Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-05-07 22:28 Társalgó

hancurozo írta:
Coyote írta:
hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


Mindenki ezt mondja, de annak idején nekem ráhúzták, majd 2 nap múlva újra levették és ráhúzták a hengerfejtömítést a Toyotámra. Semmi baja nem lett. Túl van misztifikálva.


Akkor te nagyon szerencsés ember vagy. Hengerfejeztem már jópár autót, de soha nem fordult meg a fejemben, hogy visszarakjam a régit, vagy használjam a használt csavarokat. Nem tartom szakembernek aki ilyet újra felhasznál.


jaja, szerencsés. Amikor már 5x vettem újat, és 800ezret karcolta az összköltség akkor már nagyon tele volt vele a tököm, és mondtam, hogy dobja rá vissza, ha lehet. Elég barbár szerelő volt ahhoz, hogy vissza is rakja rá... Rally-szerelő volt, és ugye rallyban mindent haláláig kell használni, mert minden drága, és úgysem kell sokáig bírnia... Hát, én is megszabadultam attól a kocsitól.
A BMW-nél már nem spórolok...

Coyote Elküldve: 2012-05-07 19:36 Társalgó

hancurozo írta: Ez ugye csak 1 megkésett áprilisi tréfa!?: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=1975
Ennén már csak a használt hengerfejcsavar lenne jobb vétel. Még a teljesen fém tömítések is megváltoznak lehúzáskor, a hő hatására pedig a keménységük is változik.

(Sajnos, valamiért engem nem enged semmilyen hirdetéshez sem hozzászólni.)


Mindenki ezt mondja, de annak idején nekem ráhúzták, majd 2 nap múlva újra levették és ráhúzták a hengerfejtömítést a Toyotámra. Semmi baja nem lett. Túl van misztifikálva.

Coyote Elküldve: 2012-05-07 16:08 Díszlécek

Danibattya írta: Sziasztok!
Van egy 2000 évjáratú e46-os bömösöm és fekete pakett van rajta!
Azt szeretném kérdezni hogy ezt a feketét meglehet csinálni krómra vagy egyszerűbb ha keresek hozzá egy komplett króm részt?!
Köszi a válaszokat!
Dani


Én ugyanezzel próbálkoztam, és inkább vettem matt krómot (nézd meg a képeim között).

Ha átfesteted karcolódik, és nem lehet túl szépen megcsinálni, a fóliázást senki sem vállalta, VTN fóliából meg nincs krómos.
Ha profi krómozóshoz viszed, talán vállalja, de ezek a műanyag cuccok hőre lágyulnak, szóval necces...

A Schmiedmanntól vettem 60k-ért a szettet, 30k volt a négy ajtóra, meg 30k a műszerfal+kardánbox fedél.

Coyote Elküldve: 2012-05-07 14:44 Autóvásárlás

zoliika írta: Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!


Houston, baj van

Houston VÁROS ami Harris MEGYE székhelye, Texas ÁLLAMBAN.

Coyote Elküldve: 2012-05-07 09:20 Autóvásárlás

Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.

Coyote Elküldve: 2012-05-06 23:10 BMW a motorsportban

jrtom írta: Mi is kint voltunk. Második futamon milyet rajtolt Norbi.
A ladákat megvártátok? Ott aztán volt akció.


Az megvan, hogy tavaly ebbe a rajtolásba bukott bele? Már párszor bejött neki a padlógázas előretörés és későn fékezés, de attól tartok ez túl kiszámítható, és a rutinosabbak összezárnak előtte vagy kibillentik a kanyarban.
Kicsit olyan mindent vagy semmit megoldás, de szerencsére ma pont bejött.
Hiába, a hátsókerékhajtás előnye itt megkérdőjelezhetetlen

Coyote Elküldve: 2012-05-06 20:46 BMW a motorsportban

Tano írta: Kint voltam, nagyon jó volt a hangulat, remek futamok voltak!


Én is, és hát bevallom férfiasan, picit elpityeredtem, olyan szép volt. Minden másra ott a Mastercard...

Coyote Elküldve: 2012-05-06 20:45 Autóvásárlás

kempelen írta: Azt külön elemezhetnénk, hogy a világgazdasági válság mennyire gyűrűzött ide be vagy mennyire sem, "mert ide aztán begyűrűzik minden". (Hofi)/


Hofi a Kárpát-medencéről:
"Hát, szélvédettnek szélvédett, de megmarad a büdös is..."

