Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-04-16 12:27 Futómû és hibái

lorand007 írta: Tiszteletem, cserélnék hátul:rugót, lengéscsillapitót, toronycsapájdat, csak tobb márka van aztan nem tudom, hogy milyen márka legyen és azzon belül is milyen a jo, és v.mit ki kellene meg cserelnem ezzeken kivül? köszönöm


Márkában a Sachsot ajánlják általában, a Monroe-ra panaszkodtak mások itt a fórumon. Nem hiszem, hogy bármelyik ismert márka cserben hagyna, de én pl. Sachs mellett döntöttem.

Coyote Elküldve: 2012-04-16 12:26 Fóliázás

A csekély kémiai-fizikai tudásom szerint a fólia (és napszemüveg) hő- és UV védő hatékonyságát a réteg fémtartalma határozza meg - átlátszó fém viszont nincs.

A fóliák és napszemüvegek nem azért sötétek, mert jól néznek ki.

Coyote Elküldve: 2012-04-16 11:24 Fóliázás

YELLOW írta:
Coyote írta:
Helioport írta: Tegnap kértem a thomy fóliától ajánlatot szélvédő kivételével az összes üvegre. A hátsó szélvédő fóliázása legális, ha van jobb oldali tükör. A bal és jobb elsőre biztonságit kértem. Nem cél a teljes sötétség, inkább a hővédelem a lényeg. Kíváncsi vagyok az ajánlatra.


Azt vágod, hogy ez már illegál ugye? Ahogy Sansz és Yellow is írta az előbb.

A hővédelem ugyanis nem létezik színezés nélkül, az első ablakok meg GYÁRILAG a határértékig vannak színezve, vagyis bármit raksz rá, az csak akkor lehet legális, ha teljesen átlátszó (ami legfeljebb biztonságos lehet, de hővédő nem).

Amúgy nem is értem ezt a nagy hővédő fóliázást, olyan frankón mennek a légkondik ezekben a gépekben, hogy 2 perc alatt lehűl az utastér... az UV védelmet meg valamennyire a gyári színezés is biztosítja.


van átlátszó hővédő. a gond nem ez. egy áttetsző fólia is szűr annyit, ami a szinezett üveget határérték alá viszi. igazából nem kötnek bele, főleg, hogy nehéz észrevenni. van aki szinte korom feketével jár mégsem kötnek bele, bár gratulálok nagy szerencséje van az ilyennek. meg valami tűrés biztos van szerintem.


az átlátszó hővédő az full kamu Nem az ablakon levő hőtől kell a védelem, hanem az áthatoló sugaraktól, az meg csak színezéssel lehetséges.

A kettővel ezelőtti autóm full fekete fóliás volt elöl is, de amellett, hogy b@szott jól nézett ki, el kell ismernem, sötétedés után lószart sem láttam ki a jobb elsőn... sosem büntettek miatta, igaz volt annyi eszem, hogy amikor a rendőr leintett, előbb az ablakot húztam le, utána lassítottam A műszakit meg okosban lehozták nekem, nem tudom, hogy ilyen létezik-e még.

Coyote Elküldve: 2012-04-16 11:19 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Coyote írta:
littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná


és ha katalizátorra gondoltak? részecskeszűrőre? a kormolás szerintem azért nem igazán köthető az üz.anyag szűrőhöz. szerintem....


az is lehet, nekem ez ugrott be, mivel olajcserét is emlegettek előtte. Az olajcserének meg semmi köze ahhoz

Coyote Elküldve: 2012-04-16 11:15 Fóliázás

Helioport írta: Tegnap kértem a thomy fóliától ajánlatot szélvédő kivételével az összes üvegre. A hátsó szélvédő fóliázása legális, ha van jobb oldali tükör. A bal és jobb elsőre biztonságit kértem. Nem cél a teljes sötétség, inkább a hővédelem a lényeg. Kíváncsi vagyok az ajánlatra.


Azt vágod, hogy ez már illegál ugye? Ahogy Sansz és Yellow is írta az előbb.

A hővédelem ugyanis nem létezik színezés nélkül, az első ablakok meg GYÁRILAG a határértékig vannak színezve, vagyis bármit raksz rá, az csak akkor lehet legális, ha teljesen átlátszó (ami legfeljebb biztonságos lehet, de hővédő nem).

Amúgy nem is értem ezt a nagy hővédő fóliázást, olyan frankón mennek a légkondik ezekben a gépekben, hogy 2 perc alatt lehűl az utastér... az UV védelmet meg valamennyire a gyári színezés is biztosítja.

Coyote Elküldve: 2012-04-16 11:10 Futómû és hibái

Helioport írta:
K_Gergo írta:
pecsid írta: Szerintetek nem lehet rá ilyen széles gumit rakni?


lehetni lehet, csak gyakorlati előnye nem nagyon van. az e46 amúgy is szereti enni a(z első) szilenteket, pláne a magyar utakon, ha nem folyvást határon autózol, szerintem felesleges. korábban 225/245 volt az enyémen, most 205/225 (R17 mindkét szett): könnyedebb a kocsi, nem viszik a nyomvájúk, csendesebb, stb. persze ha a kinézet meg a tapadás a fő szempont, akkor hajrá, de annak ilyen ára van.


