Coyote Elküldve: 2012-03-24 17:03 Gumi
BarG írta:Coyote írta: inkább a hátulja csússzon, ne az eleje
Várom a véleményeket.
Alapjaiban ROSSZ gondolat. Ha ugyanannyit csúszik a kocsi eleje, akkor korrigálsz egyszerűen és az úton maradsz, ha meg a háta csúszik ugyanannyit, mint az előbb az eleje, akkor meg az árokból fognak kidaruzni. Az autók sokkal érzékenyebbek a hátsó kerekük elmozdulására, mint az elsőkére, gondolj bele, amikor tolatsz és az első kereket kormányzod, mennyivel érzékenyebben reagál a gép kormánymozdulatra. Úgyhogy a gumisnak igaza volt, és bárhány gumist megkérdezel, mind ugyanazt fogja mondani.
Minden tiszteletem a tiéd, de most belekötnék a kijelentésedbe legfeljebb kijavítasz
1. Ha a hátulja csúszik, akkor elveszem a gázt és ellenkormányzok. Ha az eleje csúszik, akkor semmit nem tehetek, max elveszem a gázt és várom a koppanást. A drift jobban kontrollálható az orrtolásnál, nemde?
2. A tolatós példa nem releváns, hiszen az elöl kormányzás a nagysebességű egyenesfutást és nagy ívben kanyarodást teszi biztonságosabbá, a hátul kormányzás meg a lassú haladásnál hajszálpontos fordulást. (pl. targonca, kombájn, parkolóhelyre tolatás)
Hogy jön ez a gumikopáshoz?