carobi írta:
Látod ezaz, 2 hétig olvasgattam a fúrumon, nézegettem 3 helyet ahol autókat hírdernek, hivogattam, sms, és tudakoztam mindenfelé, hogy nehogy szart vegyek, a próba úton ok volt az autó, hogyan csinálták, hogy másnap kijön minden hiba ? 15-20 percet pöfögött alapjáraton, miközben az adásvételt írtuk, most meg 3 perc és leáll, ahogy a víz felmelegszik üzemi hőfokra. Lehet hogy csak a víz hőmérő jeladó kábele nem érintkezik rendesen, a fék olajat kell lecserélni, a futóműnek meg semmi baja, csak rossz volt az út ahol beszitált a feneke és csak az ördögöt festjük a falra. Vagy nem
A fenékbeszitálás és az ABS hiba összefügg!!! A menetstabilizátorod nem működik, ez már biztos. Persze 17-es felninél a nyomvájú simán kiveszi a kezedből a kormányt (nekem is az van, nem szar útra való). Simán átverhettek vele, ha levették az akkusarut, és elfelejtette a hibakódot. Annak idején én is így vettem meg a Celicát - mielőtt odaértem, visszarakták az akkusarut, és a próbaút kevés volt ahhoz, hogy kijöjjön a "check engine" lámpa. Pedig hülye voltam, mert még az órát sem állították be, gyanakodhattam volna.
A motorhiba azért elég durva, ezt nem tudom, hogy hogyan tudták elsimítani, főleg, ha meleg motorral is meghajtottad.
Ha te lennék: visszavinném a kereskedőhöz - előtte meg odatelefonálnék, hogy ne feleslegesen cipeld az autót.
ha a kereskedő lenne: elküldenélek a p-ba, ahogy Jons is írja.
De ettől még nem kell feladni elsőre.