Coyote Elküldve: 2012-01-17 14:20 Akkumulátor
YELLOW írta:Coyote írta:
A BMW akkut nem gyárt, de a gyárinak mondott akkuk általában Banner vagy Bosch termékek - legalábbis nekem ezt mondták, és elhittem
nekem az Exide-et is hazudták még....
Coyote Elküldve: 2012-01-17 12:58 Akkumulátor
zoliika írta:szeda írta:SirToma írta:YELLOW írta:Centurion534 írta: Sziasztok,
Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?
ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.
Szia.
Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:
Link
Ma reggel én is bikázással kezdtem a napot.Szintén gyári BMW aksi halt meg.Mivel az exide már bizonyított így az lesz.
Vartát senkinek nem ajánlom. C corsában 2.5 évet bírt, persze 2 év garival. Tegnap cellazárlatos lett...
Én is fosok egyébként ,hogy mikor szarik be az enyém mert nekem is még az eredeti aksi van benne,de megjegyzem eddig O.K minden!A problémám csak az ,hogy régen volt negatív tapasztalatom az exide-al,vartával,bosch-al!Gyári akkumlátort nehéz bele szerezni?Meg mennyibe kerűlne?Én szívem szerint azt vennék bele akárhogy számolok 7.5 éves aksi és mindig bírja.
Coyote Elküldve: 2012-01-17 12:30 gyári cd-és rádió
Centurion534 írta: Sziasztok,
Az e46-osomban szeretnék akksit cserélni.
A problémám az, hogy a gyári bmw business cd rádiómnak sajnos nem tudom a kódját. Az autó használtan lett az enyém, és nem is biztos, hogy előtte is ez volt benne, mert úgy tudom, az előző tulaj navigációt használt a helyén.
Attól félek, ha leveszem a töltést, a business cd majd kérni fogja a kódot.
Van esetleg valakinek valami ötlete, megoldása?
köszi,
üdv.
Coyote Elküldve: 2012-01-16 12:43 Társalgó
RePTaiL írta: nem semmi, hogy drifttel
http://vimeo.com/15084409
Coyote Elküldve: 2012-01-16 12:39 Társalgó
Dutch írta:
Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...
Coyote Elküldve: 2012-01-16 11:33 Társalgó
Dutch írta: 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni
Coyote Elküldve: 2012-01-15 08:35 Társalgó
Coyote Elküldve: 2012-01-13 10:13 Társalgó
seta írta:Hori írta:bmw320d4 írta:hil írta:Robinson írta:YELLOW írta:hil írta:
Szia!
Ez jó volt!!! Röhögtem is nagyot.
minnyá lesz itt dzsihád
316i, 318i... hát bocs, de inkább a dízel. El sem tudod képzelni, milyen az, mikor gyors az autód...
Csendes autó= a vezetés élménye, sajna Ti ebből kimaradtok, azért a komoly HI-FI,, hogy valami elnyomja a kerregést.
Mennyivel is hangosabb 180km/h-nál a diesel mint a kávédaráló? Ja, bocs az nem megy annyit...
látom témánál vagyunk
lássuk be hogy a 16-18i nem a vezetés élményéről szól, hanem a küzdésről az 1400kg-al,
a 20d legalább mozgatja valahogy azt az 1500kg-ját
Én nem szoktam visszaváltani előzésnél. Nemtudom, Ti hogy vagytok ezzel?
Coyote Elküldve: 2012-01-11 14:41 Társalgó
YELLOW írta:K_Gergo írta: csak anyázok én is...a külföldön élő, külföldi rendszámos autóval közlekedő klubtársak inkább haza se jöjjenek saját kocsival...döbbenet.
durva
Coyote Elküldve: 2012-01-11 12:54 képek
Bero írta: Miért fájdítod a szívem ? Gyönyörű ez a fehér-fekete kombináció!
Coyote Elküldve: 2012-01-11 10:40 Díszlécek
Coyote Elküldve: 2012-01-11 08:46 Segítség!!!
Bero írta: Valamiért zajong,de remélem a szerelőig nem esik atomjaira
Coyote Elküldve: 2012-01-10 16:18 Segítség!!!
Bero írta: Hali! Nos elég nagy a baj,mégpedig hogy nagyon hangos lett a motor. Ma reggel indítottam,melegítettem indítás előtt és akkor is nagyon hangos volt. Mondom jó,mentem vele kicsit,megálltam stb. Viszont mikor indítottam újra nem akart indulni. Az önindító új,most tettük bele az nem lehet a baj. Indítózik is,pörög,de nem kapja el. 5-10 másodpercig indítózóm akkor viszont 'elkapja' és beindul. A hang ugyanúgy hallatszik,zörög,még a sebváltóba is érzem a rezegést! Olyan mintha csúszna az ékszíj,de nem olyan a hangja hanem inkább zörgősebb! Belenéztem a motorba,ránézésre minden görgő megy,az ékszíjak is és egyfolytában hallom a zörgést! Szerintetek így első olvasásra mi lehet a baja? Mégis csak ékszíj vagy esetleg valami 'görgő' ? Elég idegesítő! Holnap megyek szerelőhöz,de a Ti véleményetekre is kíváncsi vagyok,mit gondoltok! Köszönöm a segítséget előre is és bocs a hosszú írásért!
Coyote Elküldve: 2012-01-10 11:21 Üzemanyag fogyasztás
csavargo írta:Alesi írta: Egy kis tapasztalat:
Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.
A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.
Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.
igen az EGR rohadt egy dolog... én teljesen levakitottam 6,5 literrel járok ugy hogy tolom is neki és igy a szivotorokban sem fog lerakodni a korom mivel visszavezeti a kipufogogáz egy részét,bekerül a szivotorokba de ha levakitod akkor a korom megáll az EGR csöben...