Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-07-05 21:56 Társalgó

BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?


Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.


A 3-ból egyet Zalában kaptam, egyet Polgárdinál, illetve legutóbb az M7-en 137 km/h-ért. A Celica vonzotta a sünöket, de a fekete BMW sem egy semleges karakter.

Kollégáim is jártak így, minden jel arra utal, hogy fehérvár környékén jellemző az eset. Minden nap oda ingázok, így esélyem mindig van.

Bezzeg Siófokon: bokorból kameráznak, de ha mata részegen beül a turista az autóba, azt nem piszkálják - egyszerűen azért, mert csak 40-nel megy. Mert többel nem tud, az utat így sem látja...

Coyote Elküldve: 2012-07-05 20:57 Társalgó

BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?

Coyote Elküldve: 2012-07-05 19:41 Mûszerfal világítás

kempelen írta:
mrdani írta: Helló mindenkinek!
A műszerfalam narancssárga világítását szeretném lecserélni.
Mit javasoltok? Led csere, vagy ilyen plazma számlap amit több helyen is lehet kapni.
Hallottam hogy fólia van a mögötte ami narancssárgára világítja a műszereket.
Ha valaki tud segitsen köszönöm!


Kicsi rízsszem izzók világítják meg és a számlap adja a narancs színét.

Megpróbálhatod kicserélni az izzókat led-re, de én inkább a számlap cserét javaslom, mert hiába teszel bele bármilyen színű ledet a számlap színezése be fog kavarni a színképbe. (kivéve ha narancs ledet teszel az eredeti izzók helyére)



Menj a www.szamlapok.hu -ra. Én ott csináltattam az előző autómét. A gyári narancs világítást cseréltettem kék-pirosra, kértem bele Celica emblémát, a '98-as Accord betűtípusát a számokra, és 280-ig skáláztattam, persze extra ledekkel. Plusz az ikonokat cseréltettem szebbekre, és a mutatót pirosra. Az LCD kijelző világítása is kék lett.
Ha jól emlékszem egy tizesből megvolt, pár órás melóval, és a számlap pontosan olyan lett, amilyennek megálmodtam. A referenciák között meg is találod az enyémet, asszem Celica GT néven.

Coyote Elküldve: 2012-07-05 15:34 Autóvásárlás

csbalu írta: Vedd meg nyugodtan, Merci tehát nem olyan szar azért... Mikor ez új volt öltek érte az emberek, pedig akkor is ugyan ekkora volt a gravitáció a földön és már e46 320d is volt A KA-ba meg ne fektessél pénzt, rohadt megbízható igénytelen autó de mivel külföldön egy jobban felszerelt példány 300 Euro Soha nem fog megtérülni amit ráköltesz.
Azért a Szmötyi mindig is jópár ember szíve csücske lesz, értékállóbb autó, lejjebb már nem nagyon fog menni az ára.


az a dilemmám, hogy most a Fordért kb 300-at kapnék, mivel festetés nélkül elég fos az állapota
Újrafényezve rögtön 500k lenne minimum, a klímája szuper, minden flottul működik rajta.

Tehát a C terv lép életbe: megcsináltatjuk, oszt meglátjuk, vagy eladjuk ehhez képest haszonnal, és jön a Smart, vagy marad az igénytelen KA. BMW-t ennyiért nem vennék, az tuti.

Coyote Elküldve: 2012-07-05 14:10 Autóvásárlás

YELLOW írta: eccer elment mellettem egy ilyen olyan úton, ahol én 60-70-el mertem menni, biztos ment egy 110-est még a színe is ilyen volt, de csak annyit láttam, mintha egy tennis labdát pattogtatana valaki. azt vártam, hogy amikor a levegőben van, egy kis szél mikor kapja fel és dobja árokba.

ez az egyetlen oka annak, amiért igazán ódzkodom tőle. Nehéz elhinni, hogy ez stabil tud maradni.
YELLOW írta:
én nem adnék érte pénzt az biztos. egyik munkatárs nőnek (asszonynak) a fia hozott haza egyet németből, az fullos, de újabb ettől, minden van benen, de abban turbós benzines motor van asszem.

ez is turbós, és (szerintem) jól felszerelt.
YELLOW írta:
iylen autót tényleg csak az vesz, akinek anyni pénze van, hogy nem tudja mire költse.

