Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-05-05 13:48 BMW embléma

kempelen írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: van valakinek tippje, hogy honnan tudnék venni 320d jelzést az autómra? Gondolom a BMW-nél biztosan, de lehet, hogy ott húszezret lehúznak rólam.

Majd valakit, akinek 320d emblémája van, megkérnék arra is, hogy álljon mellém mintának, hogy a pontos helyére tudjam illeszteni a betűket.

Ne kérdezzétek, hogy miért rakom fel, logikus magyarázat nincs, most ez az új mániám


a dízel becsületed kívánja mi?


6615,- +ÁFA

51148255237



Kempelen, a kérdéseim 90%-ának megválaszolója köszi!

Ez amúgy 4 db karakter igaz, tehát nem tartja őket egyben semmi?

Coyote Elküldve: 2012-05-05 13:41 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta: Látom ismét forradalom tört ki a benzin-dízel vitában Az előző autóm fórumán a nagy motor kis motor ellentét volt mindig a téma, itt úgy látom ez. Amint látom a fenti emblémán ez a BMW fanatikusok fóruma, tehát mindenki fanatikusan rajong a saját modellje és a márka iránt. Véleményem szerint ezt a közös pontot kéne erősíteni, a márka tiszteletét és a rajongást utána, elfogadni hogy valaki dízellel valaki pedig benzinessel jár, de mind a 2 BMW!! Elismerően hallgassuk a dízelesek alacsony fogyasztását és kamionnyi nyomatékát, miközben örömködve élvezkedjünk társunk benzines sorhatjának hangorkánjában és szívjuk méjre az általa elégetett gumi füstjét.
Én világ életemben benzines voltam, most egy dízelben ülök. Félek tőle, de benne ülök, mert a jelen gazdasági helyzet ezt követeli meg tőlem, ez az a kompromisszum amivel viszonylag dinamikus BMW-m lehet számomra megengedhető fogyasztással. 100x szívesebben ülnék egy 328-asban, de az nekem jelen körülmények között nem lenne kifizetődő és vagyunk még így ezzel jópáran. Mivel itt fanatikusok vannak, egy fanatikus véleménye sosem lehet racionális, aki fanatikusan rajong a benzinese után valószínűleg vagy megengedheti magának a viszonylag nagy fogyasztást vagy nem tesz meg vele annyi km-t évente hogy megterhelő legyen számára ez a többletköltség. Akinek dízele van valószínűleg sokkal többet ül az autójában, nap mint nap élvezi 100km-eken keresztül a BMW érzést ő ezért fanatikus, nem pedig azért mert jó érzés a fejünk fölött lebegő kettőstömegű legndkerékkel és turbóval együtt aludni.
A benzin-gáz témát már nem is kezdeném el feszegetni itt ezen a fórumon, pedig véleményem szerint az a legideálisabb megoldás jelenleg a piacon!!!



nagyon jó amit írtál, szépen összeszedett!
szerintem sosem volt dízel fikázás, én is elírtam, nekem nem kellene, sosem mondtam, hogy szar. (max poénból) nekem pont azé van benyás, mert alig járok az autóval, évi 5-7ezer km. totál felesleges a dízel. itt egy kiíráson akadt ki pár, őket érzékenyen érintő kolléga. nekem egy dízel aztán már tényleg felesleges pénzkidobás lenne. nekem ha pénzem volna V8-as Bömivel járnék. az a bizonyos 6 henger is túl van sztárolva (nah erre ki harap?)
amúgy igen a benzin-gáz a nyerő, egyre többen szereltetnek erre át off autókat.


Jólenne a B+G BMW-be is, lehet én leszek az a barbár aki meglépi ezt a témát, aztán akkor mindenki fikázhat hogy ez GÁZ


Teljesen egyetértek mindkettőtökkel. Nagy motoros benyásról álmodozok, de mivel rengeteget autózok, maradnom kell a dízelnél.
Azért abban biztos lehetsz, hogy a gázas megoldást fikáznám én is
De komolyan, a gázt hagyjuk meg az olcsóbb kategóriának. Szerintem gagyi dolog BMW-be gázt szerelni - ahogy egyszer a Totalcaron valaki nagyon bölcsen megjegyezte: az átlagos magyar autóvásárló álma egy BMW 712 lenne....

