Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-03-24 17:03 Gumi

BarG írta:
Coyote írta: inkább a hátulja csússzon, ne az eleje

Várom a véleményeket.


Alapjaiban ROSSZ gondolat. Ha ugyanannyit csúszik a kocsi eleje, akkor korrigálsz egyszerűen és az úton maradsz, ha meg a háta csúszik ugyanannyit, mint az előbb az eleje, akkor meg az árokból fognak kidaruzni. Az autók sokkal érzékenyebbek a hátsó kerekük elmozdulására, mint az elsőkére, gondolj bele, amikor tolatsz és az első kereket kormányzod, mennyivel érzékenyebben reagál a gép kormánymozdulatra. Úgyhogy a gumisnak igaza volt, és bárhány gumist megkérdezel, mind ugyanazt fogja mondani.


Minden tiszteletem a tiéd, de most belekötnék a kijelentésedbe legfeljebb kijavítasz

1. Ha a hátulja csúszik, akkor elveszem a gázt és ellenkormányzok. Ha az eleje csúszik, akkor semmit nem tehetek, max elveszem a gázt és várom a koppanást. A drift jobban kontrollálható az orrtolásnál, nemde?

2. A tolatós példa nem releváns, hiszen az elöl kormányzás a nagysebességű egyenesfutást és nagy ívben kanyarodást teszi biztonságosabbá, a hátul kormányzás meg a lassú haladásnál hajszálpontos fordulást. (pl. targonca, kombájn, parkolóhelyre tolatás)
Hogy jön ez a gumikopáshoz?

Coyote Elküldve: 2012-03-24 11:24 Gumi

YELLOW írta:
Coyote írta: Adott egy pár szinte zsírúj Conti, meg kettő agyonhasznált, ami 1 vagy 2 idényt fut még el. Ma úgy döntöttem, hogy a szarabbakat teszem hátra, inkább ezeket rúgatom rommá, nem a jobb gumikat pazarlom, majd jövőre veszek helyettük két újat, és akkor komplett lesz a szett.

A gumis nagyon ellenkezett, szerinte mindenképp a jobbik gumikat kellene hátratenni.

Szerintetek? Ha a lekoptatás (és mihamarabbi csere) a cél, akkor miért lenne baj hátratenni a rosszabb gumikat? Száraz úton mit számít? Vizesen is inkább a hátulja csússzon, ne az eleje

Várom a véleményeket.


a DSC úgyis megfogja. ha téli gumiról lenen szó télen, akkor egyet értenék a gumissal.
de ha belegondolsz, hogy fékzésnél az első tengely harap jobban, akkor világos oda kell jobb tapadás. amúgy ha nem kened neki, nem sokkal fog jobban kopni hátul mint elől. első kerekes autóknál gáz, amikor hátra megy a súlypont és az első kerék megkönnyebbül ezért kipörög, akkor kopik a legjobban.
szóval én hátra tenném fel a kopottabbat.


pontosan így gondolkodtam én is. Amikor megvettem az autót, egyformán öreg gumik voltak rajta elöl-hátul, és ott már látszott, hogy a hátsó gumik kukába kerülnek (már a kopásjelző is kopott volt, szinte slick gumik voltak). Ott látszott, hogy hátul jobban zabálja a gumit a gép.
Plusz ne felejtsük el azt az előnyt, hogy mennyivel baróbban néz ki, ha kifordított kerékkel parkolok, és az új gumi figyel ki

Coyote Elküldve: 2012-03-24 10:30 BMWfanatics.hu matrica

ZoliE36Compact írta: szia Robinson!

szeretnék rendelni tőled matricát. az a méret ami a küszöbön van. 2db.
ha amugy is összefutunk a talin,(ápr.22) ott le is zavarhatnánk az üzletet.
üdw
z


Csatlakoznék! Küszöbrevalót, ezüstöt szeretnék rendelni én is! Április 22-én meg tudok jelenni

Coyote Elküldve: 2012-03-24 10:27 Gumi

Adott egy pár szinte zsírúj Conti, meg kettő agyonhasznált, ami 1 vagy 2 idényt fut még el. Ma úgy döntöttem, hogy a szarabbakat teszem hátra, inkább ezeket rúgatom rommá, nem a jobb gumikat pazarlom, majd jövőre veszek helyettük két újat, és akkor komplett lesz a szett.