Használtautó szempontjából nincs igazad. 600.000 Ft nem sok pénz érte - ha belegondolsz, a 3-as BMW-t is olyanok veszik újonnan, akinek annyi pénze van mint a szemét.

YELLOW írta:
városban jó, mert kicsi, de ha bemész egy plázába és az emelkedőn félnék felmenni, mert attól paráznék mikor borul hátra, vagy épp előre lefelé menet. pakolni nem nagyon lehet bele, max ha egyedül mész és az anyós ülésre rakod azt amit a kisboltban vettél.


Asszony max egy kollégát, de leginkább a laptoptáskáját vinné benne, meg a "kisbevásárlást" a közeli boltból. Sztem arra elég. Ja, meg strandra ezzel járnánk, két törölköző meg a naptej bármikor belefér. Na jó, naptejből csak a kisebb flakonos

Coyote Elküldve: 2012-07-05 13:51 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
Coyote írta: Mit gondoltok erről az OFF autóról?

Kicsi, ronda, de bejövős, egyedi. Az asszony KA-ját cserélnénk, és nagyjából ennyi a keret rá. Elgondolkodtam a hátsókerék-meghajtás és az alapvetően jó minőség miatt.

Van valakinél ilyen a családban? Mennyire horror a szervízelési költsége*? Típushibák? Tudtommal 600 köbcentis turbómotor van benne.

* azért nem hinném, hogy ez alapján választanék elsősorban, mert ha frankó alkatrészeket választ az ember, akkor a tapasztalatom alapján a Toyota veri a BMW árait, és a '98-as Ford KA szervízelése is zsebbenyúlós tud lenni.


Szuper kis autó de egy igen kerregős turbódízel motor hajtja. A hangja beszűrődik az utastérbe. Ha a kedvesedet ez nem zavarja akkor nyugodtan belevághattok a vásárlásba.
A smart-okat a Mercedes gyártja egyébként.

A népítéleteket olvastátok? Szinte csak jót írnak róla.
http://nepitelet.hu/autok/smar...pe_1998/#0


Ezt konkrétan turbós benzinmotor hajtja A népítéletet végigolvastam, azon kívül, hogy az autópályára csak szükség esetén szabad menni vele, mert 130-nál imbolyog, (főleg szélben) semmi durva negatívumot nem olvastam róla.
Második autónak kellene, az elsődleges marad a BMW Napi ingára sztem megfelel, asszonynak tetszik (Csbalu nagyon jól fogalmazott: 600-ért milliós kinézetű autóm lesz, dehát az E46 is ilyen, be van szórva presztízsporral )

Még egy dolgon filózok: az asszony szeretni fogja-e télen a hátsókerék-hajtást, illetve mibe kerül ezt gumizni? Elég extrém kerékméretei vannak, márpedig téli szett, az kell rá.

Coyote Elküldve: 2012-07-05 13:47 Autóvásárlás

csbalu írta:
Coyote írta: Mit gondoltok erről az OFF autóról?

Kicsi, ronda, de bejövős, egyedi. Az asszony KA-ját cserélnénk, és nagyjából ennyi a keret rá. Elgondolkodtam a hátsókerék-meghajtás és az alapvetően jó minőség miatt.

Van valakinél ilyen a családban? Mennyire horror a szervízelési költsége*? Típushibák? Tudtommal 600 köbcentis turbómotor van benne.

* azért nem hinném, hogy ez alapján választanék elsősorban, mert ha frankó alkatrészeket választ az ember, akkor a tapasztalatom alapján a Toyota veri a BMW árait, és a '98-as Ford KA szervízelése is zsebbenyúlós tud lenni.


Jó kis kocsik ezek, a váltójuk katasztrófa, fogyasztani is fogyasztanak, de biztonságosabb mint a KA. 6K-ért divatautót kapsz amiről nem mondják meg hogy 6k az ára, szerintem jó választás! Ennyiért egyébként németországból jobbat tudsz hozni, regadó minimális rá forgalombahelyezés "névreírással" regadóval cakkumpakli max 100e Ft. Ha van időd és kedved érdemes nézelődni és 2000Euroért venni egy 2001-2002-eset kintről.

