Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-06-15 10:31 Társalgó

csbalu írta:
gampetibor írta: Le szerettem volna mosatni a vasat délután, de nem engedtek be a mosóba mert a lánc ami húzza az autót magasabb volt mint a gumim pereme! Köszönet érte a mosós srácoknak h szóltak, ritka az ilyen manapság! Sokan hagyták volna h körbe peremezze a felnit a lánccal az tuti.


Odalettek volna a szép Alufelgen


Gondolom az iMO-nál voltál. Baszki erre nem is gondoltam, lehet, hogy a lánc szokta megkúrni a bal oldali felnim peremét???

Coyote Elküldve: 2012-06-15 10:29 soltvadkert 2011

csbalu írta: Irigykedem rátok, hogy tudtok menni


gyere te is, jobban megy a tanulás! Én sosem tudtam rávenni magam, csak az utolsó pillanat fílingje motivált.

Egyet kell megtanulni csak, és azt kell húzni, ennyi. Egyszer nekem bejött, életem mákja volt.

Coyote Elküldve: 2012-06-15 09:15 soltvadkert 2011

Tano írta:
gampetibor írta:
Tano írta:
Bero írta: Na,kik jönnek Soltvadkertre ?


Szombat reggel én ott leszek a Cora parkolóban, tudok menni!


Melyik Cora parkolóban? Megyek én is egy haverommal XVII. ből indulunk olyan 9 körül jó lenne ha valahol csatlakozhatnánk és mennénk együtt!

M5 inárcsi pihenő?


Mi a szolnokiban találkozunk reggel, és majd onnan indulunk.


Esélyes, hogy én is ott leszek! Javaslom, hogy osszuk már meg a rendszámainkat, hogy megismerjük egymást! Az enyém "elemem százötvenhárom", fekete sedan.

Coyote Elküldve: 2012-06-14 13:28 Autóvásárlás

Coyote Elküldve: 2012-06-14 12:29 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.


én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.


316i: 165 Nm
320d: 330 Nm.

A különbséget csak az nem érzi, aki nem akarja.

Az új 1-esnél már "csak" 115 Nm a diffi, ha jól gugliztam

Coyote Elküldve: 2012-06-14 09:53 Autóvásárlás

YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.

Coyote Elküldve: 2012-06-12 13:50 320d Motor

Alesi írta: Készülök a közeli napokban egy nagyszervízt csinálni az autón, és tanács kellene, szerintetek ezeken kívül van-e valami, amit csináltassak/nézessek meg az autón (a KM állás kb. 120.000).

A következőkre gondoltam én:

Olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere
Váltóolaj csere
Hűtőfolyadék csere

Egyelőre ennyi, már elkezdtem beszerezni a dolgokat, de bármi tanács bárkitől még jól jöhet .


csekkolnivaló, saját tapasztalat alapján (nem csere, ha nem kell):
Ékszíjak, ékszíjtárcsa állapota (ha csere, akkor görgőkkel persze)
Fékek
szilentek
akkufeszültség (tipikus "sose nézek rá, egyszercsak beszarik" kategória)
én a hűtővizet nem bolygatnám, de ez csak az én véleményem.

Irigyellek, hogy 120ezernél jársz csak

Coyote Elküldve: 2012-06-12 12:59 Társalgó

YELLOW írta:

A BIZTOSÍTÓ EGY SARC BESZEDŐ CÉG, AKINEK NEM AZ A FELADATA, HOGY GOND ESETÉN TÁMOGASSON, HANEM, HOGY TE TOKOLJ NEKI, DE HA BAJBA KERÜLSZ, AKKOR BASZIK FIZETNI, MERT ILYEN-OLYAN INDOKKAL (KÖSZÖNHETŐ DRÁGA KORMÁNYUNKNAK A SOK MÓDOSÍTÁS MIATT) KIHÁTRÁL A FIZETÉS ALÓL. MEGETSZ TE A SÓHIVATALBA IS, ÚGYIS A CÉGNEK ADNAK IGAZAT, NEM EGY KIS EMBERNEK. EZ MINDEN BIZTOSÍTÁSRA IGAZ.

egy biztos én feleslegesen nem fogok fizetni semmit, belőlem ne menjenek nyaralni mauríciuszra a biztosítósok.



