Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-05-17 16:58 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...


ismerős amit már írtam, vettünk autót. lefoglalózta, de előre mondta, hogy a szerződésen 2.1 millát fog feltüntetni. ő meg 2.5-ért veszi. szerinted? kb 1.8-ért vehette, de léehet csak 2-ért, 100ezerről adózik, a többi meg zsebre. ebből élnek meg. viccesen szúrtam neki, hiába nagyon keménynek nézett ki. mondom, akkor 2-ért vetted? áá nem nem. jahmondom akkó 1.8. oszt láttam rajta, mert leveszem a mimikából... persze alkudni nem lehetett, örüljünk hogy beszámolta az előző autót. jah neki meg tiszta haszna van rajta 400ezer. az autó ér 2,5-öt mert szép állapot, jól felszerelt. magánszemély esetáben biztos lealkudtuk volna. ezt az autót nem vikszolták ki az eladás miatt, látszott rajta. ezért vágtunk bele. más autónál látszottak a nyomok, hogy palástólnak valamit.
mondom azért meglepően őszinték. 1-2nél volt, hogy jöttek a szokásos ember meggyőzős szöveggel. mondtam is, hogy itt hagyjuk abba.


most ezt úgy mondod, mintha baj lenne. Ebből él. Hol itt a probléma?
Fos áron számolja be az autókat, de legalább megszabadulsz tőle, és kevesebb zsét kell lepakolnod az újért. Drágábban adja el amit fos áron számolt be, de ha neked megéri, megéri.
A tesco is olcsóbban veszi a cuccokat, de cserébe te megtalálod a polcon amikor szükséged van rá.
Nem értem hol itt a hiba, vagy miért kéne basztani a neppereket.

Coyote Elküldve: 2012-05-17 16:42 Társalgó

vivaladiesel írta:
Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.


Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!


nagyjából tudom mi megy, de azért egy tévéműsort ne hasonlítsunk már a való élethez, még akkor sem, ha dokumentumfilm-szerű az egész. Ez csak egy show, dramaturg írja és vágja az eseményeket, különben unalmas lenne. Így viszont színház az egész, jóindulatból egyik nepper sem fog megélni. A szeretetet nehéz elcsomagolni a gyereknek uzsonnára...

Coyote Elküldve: 2012-05-17 16:40 BMW embléma

Miért bosszantana?
Nekem nagyon tetszik a tipográfiája, rohadt jól néznek ki ezek a típusjelzések.

Coyote Elküldve: 2012-05-17 13:37 Vicces :)

si3rrabravo írta:
K_Gergo írta:
hát ez simán lehetne az avatarom...


Haveromnak azt mondtam: "Ragaszd le valamivel, úgy sem fog eltűnni!" Erre Ő: "Engem már zavarna, ha nem világítana."


Ezt figyeljétek: a Toyotámon világított a lambdaszonda-szenzor hibája miatt, de mivel sokba került volna, kikötöttem a LEDet a francba. Sőt, át is kötöttem a légzsák-visszajelző LED-re, hogy indításkor felvillanjon, és légzsák-hiba esetén azért tudjak róla.
Bevittem szervízbe, és szóltak, hogy világít a check engine. Megnéztem, tényleg. Visszakötötték, de egy szót nem szóltak, hogy vissza kellett kötni, vagy hogy turpisságot fedeztek fel. Nem is fizettem érte. Azt sejtem, hogy azután köthették vissza, amikor diagra kötve kilökte a hibát.

Néztük egymást a szervízessel, ő nem mondta meg, hogy mit csináltak, én meg nem mondtam meg, hogy én voltam az, aki kikötötte. Szerintem ezt az esetet X-akták közé sorolták be

Coyote Elküldve: 2012-05-17 11:28 Hûtõvíz

Scotty írta: Igaz, Pécsen is van egy ilyen cég anno az ügyfelem volt.Ők akkoriban 2 különféle műanyag alkatrész gyártottak a bajoroknak.
Nem tudom otthon mennyi a javítása én itt 35Ł-ot fizettem a tartályért és 96-ot a munkáért.


vagy pl. az Advaltech Szekszárdról...

Coyote Elküldve: 2012-05-17 10:51 Hûtõvíz

jons írta:
MrUltimateSK írta: Tisztelt Mindenki!

A következő a problémám:
Van egy E38 740-em és valahol elfolyik a hűtővíz, de az autó alatt nem áll,nem hengerfejes az autó ,csak 2-3 hét alatt ,attól függ mennyit megyek szépen kifogy a víz a rendszerből.

Ha bárkinek bármi ötlete van ,azt megköszönném .


