilométert.

Az enyémben most van 192 000, számítok rá, hogy 200 000-nél olyat robbanik a turbó, hogy a négy kerékből három ki fog esni, az egyetlen maradék kerék meg defektet fog kapni, mindezt az autópályán.

Coyote Elküldve: 2012-07-08 22:19 Autóvásárlás

akksi írta: Sziasztok! Elősször vagyok itt,a jövő hónapban esedékes E46- E36 vásárlása miatt. Már extázisban vagyok, remélem összejön! Igazából nem döntöttem még, hogy késői E 36 (320), vagy korai E 46, mindegyik más miatt tetszik, de mindkettő k.-ra! Nem is ez lenne a kérdésem, hanem hogy a futott kilóméter tényleg kiolvasható-e slusszkulcsból. Nem fetisizálom a kevés kilómétert, de gyanúsan sok a keveset futott a piacon, és nem szeretem , ha átbasznak... Ha valaki tud erről infót nagyon megköszönném, vagy ha volt már róla szó, akkor a topic címet. Köszi!


Ha valóban nem fetisizálod a kilométert, akkor azzal se foglalkozz, ha átbasznak. Mert át fognak. Nem fogsz valós százezret futott példányt találni, és nem is meri senki bennehagyni a háromötvenet pörgött órát - inkább elveszik a szervízkönyv.

Állapotot vegyél. Én személy szerint többre tartok egy jól kiforrott példányt egy korai "kísérleti nyúlnál", ezért az E36-ra szavazok. Továbbá, bármennyi is a vételár, tarts a zsebedben további félmilliót, amivel igazán rendbehozhatod. Próbálj olyan autót keresni aminek gondos, szerető tulajdonosa van, tehát ne nepper, ne cigó, ne boyracer, ne kivarrott gyúrós genya, ne felvágós diszkókirály legyen, aki csak a BMW jel miatt vette meg, de nem viselte gondját. A lelkiismeretes tulajdonos az alapvető dolgokat talán rendbe tartotta, bár tény, hogy ha az ember eladás mellett dönt, akkor hajlamos megspórolni ezt-azt az utolsó hetekben-hónapokban.

Olyat NE vegyél, amit 1-1,5 éve vagy ennél frissebben írtak a tulaj nevére! A frissen tulajdonost váltó autók gyanúsak, lehet, hogy felfedezett valami költséges, rejtett hibát benne (én ezt már beszoptam OFF autóval, te tanulj belőle).

Ennél jobb javaslatok nincsenek, ezzel a kategóriával a zavarosban halászol, bármit kifoghatsz, és senki nem fog tudni pontos tanácsot adni - hacsak nem ismerős autót ajánl. De a döntés alapvetően jó, inkább ilyet vegyél, mint TDS dízelt vagy 20 éves 5-öst vagy 7-est.

Coyote Elküldve: 2012-07-06 10:11 Társalgó

Ugye tudjátok, mit kell itt nyomni?

Coyote Elküldve: 2012-07-06 10:08 Vicces :)

Coyote Elküldve: 2012-07-06 09:14 Társalgó

YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
Coyote írta:
Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak




Azért a kettő különbözik, nem azonos az alapjuk. Amit írtál annak méréstechnikai bizonytalanság az alapja (abból is egy fajta pontatlanság a sok közül), ami 10-15-20 km/h sebességtől elhanyagolhatóvá válik. Mennél nagyobb sebsséggel halad a jármű, annál pontosabban lehet mérni a sebességét, az ezt kiváltó bizonytalanság válik elhanyagolhatóvá. Biztos láttál már olyan sebességmérőt amelyik "gyalogos" sebességnél rendesen leng, akár 0-30 tartományban, az is ez, szélsőséges megnyilvánulással.


én is bringáztam már 150-nel oszt se előttem,se mögöttem nem volt senki


azért figyelj oda, ha előtted helikopter, mögötted meg delfinek lennének, akkor körhintán ülsz