Azért ez egy csöppet demagóg szöveg. Ugyanaz a kategória, mint a "szemét, mocskos bankok, akik hitelt adnak (hogy meg tudd venni a szarodat, amire nincs pénzed)" meg a "szemét mocskos kormány, aki mindenkit lehúz (de mégis a többség megszavazta)". Aztán van még a "szemét mocskos jegyszedő, aki megbüntet (pedig te nem vettél jegyet, a busz meg nem finggal megy)".
Nincs se családtagom, se semmilyen kötődésem hozzájuk, de fel tudom fogni, hogy a biztosítók abszolút jóhiszemű szándékkal, az autós társadalom kérésére jöttek létre, ahogy a KFGB rendszere is: hogy amikor neked jön egy csóró trabantos, akkor ne maradj szarban, mert ő még egy szelepsapkát sem tudna megfizetni, nem hogy egy BMW lökhárítóját. Ha nem jöttek volna a mindent "okosba megoldó emberek" akik milliókat kaszáltak a biztosítási csalásokon, akkor nem lenne szükség biztosítós szakemberekre, akiknek az a dolga, hogy a biztosított állítását megkérdőjelezze, az esetet auditálja, és a fizetés jogosságát vizsgálja.
Ahogyan a le-nem-zuhanó repülőkből sem lesz újsághír, ugyanúgy nem beszél senki arról, amikor 100-ból 99 esetben csont nélkül fizet a biztosító (utóbbi két évben sok ismerősöm járt pórul, de a biztosító pikkpakk fizetett), csak az az egy eset kavar port, amikor elakadás van.

Coyote Elküldve: 2012-06-10 12:43 kettõstömegü lendkerék

xlzx írta: sziasztok!

nekem 230 van a kocsiban és elvileg 180 körül volt kuplungozva. Nem tudom hogy a lendkerék volt e cserélve. Kuplung hibátlan, nem csúszik nem kerreg nem csinál semmit. Nem vagyok nyugodt alkat, sportosan vezetek, van hogy elmászik keresztbe is az autó. Mostanság néha indulásnál rángat egyet kettőt. Ha 1500környékéről indulok el akkor nincs semmi rángás. Leállítási hanggal kapcsolatban nem tudok mit mondani, kinyomott kuplunggal állítom le, semmi különös. Mármint van különbség ha nem nyomott kuplunggal állítom de az eddig is volt. Talán amióta ki lett cserélve az ékszíjtárcsa, azóta halkabb.

Sokan írták le ugyanezeket a tüneteket, végig is olvastam a fórumot de nagyon választ senki nem kapott, hogy ez valóban a lendkerék hibájára utal e!


Ha megnézed a "valaki segítsen" topikot, én ugyanerről írtam. A szerelőm szerint a kettőstömegű lesz a ludas, de még korai lenne cserélni, majd ha hangja lesz, akkor érdemes.
Most még csak meleg kuplungnál jön ki, sok indulás után.

Amúgy én sohasem kuplunggal állítom le az autót, hanem üresben. Ez baj?

Coyote Elküldve: 2012-06-08 11:36 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
coyote írta:
Bocs, de ennyi pénzért, ennyi idős autónál szerintem hülyén hangzik a rétegmérő... kb olyan, mint a km óra állása. Ha jó állapotú (akár festve volt akár nem) akkor vedd meg. Ha tegyük fel, valóban gyári a fényezése körbe, az sem fog emelni az értékén...


Én ezt másképp gondolom. A újrafújásoknak azon kívül, hogy kedvező alkupozíciót teremt tényleg nincs jelentősége.
Viszont amikor sz@rrá volt törve egy autó, netán még borultak is vele annak már van! Szerkezetileg sosem lesz már az igazi. Plusz ha eldurrantak a légzsákok azt vagy pótolják vagy nem. (többnyire nem, csak kikötik a légzsák hibajelzést...)

Vfeca! Felhívtad a tulajt?