Minden bizonnyal te is most tapasztalod meg a bmw műanyag gyártó szekciójának konstrukciós hiányossággal rendelkező tervezését. Miszerint a kiegyenlítő tartály, vagy a kiegyenlítő tartály csöve (ami megy a motorra) némileg elrepedt. Hidegen nem folyik, csak melegen tágul annyit, hogy el tud folyni, párologni a víz. Javaslom erre felé keresgess.
Ezt a részt 1986 óta nem tudták megcsinálni normálisan.



Azért az pozitív, hogy ez nem annyira költséges vagy katasztrofális, mintha máshol lenne szivárgás.
Egyébként nem tudom, tudtátok-e, de nagyon sok BMW műanyagalkatrészt Magyarországon gyártanak. Ilyen helyen dolgozó ismerősöm szerint ugyanannyi fejfájást jelent bármelyik modellsorozat, de az igazi presztízs, amiért közelharc megy, az a 3-as sorozat. Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.

Coyote Elküldve: 2012-05-17 07:10 Társalgó

csbalu írta:
Coyote írta:
Bero írta:
Coyote írta: Most nézem a Discoveryn az Autókereskedőket. E39 M5 van benne - kíváncsian várom, hogy észreveszik-e, hogy az első két gumi teljesen eltérő, vagy ez is egy újabb baki lesz a műsorban. Az hagyján, hogy eltérőek amúgy, de a jobb oldali rosszul is van kopva. Toronycsapágyat cseréltek, de a gumit nem ellenőrizték... LOL


Lol! Én is pont nézem! Most rakták be az angyal szemeket Én több hibát is észrevettem.. De amennyiért vették az vicc!


Nem tértek ki a gumikra, pedig amikor levették a felniket, még egymáson is mutatták a gumikat: a rondán kopott V mintás goodyear eagle f1 nagyon eltért a másik három hosszbordástól.


Ugyan már fiúk majd ED megoldja Belevágja a mintát


Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.

Coyote Elküldve: 2012-05-16 21:53 Társalgó

Bero írta:
Coyote írta: Most nézem a Discoveryn az Autókereskedőket. E39 M5 van benne - kíváncsian várom, hogy észreveszik-e, hogy az első két gumi teljesen eltérő, vagy ez is egy újabb baki lesz a műsorban. Az hagyján, hogy eltérőek amúgy, de a jobb oldali rosszul is van kopva. Toronycsapágyat cseréltek, de a gumit nem ellenőrizték... LOL


Lol! Én is pont nézem! Most rakták be az angyal szemeket Én több hibát is észrevettem.. De amennyiért vették az vicc!


Nem tértek ki a gumikra, pedig amikor levették a felniket, még egymáson is mutatták a gumikat: a rondán kopott V mintás goodyear eagle f1 nagyon eltért a másik három hosszbordástól.

Coyote Elküldve: 2012-05-16 19:31 Társalgó

Most nézem a Discoveryn az Autókereskedőket. E39 M5 van benne - kíváncsian várom, hogy észreveszik-e, hogy az első két gumi teljesen eltérő, vagy ez is egy újabb baki lesz a műsorban. Az hagyján, hogy eltérőek amúgy, de a jobb oldali rosszul is van kopva. Toronycsapágyat cseréltek, de a gumit nem ellenőrizték... LOL

Coyote Elküldve: 2012-05-16 16:01 Társalgó

hil írta:
vivaladiesel írta: "Aki 8000-es valamiért előleget kér, ott pszihésen sérült valami. Olyan nincs, hogy ne lehetne eladni, csak nem kell mindenáron ragaszkodni a 300%-os haszonkulcshoz, beszerzési áron tuti elmegy minden - azonnal."

+ ez a kioktató stílus... Ennyit a márkaszervizekről!


Szia! Nehéz probléma ez mindkét oldalról. Magam részéről, amennyiben előleget kérnek,
el tudom fogadni és még 8000 Ft-nál sem érzem fillérbaszó tevékenységnek. DE: a pénzemért valóban tisztességes munkát akarok kapni!!!! Ebben az esetben nem háborít fel az előleg. Általában, persze lehet, hogy én vagyok hülye és nem erre a világra való, de általában mindig előre ki szoktam fizetni az árut, ha előleget kérnek. Van egy-két bejáratott alkatrész bolt, ahonnan vásárolok, és mivel a fentiekből már ismernek, nem szoktak előleget kérni. Első vásárláskor korrektnek tartom az előleg kérést.


Még ha elméletben egyet is értek, ne felejtsük már el, hogy BMW-ről van szó! Nem Kiáról meg Szutyukiról!