Amúgy a 98-as KA szervízelésén mi a zsebbenyúlós? Nekem van egy Fiestám, vettem rá 2 küszöböt 2 hátsó sárvédőt, 4Liter Ford olajat, olajszűrőt, benzinszűrőt, fékcsöveket, fékfolyadékot, féltengely gumiharangokat, valeó ablaktörlő lapátokat előre és hátra mindezt a Bárdiban és 18.000Ft-ot fizettem érte Ford Fiesta = Ford Ka még a használati útmutatója is ugyanaz.


Smart: azért Németországig nem hiszem, hogy elmennénk érte, annyira nem életbevágó, és igazából ezt is csak az ára miatt néztem meg komolyabban. Automata váltós (állítólag kb. Babetta-szintű teljesítménnyel), de olyan fos talán nem lehet.

KA fenntartás: azért ez a 18.000 Ft elég durván hangzik, minden 1500 Ft volt? Ezek új alkatrészek?? Mi rendberakattuk a futóművét (fékek, lengéscsillapító, összes szilent) és kértünk egy olajcserét, 80-at fizettünk. Relatíve olcsó így is...

Most beletolatott egy szőke picsa, és azon gondolkodunk, hogy telibe festetjük (mivel kiszívta a nap a citromsárga fényezést). Ez egy 170 ezres mutatvány, magába foglal néhány rohadást... de mivel motorikusan jó (1.3) és klímás, a futómű meg fel lett újítva, ráadásul sorszámozott, limitált K2 kiadás, azon filózunk, hogy megtartjuk - a másik opció meg ez a Smart lehetne.

Coyote Elküldve: 2012-07-05 13:09 Autóvásárlás

Mit gondoltok erről az OFF autóról?

Kicsi, ronda, de bejövős, egyedi. Az asszony KA-ját cserélnénk, és nagyjából ennyi a keret rá. Elgondolkodtam a hátsókerék-meghajtás és az alapvetően jó minőség miatt.

Van valakinél ilyen a családban? Mennyire horror a szervízelési költsége*? Típushibák? Tudtommal 600 köbcentis turbómotor van benne.

* azért nem hinném, hogy ez alapján választanék elsősorban, mert ha frankó alkatrészeket választ az ember, akkor a tapasztalatom alapján a Toyota veri a BMW árait, és a '98-as Ford KA szervízelése is zsebbenyúlós tud lenni.

Coyote Elküldve: 2012-07-05 12:43 Társalgó

Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak


Coyote Elküldve: 2012-07-05 07:03 Társalgó

BarG írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.


Sajnos kötekednem kell:
1. Az én órám 3 km/h-val mutat csak többet, és ezt konstansan tartja, 140-nél a GPS 137-et mutat, stb.
2. 58-ért már simán kapsz helyszíni bírságot. Volt már rá példa. Ne felejtsétek el azt sem, amikor 137-ért kaptam 10ezres csekket az autópályán!
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.

Coyote Elküldve: 2012-07-04 15:02 Társalgó

YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....

Coyote Elküldve: 2012-07-04 10:55 Társalgó

csbalu írta:
Coyote írta: Egyébként engem kikúrt módon bosszant, hogy már a kilencvenes évek óta egész európában 50 km/h a lakott területen a sebesség - de a 6 sebességes 320D-ben ez hármasban már túl sok, négyesben túl kevés. Értem én, hogy hármasban dinamikus, pörög a turbó, jön a nyomaték, négyesben meg spórolós, de valahogy szerintem el van kúrva. Az vigasztal, hogy a Toyota sem csinálta jobban az előző autómban...

Létezik egyáltalán jó megoldás? Szerintem a 6 sebességes váltónak meg kellene egyeznie az 5 sebességessel egészen a negyedik fokozatig, utána lenne értelme szeparálni a pályás hatodikat.... Vagy az 5 sebességeseknek is ilyen hülyén jön ki?

