Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-06-04 12:46 Gyári telefonkihangosító

csbalu írta:
Alesi írta:
csbalu írta: Tegnap egy picit nézegettem a vasat.
Bal hátul van egy lenyitható ajtó a csomagtartóban. Ahol lejön a rádió antennája ott van egy mobiltelefon antenna csatlakozó ami szintén az hátsó ablaktól jön le. Ez azt jelenti hogy valószínűleg volt beépített telefon az autómban csak kiszerelték? Vagy mindegyikben megvan az antenna csak a készülék opciós?
(Esetleg lehetséges hogy GPS antenna?)


A középkonzolodnál van telefon csatlakozó?


Látható helyen semmi nincs. Nyoma sincs telefonnak ezen kívül.


Szerintem alapból van telefoncsatlakozója, ez egy olcsó, univerzális csatlakozó (ha a pici kerek aranyszínű csatiról van szó). A középkonzol nem jelent semmi, nekem két pohártartót látsz ott, közben meg alatta rejtettem el a bluetooth kihangosító kezelőgombját és elektronikáját.

Coyote Elküldve: 2012-06-04 11:55 Társalgó

ute107 írta: Srácok! HELP!

Ki van képben külföldi autó behozatallal?

Adott egy Renault Twingo 1.2 benzin. 1998-as v. 97-es évjáratú... mennyi lenne ennek a regisztrációs adója illetve milyen környezetvédelmi osztályba tartozik. Akiket eddig kérdeztem azt mondják vagy ez vagy az! Senki sem tudott ezidáig kész tényeket mondani.

Köszi.


Azért, mert mi csak autókkal foglalkozunk

Coyote Elküldve: 2012-06-04 09:43 Féktárcsa és fékbetét

Alesi írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Nekem a Textar szett elöl hátul tárcsákkal, betétekkel, kopásjelzőkkel 80 körül volt emlékeim szerint...


na jó, de a Textar nem ATE
A gyári mondjuk lehet, hogy Textar vagy jurid lett volna, csak ha benne van a BMW emléma, rögtön megduplázzák az árát.

Coyote Elküldve: 2012-06-04 09:42 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


ha én azt mondom, hogy amit a képen látsz, azt 61 ezerért vettem, akkor "nyugodt" leszel?
mondjuk egy 20ezerrel szerintem átbaxta magát a boltos, de még akkor is 81 ezer. és már a 81 ezer is kedvezményes volt...

szerk.: mondjuk én nem vettem kopásjelzőt (mert nem azért lett cserélve), hanem a régit raktuk vissza. igaz a hátsónak elpattant egy kis füle, így az fel van kötegelve a lengőkarra dehát egy szenzor kb 2000 Ft





Nekem zéró kedvezményem van, és erre 10.000 Ft munkadíjat számítanak fel (össz. 95k), ehhez képest nem tűnik halálosan rossznak. Mondjuk ahogy már tettem a Mazdámon, szerintem a BMW-n is tudnék féket cserélni, hiszen ez még a Mazdánál is könnyebben szerelhető autó...

Coyote Elküldve: 2012-06-04 09:20 Féktárcsa és fékbetét

ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?

Coyote Elküldve: 2012-06-04 09:18 Valaki segítsen

beressza írta:
Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:


Ez azt jelenti, hogy komplett kuplung csere? Vagy van külön tárcsa és lendkerék kapható?

Keveset járok így városban, ezért még halogatnám, de persze már ott a bogár a fülemben, muszáj lesz előbb-utóbb belemennem a cserébe.

Coyote Elküldve: 2012-06-03 21:30 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Coyote írta: Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.


pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.


Most már tiszta, köszi!

Coyote Elküldve: 2012-06-03 21:19 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Coyote írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta:
Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Ezt picit részletezd! Mi a teendő? Mert a sok gáz, nagy fordulat oké, de a motorfék hogy jön ehhez?


Ezt most komolyan el kell magyráznom? Nagy fordulatról motorfék, ennyi.


Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.

Coyote Elküldve: 2012-06-03 21:13 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Coyote írta:
Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Ezt picit részletezd! Mi a teendő? Mert a sok gáz, nagy fordulat oké, de a motorfék hogy jön ehhez?

