Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-01-22 20:54 Társalgó

kabec írta: Hát igen, eddig is szerettem ezt a sorozatot, de most még az asszonykát is leültettem, hogy nézze azt a csodaszép M1est


Beteges dolog-e, ha a csodaszép E46 után el tudnék képzelni magamnak egy 1-es coupét?

Coyote Elküldve: 2012-01-21 19:31 Társalgó

Alesi írta:
Coyote írta:
Coyote írta:
anubisz írta:

Nekem 170 000Ft önrésszel ,0% szélvédőkár önrész opcióval,lopás kizárva 43000 negyedévente.
Úgy ,hogy kedvezményesen,mivel a kötelező is ott lett kötve,így egyben opcióval.


ez azért valljuk be, rengeteg. Egy év alatt kipengetsz 170.000-et, plusz 170.000-ig hozzád se szólnak, ha jól értem (kivéve szélvédő)?

Ez 340.000 Ft - ha simán a párnád alá gyűjtöd, akkor is elég sok mindent meg lehet belőle csináltatni. Konkrétan mit kell összetörni az autón, hogy ez megérje? (most a totálkárt nem számolva)
Ha nem egy, hanem 2-3 évig nem történik semmi, akkor 510, sőt 680.000 Ft megy el ilyen alapon.

csak hogy értsem, kb mennyibe fáj egy E46 sárvédő, lökös és motorháztető?


Na, meg is van, a K&H lett a választott. C0-ban vagyok (asszem), és a féléves díj csak 44.000 Ft, 10% vagy 40.000 Ft önrésszel. Ez semmi, ráadásul teljeskörű. Marha jó, az Allianznál ugyanez 360.000 lett volna... a K&H-nak van "Prémiumautó Kedvezménye".


Az nagyon jo...en is szamoltam gyors egyet, nekem a negyedevesben lett ennyi teljeskoruvel


Nem tudom mi lehet az oka... 29 vagyok, talán az... persze beikszeltem hogy "vezetők köre: 25 év alattiak kizárva"

Coyote Elküldve: 2012-01-21 19:01 Társalgó

Coyote írta:
anubisz írta:

Nekem 170 000Ft önrésszel ,0% szélvédőkár önrész opcióval,lopás kizárva 43000 negyedévente.
Úgy ,hogy kedvezményesen,mivel a kötelező is ott lett kötve,így egyben opcióval.


ez azért valljuk be, rengeteg. Egy év alatt kipengetsz 170.000-et, plusz 170.000-ig hozzád se szólnak, ha jól értem (kivéve szélvédő)?

Ez 340.000 Ft - ha simán a párnád alá gyűjtöd, akkor is elég sok mindent meg lehet belőle csináltatni. Konkrétan mit kell összetörni az autón, hogy ez megérje? (most a totálkárt nem számolva)
Ha nem egy, hanem 2-3 évig nem történik semmi, akkor 510, sőt 680.000 Ft megy el ilyen alapon.

csak hogy értsem, kb mennyibe fáj egy E46 sárvédő, lökös és motorháztető?


Na, meg is van, a K&H lett a választott. C0-ban vagyok (asszem), és a féléves díj csak 44.000 Ft, 10% vagy 40.000 Ft önrésszel. Ez semmi, ráadásul teljeskörű. Marha jó, az Allianznál ugyanez 360.000 lett volna... a K&H-nak van "Prémiumautó Kedvezménye".

Coyote Elküldve: 2012-01-21 18:08 Társalgó

szotakdavid írta:
RePTaiL írta:
Coyote írta: Jó, hogy említed a cascot! Kötök rá én is asap.


csak oda kell figyelni milyen cascot kötsz meg kinél! de mindenképp jó a casco! ilyen kis "stílű" bankok cascoját tuti nem kötném! Nekem k&h van eddig nem volt vele gond, cimbimnek is itt van és neki fizetett szó meg hepaj nélkül!


Meglátjuk majd mi lesz elvileg kell neki most olvastuk végig a szerződéseket.
Na meg megyünk csonti bácsihoz is.csínátatunk szakértői véleményt.
Még most se hiszem el h megsemmisült a kocsim amire évek óta vágytam.


Te Dávid, a képeidet nézegettem (borzasztó), de odaklikkeltem a hozzászólásaidra is - elég sok elektromos problémáról panaszkodtál mostanában... nem lepne meg, ha zárlat lett volna a tűz oka.

