Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-04-24 16:51 Társalgó

YELLOW írta: Coyote, egy névre szóló keró?
http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=90252


Köszi! Ha beszerzel egy ilyet akkor együtt kerózhatunk!!!

És jöhet velünk Robinson is!

Coyote Elküldve: 2012-04-23 20:51 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
BarG írta:
YELLOW írta: hát a tegnapi nap nagyon elásta magát nálam a GPS.
pest felé menet és vissza is mindenáron le akart szedni az autópályáról. mindenféle beállítást kipróbáltunk, gyors, gazdaságos, rövid, jól követhető, fizetős utak, autópálya...stb. sosem ott akart vinni, ahol éppen voltam.
anniy értelme volt, hogy legalább mutatta az utakat és tudtam, hol milyen lehajtó van éppen.
ha a GPS után mentem volna, még ma sem értem volna oda. számomra egyenlőre teljesen megbízhatatlan lett ez a dolog.


Luxenburgban volt dolgom egy kisvárosban. IGO nem ismerte fel a szálloda címét, ahol éjszakázni terveztük. Mindegy, beütöttem a városközpontot, gyönyörűen oda is vitt a masina. Benzinkúton megérdeklődtem, hogy hol a szálloda, oda is találtunk. Beálltam a parkolóba, erre a retek navi hát nem mutatta az utca nevét, amit célként nem ismert fel!!!???


Talán azért, mert Luxenburgban kerested


10 pont köszi ment!


Eléggé magas labda volt

De komolyra fordítva a szót, mindegyik navigáció sajátos problémája, hogy ha egy betűt elírunk, akkor nem találja meg a címet - ezért fontos tudni, hogy a BMW-nél az INDEX-ben több esély van megtalálni a helységnevet, az IGO meg automatikusan kiegészíti, vagy felajánlja az alternatívákat. Ha nincs a lehetőségek között, akkor lehet, hogy egy betű nem stimmel.
Én is jártam már hasonlóan, de azt hiszem Lengyelországban ez nem csoda, olyan helységnevekkel, mint Szczyrk vagy Bydgoszcz, illetve a speckó karaktereiket elő sem lehet hívni sok esetben, csak rákeresni...

Coyote Elküldve: 2012-04-23 20:31 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

BarG írta:
YELLOW írta: hát a tegnapi nap nagyon elásta magát nálam a GPS.
pest felé menet és vissza is mindenáron le akart szedni az autópályáról. mindenféle beállítást kipróbáltunk, gyors, gazdaságos, rövid, jól követhető, fizetős utak, autópálya...stb. sosem ott akart vinni, ahol éppen voltam.
anniy értelme volt, hogy legalább mutatta az utakat és tudtam, hol milyen lehajtó van éppen.
ha a GPS után mentem volna, még ma sem értem volna oda. számomra egyenlőre teljesen megbízhatatlan lett ez a dolog.


Luxenburgban volt dolgom egy kisvárosban. IGO nem ismerte fel a szálloda címét, ahol éjszakázni terveztük. Mindegy, beütöttem a városközpontot, gyönyörűen oda is vitt a masina. Benzinkúton megérdeklődtem, hogy hol a szálloda, oda is találtunk. Beálltam a parkolóba, erre a retek navi hát nem mutatta az utca nevét, amit célként nem ismert fel!!!???


Talán azért, mert Luxenburgban kerested

Coyote Elküldve: 2012-04-23 12:39 Társalgó

Helioport írta:
Coyote írta: Azért valljuk be, ez éppen egy BMW-re jellemző spórolós megoldás...

Mondjuk még mindig jobb, mint a vak kapcsolók a Szutyukin meg a Fosvágenen Az az igazi spórolás, mint a 80-as évek japán autóin a klímakapcsoló




Valóban spórolós, de azt PONT BMWnél nem gondoltam volna, hogy van benne funkció nélküli gomb, ami CSAK ÚGY VAN.


Rosszul írtam, azt akartam, hogy "ez NEM éppen egy BMW-re jellemző spórolós megoldás"

Coyote Elküldve: 2012-04-23 11:57 Társalgó

Azért valljuk be, ez nem éppen egy BMW-re jellemző spórolós megoldás...

Mondjuk még mindig jobb, mint a vak kapcsolók a Szutyukin meg a Fosvágenen Az az igazi spórolás, mint a 80-as évek japán autóin a klímakapcsoló





Coyote Elküldve: 2012-04-23 09:55 Társalgó

Helioport írta:
Coyote írta:
Helioport írta: Ez a két gomb mire való?
kitöröltem mert túl nagy


A bal oldali átvált a kazetta másik oldalára (hiszen oda-vissza játszós), a jobb oldali meg kiírja az időt akkor is, ha nincs rajta a gyújtás.

