Coyote Elküldve: 2012-05-29 15:35 Autóvásárlás
YELLOW írta:vfeca írta:YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.
Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?
azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.
A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.