Coyote Elküldve: 2012-01-21 17:57 Társalgó

anubisz írta:

Nekem 170 000Ft önrésszel ,0% szélvédőkár önrész opcióval,lopás kizárva 43000 negyedévente.
Úgy ,hogy kedvezményesen,mivel a kötelező is ott lett kötve,így egyben opcióval.


ez azért valljuk be, rengeteg. Egy év alatt kipengetsz 170.000-et, plusz 170.000-ig hozzád se szólnak, ha jól értem (kivéve szélvédő)?

Ez 340.000 Ft - ha simán a párnád alá gyűjtöd, akkor is elég sok mindent meg lehet belőle csináltatni. Konkrétan mit kell összetörni az autón, hogy ez megérje? (most a totálkárt nem számolva)
Ha nem egy, hanem 2-3 évig nem történik semmi, akkor 510, sőt 680.000 Ft megy el ilyen alapon.

csak hogy értsem, kb mennyibe fáj egy E46 sárvédő, lökös és motorháztető?

Coyote Elküldve: 2012-01-21 17:42 Társalgó

RePTaiL írta:
Coyote írta: Jó, hogy említed a cascot! Kötök rá én is asap.


csak oda kell figyelni milyen cascot kötsz meg kinél! de mindenképp jó a casco! ilyen kis "stílű" bankok cascoját tuti nem kötném! Nekem k&h van eddig nem volt vele gond, cimbimnek is itt van és neki fizetett szó meg hepaj nélkül!


Nincs velük tapasztalatom, hálistennek (kopp-kopp). Az előző autómra csak a természeti kár volt benne, havi röhejes 1000 ft-ért, mivel a jégeső felénk gyakori, és kegyetlenül el tud bánni az autóval. A BMW-re teljes körű kéne, de a lopás lehet, hogy kimarad - a BMW embléma miatt rohadt drága rá. Tippeket elfogadok

Coyote Elküldve: 2012-01-21 17:25 Társalgó

Jó, hogy említed a cascot! Kötök rá én is asap.

Coyote Elküldve: 2012-01-21 16:31 kormány (1282656878688)

ficsur írta: érdeklődőm ha álitolag nagy a kormány holtlyátéka kb 3-5cm menet közben és jobbra húz akk mi lehet a baj és köcséges e de ha áll a kocsi és mozgatom a kormányt azonnal reagál a kerék igaz hallani a szervot ahogy tekerem álóhelyzetben???


Rákérdezek: személyesen Schmitt Pálhoz van szerencsénk?

Coyote Elküldve: 2012-01-21 15:44 Társalgó

hil írta: Részvétem Dávid!
Ugyan nem ismerjük egymást, de lehetne gyűjtést rendezni Számodra, ez már kicsit hasznosabb mint a részvét nyilvánítás. (szerintem) Amennyiben a Többiek is úgy gondolják, ugyan nem vagyok gazdag (sőt), de némi pénzzel megtámogatom az ügyet!

Ne poroltót vegyetek, hanem Co2 oltót, mert azután a motort nem kell kidobni a por miatt.


Támogatom a gyűjtést. Bár sajnos egy BMW-nyit nem tudunk összeszedni. Egy rönónyit meg nem érdemes

Coyote Elküldve: 2012-01-21 14:36 Társalgó

Részvétem, Dávid!

Holnap délelőtt el is ugrok venni egy poroltót, mert a régi (spray) már 2 éve lejárt. Eddig nem vettem komolyan, de most talán itt az ideje.

Az okára én is kíváncsi lennék, hátha érdemes valamit átnézni. A fotók alapján kapásból az utólagos lámpatestre tippelnék.

A meg nem álló autósoknak, kamionosoknak mindegyiknek egyesével a kurva anyát.