Ez szó szerint így van.
Igazából nem is értem, miért akarnak olyan utakra ültetést, meg 20-as kereket, amire ballonos dzsipre való kerék a jó. Amikor meg szakad ki a jobbegy tőből, akkor meg "milyen fostalicska ez a bimmer, nem csináltam semmit, aztán magától kiesett a Jászberényi úton..." 17"-nál nagyobbat feltolni őrült dolog, ha csak nem pályázol. Vagy bevállalod, hogy az autó komfortélménye extrém mértékben romlik, az alkatrészek kopása, használódása ezzel egyenesen, míg a pénztárcádban lévő pénz mennyisége ezzel fordítottan arányos.


Nekem is szoknom kellett a 225/45/R17 szettet, rendesen elhúzta az autót a nyomvájú, de még az enyhén oldalra lejtő M7 szakaszokon is ellen kellett tartanom. Aztán a téli R16-tal semmi gondom nem volt, gyorsan hozzá is szoktam... Most meg visszaraktam a 17-eseket, és újra meg kell szoknom, hogy két kézzel markolom a kormányt a szarabb utakon. pl. a Balatonszentgyörgy-Zalaegerszeg útvonalon kamiont előzni kész életveszély...

Le is mondtam a 18-as felnikről, pedig a Styling 162 nagyon tetszene

Azért 17 alá nem adom, de a gumi szélességén elgondolkoztam, legalább előre kéne valami keskenyebb...

Coyote Elküldve: 2012-04-16 10:01 Valaki segítsen

littled írta: Haliho!

Remelem valaki tud valamilyen otlettel szolgalni....

2002 BMW 320d (150 bhp) van es 1-bol 2-be es 2-bol 3-ba huzaskor eleg sok fustot dob ki a kipufogobol....
Elvittem szervizbe es azt mondtak, hogy "olajszuro es "microfilter" csere kell....

Mi lehet az a "microfilter"? Nezegettem neten, de a microfilterre mindenhol a pollenszurot irta ki.... En pedig reszecskeszurore gondoltam....

A pollenszuronek mi koze lehet a fustoleshez?

Valakinek van esetleg valamilyen otlete?

Koszonom!


Az üzemanyagszűrőre gondoltak, amit illik minden x-edik olajcserénél cserélni.
Az 1-es alkatrészről van szó

A csere gyakoriságát nem tudom. Valaki megmondhatná

Coyote Elküldve: 2012-04-16 09:25 Tali

jons írta:
hil írta:
ficsur írta: Sziasztok egy villámtali Április 29-én Tatabányán Vasárnap de 10.Konzum a retró piac roxxy parkoló.Gyertek mutassuk meg magunkat!!!


Szia! Már megbocsáss, de mire gondoltál, mit is kéne megmutatnunk?



úgy tudom lesz egy fabudi találkozó a szomszédban pont egy mutyukis rendezvény társaságában Ott kéne egy kicsit kapartatni meg ilyenek Mindenki meg tudná mutatni a ledfényszóróját, meg a led csíkjait



LOL így előttem van a kép...

Kapar a hátsókerék, rajzolnak a gumik, vakítanak a xenonok, villannak a propellerek, röfögnek a dízelek, bugyognak a sorhatosok, pityeregnek a mutyukisok.

(azt előre bocsátom, hogy minden szemöldök le lesz rúgva )

Coyote Elküldve: 2012-04-16 09:10 Matricák

jons írta:
hil írta: Mindenhol a hátsó szélvédőn szoktam látni, holott a sofőr előtt kéne lennie, hogy lássa és ne felejtse: babát visz és úgy is vezessen!



Így is van! Így is van!


Egyetértek én is!

Amúgy gusztustalanok ezek a matricák, ha kibírtam, hogy nem ragasztom ki az ///M-et, akkor ezt meg főleg nem ragasztanám ki.

Coyote Elküldve: 2012-04-15 19:50 Tali

ficsur írta: Sziasztok egy villámtali Április 29-én Tatabányán Vasárnap de 10.Konzum a retró piac roxxy parkoló.Gyertek mutassuk meg magunkat!!!


Jó ötlet, szimpatikusabb, mint a budaörsi helyszín, illetve az időpont is jobb

Coyote Elküldve: 2012-04-15 17:18 Társalgó

Nem sikerült kigugliznom... valaki tudja esetleg, hogy az M és a Valvoline logo színei miért egyeznek?

Az M logo színeinek sztoriját megtaláltam (piros: texasi olajcégtől való eredetüket jelzi, a világoskék a bajorok színe, a sötétkék meg egyszerűen egy jól kinéző átmenet a két szélső között...) de a Valvoline-nak semmi köze ezekhez...