Coyote Elküldve: 2012-05-06 17:52 BMW a motorsportban

gampetibor írta:
hancurozo írta: WTCC. Végre Magyar 1 hely


Szép volt Norbi! BMW POWER WIN!!![b][/b]


VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

NOOOOORBI NOOOOOORBI NOOOOORBI

Coyote Elküldve: 2012-05-06 17:48 Gyári telefonkihangosító

csbalu írta:
Alesi írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Kocsimban Business Cd van, egyenlőre még fogalmam sincs a pontos verziószámáról. Ehhez szeretnék egy gyári BT kihangosítót. Ahogy olvastam itt szükségem van egy ULF modulra és egy Eject Box-ra vagy legalábbis a gombra és az elektronikára belőle. Mikrofont hova kell szerelni? van esetleg beépítve gyárilag?
Milyen elvárásokat támaszthatok a gyári kihangosítóval kapcsolatban?
-Hangminőség? gondolom nekem nem lesz vele probléma
-Mikrofon minősége? az általam hallott egyéb kihangosítók nagyon szörnyűek voltak, mintha a világűrből beszélt volna a sofőr.
-Fogok látni valami információt a rádió kijelzőjén?
-sport kormányom van, MFL-t nemsokára szerelek bele, amint láttam azon vannak telefon vezérlő gombok is ezek hogy működnek?
Előre is köszi a válaszokat, próbálnék a gyári megoldásra törekedni, de ha túl drága lenne akkor maradok a SuperTooth-nál.


Valaszolok, amire tudok:

- a mikrofon, ha minden igaz, a terkepvilagitasnal kell legyen, nekem van egy kisebb racsozott resz, azt nem tudom, hogy ha nincs gyarilag benne a kihangosito, akkor ott van e
- igen latsz infot a radio kijelzojen, megpedig annak a telefonszamat, akivel epp beszelsz, vagy a nevet, ha a telefonkonyvet is feltoltotted
- a hangminoseg szvsz elfogadhato, a mikrofone alacsony sebessegnel jo, de minel gyorsabban mesz annal szarabb. Velem autopalyan nem nagyon szeretnek telefonalni.
- MFL az a multigombok lennenek? mert igen, azon van a telefonnak is gomb, marha egyszeruen, azzal lehet felvenni, majd letenni a telefont.


Köszi a választ. Mérlegelek, a kompett egység ilyen 100-200 Euro között mozog e-bayen. Abból már más tisztességes kihangosítót is tudnék venni.


Korábban használtam Nokia és Sony Ericsson kihangosítót, mindkettőnél olyan volt, mintha vödörből beszélnél. A gyári BMW fényévekkel jobb. Rengeteget használom autópályán is, nekem nincs vele gondom - Alesi kollégának talán rossz helyen van a telefonja, vagy gyengén tartja a térerőt (főleg olcsóbb kategóriás telefonok és 3G hálózat esetén van fos hangminőség, érdemes hosszabb út esetén kikapcsolni a 3G-t)
A multikormányon felveszed, leteszed, hangerőt állítasz, keresgélhetsz a telefonkönyvben vagy az utoljára tárcsázott hívások között...

Coyote Elküldve: 2012-05-06 17:44 Autóvásárlás

YELLOW írta:
captainsun írta: Szevasztok!
Segítségeteket kérem, egy BMW 318d az álmom. Most válok, vissza kell térnem az életbe.
Eddig Toyotám és Hyundai-m volt, de anyagilag kicsit viseltes lettem a tortúra miatt. Ezért le sem írom, most mivel járok, mert körberöhögtök...
A használtautó.hu-n van egy 2002. évjáratú, ezüst 318d, 1.719.000Ft-ért, magyarországi, a Wallisnál vásárolt, szervizkönyves, egy éves turbóval(?).
Ha megnéznétek és lenne építő, vagy allenkező véleményetek róla, esetleg alternatíva másik autó tekintetében hasonló árfekvésben, akkor megköszönném, ha megosztanátok velem. A touring kivitel is érdekel.
Nem ismerem a használtautó-eladás trükkjeit, nem akarok befürödni, egy szép és jó BMW-t szeretnék.
Előre is köszönöm mindenkinek!




reális lenne az ára, ha nem lenne a mostani gazdasági helyzet. így viszont drága szerintem.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...8d-5743987