Szerintem a BMW-nél 30-40ezer alatt előleget kérni szánalmas és bosszantó. Ehhez még hozzájön, hogy a város másik végére kellett mennem befizetni, és beszóltak, amiért 16:15-kor érkeztem a 16:30-as zárás mellett.

Így lett az első vásárlásból az utolsó is.

Coyote Elküldve: 2012-05-16 12:53 Részecskeszûrõ_

jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Coyote Elküldve: 2012-05-16 11:52 Részecskeszûrõ_

jons írta:
Coyote írta:
cene írta: Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?


sztem gány dolog tisztíttatni, újat kell venni. Ez olyan, mint a levegőszűrő meg pollenszűrő kiporszívózása - bár annak még talán van értelme, ha nem papír hanem fémszálas. Ismerek olyan Suzuki Ignis tulajdonost aki ki szokta öblögetni az olajszűrőt, mondván, hogy azt még újra lehet használni 2-3 alkalommal.
Tény, hogy az autója még mindig megy de a szűrő hatékonyságát majd kb. 200000 km mutatja majd meg.


Na ja, csak amíg egy levegő-, pollen-, olajszűr 800-1000 forintos tétel és gond nélkül dobálod ki és cseréled, addig egy részecskeszűrő nem. Szóval nem egy kategória.... Szerintem nem gány dolog tisztítani. Ha nem lenne benne az lenne a legjobb. Egy buzi drága alkatrésszel kevesebb.


Jó, az ár alapján igaz, hogy talán megéri a tisztítás. Csak én vagyok ilyen új-alkatrész fetisiszta Belőlem élnek az importőrök.

Coyote Elküldve: 2012-05-16 10:24 Részecskeszûrõ_

cene írta: Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?


sztem gány dolog tisztíttatni, újat kell venni. Ez olyan, mint a levegőszűrő meg pollenszűrő kiporszívózása - bár annak még talán van értelme, ha nem papír hanem fémszálas. Ismerek olyan Suzuki Ignis tulajdonost aki ki szokta öblögetni az olajszűrőt, mondván, hogy azt még újra lehet használni 2-3 alkalommal.
Tény, hogy az autója még mindig megy de a szűrő hatékonyságát majd kb. 200000 km mutatja majd meg.

Coyote Elküldve: 2012-05-14 23:59 Autóvásárlás

abandik írta: Sziasztok!

1996-'97-es évjáratú 725TDS vásárlásán gondolkodom. Véleményeket szeretnék kérni!
Ha vegyek, milyet?(Automata váltó, esetleg manuális...mik a típusbetegségei, mennyire viszi a 143 paci ezt a kasztnit, ilyesmik )
Ha ne vegyek, akkor miért ne, és milyet inkább?
Nagy szekeret szeretnék, ebben az árkategóriában, ha lehetséges...
Előre is köszönöm a válaszokat!


Most neked A) vagy épp annyi pénzed van, hogy egy ilyet megvegyél, vagy B) jóval több pénzed van, de pont ez a típus tetszik.

A) esetben: NE VEDD MEG, mert mindegyik megette már a kenyere javát, így mégegyszer ennyit költhetsz majd rá. Nem lehetetlen rendbevágni, de ehhez még egy millióra lesz szükséged, minimum. Ezekhez még ma is drágák és ritkák az alkatrészek. Bontókat felejtsd el. Hatványozottan igaz rá, hogy könnyebb megvenni, mint fenntartani. Inkább nézz egy pöpec E36 után. (E39-et ne, ennyi pénzért az ugyanez a kategória)

B) Maga a 725tds létezése is szánalmas, de megvenni a legnagyobb BMW-t a legkisebb motorral, 17 évesen, kevesebb mint 1 millióért... az még szánalmasabb. Ha már több pénzed van, miért röhögteted ki magad egy 143 lovas 7-essel? Akkor inkább vegyél ilyet tisztességes motorral, rakd rendbe, és elmondhatod, hogy vagy egy eszméletlen jó autód. Mert én eszméletlen jónak tartom ezt a hetes szériát, de csak méretesebb motorral.

A C) opció az lenne, hogy alja bodzaszedő bűnöző, kaszinólakó cigó vagy, ebben az esetben húzd fel magad az első fára - de szerintem ez biztosan nem te lehetsz, mert tudsz helyesen írni, és rajoskodás helyett normálisan kérdezel.



Coyote Elküldve: 2012-05-14 11:33 alufelni

balage1000 írta: Hello mindeni

Szeretném megtudni hogy milyen árban mennek a képemen látható gyári hibátlan bmw állítólAG alpina alufelnik.

Elöre köszönöm.


Nem tudom, de ha meghirdeted, már most megkérdezném, hogy mennyit engedsz a feléből