Coyote Elküldve: 2012-06-03 21:05 Valaki segítsen

jencispy írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.


Hi!

Ez a remegés néha nálam is előjön teljesen véletlenszerűen.
Van hogy hónapokig nem csinálja, aztán előjön pár napra.
Általában dugóban, aztán egyszer csak megszűnik.
Más 20d-knél is hallottam hogy néha előjön.
Valakinél pályázás után dugóban csinálja csak.
Rack autónál annyit mondtak, hogy vezetési stílus miatt
vagy a kuplungtárcsára kerül némi por(??) és az okozza, de ezt nem értettem...

Egyszer sikerült egy ilyen rángatós dugózás közben rendesen megcsúsztatni a kuplungot
(emelkedő nagyon lassú tempó...) és nem csinálta tovább jó darabig. Nem tudom mi az összefüggés.
Jó lenne valami megoldás, mert néha nagyon fel tud erősödni ez a remegés,
olyasmi mintha öngerjesztő folyamat lenne, amíg nem engeded fel teljesen a kuplungot
vagy nem nyomod ki.



Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!

Coyote Elküldve: 2012-06-03 17:12 Valaki segítsen

HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??

Coyote Elküldve: 2012-06-03 16:08 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
jokerface írta: Képesek fúrni-faragni a müszerfalba.
Miért nem jó,ha a szélvédőre van cuppantva? Az már nem trendi?
Nem értem na


egyet értek... szellőző helyére betenni.... nóóóórmális?


nekem nagyon tetszik, mert ergonómiailag a legjobb helyen van, kezeli és figyelni is kényelmes lehet. Plusz, ez az egy szellőzőnyílás az, ami az én autómon folyamatosan zárva van.
Mert akár meleget, akár hideget fújatok, sohasem ajánlott egyenesen az arc felé irányítani, és bizony nyáron az is zavar, ha lejjebb állítom, és a könyöklőn pihentetett karomat fagyasztja le.
A két szélső szellőző az ablakra van irányítva, így kellemesen kavarog, a jobb középső meg középre, felfelé fúj, azaz nincs ráirányítva se az utasra, se a sofőrre. BMW-ben valószínűleg a vezető felé fordított konzol miatt ennyire zavaró a dolog.
Hozzáteszem, az újabbakon ezt már kijavították, és úgy látom a szellőzőrostélyok vonala nincs már a sofőr felé fordítva. Biztosan nem véletlenül.

Coyote Elküldve: 2012-06-03 15:14 M-packet

Helioport írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Beszereztem az ///M-lökösöket
Az elsőhoz szeretnék féklevegő csöveket,de újba egy picit húzós.
Bontottba nem tud valaki esetleg.

Köszönöm.


Bizony, a dizájn pénzbe fáj.


nebassz, hogy veszel lököst, és az a tizenezer Ft-os alkatrészt sokallod.

Coyote Elküldve: 2012-06-01 23:53 Autóvásárlás

RePTaiL írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...


Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?


az L-es rendszám kb olyan 2008-as ha jól emlékszem...igen gyanús a dolog


Az LVS rendszám kb 2010 végéről vagy 2011 első feléből származhat. Az enyém LMM és 2009es, és 2012 elejétől megy az MA sorozat.

1 év alatt durva lenne 70-80k, de a tulaj simán használhatta eredeti külföldi rendszámmal, majd ideiglenessel is jó sokáig. 2 év alatt már lehet 70-80k

Coyote Elküldve: 2012-06-01 10:38 Pohártartó

jons írta:
Coyote írta:
Ha inkább egy ventilátort meg hűtőbordát szerelne bele - a hűthető pohártartónak már lenne értelme!


Egy peltier elemre gondolsz? Az vicces lenne és hasznos. Csak akkor a pohártartónak meg aluból kellene lennie


Arra gondolok igen, de csak ugatom a fizikát Elég lenne, ha az alján egy nagyobb alátétnyi alu van, persze az alulról hűtés így sem a leghatékonyabb.