A gumis nagyon ellenkezett, szerinte mindenképp a jobbik gumikat kellene hátratenni.

Szerintetek? Ha a lekoptatás (és mihamarabbi csere) a cél, akkor miért lenne baj hátratenni a rosszabb gumikat? Száraz úton mit számít? Vizesen is inkább a hátulja csússzon, ne az eleje

Várom a véleményeket.

Coyote Elküldve: 2012-03-22 19:10 Társalgó

K_Gergo írta:
csakhogy ezek nem mind tények, hanem szubjektumok.
nehezen hiszem, hogy egy turbós dízel gázreakciója jobb, mint a szívó benzinesé - nem arra gondoltál, hogy alacsonyabb fordulaton van már erő?


Alacsonyabb fordulaton van erő, és valóban nagyobb is az erő (nyomaték), akár hiszed, akár nem. Cserébe viszont aránylag rövid tartomány után elhal, és pakolhatod neki a következő fokozatot.

Ezek a dízelek már jóval dinamikusabbak a benzineseknél (persze nem M3-ról van szó), de az tény, hogy cserébe el kell viselni a traktorhangot, és azt, hogy a bivaly erő kisebb fordulatszám-tartományban van csak jelen. Ez nem igazán szubjektív kérdés

Coyote Elküldve: 2012-03-22 19:02 Extra gyors találkozó!

Robinson írta:
YELLOW írta: na hali!

úgy néz ki április 22-én 19:30-ra "Ferihegyre" kell mennem.
Korábban is oda tudok érni, szóval ha valakinek lenne kedve, pl beverni a pofám, vagy csak szimplán társalogni, akkor találkozhatunk valahol a környéken. mivel marhára nem vagyok járatos arra, így nem tom mi merre van.
ha lenne 1-2 jelentkező, akkor benne vagyok.


Abban biztos lehetsz, hogy én ezt nem hagyom ki!
És hogy ne gondold meg magad, maradjunk annyiban, hogy személyesen adom oda a bögrédet!


előtte héten még egyeztessünk, és én is megjelenhetek!

Amúgy ha az egyes terminálra tervezel, jól figyelj oda, mert már nagyon át akarnak mindent terelni a kettes terminálba, még április-májusban.

Coyote Elküldve: 2012-03-22 19:00 Motorolaj

zoliika írta:
funez írta: Sziasztok

Kevest megyek az autoval ( 2év 10000 km ) szerintetek kell e 2 évente olajat cserélni vagy maradhat tovább is mert ugye a csere 30000km után lenne esedékes gyári LL4-el ????

Köszi a válaszokat


Úgy szól a fáma,hogy kétévente cserélni kell a motorolajat ha nincs meg a 20-30e km,fékolajat szintén(dot4 ami a dsc-nek is megfelelő) és a hűtőfolyadékra 4 évet mondanak.



Akkor valaki tegyen igazságot, mert tudtommal olajat évente kell cserélni, fékolajat kb. tárcsacserekor, hűtővízhez meg felesleges nyúlni, csak a szint legyen meg és fagyállóságra kell figyelni. Nem?
Az esetleges alkatrészcserék ígyis-úgyis hűtővízcserét igényelnek sok használatnál, kevés használatnál meg mi romlana egy zárt rendszerben?

Coyote Elküldve: 2012-03-21 20:54 Társalgó

Robinson írta:
langsamostak az wtf?


Langsam! = Lassíts! --> "langsamozni"



Coyote Elküldve: 2012-03-19 20:15 Bmw-s vegyes videók

Coyote Elküldve: 2012-03-19 19:41 Bõrülések felújítása

frizo írta: üdv, profi kárpitos kerestetik kormány újra bőrözéséhez. A határidő húzós. Most szerelőnél van a kocsi, én meg ausztriában, viszont el tudnám küldetni a kormányt megszépítetni, jövő hétvégén meg érkezem magyarba.



az eredményről számolj be légyszi, mert engem is érdekelne!