Coyote Elküldve: 2012-05-05 12:42 BMW embléma

van valakinek tippje, hogy honnan tudnék venni 320d jelzést az autómra? Gondolom a BMW-nél biztosan, de lehet, hogy ott húszezret lehúznak rólam.

Majd valakit, akinek 320d emblémája van, megkérnék arra is, hogy álljon mellém mintának, hogy a pontos helyére tudjam illeszteni a betűket.

Ne kérdezzétek, hogy miért rakom fel, logikus magyarázat nincs, most ez az új mániám

Coyote Elküldve: 2012-05-05 12:16 Vicces :)

YELLOW írta:

már a szélvédőmosót is elhasználta, annyira fogyasztott...




Coyote Elküldve: 2012-05-05 12:11 Légnyomás érzékelő

ignasow írta: Sziasztok. 136Le-s 20D-ben a diag kidobta, hogy hibás az alábbi alkatrész: 17-es http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40 Az lenne a kérdésem, hogy van e köze ennek ahhoz, hogy egyfolytában ingadozik az alapjárat az autón, kb. 10 mp-nként mintha le akarna állni.



Szerintem biztos, hogy köze van hozzá! Esetleg kérj egyet kölcsön egy próba erejéig, de biztos, hogy emiatt ingadozhat az alapjárat.

Coyote Elküldve: 2012-05-03 23:16 BMW a motorsportban

pomzi írta:
Tano írta:
pomzi írta:
Tano írta: Mi is kinézünk vasárnap. Szerintetek merről lenne érdemes megközelíteni a helyszínt?


hát ha a szolnok-mogyoród utat kérded, akkor én a 32-es régi 3-as kombinációt ajánlom, a 4-est nem igazán


Igen, eddig erre gondoltam én is. De a pálya környékén merről érdemes menni? Mogyoródot érdemesebb Szada felől támadni? Gondolom a 3-as felőli behajtó tömve lesz...


Hát Te tudod, én nem kerülnék


Javaslom a korai érkezést. Inkább szopjatok kinn a tűző napon, mint az M3-ason bedugulva, úgy, hogy még a versenyt is lekésitek...

Coyote Elküldve: 2012-05-03 23:15 BMW a motorsportban

jokerface írta: Múlt 7végén nálunk volt a WTCC (durva 5km a pálya tölünk)
Csak ne lett volna az a durva meleg ami volt.

Coyote,most olvasom,hogy Te meg erre jártál.(Slovakiaring)
Talizhattunk is volna baszki.


Vazze, látod, pedig szóltam

Mocskos meleg volt, és rohadt nagy por... De a verseny jó volt (az ETCC is) és látványos!
Rommá égtünk az asszonnyal, de megérte.

Bakker azért valami kijelzőt meg normális parkolót összecsaphatnának ott, főleg az E szektorba jutás volt gáz (20 perc séta a földes úton).

De úgy összességében le a kalappal mindenki előtt, aki ott volt. Bírom az ottaniak tájszólását, jó volt velük együtt szurkolni

Akkor vasárnap Hungaroring!!!

Coyote Elküldve: 2012-05-02 19:09 légzsak_

szmnt írta:


Ma elmentünk együtt a saját szerelőjükhöz, kitörölték a hibakódot és nem jött vissza. Elnézést kért és felajánlott a tulaj egy ingyen belső tisztítást, de köszönettel, nem tartottam rá igényt és békében elváltunk egymástól...

Az meglepett ,hogy itt a fórumon senki sem tudott segíteni abban ,hogy megtudjam ezt a hibakódot nézni... Szóval az a tanulság ,hogy veszek magamnak egy kábelt majd..
De köszönöm a hozzászólásokat és a segítő tanácsokat!

Nem szeretném rossz hírüket kelteni ezek után, ezért nem írok címet ,nevet..


