Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-05-29 15:35 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vfeca írta:
YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?


azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.


A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.

Coyote Elküldve: 2012-05-29 14:59 Autóvásárlás

vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


Rád bízom a döntést: érdekes módon mindegyik autónál elveszett a szervízkönyv, említést sem tesznek a visszakövethetőségről (félretett számlák, stb). Az önmagában nem lenne baj, hogy 300.000 van az autóban (de inkább több), viszont korrekt nyomonkövetés nélkül teljesen zsákbamacska. Én ezekkel nem foglalkoznék, mert nagy eséllyel a gatyád rámehet. Ezek már sokat látott, viseltes példányok. Ne vedd meg csak azért, mert BMW!

A motorkérdésre Yellow is írta a választ.

Amúgy eljöhetsz hozzám, gyere nézd meg, hogy néz ki az ülése, pedáljai, belső burkolatai egy valóban 188ezret futott BMW-nek. Utána te sem fogod elhinni, hogy a fényesre koptatott touringok 400.000-nél kevesebbet futottak.


Coyote Elküldve: 2012-05-29 14:14 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
Coyote írta: Az olaj "működéséből" kifolyólag muszáj, hogy egyen egy pici olajat, és teljesen normális, ha kopástól függően néhány deci fogy 10.000 km-en. Aki azt mondja, hogy egy cseppet sem fogy az olaj, az a) hazudik, vagy b) picit túltölti, és valóban nem látja a különbséget a nívón.

Mondjuk nem tudom mennyi túltöltést bír el a 320d, 1 literrel több belefér, de az már problémát okoz a szerelőm szerint. Elfüstöli, de oda is beszippantja ahova nem kéne.


c) a sok hideg üzem miatt a hengerekből kerül oda nem való anyag az olajba (benzineseknél így van, szerintem kerregősöknél is)

a túltöltés igen veszélyes móka tud lenni...


nem tudom, pontosan mit okoz, de a szervízben volt mellettem egy 330d amibe túltöltötték, és füstölve megállt. Majd rákérdezek, hogy végülis mi szart be rajta, de valami olyasmit meséltek, hogy a szívócsonkba jutott olaj?!

Coyote Elküldve: 2012-05-29 14:05 Autóvásárlás

RePTaiL írta:
Coyote írta:

ezt akarta linkelni


"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."

Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl


Ha otthoni olajcserés szokás szerint 5,5 litert öntesz bele, akkor persze, hogy nem veszed észre. Ugyanis csak 5 litert eresztesz le (kb fél littyó bennemarad, ha nem szivattyút használsz), és ha könyv szerint beletolsz 5,5 litert, akkor tulajdonképpen túltöltöd.

Az olaj "működéséből" kifolyólag muszáj, hogy egyen egy pici olajat, és teljesen normális, ha kopástól függően néhány deci fogy 10.000 km-en. Aki azt mondja, hogy egy cseppet sem fogy az olaj, az a) hazudik, vagy b) picit túltölti, és valóban nem látja a különbséget a nívón.

Mondjuk nem tudom mennyi túltöltést bír el a 320d, 1 literrel több belefér, de az már problémát okoz a szerelőm szerint. Elfüstöli, de oda is beszippantja ahova nem kéne.

Coyote Elküldve: 2012-05-29 14:00 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
Coyote írta: A coupét mondjuk én csak második autónak venném, a 2 ajtó jelentősen kényelmetlenebb, mint a 4.


hátul igen, de sokkal szebb, gyönyörűek az arányai, teljesen lehúzott ablakkal sem az arcodba vág a szél, csak 2 ablakemelő romlik/kopik el... 2 éve használom (család nélkül) mindennapi autónak, a kupéság max annyiban zavar, hogy hosszúak az ajtók, széles helyen kell parkolni, de ennyit meg tudok oldani.


Ismerem ezeket a problémákat, pár évig Celicám volt Imádtam, de ha hárman voltunk vagy négyen, már problémás volt. Így mindig én hagytam otthon a kocsit, ha barátokkal mentünk valahova. Ami azért gáz, mert én büszke vagyok az autómra

A kupévonal verhetetlen, de akkor már inkább egy Passat CC, vagy az exem, a Mazda 323F... De úgy látom a 4-es BMW is pont ilyen lesz.