Coyote Elküldve: 2012-03-19 11:46 Díszlécek

MavericK,

Ha tényleg jogos a csere akkor bontó (Kasza?) de a helyedben én visszaragasztanám. Nem mozgóalkatrész, a ragasztás nem látszik. Annyi, hogy pucold le előtte, és mosáskor (főleg gépi mosónál) ellenőrizd a meglétét.

Addig ne ruházz be rá. Vagy ha külön patentos, akkor lehet hogy csak a patent hüvelyét kéne cserélned amit bármelyik boltban megkapsz.

Coyote Elküldve: 2012-03-19 09:48 318d-320d különbség??

nemethpeter1986 írta: Tisztelt BMW Fun-ok!
Az lenne a kérdésem, hogy 318d-be be lehet-e rakni 320d turbóját? Most szállt el a turbóm 318d, és arra gondoltam hogy a 320d turboját kéne belerakni, kell ezen kivul mást is cserélni a nagyobb turbó miatt? egyébként 2004-es faceliftes a gép, tehát a motor ugyanaz, elvileg a turbó kisebb mint a 320d-nél, meg a váltó ebbe csak 5 sebességes!
Vagy haggyam a francba és maradjak a gyári méretnél?
ELőre is köszönöm a segítséget!


318D turbo EURO 4-es motornál (gondolom a faceliftes már az): 11657790314
Itt a típuslista is.

320D turbo EURO 4-es motornál: 11657790994
Ehhez pedig itt a lista.

Bár az ábrák megegyeznek, nem valószínű, hogy véletlenül térne el az azonosítószámuk.

Coyote Elküldve: 2012-03-14 16:47 Motorolaj

hil írta:
jokerface írta: Lehet volt már róla szó,de semmi kedvem most végignyálazni ennyi oldalt.
Szóval a hivatalos márkakereskedésben a BMW 5-30as longlife olaj literje 22,50€ és egy sima autó alkatrészekkel stb. foglalkozó cégnél ugyan ez a tipus nem egész 13€.
Miért ez a nagy árkülönbség? Ekkora haszonnal dolgoznak a BMW kereskedésben?
Vagy az olcsóbbik lehet nem is azt tartalmazza amit kellene?


Szia! Igen, ekkora haszonnal.



kéz alatt meg 8 € bárhol

Coyote Elküldve: 2012-03-12 20:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:

kép alapján hihető a km. az ülés szint szétülve. meg ez is attól függ, hogy hol volt használva.
nekem a gyári kormány a mondhatni új állapotból kb 20ezer km alatt a bal részét elég látványosan megkopott. sok városi használat + tenyér kormányzás. az ülés is ugyanez, a sok ki be szállás nyúzza leginkább...


Az idegesít engem, hogy az autómban semmi sincs kifényesedve, de a kormány szinte csillog - mivel utólag vettem bele, és valószínűleg egy agyonhasznált autóban volt. Nem tudom mit tegyek, az utólagos bőrözés sosem olyan tökéletes... de javaslatokat elfogadok!

Coyote Elküldve: 2012-03-12 19:34 Autóvásárlás

bbubbuka írta:
Szabi46 írta:
Coyote írta:
Szabi46 írta: Nincs valakinek E46-os ha lehet akkor coupe 325-328as eladó vagy olyan hirdetése ami nem a hasznaltauto-n van fent?
Nézem már hónapok óta, de nem vagyok elragadtatva igazából. (manuális váltó, multikormány, ülésfűtés, combtámaszos ülés, tolatóradar, napfénytető meg ilyen apróságok kellenének, de nem találok ilyen autót. Egy M-packet lenne nekem a legjobb )


Ha a 328 megfelel, akkor a 330 is Vagy ezzel mi a baj?

A felni és a fabetét cserélhető


A felni és a fabetét akár maradhatna is de inkább csere Csak a váltó :S :@ Nekem nem kell automata


Ebbe ha 130e km van akkor én zárdába vonulok..


A vita kedvéért: a képek alapján, illetve az alapján, hogy coupét sok esetben második autónak vesznek, akár az évi 10.000-es futás is elképzelhető lenne...
Amúgy meg ki nem szarja le, hogy vissza lett-e tekerve, és hány km van benne... állapotot veszel.

Mondjuk azt nem is figyeltem, hogy ez automata... De én legközelebb automatát vennék sztem.