Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-06-07 17:16 Autóvásárlás

hancurozo írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta: VFeca. Ha ráérsz gurulj el a Sámsoni útra! Most rakták fel a hirdetést!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ll-5862847


Mindenképp megnézem!

Viszont kérdés: másnak is szokott késni a hasznaltauto.hu-s új hirdetések levél? Általában hajnali 3 körül jött, de mostanában van, hogy délután vagy este...


Nem xenonos! Nem M multi kormány. Nem gyári a felni. Elöl fehér hátul sárga irányjelző. ???? Új rendszám de 2000-es évjárat???? (külföldről behozott autó, kérdéses előélet)
Vagy ilyen sok az elírás a hirdetésben, vagy az eladó nem ismeri a márkát. (vagy csak nagyon el akarja adni, olyannak aki szintén nem ismeri)


Nagyon hasonlít erre, ennek is sárgák és fehérek az indexei egyszerre Amúgy gagyi-xenon még lehet a tompítottban, ami részemről elítélendő

Coyote Elküldve: 2012-06-07 17:11 Féktárcsa és fékbetét

jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Nos, a fotót inkább mégsem töltöm fel, mert a próbaút után készült. Frissen karistolt tárcsa és fékportól retkes felni lett az eredmény

A hatékonyságáról sem tudok beszámolni, mert egyelőre olyan "szódával elmegy" az érzés, hiszen még nem kopott össze. Talán majd 100-200 km múlva. Mondjuk én naívan azt hittem, hogy ha a tárcsához való betéteket veszek, és a geometria korrekt, akkor az első pár fékezés után bekopik faszán...

Csak infóként, hogy lezárjam a korábbi nyitott kérdéseket: az érzékelő, ha egyszer bejelez, nem lehet kiütni: ugyanis roncsolással szakítja meg a tárcsa a műanyagvégű vezetéket, tehát csak a csere oldja meg a problémát.

A korábbi tárcsám nem csak hullámos és vállas volt, de 19,1 mm szélességet mértem rajta. Valószínűleg a gyári tárcsa lehetett.

Coyote Elküldve: 2012-06-07 17:02 Féktárcsa és fékbetét

kempelen írta:
Szakember!



most vadásszuk a szakembert, nem egyszerű... Kőröshegyről outsourcoljuk a specialistát

Coyote Elküldve: 2012-06-07 15:09 Féktárcsa és fékbetét

csbalu írta:
Légpuska


Esélytelen: valamikor sötétedés meg hajnal között érkezik, ha képes is lennék végigülni az éjszakát lesben állva: 1. kiszagol és nem jön; 2. nagyon fürge, és csak egy lövésem van.

Coyote Elküldve: 2012-06-07 12:58 alufelni

bbubbuka írta: Sziasztok!

Hol tudnék keresni gyári 17"-es bmw felnit nyári gumival, olyan 100-120e ft.ért 4 db-ot.
Nézegettem, használtauton de nem nagyon találtam semmi korrektet.
Valakinek 5let? Egyáltalán ennyiért kaphatok?


Ez nem elegendő teríték?
Vagy ha korrekt alatt azt érted, hogy szép állapotú 17-es BMW felni 10.000/db áron, akkor sok szerencsét a kereséshez

Coyote Elküldve: 2012-06-07 10:52 Féktárcsa és fékbetét

jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...

Coyote Elküldve: 2012-06-07 09:19 Valaki segítsen

beressza írta:
Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:


Beressza kollégának volt igaza, ez bizony a lendkerék haláltusájának a kezdete. A szervízben 250-300 körüli költséget említettek (hiszen a kuplunggal együtt cserés), de ezt sokallom, ennek majd utánajárok mindenfelé.
Amíg csak meleg kuplungnál jön elő a remegés, nem igazán kell vele foglalkozni - azt mondják, ha már hangja van és rázza a bódét is, akkor kell cserélni.
Hiszek nekik, fater Peugeotjában is akkor cserélték, problémamentesen.

Coyote Elküldve: 2012-06-07 09:14 Matricák

valter320d írta: Helló mindenkinek 18 karika matrica valaki tud?


erre gondolsz? Más színben is van ennél az eladónál.

Coyote Elküldve: 2012-06-07 09:11 Féktárcsa és fékbetét

Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton

Coyote Elküldve: 2012-06-06 22:22 Heeelp...!

BalaBMW írta: Sziasztok! Ma menet közben egy pár percre kikapcsoltam a rádiót és vissza már nem tudtam. A navi és a BC menüjébe be tudok lépni de az audióba nem! Az autót leállítottam és újraindítottam de semmi... Légyszi segítsetek!!! Köszi!