Mókásnak hangzik talán, de a hosszabb falvakban (főleg a Balcsi-parton) kénytelen vagyok 50-nel tempomatozni... Ezeket az autókat nem erre találták ki.



5sebes váltóm van. Nekem is ugyan olyan szar a 3., illetve nem, csak mégis... kb 1800on forog a motor 3-ban viszont 4-ben már 1200-1300-on. Figyelgetem a fogyasztásmérőt, ha tök sík terepen mész 4. a nyerő ha van kanyargós gyorsítgatós belefékezős akkor 3. mert az már 30-tól jó.
Kíváncsi lennék mennyit forog 6.ban 130-nál a 6 sebességes.



olyan 2300 körül ha jól emlékszem. Hazafelé megnézem

Coyote Elküldve: 2012-07-04 10:07 Füstprobléma!

BarG írta:
Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.
4 (ebből kettő nehéz) személlyel mentem, és koppig rakott csomagtartóval, a hátulja teljesen ült.
A füstölés nem füstfelhőt jelent, de azt mondta, hogy látta, hogy a pályán folyamatos, egyenletes gáznál is "takarított" a kipufogó. Az előzménye az volt, hogy előzéskor, visszaváltás után erőteljes gázrataposásnál megjelent a fekete füstfelhő. Na nem olyan mindent beborító méretben, de a tükörben láttam, hogy mögöttem "nem tiszta a levegő", illetve a bal tükörben láttam fodrozódni a felhőt.

A fenti tünetek szerintem a dízelautók 80%-ánál tuti jelen vannak, legalábbis ilyen durva terhelésnél - engem csak azért érdekel, mert amikor megvettem az autót (40.000 km-rel ezelőtt) akkor még nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam neki.

A kérdéseim:
1. Minek a fáradását jelezheti? Porlasztócsúcsok? Turbó? Esetleg valamelyik szűrőm?
2. Lehet köze ahhoz, hogy a szokásomtól eltérően Auchan kúton tankoltam tele 400 Ft-os gázolajjal? Füstölhet azért, mert esetleg gagyi a gázolaj?
3. Kell-e, érdemes-e vele foglalkozni, ha nincs más tünet?
4. egy diag segíthet kimutatni a füstölés okát?

köszi



Elsősorban nyugalom. Euro3 vagy 4-es a gép? Ha négyes, akkor folyamatos, nem gyorsulós haladásnál nem kéne hátranézve füstöt látni, de aki mögötted jön, az láthat kis pamacsokat. Van injektortisztító lötyi, pl Wynns, használj el egy-két flakont. Ha kopnak az injektoraid, azt a csúcskorrekciós tényező nem kötelező jelleggel mutatja ki, mert ha egyformán kopnak, akkor egyformák lesznek a korrekciós értékek is. Gondolom, kiszerelni és szórásképet nézni nem akarsz, amíg lehet. Nekem 234e km-nél volt motorbajom, ki volt minden befecsi szerelve és meg lettek szakszervízben nézve, mennyiségre és szórásképre is. Legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy gyári értéken vannak! Szóval ha nálad valós a 190e km, - 216-os a fúvókáid bosch számának a vége - akkor jónak kéne lenni. Mindezektől függetlenül ha tőgázt nyomok, bizony szép koromfelhőt hagyok magam után, de ez így volt 0 km-esen is. Én Euro3 vagyok, padon zöldkártyán amikor a csóka felállt a méréshez, köpött egy olyan koromfoltot, hogy azt hittem, itt a vég, de forgatva meg a határérték tizedét mérte a műszer. Szóval vegyes érzelmeim vannak a füstöléssel kapcsolatban. Alapjáraton semmi füst sincsen.


Köszi.

Netes infók alapján eléggé biztosnak tűnik, hogy az enyém (2004 20D) Euro 4-es, de részecskeszűrő ezekben nincs. Jól értesültem?
Alapjáraton valóban nincs füst, csak ha tolom neki. Még azt kell megnézetnem, hogy most, ~400 kilóval kevesebbel is füstöl-e, ha csak egyenesben tolom neki.
Az egyetlen ami bosszant az az, hogy 40.000 km-rel ezelőtt nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam.
Valaki azt mondja, hogy a füst nem feltétlenül hibajel...