Amúgy itt a kézikönyv


Lehet választ kapok a könyvből is, de még megkérdezem...

Nekem CD-s...ez akkor így hogy fordít? Vagy kétoldalas CD?

Köszönöm a könyvet.


Értelemszerűen nem csinál semmit, ha CD-s a fejegység, de a CD-sen nem is kellene lennie ilyen gombnak. Nem értem, miért hagyták volna meg CD-s egységen ezt a gombot, nem lehet, hogy a tiéd előlapja a kazettásról származik? A kézikönyvben is a kazettás verzió van, amire CD tár van kötve. A CD tár miatt vannak a gombok 1-től 6-ig rajta...


Coyote Elküldve: 2012-04-23 09:31 Társalgó

Helioport írta: Ez a két gomb mire való?


A bal oldali átvált a kazetta másik oldalára (hiszen oda-vissza játszós), a jobb oldali meg kiírja az időt akkor is, ha nincs rajta a gyújtás.

Amúgy itt a kézikönyv

Coyote Elküldve: 2012-04-20 20:56 XENON utólag

Az utólagos xenon elvakítja a szembejövőket, én örülök neki, hogy büntetik.

Ha halogén izzóm lenne, Osram Nighbreaker izzót vennék - régebben is azt vettem, 70%-kal erősebb a gyári izzóknál. Miért nem elég ez? Ráadásul olcsóbb és kockázatmentes...

Coyote Elküldve: 2012-04-19 21:55 Üzemanyag fogyasztás

kchris írta: amit nagyon nem értek meg az a motorfék használatának a mellőzése.. kettesben nyomom, 3db fekvőrendőr egymás után de azért köztük lehet gyorsítani picit. előttem új 7es bömös, minden huppanó előtt féklámpa felgyullad... nekem kettesben gáz elvesz, és lassul annyira hogy átgurulok rajta.. vagy van valami spéci elektronika benne ami a motorféket érzékeli és a féklámpát kivilágítja? (végülis nem lenne hülyeség) Plusz hosszabb lejtőn is látok autókat, folyamatos fékezéssel, én 3asban gurulok fékezésmentesen. eredménye meg is van, a már "kopni kezdő" fékbetétek 12ezer km megtétele után még mindig nem ítéltettek cserére (+féktárcsa)...


Sok oka lehet annak, ha valaki fékezget:
1. béna vezető
2. extra ültetés vagy vékony gumik és durva felnik vannak rajta, ezért reflexből fékez
3. a benyás autóim után a 320D motorféke eléggé haloványnak tűnik - nem tudom, hogy azért, mert a turbo tovább pörgeti-e, de egyáltalán nem szokta lebökni az orrát, ha pl. hármasban vagy magasabb fokozatban elveszem a gázt 2500-as fordulatról. Éppen ezért szinte észrevehetetlen az is, amikor a tempomat adagolja és elveszi a gázt - a benyásnál rendesen lehetett érezni, ahogy bólogat...

Coyote Elküldve: 2012-04-19 14:48 Társalgó

K_Gergo írta:
Coyote írta: szar


nagyszerű példa a rövid, tömör, egyértelmű kommunikációra.


Valóban igyekeztem a probléma velejét megragadni, és ezt határozott, lényegretörő, illetve a jelenség személyemre gyakorolt szubjektív, emocionális hatását is lehellet finoman sejtető tartalommal, továbbá írásképét tekintve a minimalizmus jegyeit idéző formában kifejezni. Szerintem sikerült.

Coyote Elküldve: 2012-04-19 13:22 Heeelp...!

Maistro írta: Bocsi hogy ide is írok de fontos lenne szóval : kicseréltem a fejegyseget az autóban rendesen működött egyszer csak menet kozben kikapcsolt magától és nem lehet életre kelteni vissza raktam a gyarit ez működik de gyujtasra nem kapcsol be és nem kapcsol ki gyujtas levetelkor valaki tudna nekem ebben segíteni hogy mi lehet a gond ???


Az a gond, hogy nem használsz pontokat és vesszőket.

Amúgy tipikus bekötési hibának tűnik, jó vezeték ment jó helyre a csokiban?

Coyote Elküldve: 2012-04-19 08:46 Társalgó

YELLOW írta: az Üllői út milyen állapotú Budapesten?


szar

Coyote Elküldve: 2012-04-18 17:23 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta:
Az eredetvizsga HAGYOMÁNY szerint az eladó dolga, amúgy megegyezés kérdése. Én pl. fifti-fiftiben fizettem az utóbbi három alkalommal.

Most lehet hogy hülyeséget mondok, de nem úgy van, hogy az adásvételi dátuma nem lehet az eredetvizsga dátuma előtt??? Tehát, ha most megy eredetvizsgára, akkor az adásvételit későbbre kell dátumozni --> azaz a vevő nem szophatja be, mert még nem az övé a kocsi! Pontosan emiatt szokta az ELADÓ elvinni eredetvizsgára.