Építő jellegű kritikaként fogadd el légyszi:
1. Az eddigi 8 hozzászólásodból kettőben fikázod a fórumtársak teljesítményét. Ez nem jó kezdés.
2. Nem csak egymás tanácsaiból, egymás hibáiból is tanulunk. Ugyanígy a tiédből is. Fair lenne leírnod az eladó nevét és címét, ahogy mások is teszik. Ez nem azt jelenti, hogy messziről kerülni fogjuk, hanem azt, hogy körültekintőbbek leszünk, és pl. számít az is, hogy tud hibakódot olvastatni.
3. Ha ilyen nyitott és támogató az eladó, akkor egy fair emberről beszélünk, és neked is érdemes lett volna előbb nála próbálkoznod

Coyote Elküldve: 2012-05-02 14:48 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
Helioport írta: Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...


Nem Mehet ez nem OPEL !


jó-jó!
de a BMW-ben mér nem így van? más autóban, nah jó kocsiban mér megy? én csak tudni szeretném a miértjét.
(mondjuk én személy szerint mielőtt beállok a garázsba, nyitogatom a kapukat, ajtókat, addig is jár a motor és általában ilyenkor szokott felbúgni a venti.)


További kérdéseket itt tudsz feltenni és esetleg panasszal élni:

http://www.bmw-werk-muenchen.d...index.html


aszittem tucc valami okosságot. ahol a motor hajtja a ventit, azt megint megértem, hogy leállítás után mér nem megy


Értelemszerűen, ha leállítod, akkor már nem melegszik tovább, onnan kezdve csak hűl. Akkor minek utána a hűtés? Túl nem melegedhet, mert a ventillátornak pont az a szerepe, hogy még BŐVEN a túlhevülés előtt visszahűtse a motort.

Szerintem ez így teljesen logikus - mondom ezt én úgy, hogy az előző autóm tényleg szokott leállítás után hűteni...


akkó képzeld el magad, hogy tekersz mint az állat, olyan jó 35-40-es tempóval, kis szembeszél, odakint 25-30 fok. majd megállsz. mi történik veled? na autónál is kb az. amikor megállsz, a hőfök elvileg egy darabig felfelé fog emelkedni, hiába nincs már égés az égéstérben. most nem kötekedni akarok, csak nem értem, hogy szinte mindenhol megy utána BMW-nél meg nem. mivel magyarázzák az off márkáéknál, hogy kell, és mivel itt hogy nem kell.


Hmm, ez igaz, de alacsony sebességnél (mikor a szembeszél gyakorlatilag hiányzik) bekapcsol a tiéd is nem? Egyébként ahogy nézegetem a neten, a legtöbb tulaj pont arra panaszkodik, hogy nem áll le a venti, órákkal később sem. Olyan infót is találtam, hogy ez állítható opció...

Coyote Elküldve: 2012-05-02 14:04 Hûtõvíz

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
Helioport írta: Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...


Nem Mehet ez nem OPEL !


jó-jó!
de a BMW-ben mér nem így van? más autóban, nah jó kocsiban mér megy? én csak tudni szeretném a miértjét.
(mondjuk én személy szerint mielőtt beállok a garázsba, nyitogatom a kapukat, ajtókat, addig is jár a motor és általában ilyenkor szokott felbúgni a venti.)


További kérdéseket itt tudsz feltenni és esetleg panasszal élni:

http://www.bmw-werk-muenchen.d...index.html


aszittem tucc valami okosságot. ahol a motor hajtja a ventit, azt megint megértem, hogy leállítás után mér nem megy


Értelemszerűen, ha leállítod, akkor már nem melegszik tovább, onnan kezdve csak hűl. Akkor minek utána a hűtés? Túl nem melegedhet, mert a ventillátornak pont az a szerepe, hogy még BŐVEN a túlhevülés előtt visszahűtse a motort.

Szerintem ez így teljesen logikus - mondom ezt én úgy, hogy az előző autóm tényleg szokott leállítás után hűteni...

Coyote Elküldve: 2012-05-01 19:58 Fûtés - Klíma

Ricsike írta: Hello!

