Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-02-11 11:20 Klubtúra Münchenbe?

xlzx írta: Akit érdekel a dolog, itt a nyílt csoport: http://www.facebook.com/groups/225841077454309/


ide frankón regeltem Remélem összejön!

Most komolyan senkit nem érdekel innen a fórumról? Szégyen.

Coyote Elküldve: 2012-02-11 08:34 CD fejegység, Navi....

EnigmaticE írta: Köszi az infókat, inkább megszokom, csak olyan nehéz, mert a gyári ugye nem tud semmit, ráadásul nekem csak eredeti cd-t evett meg, a belebuherált meg irtó jó, de irritáló, hogy oldalt van )


Én megtartottam a gyárit, és a CD-tár helyére bekötötték a Dension mp3/USB/ipod/iphone kezelőt. Így megmaradt a kormányról vezérlés, a teljes gyári interfész.

Plusz esztétikus, és nem akarják kilopni belőle (ránézésre kazettás magnónak tűnik, pedig navi, bluetooth, BC, és a Densionnal együtt multimédiás lejátszó (kivéve videó persze))


Coyote Elküldve: 2012-02-10 21:44 CD fejegység, Navi....

EnigmaticE írta: Sziasztok,

Végre átkerült a hangosságosság is a compactba, és egy apróság irritál.
Az összes bmwhez a fejegység beépítő keret középre igazított, erre az e46hoz csak oldalra igazítottat találok, és az is van bent, borzalmas.
Tudtok olyan helyet, ahonnét lehet rendelni középre igazítottat?
Ez pl. irtó pofás, de sehol nem találom


lehet, hogy irtó pofás (szerintem gusztustalan, mert nem követi a díszléc vonalát), de nem véletlenül van balra igazítva a rádió:

a gyári is igazából balra van igazítva, és a helye is így néz ki, azaz egy szabvány méretű rádiót kókányolás nélkül nem tudsz középre pakolni:




De ha mindenképp középre igazítottat keresel, akkor inkább kókányolj olyat 1 DIN-es vakablakból:


Ennek a leírását itt találod. Ezt követve szépen tudsz csinálni helyet, és esztétikusan is kinézhet. A stabilitását már megkérdőjelezném, hiszen a vakablakot nem rádiótartásra tervezték, és ugye van ott súly, rezgés, hő... ügyesen kell kókányolni.

Coyote Elküldve: 2012-02-10 09:17 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

bbali81 írta: Sziasztok,

Ismerős autójába MK4 navi van de "kis"navival. Ha jól tudom akkor abba BMW High lemez kell. Ugye?
http://thepiratebay.se/torrent..._HIGH_2011

Nos olvastam vissza picit, hogy függ a szoftver verzió a rechner-en, hogy kezeli e a DL lemezt vagy nem. Hogy lehet ebből a 7,5 GB-ból csökkentett méretű iso-t csinálni, hogy ráférjen egy sima DVD lemezre?
Inkább melyik fájlokat lehet kitörölni ami "felesleges" az iso-ból?

Köszi a válaszokat.

Üdv:
BBali


Igen, a HIGH kell, és az ISO-ból a nyelvi fájlokat (teljes mappákat) lehet nyugodtan törölni. Értelemszerűen egyet tarts meg, érdemes az angolt megtartani (kivéve ha németül jobban tudsz). Általában az angol a legkisebb méretű, mivel speciális karakterek nincsenek benne.

Coyote Elküldve: 2012-02-09 12:18 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta: ebben a tetves országban semmit nem lehet eladni úgy, ha őszinte vagy. mindent tökéletesnek kell leírni, mert másképp nem is reagálnak a hirdetésre.


Azzal senki sem jut előbbre, ha ezt hajtogatja. Ha teszel ellene, akkor viszont igen!

Én érdekes módon 5 nap alatt eladtam a 244.000 km-es autómat. Persze nem aranyárban. Én teszek a rendszer ellen, megnézem a 200.000 feletti autót is, ha valóban megfelelően kezelték.

Ahogy a Totalcaron mindig emlegetik: használt autónál ÁLLAPOTOT VESZÜNK. Aki a kilométert nézi, az jó nagy balf.sz.

Coyote Elküldve: 2012-02-08 14:49 Műszerfal kijelzés

vivaladiesel írta:
csabi3388 írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írok. Eléggé furcsa kérdésem lenne remélem tud rá valaki válaszolni.
Km órát szeretnék tekerni....de nem visszafelé hanem előre. Tud valaki erre vmilyen megoldást?
Előre is köszi!