Coyote Elküldve: 2012-07-04 09:35 Társalgó

Egyébként engem kikúrt módon bosszant, hogy már a kilencvenes évek óta egész európában 50 km/h a lakott területen a sebesség - de a 6 sebességes 320D-ben ez hármasban már túl sok, négyesben túl kevés. Értem én, hogy hármasban dinamikus, pörög a turbó, jön a nyomaték, négyesben meg spórolós, de valahogy szerintem el van kúrva. Az vigasztal, hogy a Toyota sem csinálta jobban az előző autómban...

Létezik egyáltalán jó megoldás? Szerintem a 6 sebességes váltónak meg kellene egyeznie az 5 sebességessel egészen a negyedik fokozatig, utána lenne értelme szeparálni a pályás hatodikat.... Vagy az 5 sebességeseknek is ilyen hülyén jön ki?

Mókásnak hangzik talán, de a hosszabb falvakban (főleg a Balcsi-parton) kénytelen vagyok 50-nel tempomatozni... Ezeket az autókat nem erre találták ki.

Coyote Elküldve: 2012-07-03 17:51 Társalgó

gampetibor írta:
Coyote írta:
BarG írta:

Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.



A jogsimat '99-ben kaptam, az első csekket 10.000-ről 2009-ben, azaz 10 évvel később! Aztán így nőttek a bírságok:
2010: 85000 Ft
2011: 329000 ft
2012: eddig csak 40000, pedig már július van.

A tendencia miatt mondhatnánk, hogy kell az a blokkoló, de közben kicsit a fejem lágya is benőtt, és rájöttem, hogy sok üzemanyagot és alkatrészt is megtakarítok, ha lassabban hajtok, illetve általában pár percet lehet nyerni a gyorshajtással, ha Siófoktól Nyíregyházáig megyek, akkor persze 40-50 percet is: na de életbevágóan szükséges az a 40-50 perc? Utána meg 15 úgyis hozzájön, amíg piros lámpáknál toszorgok....
Szóval inkább visszavettem a gázból, és hirtelen jobb lett a fogyasztás, és nem jönnek a csekkek sem.
Hozzáteszem, ez pályán 130, városban 50 (tempomattal), de lakott területen kívül a 90-et nem tudom és nem is akarom tartani, ott simán 120-130-cal közlekedek. És ott lehet élvezkedni, becsűrni a kanyarba, stb... Szóval az élvezet rovására nem megy.


Valóban, félreértettem 2 fejet 2 ilyen komplettel kevertem. De mindegy is nem ez a lényeg!Én inkább a szabályos közlekedés egyszerűbbsége és olcsóbbsága mellett akartam letenni a voksomat ahogy Coyote is. Szerintem az ha szabályosan közlekedek nem egyezik azzal hogy beköltözök egy fa odvába magokat eszek és suzukival járok mert az olcsó! Amúgy sincs semmi értelme a gyorshajtásnak mert a következő lámpánál ugyis meg kell állni neked is meg nekem is csak Te hamarabb érsz a lámpához de az úticélhoz egyszerre érünk vagy Te lehet egy percel hamarabb. Én teljesen nyugodtan járok kelek az országban és külföldön is és egy percig sem aggódok h ki áll az út szélén és mit csinál pedig nincs blokkólóm.



Kiemelném, hogy a "vezetés élményét" amúgy sem az autópályán vagy lakott területen lehet tapasztalni, hanem lakott területen kívül - ott meg sohasem mérnek a sünök. Legalábbis én olyat még nem láttam...
Akinek meg az élmény, hogy tolja le maga elől a lassabbakat, és városban szlalomozik lámpától lámpáig - hát hajrá. Szerintem a BMW nem erről kéne hogy szóljon, a pályás megőrüléseket meghagynám az amerikai V8-aknak (mivel azok kanyarodni nem tudnak), a városi tilitolit meg a japán rizsrakétáknak (mert azok meg azt szeretik).

Én maradnék a szerpentineknél és levágható kanyaroknál...