Coyote Elküldve: 2012-05-29 11:40 Autóvásárlás

vfeca írta:
lalada írta:

kár,hogy nem bővebb a kereted.. tudok egy jó kis dízel bömöst, ami eladó




Mennyire kellene bővebb keret?
A hirdetést nem tudtam megnézni, mert az admin oldalad linkelted be, de az itteni fotókon amúgy pofás a járgány. Ülések dönthetők, vagy van sízsák?


ezt akarta linkelni

Coyote Elküldve: 2012-05-29 11:38 Autóvásárlás

vfeca írta:
Coyote írta:

nem ismerősömé vagy ilyesmi, de nagyon tetszik, ha valaki coupét keres: szerintem nagyon szép



Huhh, ez valóban nagyon pofás... Le lehet ebben hajtani a hátsó ülést, hogy beférjen a snowboard?

Amúgy ilyenkor látszik azért, hogy kicsit még labilis ez a "benzines kombit akarok" koncepcióm. Néha pl. elgondolkodom rajta, hogy milyen lenne egy dízel, meg időnként megnézek 1-2 olyan szedánt, amiben dönthető a hátsó ülés, vagy van sízsák...

Szóval az egyetlen biztos pont az, hogy E46. Dehát jól van ez így sztem...


Én kifejezetten olyan kombit kerestem, amiben dönthetőek az ülések is, a bringák számára. Mi lett belőle? Sedan, fix ülésekkel. Nagyon szép, nagyon szeretem, az év 360 napján tökéletes, azon az 5 napon meg, amikor cipelni kell valami nagyot, lehet más megoldást találni:
- tetőcsomagtartó
- síbox
- vonóhorogra cuppantható bringatartó
- utánfutó

Amúgy kezdem megérteni az amerikaiakat, akik, azért szeretik a szedánokat, mert szerintük a csomagoknak nem az utastérben van a helyük. A világon egyedül Európában népszerűek a személyautó méretű ötajtósok...

Feltételezem te is max évente néhány alkalommal vinnéd a snowboardot, ami pl. köztudottan áramvonalas, és passzolna a tetősínre, ráadásul jól is nézne ki Inkább vegyél jó állapotú, szép autót.

A coupét mondjuk én csak második autónak venném, a 2 ajtó jelentősen kényelmetlenebb, mint a 4.

Coyote Elküldve: 2012-05-29 09:45 Autóvásárlás

nem ismerősömé vagy ilyesmi, de nagyon tetszik, ha valaki coupét keres: szerintem nagyon szép

Coyote Elküldve: 2012-05-29 09:19 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta:
Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.


2 millió alatt dízelt ne... na ezt betartani lesz nehéz sok embernek szerintem. "Hogyhogy ne?? Hát a dízel a legjobb a világon. Annak sose lesz gondja, rendbe tartom, bírja 1 millióig. Turbo?? Mivan? Maradjámár" Stb... mintha itt és máshol is olvastam volna ilyesmiket... lehet, hogy mégsem így van? Lehet mégis igazam van, mert attól, hogy valaki kíméli, még az előző tulaj nem törődömsége miatt lesz valami? És lehet, hogy a dízel ma lutri Magyarországon? Vagy csak egyszerűen demagóg vagyok és kötözködni akarok fél hétkor?

1 millió alatt meg valami más autót kell venni nem bömöst vagy legalábbis nem e46-ot, de e36-ot se mert a boyracer hülyegyerekek azokat már tönkretették, az e30 meg sok sebből vérzik már, akkor is ha nem látszik, szerintem ebben megállapodhatunk.


Kiemeltem azt a részt, amire gondoltam. Nem igaz az, hogy 2 millió alatt dízelt ne: jó kis focust meg astrát lehet annyiért kapni, sőt, a francia HDI-kből is szépek vannak.
Én konkrétan BMW-re gondoltam: szerintem 2 millió alatti dízel BMW és 1 millió alatti benyás BMW már fél lábbal a sírban van, nagyjából ez az a lélektani határ, amin túl már csak költséges restaurálással menthető, vagy mindennapi használatra nem alkalmas.
Az a 30 éves BMW amelyik nem szorul restaurálásra, hanem szép állapotú, ismét 1 milliónál többe fog kerülni, mivel veterán....