A. biztosíték
B. beázás

Coyote Elküldve: 2012-06-06 18:12 Autóvásárlás

kempelen írta:
vfeca írta: Mentségemre legyen mondva, hogy elterelte róla a figyelmem az, hogy a balkormányos kocsiban jobbkormányos kardánbox, könyöklő, meg kézifékkar van...
És a hirdetéshez meg véletlenül pont úgy lett fotózva, hogy az semmilyen szögből nem látszik! Hát ilyet...



Ha nem látszik a könyöklő, miből jöttél rá hogy jobbkormányos autóhoz való?

Mert én sem látom a könyöklőt.

A kardánbox balkormányos, a jobbost nem is tudnád házasítani a jobbossal, mivel az egész egyben van a műszerfallal.



elment személyesen megnézni

Amúgy én is azt néztem, hogy a kiegészítők (vonószem-takaró, csomagtartó-kilincs, felnikupakok) mind problémásak, ez ilyen tákolt cucc, egyértelműen.

Lehetne amúgy amerikai verzió is, abban is mérföld van - és ott sokkal olcsóbb is. De tudtommal ott mindig sárgák az első indexek, amelyek egyben helyzetjelzők is.

Coyote Elküldve: 2012-06-06 17:30 Autóvásárlás

vfeca írta: A km-óra nagyon jó találat, nekem elsőre fel sem tűnt!
Mentségemre legyen mondva, hogy elterelte róla a figyelmem az, hogy a balkormányos kocsiban jobbkormányos kardánbox, könyöklő, meg kézifékkar van...
És a hirdetéshez meg véletlenül pont úgy lett fotózva, hogy az semmilyen szögből nem látszik! Hát ilyet...

És tényleg jó a rendszámtartó-keret.



A váltókulissza balkormányos, az tuti - de most látom, hogy a felső tárolórekesz lefelé nyílik! ÁÁÁÁÁÁÁ

Coyote Elküldve: 2012-06-06 16:27 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vfeca írta: Érdekességképpen:
A múltkor, amikor Nyíregyházán koslattam autók után, egyik helyen pont úgy parkoltam le, hogy megláttam az egyik becsületesnepper placcán ezt: 2003 320dA Lim
Na mondom megnézem, ha már így belebotlottam, de ott is hagytam gyorsan, mert nagyon tákoltnak tűnt.
Nem lövöm le rögtön, hogy mi a sumákság vele, előbb tippeljetek, kíváncsi vagyok, hogy kinek mi az első gondolata, ha meghallja, hogy svindli van.
Annyit segítek, hogy a külső képek számával nagyon nagyvonalúan bántak a hirdetésben, ellenben...


Első ránézésre a km óra mérföldes számlapját szúrtam ki illetve, hogy arra is lusta volt a nepper, hogy lemossa ezt a szerencsétlen autót mielőtt meghirdeti.
Mi volt a gáz a kocsival?


Igen, km óra, plusz fekete műanyagelemek elöl-hátul, hiányzó felnikupakok - olyan tákoltnak látszik.
De a rendszámtábla kereteit sunáznám.

Coyote Elküldve: 2012-06-06 13:24 Hátsó lámpabúra

Nincs ebben semmi újdonság, a német stílus mindig is egységes volt, visszafogott, elegáns dizájn, és legalább évtizedre megegyező irányvonal. Mondjuk a 2000-es években a Merci innen lecsúszott a pápaszemes förmedvénnyel, de mostanában összeszedte magát.

Az Audi már túl Volkswagenes (vagy fordítva?), a BMW meg a Bangle-érával nyúlt mellé, de most mindenki jó úton halad, én kezet csókolnék Hooydonknak.

Az E46 érában a széles fehér csík volt a divat, most a szűk homogén csík az. Nekem nagyon bejön.

Coyote Elküldve: 2012-06-06 08:42 Hátsó lámpabúra

Helioport írta:
adee9 írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta:
Coyote írta: Sziasztok!

Láttatok már olyat, hogy a facelift lámpa középső csíkját (ami a lenti képen fekete) PIROSRA fóliázzák?


Ez amcsi verda, ott lehet, ott még a borostyán sárga irányjelző se kötelező, itthon viszont a forgalmiba kerül a mutatvány...


szerintem a sárga izzó sárgásan ütne át, úgy, ahogy pl. a Peugeot 406-nál is. Esetleg hagyhatok egy vékony fehér csíkot, mint az X6-nál.

kb így:
[img]lásd lenn


Szia! Nekem a vékony fehér csíkos megoldás kifejezetten tetszik!


Jól néz ki! Kicsit 4 karikás fíling, vagy vw, de nem rossz...


Sztem inkább BMW, mint Audi, nézd meg:

OOOO


(BMW)