Szia! Én minden autómat visszatekertem eladás előtt. (másképp nem veszi meg a paraszt) Van egy bejáratott emberem. Egyébként nincs jelentősége, hogy előre vagy visszafelé akarod pörgetni. Megoldható. Írj nyugodtan privátot és megbeszéljük a részleteket!


Coyote Elküldve: 2012-02-08 11:29 Társalgó

Bero írta: A pozitív csak az volt (nem jött át az irónia),hogy békén hagytak és elhúztak a p.csába


alja geci rendőrök voltak ezek, de mondjuk én se poénkodtam volna a motorháztetővel... ki lehet fogni a legalja balfaszokat. Jobb ilyenkor komolynak tűnni, komoly emberbe nem is annyira szívesen kötnek bele, hátha kiderül hogy valami nagy góré vagy

Coyote Elküldve: 2012-02-07 19:03 Az E46 Üzembentartási költsége.

Bero írta: Én már rég átléptem 3 év alatt az 1 milliós határt. Leírni a cserélt alkatrészeket rengeteg lenne


Gyors kalkuláció.

Évente megyek 40.000 km-t.
A fogyasztáskülönbséget 2 literre számolom jóindulattal.
Ez alapján évente 800 liter üzemanyagot spórolok meg.
Tegyük fel, hogy a gázolaj és a benzin ugyanannyiba kerül (márpedig gázolaj van olcsóbban is), és 1 liter üzemanyag mindössze 400 Ft.

Ez alapján 800 x 400 x 3 = 960.000 - azaz három év alatt MINIMUM 960.000 Ft-ot takarítok meg a dízellel. A valóság (olcsóbb források, nagyobb fogyasztáskülönbség) kb. 1,2 millió lehet, ebbe mindenhogyan bele kell férnie a karbantartásnak 3 év alatt...

Tehát ezért éri meg a dízel, ha sokat használom.

Coyote Elküldve: 2012-02-07 13:12 Társalgó

kempelen írta: Ezen csak nagyokat pislogtam.

Még most sem tudom megérteni a miértet....

http://belsoseg.blog.hu/2012/0...n=totalcar


Coyote Elküldve: 2012-02-07 10:42 Autóvásárlás

lalada írta: Kicsit én is hadd kotyogjak bele. Évi 20-22e km-t megyek, ez kb határeset. Szóval egyetértek Coyote-tal egy bizonyos km szám fölött bőven megéri a dízel. Évi 40.000 km-nél különösen. nekem -és ezt dízelesként mondom, szóval rácáfolok az előbbiekre- már nem feltétlenül. Pont ott vagyok hogy kb ha figyelembe veszem a szervizköltségeket ugyanott vagyok mintha 20i/25i-t vettem volna. Mondom ezt úgy, hogy én is vezetem folyamatosan a költségeimet. Gázolajon nem spórolok , a drágábbat rakom bele.
Eddig volt szó a futott km-ről, bemelegedésről..egy másik oldalt is nézzünk, a gépészkedést.
Az a tapasztalatom, hogy manuállal nagyon nehéz örömmel vezetni a dízelt, városban, főleg a 6-ossal, ahol rövidebb az áttétel. Nekem 5-ös kézi van, hosszabb áttételekkel, annyit nem kell váltogatni, de városban (most egy lámpákkal teli mind Bp) rengeteg turbólyukas helyzet van, így is, és elég fárasztó, na. Mert hamar leforog a fordulat fékezési helyzetben, és utána kell menni váltással, ha tartani akarod a tempót. persze az öröm azon is múlik milyen a kuplungod, kéttömegűd.Azért egy 200e + km-es dízel autón ezek a dolgok eléggé el szoktak fáradni.Oda elsősorban automatát javaslok, de ott meg a költség-kockázat megint. Vagy vesz az ember manuált és kicseréli rajta ezeket a cuccokat, és minden könnyebb lesz.
Szóval ha hasonló km-t tervez vki mint én, akkor egy jó kis kézis benyást javaslok. 6 hengerest természetesen..



Évi 20.000 km esetén én benyást vennék, nem is kérdés.

Akármennyire is dízelpárti vagyok ennyi km-nél, nem őszinte a szerelem, inkább szükségmegoldás. Ha tele lennék lóvéval, vagy kevesebbet mennék, 6 hengeres benzinessel járnék.

Nekem megéri, EGYELŐRE.

Coyote Elküldve: 2012-02-06 22:47 Autóvásárlás

jons írta:
BalaBMW írta:
Ha nem mennék ilyen sokat, akkor benzinesben gondolkodnék, de ennyi km-nél szerintem már megéri a dízel. Meg nem tudom, hogy egy benzines motornak mennyire árt meg ha 200+e km van benne. Főleg, hogy gondolom a legtöbben nem kímélték. Azért vették, hogy kiélvezzék... Persze itt is vannak kivételek, de az meg nem ez az árkategória.