Coyote Elküldve: 2012-05-28 22:27 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Szia! Én a pápai bömöst nézném meg a helyedben. Több fantázáitát látok abban mint ebben.



Megnézném én szívesen, de Debrecenből kicsit macerás az ország másik felében nézelődni.
Annak is örülök, hogy ez a kanyar belefért a nyaralásba...

Nagyon óvatosan, de gondolkodom amúgy dízelen, de eléggé tartok tőle, hogy zsebbenyúlós. Érdemes lenne egyáltalán az én igényeimhez azt venni?
És mire számíthatok?


Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.

Coyote Elküldve: 2012-05-28 16:20 Társalgó

csbalu írta:
Coyote írta:
csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták Légzsák biztos nem nyílt
Egy 500-600 Eurot megérne azért Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz


Látom Téged sem adnak el azért 2 féltengely gumiharangért


ezt a szar autószerelő dumát, kifeküdtem tőle

tegnap hallottam egy másik dumát: edzőcsajtól kérdezem, hogy biztos dolgozik-e vasárnap, mert azt mondta, hogy hétfőn, a pünkösd miatt nem. A válasza: vasárnap dolgozunk, hétfőn nem, mert A HÉTFŐ PÜNKÖSDEBB.

lol

Coyote Elküldve: 2012-05-28 16:11 Társalgó

csbalu írta: Bakker ezt eléggé kalácsra vágták Légzsák biztos nem nyílt
Egy 500-600 Eurot megérne azért Vajon mennyin fog lejárni?
http://www.ebay.de/itm/M-Techn...692wt_1185



Hát ennek az eleje már menthetetlen (mint az ex-sofőrje, valószínűleg), viszont én látom benne a magyar fantáziát: középen flex, szerzel hozzá egy hátulról leamortizáltat, és kész a sérülésmentes E46. Lehet válogatni milyen motorral és felszereltséggel kéred, csak a hátulja fix, sedan lesz

Coyote Elküldve: 2012-05-28 16:05 Lökhárító

troooger írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Erről mi a véleményetek? Rettentő gagyi, vagy tetszetős?

Nekem tetszik ebből a profilból, de ennyi pénzért picit sokallom (elvégre egy darab műanyag, és festve sincs), illetve jó lenne látni oldalról is, hogy nem néz-e ki hülyén küszöbök nélkül.


szerintem nem gagyi. pont múltkor vagy egy hete linkeltem a BMWfanatics FB-s oldalára egy iylen képet, ott is kérdezték, hol lehet ilyen toldatot venni. szerintem nem gáz, de valóban drága egy toldatért.


FBn én kérdeztem. De ez valóban kicsit sok érte...:S


Sok, de elég kívánatos. Persze nem lenne egybegittelve a lökössel, de színrefújatnám...

Az a baj, hogy másik szögből, pl. oldalról nem találtam róla képet a neten. Elölről odaver, de ettől még nézhet ki iszonyat hülyén, ha nincs hozzá küszöb.

Pl így:


sőt így

Coyote Elküldve: 2012-05-28 13:33 Lökhárító

Erről mi a véleményetek? Rettentő gagyi, vagy tetszetős?

Nekem tetszik ebből a profilból, de ennyi pénzért picit sokallom (elvégre egy darab műanyag, és festve sincs), illetve jó lenne látni oldalról is, hogy nem néz-e ki hülyén küszöbök nélkül.

Coyote Elküldve: 2012-05-28 13:21 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta: Azért a csere előtt célszerű megnézni: milyen gumi van az autón, milyenek a lengéscsillapítók, fékfolyadék típus/állapot, stb.
Pl. egy szar, gagyi gumi/kiváló, drága fék páros nem biztos, hogy jobb lassulást eredményez egy gyári fék/prémium gumi párosnál.


lengéscsillapító Sachs, novemberben cserélve, gumik ContiSportContact 3, júniusban cserélve... nem hiszem, hogy lehetne ennél jobb állapotban a futómű, a féktől eltekintve A fékfolyadék cseréje a fékcserével együtt megy majd.