Ha valaki nem tudná miről beszélek:

illetve


Coyote Elküldve: 2012-04-15 17:12 Szervíz

RePTaiL írta:
carobi írta:

Látod, ha te és Jons is akik szeretik a BMW-t is ezt tennétek, akkor mit várjak egy kereskedőtől aki abból él, hogy átveri a hozzám hasonlókat ? Ennyit erről. Amit teszek, holnap rátetetem a kompjutert az kiirja mi baja a motornak, futó padra és fék padra a kocsit, kalkulálok és döntök. Köszönöm szépen a sok segítséget, jó hogy van ez a fórum és ti akik segítetek egymáson !!!


Szerintem ezt a dolgot úgy értették, hogy ha nem mint bmw fanatikusok lennének itt a fórumon, hanem mintha egy átlagos Mo.-i bunkó autókereskedő, mert mint tudjuk majdnem az összes simlis
Ilyen ez a BMW-s társadalom, jü fej, ráadásul még össze is tart


ez így van

Természetesen, ha simlis aljadék nepperek lennénk, arra az esetre lenne ez értendő. Van pár nepper ismerősöm, szerintük a tisztességes bizniszből nem lehet megélni... Undorodom ettől az egésztől.

Azért fel a fejjel, remélhetőleg meglepően olcsó hibát fogsz találni

Coyote Elküldve: 2012-04-15 17:09 Szervíz

hil írta:
Coyote írta:

A fenékbeszitálás és az ABS hiba összefügg!!! A menetstabilizátorod nem működik, ez már biztos. Persze 17-es felninél a nyomvájú simán kiveszi a kezedből a kormányt (nekem is az van, nem szar útra való). Simán átverhettek vele, ha levették az akkusarut, és elfelejtette a hibakódot. Annak idején én is így vettem meg a Celicát - mielőtt odaértem, visszarakták az akkusarut, és a próbaút kevés volt ahhoz, hogy kijöjjön a "check engine" lámpa. Pedig hülye voltam, mert még az órát sem állították be, gyanakodhattam volna.



Szia! Elkerülte a figyelmedet, hogy e36-ról van szó, abban pedig nem mindig (vagy inkább alig) volt menet stabilizátor. Yellow már felhívta a figyelmedet a DSC nem létére



Nem DSC, hanem ASC, ez szokott lenni E36-ban.

Coyote Elküldve: 2012-04-15 16:32 Szervíz

carobi írta:

Látod ezaz, 2 hétig olvasgattam a fúrumon, nézegettem 3 helyet ahol autókat hírdernek, hivogattam, sms, és tudakoztam mindenfelé, hogy nehogy szart vegyek, a próba úton ok volt az autó, hogyan csinálták, hogy másnap kijön minden hiba ? 15-20 percet pöfögött alapjáraton, miközben az adásvételt írtuk, most meg 3 perc és leáll, ahogy a víz felmelegszik üzemi hőfokra. Lehet hogy csak a víz hőmérő jeladó kábele nem érintkezik rendesen, a fék olajat kell lecserélni, a futóműnek meg semmi baja, csak rossz volt az út ahol beszitált a feneke és csak az ördögöt festjük a falra. Vagy nem


A fenékbeszitálás és az ABS hiba összefügg!!! A menetstabilizátorod nem működik, ez már biztos. Persze 17-es felninél a nyomvájú simán kiveszi a kezedből a kormányt (nekem is az van, nem szar útra való). Simán átverhettek vele, ha levették az akkusarut, és elfelejtette a hibakódot. Annak idején én is így vettem meg a Celicát - mielőtt odaértem, visszarakták az akkusarut, és a próbaút kevés volt ahhoz, hogy kijöjjön a "check engine" lámpa. Pedig hülye voltam, mert még az órát sem állították be, gyanakodhattam volna.

A motorhiba azért elég durva, ezt nem tudom, hogy hogyan tudták elsimítani, főleg, ha meleg motorral is meghajtottad.

Ha te lennék: visszavinném a kereskedőhöz - előtte meg odatelefonálnék, hogy ne feleslegesen cipeld az autót.
ha a kereskedő lenne: elküldenélek a p-ba, ahogy Jons is írja.

De ettől még nem kell feladni elsőre.

Coyote Elküldve: 2012-04-15 16:26 Szervíz

hancurozo írta:
jons írta:
carobi írta:
Az adásvételi szerződésben benne van a km amivel vettem, mentem vele kb 100at azóta, ezek nem keletkezhettek ennyi idő alatt, szóval azt mondjátok vigyem vissza ? De még egy kib..tt vonó szem sincs hozzá, hogy odahúzassam magam, bár nem is szeretnák 89 km-t húzatni. Az autó 5 hónapja lett műszakiztatva, ezekkel hogyan engedték át ????


Legyél határozott és menjél vissza. Lehetőleg ne egyedül. És kérd vissza a pénzedet.
De készülj fel rá, hogy le leszel pattintva... én ha sötét lelkű kereskedő lennék, nagyon finoman de határozottan küldenélek haza a "****ddal" együtt.



Ha a kereskedő csak közvetítő volt (bizományos értékesítés) akkor is el fogja küldeni. (és sajna ritka, hogy a kereskedésé a kocsi)


az adásvételin a tulaj infói vannak, nem a kereskedésé, nemigaz? tehát abból ki kéne derülnie hogy ki a tulaj.