átíratás előtt kell lennie, ugyanígy a kgfb. adásvételi csak arról szól, hogy x eladta y-nak. ha nem ehylezi forgalomba, akkor nem kell eredetvizsga. de adásvételi igen.


tehát az eredetvizsga előtt megtörténhet az adásvétel? Hülye egy dolog, ha így van


Coyote Elküldve: 2012-04-18 17:21 Társalgó

carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


Na, ennek azért örülök! Gratulálok hozzá!

Azért meg kell említeni, hogy a gumit próbaúton észrevehetted volna (hacsak nem a próbaút után cserélték le, mocskos nepper módra). De a lambdaszondát illetően beigazolódott amit mondtam (nekem is ilyen gondom volt a Toyotával): ha leveszed az akkusarut, akkor legalább 50 km-t el tudsz vele menni anélkül, hogy hibát jelezne. Ez a mintavételezés miatt van, a jelzés csak bizonyos mennyiségű rossz minta (kipufogógáz összetétel) után villantja be, hogy baj van, és próbálja korrigálni a keveréket (ezért le is állhat az autó). Magyarul az történt, hogy levették az akkusarut mielőtt mentél (30 perc elég neki, hogy elfelejtse). De az is lehet, hogy a kereskedő nem tudott róla, és még az eredeti tulaj vette le.
Szemét dolog, de ki lehet olvastatni, ha diagra dugják az autót. Legközelebb már ezt is tudod

Coyote Elküldve: 2012-04-18 17:17 Társalgó

YELLOW írta:
carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


nah és a motorkérdés tisztázódott már? hogy akkor mi is van benne, főleg motorszámra gondolok.


Holnap viszem eredetiség vizsgára, mert csak most iratom át, hogy tudom nincs komoly baja ...kop-kop..gyorsan lekopogtam... már az sem érdekel, ha sima 1,8i elég az a 116 LE és gazdaságosabb is, próbálom pozitívan látni a dolgokat.


most nem azért de az eredetvizsga általában az eladó terhe. így aztán mehetsz ha kiderül valami, majd azt mondja azóta te cserélted ki a motort... nagyon nem voltál körültekintő ne haragudj meg.
annyit kellett volna tenne, hogy lefotózni a motorteret és feltölteni ide. csomó kommentet megelőzhettél volna, és meg tudnánk mondani, hogy milyen motor van benne.
kérdeztük azt is hogy a blokkon a motorszám megegyezik-e a forgalmiban lévővel? erre sem válaszóltál, magyarán mikor megvetted meg sem nézted.
ha megszopnád, legalább meglenne a tanulópénz. nem kívánom, de felelőtlen vagyvoltál.


Tettem fel képet és a többiek azt mondták, hogy "is" van benne a kép alapján, de valóban csinálhattam volna okosabban a dolgot. Az eladó terhe ? ma adtam el a régi kocsimat és arra sem csináltattam, és 7 éve sem amikor az azt megelőzőt adtam el, biztosan az eladó terhe ? Amúgy jogos amit írtál !



fater decemberben adta el a régi autót, ott is a vevő állta ez igaz. de általában be szokta vállalni az eladó. persze úgy is lehet sumákságra gyanakodni, de legalább van papír róla, főleg hogy akkor az ő nevére csinálják. és ha valami gáz van, pl most kiderülne, hogy a motor nem hivatalosan van benne, akkor ő szopna, meg a cég aki eredetiségvizsgáztatta.
tények:
- alvázszám alapján sima 1.8
- kép alapján, és eladó elmondása alapján 1.8 IS
- forgalmi szerint sima 1.8 (mert állítólag nincs a rendszerben IS )
- ha szerencséd van és a motorszám egyezik a forgalmiban lévővel, akkor mákod van, a kutya nem foglalkozik vele, ha sok az ügyfél
- ha nem egyezik, akkor csúnyán szopóka
- és az eladó tagadni fog mindent, azt fogja mondani te cserélted ki, neki semmi köze hozzá.


Az eredetvizsga HAGYOMÁNY szerint az eladó dolga, amúgy megegyezés kérdése. Én pl. fifti-fiftiben fizettem az utóbbi három alkalommal.

Most lehet hogy hülyeséget mondok, de nem úgy van, hogy az adásvételi dátuma nem lehet az eredetvizsga dátuma előtt??? Tehát, ha most megy eredetvizsgára, akkor az adásvételit későbbre kell dátumozni --> azaz a vevő nem szophatja be, mert még nem az övé a kocsi! Pontosan emiatt szokta az ELADÓ elvinni eredetvizsgára.