Coyote Elküldve: 2012-01-20 20:31 Autóvásárlás

BMW_0902 írta: Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2


Gondolom ezt reklámnak szántad, de ezúttal bejött, mert szereztél magadnak +1 olvasót

Coyote Elküldve: 2012-01-20 17:10 Üzemanyag fogyasztás

Koko001 írta: Sziasztok! Segítsetek kérlek! BMW 120d (163LE),2005-ös,Automata.
Normál használat mellett (értem ezalatt,hogy nincs hajtva,nincsenek gyorsulások-de persze nem is nyugdíjas tempó),vegyes használattal mit mondtok normális fogyasztásnak. A vegyes azt jelenti,hogy reggel 20 km át a rakparton,este ugyanez vissza forgalom nélkül. Havi 1000 km kb. Nekem 8.5-9 liter alá nem akar menni.. Egyik szervízben azt mondják,hogy automatánál télen ez normális,másik szervízben azt mondják 6.5 a normális.. Közte 2.5 liter.. Szerintetek? Tapasztalat? KÖSZÖNÖM!


Nekem 320 van, és az autópályás fogyasztásom 6.5* --> ha levonom azt, hogy az 1-es könnyebb, és hozzáadom azt, hogy automata, akkor sem jöhet ki 7,5-nél többre. Mondjuk a zavartalan rakparton közlekedés nehezen hihető, biztos, nem állsz meg x kilométerenként? Nem kell sorban toszorogni, gyorsítgatni?

Esetleg papíron, km és tankolás alapján kiszámoltad? Lehet, hogy a BC csal.

Ha tényleg úgy van ahogy mondod, és papíron is ennyit fogyaszt, akkor sokallom... Benyásnál oké lenne, de egy dízelnél ez erős.


*szerk. most jöttem haza, és a BC szerint 6.9 már, nem 6.5...

Coyote Elküldve: 2012-01-17 21:03 Akkumulátor

Nem hiszem, hogy ég és föld lenne a különbség két ismertebb márka között... sokkal inkább számít a használat. Valaki pl. navit, blokkolót, erősítőt, mélyládát, extra világítást, meg ki tudja milyen felesleges szerkentyűt hajt meg vele, és ezt folyamatosan, rövid utakon is, más meg legfeljebb a rádiót és a tompított fényt használja hosszú utakon... Teljesen más a töltés és merítés folyamata, ez az, ami meghatározza inkább az élettartamot. Na meg egy jó generátor

Coyote Elküldve: 2012-01-17 16:13 Valaki segítsen

Bero írta:

Nekem a nagy házhoz,egy Ford Shelby mustang elenor lesz Gyönyörű auto,vagy egy Dodge Charger,szép gépek Persze egy BMW is kell,nekem még tetszik a 635 csi. Bármelyiknek örülnék


Azért azok a 60-70-es évekbeli gépek kicsit túl vannak ám misztifikálva. Szépek, és jó a hangjuk, de szerkezetileg nagyon ósdi mind, és folyamatos bütykölés kell nekik, akkor is, ha csak néha veszed elő őket. A 80-as évekbeli Camaro sem jobb, de legalább rohadás szempontjából jobban állhat, illetve minden alkatrésze kompatibilis a korabeli Pontiac Firebirddel, amiből elég sokat adtak el.
Alkatrészellátottság szempontjából még a 850i lehet szerencsés, hála a rajongói kluboknak.

Coyote Elküldve: 2012-01-17 15:48 Valaki segítsen

Bero írta:
K_Gergo írta:
Bero írta: Miért lenne álom? A tervek megvannak. Amit nagyon akar az ember azt el is érheti,nagyképűség nélkül! 20 évesen megtudtam venni a mostani BMW-m Saját! pénzből. Előttem az élet Ha már M3-ast megtudnám venni (ha minden jól összejön) akkor már nem fog fájni a fejem a fenntartással. Kihasználni? Nem azért vesz az ember ilyet, ez eszméletlen érzés lehet.. Persze,sok a ha,de bízom magamban!

nem pesszimizmusból írtam, pláne nem akartalak lelombozni! realista akartam lenni saját és kollégák (Anubisz, InsectKiller) tapasztalatából ítélve.
ember tervez, ennyi lett volna a lényeg.


Nem lomboztál le! Leírtad amit gondoltál és a tapasztalataid! Ennyi


Hajrá Bero!
Én a helyedben ott kezdeném a gyűjtögetést, hogy nem költök felesleges cuccokra a 316-oson.
Ha egyszer lesz egy nagy házam és megengedhetem magamnak, akkor nekem lesz egy 2-3 éves BMW-m (3-as sorozat meg fog felelni bármikor), és második autónak egy 80-as évekbeli Camaro. Mindig is szerettem volna egy olyat, és hobbinak tökéletes lesz. Ha az nem jönne össze, akkor 850i