Nem tudom. Az e39.hu -n van egy költség számláló topic. Oda beírják a tulajok, hogy mennyit költöttek megvétel után a kocsira. Nézz szét ott. Kapsz majd egy viszonylag hiteles képet. Én nem akarlak lebeszélni a dizliről, mert nekem is nagy vágyam! De vannak dízeles kollegák itt szép számmal, majd ők megmondják a tutit.


Én pl részletesen vezetem a költségeket, és mivel én is sokat megyek (40k/év) nekem 200-250k Ft megtakarítást jelent a dízel, legrosszabb esetben is. Mert ugye gázolaj nem csak benzinkúton van. Ez a megtakarítás bőven lefedi a benzineshez képest esetlegesen drágább szervízt. Bár az utóbbi 30.000 alatt még nem volt semmilyen gondom, ami a motorral kapcsolatos lenne. 180000 km után meglepően jó állapotú a motor, Jons is megerősítheti.

Butaság és hülye magyar dolog ez a számmisztika: 200000 km semmi egy mai BMW szintű autónak. Persze, beszarhat a turbó vagy a kettős tömegű lendkerék. Benyásnál meg a lambdaszonda és barátai. De nem törvényszerű.
Napi rövidtávú ingához benyás ajánlok, hosszabb ingához (ahol be tud melegedni a motor) mehet a dízel is. Ha költségekről van szó: a legtöbbet felesleges (de nekem fontos) szépítgetésre költöttem, illetve normál karbantartásra, meg egy apró balesetre. Egyik sem azért volt mert dízel vagy benyás.

Coyote Elküldve: 2012-02-06 13:36 Autóvásárlás

jons írta:
Coyote írta:
K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.


Így is van. Ha sorhat akkor legyen értelme a 1,5x annyi alkatrésznek!



Pontosan. És lehet azzal is normál fogyasztást csinálni, de ha menni kell, akkor az szedi a papucsokat rendesen. Azon még a típusjelzést is rajta hagynám
Dízelből nem játszanék meg 4 hengeresnél nagyobbat, egyrészt felesleges, másrészt csak extra kockázat...

Coyote Elküldve: 2012-02-06 13:23 Autóvásárlás

K_Gergo írta:
gronholm írta: Hasonlóan gondolkozom mint motorválasztásban mint te! Szóval benzinem 318 vagy 320, de csakis benzinest, de kizárt a 330 mert a ami gazdasági helyzetben nem jó választás egy 3.0 bennyásba


szerintem minimum 320i 2.2 sorhat, mégiscsak 1400<kg+4személy+csomagok+klíma. a 3 lityis meg isten a nem m-esek között nekem, annyival nem eszik többet, mint amennyivel erősebb, városban van leginkább különbség, oda tényleg hülyeség. egyébként épp a gazdasági helyzetből kifolyólag nem is olyan drága, nem? no de nem térítek, kinek a pap, kinek a paplan.


Annyit szeretnék leszögezni: ha én benyásat vennék a 320D helyett, csakis 330i lenne.

Coyote Elküldve: 2012-02-06 13:04 Társalgó

K_Gergo írta:
jons írta: Tudom én leszek a troll f*sz, de ha valami baja lesz akkor mi van? Nevettek egy jót, őt összekaparjátok az út mellől be a zsákba és kész? Csak kérdezem, de válaszolni sem muszáj, mert nem akarok flamet generálni...


nem hinném, hogy ez trollkodás, az is hülyeség volt, amit én műveltem, hát még a 130...
felnőtt emberek, egy fórumon úgyse győzöl meg senkit, hogy ez életveszélyes, majd ha felkenődik valahova. temettem már el motoros cimbit, ő is úgy volt vele, hogy esett már, nem volt baj, aztán egy házfalon végezte leszakadt belső szervekkel.


engem gyerekkoromban a faterom húzkodott Skodával az sem volt biztonságos, dehát ennyi kell azért 130-nál picit erős, de 40-50-nél bőven mókás.

Coyote Elküldve: 2012-02-06 10:01 Társalgó

xlzx írta: http://vimeo.com/36263443 tegnap esti video sracok! nem adja vissza annyira de nagyon joo volt!


hát igen, a drift egyrészt kivülről látványos, másrészt ha belülről videózol, akkor nem szabad utánafordítani a kamerát, úgy nem érződik az oldalirányú haladás... Az operatőr mindent megtett az élmény csökkentése érdekében