Én ezt jó árnak tartom, amennyivel én többet fizettem az enyémért tavaly, annyival nem kaptam többet. A fotók és leírás alapján ez őszinte 175000 lehet, persze tudjuk, hogy most már filléres dolog kívül-belül kipucoltatni az autót, és a szervízkönyvek hitelessége egy gyengébb fajta bulvárlapéval vetekszik...
Az kétségtelen, hogy magyar, mert: már a faceliftes, de a legtakarékosabb motorral van szerelve és full fapad (kivéve könnyűfém-felni).
Meg kell nézni, ha valóban ilyen akkor el kell hozni. Némi összeget dobsz még hozzá, ha rendbejössz anyagilag, és lesz frankó hifid, esetleg multikormányod, ami épp érdekel. Nekem nagyon tetszik, hogy a BMW olyan mint a LEGO - utólag simán lehet továbbépíteni, minden elérhető hozzá.

Coyote Elküldve: 2012-05-06 17:33 Társalgó

lelkespeter írta: Jól indult a nap!Elszállt a turbó,és ömlik az olaj!


Na az fasza lehet... mesélj, milyen körülmények között szállt el? Volt valami előjel? Kihagyó nyomaték, fura hang, bármi?

Coyote Elküldve: 2012-05-05 22:49 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
Coyote írta: Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:

Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.

hát, ha korlátozás meg az anyagiak a legfőbb ellenérved, akkor nagyon nem érted BarG mondandóját. még csak nem is feltétlen a fogyasztás, pláne nem a konkrét márka a lényeg, inkább a tisztább, hatékonyabb üzem, amit a linken leírt vegyes üzemmel és az autók bonyolításával is el lehet érni egyelőre. utóbbi inkább megfelel a gyártók érdekeinek, hisz a új kocsik hozzák a normát, a régiek meg nem (amikre már ma is vannak korlátozások, nem csak a gázosokra...), ha 2-300e km múlva már nem éri meg fenntartani a kocsit, az nekik nem feltétlen baj...majd vesznek másikat.

milyen ellenérveket tudsz felhozni egyébként azon sztereotípiákon túl, amik még a gázos ladák korából maradtak?


Még azt, hogy nagyon sok kúton nem elérhető a gáz (ami elég gáz). Ez nem sztereotípia, ahogy a korlátozások sem azok.

Azon minek csodálkozni, hogy a gyártók nem foglalkoznak a 300 ezret futott autók problémáival? Amíg garanciális, addig alkatrészcserével orvosolják a problémát, miután már nem garis, nekik pont az az érdekük, hogy költsd alkatrészre és szervízre a gatyádat VAGY vegyél új autót. Már ma is léteznek olyan környezetkímélő és hatékony motorok, ami kb. majd az EURO 10-es szabványban lesz (ha lesz ilyen) - de hülyék lennének ezeket már most tömeggyártani, ha még éveken át le lehet húzkodni a bőrt a hagyományos Otto-motorokról...
De ha gáz, akkor miért gáz, miért nem rögtön elektromos hajtás?

Coyote Elküldve: 2012-05-05 21:18 Üzemanyag fogyasztás

BarG írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


de neked dízeled van. ha ebből csinál B+G -t akkor


Ez így igaz Egyébként perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.


Nagyonis racionális dolog lenne az, ha a gyártók foglalkoznának a témával. Mert ugye jönnek az EURO5 meg a 6, a gyártók meg hihetetlen fa@@ágokat terveznek, koromszűrőt meg denox katalizátorokat, hogy eleget tegyenek az új követelményeknek, míg gázos vegyes üzemben ezek az újítások teljesen feleslegesek lennének. Persze akkor dobhatnák ki ezeket a nagyrészt káros feljesztéseiket, amik iszonyú bonyolulttá teszik a motorvezérlést, növelik a fogyasztást, egy csomó trükkös hibát tudnak bevinni a rendszerbe. Sőt a régebbi füstölgő gépeket is lehetne így füst mentesíteni. Szóval a perverzió inkább zsigerből elvetni dolgokat a gondolkodás helyett. És lássuk be, a bmw-sek jó része erre különösen hajlamos .....


Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:


Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.

Coyote Elküldve: 2012-05-05 13:58 Üzemanyag fogyasztás

jons írta:
K_Gergo írta:
csbalu írta: perverzek szerelnek már dieselbe is gázt.

nekem egész ésszerűen hangzik.


sőt acetont tesznek a benzinbe.


sőt, étolajat a gázolajba