Azt sosem fogod megtudni a rétegmérővel, hogy taknyos zsepire lett törve, vagy csak meghúzták bevásárlókocsival... Az élek és összességében az autó állása fogja ezt elárulni legfeljebb.
Ha én tizenéves kocsit adnék el, és a rétegvastagságmérőre hivatkozva alkudnának, elküldeném őket a faszba



Coyote Elküldve: 2012-06-08 10:54 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:

Kíváncsi vagyok a végkimenetelére. Hajrá!


Valóban nem egy full extra de ebben az árkategóriában inkább az állapot a lényeg. Én is kíváncsi vagyok és bízom benne, hogy összejön az autóvásárlás... Holnap délután megyünk!


Beszéltem a tulajjal, holnap délután 3 körül megfelel nekik, előtte azért még telefonáljak oda.
Remélem, nem lesz nagyon felesleges út...
Ja, hozd a rétegmérőt!


Bocs, de ennyi pénzért, ennyi idős autónál szerintem hülyén hangzik a rétegmérő... kb olyan, mint a km óra állása. Ha jó állapotú (akár festve volt akár nem) akkor vedd meg. Ha tegyük fel, valóban gyári a fényezése körbe, az sem fog emelni az értékén...

Coyote Elküldve: 2012-06-08 10:52 Társalgó

Minden autós portálon emlegetik a 7 fokozatú manuál váltót. Kérdem én: mi a francnak??? Ha így megy tovább, át fogok szokni szekvenciálisra vagy automatára...

Az 5 fokozat elegendő már, a 6 fokozatos takarékosságra és kímélésre is alkalmas - szerintem ez a tökéletes elosztás:
1. elindulás
2. lassú, de folyamatos haladás, hegymászás lassan 20-40 km/h
3. dinamikus városi sebesség, 40-60 km/h
4. takarékos városi sebesség, 50-70 km/h
5. dinamikus vidéki sebesség, 70-110 km/h
6. takarékos vidéki, autópályás sebesség, 110km/h felett

Gondolom a 7. fokozat már a gyorsabb, de takarékosabb autópályázásnak felel meg (130-nál 2000-et sem fog pörögni?)

Sztem ez már túlzás, legalábbis felénk... a németeknél sincsen száz km-nyi egybefüggő pálya korlátozás nélkül, inkább csak szakaszok, ahol ezt ki lehet használni... 180-200 felett meg már rendesen nyíródnak a gumik is... Értelmét nem látom.

Coyote Elküldve: 2012-06-08 10:10 Féktárcsa és fékbetét

ZoliE36Compact írta: hiszen még nem kopott össze. Talán majd 100-200 km múlva. Mondjuk én naívan azt hittem, hogy ha a tárcsához való betéteket veszek, és a geometria korrekt, akkor az első pár fékezés után bekopik faszán...



elvileg a nagykönyben azt írják hogy az első 500 km-en NE KÍNOZD a fékeket! szépen be kell járatni! (plusz a tárcsákon van egy bevonat ami a rozsdásodást gátolja amíg a polcon pihen, sok szerelő b*szik erre pedig (pl.würth féktisztítóval) simán lemosható...
ha ez nem történt meg akkor szépen neked kell lekoptatnod.
jó lesz az.



Persze, csak mire jó lesz, már nem fogok emlékezni, hogy milyen volt a gyári - azaz lehetetlen összehasonlítani.
De most borzasztóan rossz, M7-ről lehajtva rendesen tipornom kellett, hogy megálljak a stop táblánál

Coyote Elküldve: 2012-06-08 10:08 Társalgó

vivaladiesel írta: A Bömös utódja: (most már a árulókhoz tartozom... )
trabantos képet kivettem


Coyote Elküldve: 2012-06-07 17:33 Autóvásárlás

vivaladiesel írta: Ezt nézzük meg szombaton Vfecával Hódmezővásárhelyen:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5753570
Mi a véleménytek róla?


A fotók és a leírás alapján is full korrekt, én nem tudok belekötni.

Igaz, hogy full fapad, abból is a szálkás, lakkozatlan fajta de ennyi pénzért ez korrekt. Jó eséllyel Vfeca egy korrekt alap autót vesz, amit majd később, igény és takaróhossz szerint egyesével telepakolhat extrákkal.

Kíváncsi vagyok a végkimenetelére. Hajrá!