Megbolondult a fűtésem! E36, 316i, 1998, kétoldali digiklíma.
A szélvédőnél, és a lábaknál full forró levegő jön.
Az érdekesség, hogy első motorindítás után még rendesen dolgozik a fűtés rendszer, de ha megállok, és leállítom a motort pár percre, akkor újraindítás után már azonnal a forró levegő jön.

Van valami tippetek?

Esetleg tud valaki egy megbízható, hozzáértő szervizt ajánlani.
Klíma töltés is kellene...

Köszi


A verzió:
Most lehet, hogy hülyeséget mondok, de akkor szokott full kakaón fújni a cucc, ha erősen hűteni akar - nem lehet, hogy csak a klímatöltés kellene, és akkor nem a felforrósodott levegőt fújná, hanem azt, amit kell? Én ezzel próbálkoznék először.

B verzió:
ellenőrizd a biztosítékokat: valakinek elszállt egy, és folyamatosan fűtött, amikor nem volt rajta a klíma. Az mondjuk tény, hogy neki a klíma működött legalább, persze a fűtéssel párhuzamosan.

A C verzió meg az, hogy bekattant a vezérlőpanel, amiről már lehetett itt olvasni, de én az első két gyors és olcsó opciót ellenőrizném.

Coyote Elküldve: 2012-05-01 13:08 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla


Akkor jó nem okoz komoly többlet kiadást... a lényeg hogy multi legyen és kicsinek tűnjön ezek szerint! Bőröztetni én is sokat csinálta, sajnos zavar minden apró részlet!
Kicsit, talán fanatikusan is precíz vagyok ilyen téren... vagy az autó restaurálások miatt, vagy a pilótaság miatt, vagy egyszerűen ütődött vagyok


Teljesen normális dolog a BMW-sek körében, hogy a restaurálásra nem szoruló, közepesen használt autót is restauráljuk eredeti (vagy annál jobb) állapotra, meg extra gyári kiegészítőkkel kényeztetjük az amúgy sem fapados gépünket. Ezt a saját példámon is látom: vettem egy szerintem jól felszerelt autót, de lám, azért csak találtam hülyeségeket (lásd galéria) amire el tudtam költeni pár százezret - és ezt rajtam kívül senki nem értékeli a környezetemben (észre sem veszik), de nekem ez mégis így jó

Ezt szeretem a BMW-ben. Ha megnézed a Hondásokat (mint másik nagy rajongói klub), ők mindenféle márkaidegen cuccokkal aggatják tele a szarjukat, ebből is látszik, hogy azok az autók már gyárilag messze vannak az ideálistól. Valljuk be, több BMW-n látni M felszereléseket, mint Hondán Mugen-t...

Coyote Elküldve: 2012-05-01 10:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla

Coyote Elküldve: 2012-04-30 16:32 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.

Coyote Elküldve: 2012-04-30 08:44 légzsak_

szmnt írta: Sziasztok!
Szombaton elvittem kárpit tisztításra a gépet, és mióta elhoztam folyamatosan ég a légzsákvisszajelző...
Visszamentem reklamálni ,amire az volt a válasz, hogy várjunk még vele ,hátha kiszárad valami...aztán majd, ha szerdáig nem változik, akkor ők elviszik a szerelőjükhöz,..
No mondanom se kell ,hogy nem bízok most már a "szerelőjükben" sem!
A segítségeteket szeretném kérni! Ha valaki ráérne és esetleg rá tudna nézni diaggal azt nagyon megköszönném, mert ha szerdáig nem készülök fel, akkor azt mondanak majd ,amit akarnak...
Bp XVII. kerületben lakom és elugranék ma valakihez a közelben ,akinek van diagja és ért is hozzá ennyire!
Segítségeteket előre is köszönöm!


az ülésfoglaltság-érzékelő kapta be a cuccot, ami az ülésben van. Szabad egyáltalán ezeket úgy tisztítani, hogy telibekúrják vízzel?
Illetve tanácsos az akkusarut levenni, amikor lehúzzák az ülés csatlakozóit...

A tököm tele van, hogy a mindenféle szakik (gumisok, tisztítók, villamosságszerelők) úgy kezelik mint egy fostos szutyukit.