Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-01-17 15:17 Gumi

adee9 írta: Sziasztok! Most ajánlottak nekem egy 225/50/17 -es nyári gumit! eddig 225/45/17 volt. A felni 8j széles. A kérdésem, hogy jó-e nekem az a gumi?


Nem lehetetlen, de nem ajánlott, lásd itt.

A 225/45 néz ki a legszebben amúgy, a /50 már túl magas.

Coyote Elküldve: 2012-01-17 14:20 Akkumulátor

YELLOW írta:
Coyote írta:

A BMW akkut nem gyárt, de a gyárinak mondott akkuk általában Banner vagy Bosch termékek - legalábbis nekem ezt mondták, és elhittem


nekem az Exide-et is hazudták még....


Mondjuk kábé annyit számíthat az akku gyártója, mint a gumiabroncsoknál... vannak fos olcsók, meg vannak drágák és jók, de marhára nem számít, hogy a gyári beszállítóét használod vagy mást.

Coyote Elküldve: 2012-01-17 12:58 Akkumulátor

zoliika írta:
szeda írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




Ma reggel én is bikázással kezdtem a napot.Szintén gyári BMW aksi halt meg.Mivel az exide már bizonyított így az lesz.
Vartát senkinek nem ajánlom. C corsában 2.5 évet bírt, persze 2 év garival. Tegnap cellazárlatos lett...



Én is fosok egyébként ,hogy mikor szarik be az enyém mert nekem is még az eredeti aksi van benne,de megjegyzem eddig O.K minden!A problémám csak az ,hogy régen volt negatív tapasztalatom az exide-al,vartával,bosch-al!Gyári akkumlátort nehéz bele szerezni?Meg mennyibe kerűlne?Én szívem szerint azt vennék bele akárhogy számolok 7.5 éves aksi és mindig bírja.


A BMW akkut nem gyárt, de a gyárinak mondott akkuk általában Banner vagy Bosch termékek - legalábbis nekem ezt mondták, és elhittem

Coyote Elküldve: 2012-01-17 12:30 gyári cd-és rádió

Centurion534 írta: Sziasztok,

Az e46-osomban szeretnék akksit cserélni.
A problémám az, hogy a gyári bmw business cd rádiómnak sajnos nem tudom a kódját. Az autó használtan lett az enyém, és nem is biztos, hogy előtte is ez volt benne, mert úgy tudom, az előző tulaj navigációt használt a helyén.
Attól félek, ha leveszem a töltést, a business cd majd kérni fogja a kódot.
Van esetleg valakinek valami ötlete, megoldása?

köszi,
üdv.


Nem kér kódot, nyugodtan ess neki.

Coyote Elküldve: 2012-01-16 12:43 Társalgó

RePTaiL írta: nem semmi, hogy drifttel

http://vimeo.com/15084409


nem akarom lelőni a poént, de a füves résznél lett vágva azért vicces.

Coyote Elküldve: 2012-01-16 12:39 Társalgó

Dutch írta:
Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...


Átírással, és alapvető dolgok (folyadékok, esetleg gumik, stb) cseréje esetén pikk-pakk elszáll 200.000 Ft - és ez bármelyik használt autónál ugyanígy lenne.
Az átnézetést (turbo diagnosztikát, hibaolvasást, futómű-ellenőrzést, stb.) csináltasd meg, illetve hozzáértő emberkék füleljenek a lendkerékre is. A barátoddal beszéld meg, hogy az eredmény alapján veszed meg az autót - ha megsértődik rajta, hogy nem bízol benne, vagy nem tetszik neki, hogy átnézeted, akkor hagyd a francba az egészet, nem szabad megvenni azt az autót. Jobb a békesség

Coyote Elküldve: 2012-01-16 11:33 Társalgó

Dutch írta: 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


[/quote]

Figyu, ha 8000 Ft-ot sajnálsz az átnézetésre, akkor javaslom (sőt, kérem) hogy ne vegyél BMW-t. Ha mindenképp BMW, akkor egy jó benyás E36, aminek legalább olcsóbbak a lehetséges bajai.

Az 5-6kiló azért elég erős, ha tényleg minden ilyen rossz az autón, és valóban rá kell költeni, akkor azt nem is szabad megvenni 1 millió fölött.

Csak jót szeretnék neked, nem szabad ezt elsietni - és ha jó drágán veszel egy romot, amit nem győzöl majd javíttatni, azt nagyon meg fogod bánni.

Coyote Elküldve: 2012-01-15 08:35 Társalgó

Mi ez gyerekek, Jersey Shore? Legalja picsogás megy.

Engem nem zavar Yellow kötekedése, cserébe bármikor lehet rá is lőni a sárga a feltűnés és irigység színe, nem is várnék mást dehát Yellowt mi így szeretjük.
egy dolog ami viszont zavar: a politizálás. Ettől (főleg a demagóg szövegektől és a negatív magyar hozzáállástól) elhányom magam.
Ha politikát akarok, akkor majd olyan oldalt látogatok. Ha valamihez, legalább a vezetés élményéhez ne legyen köze a parlamentnek. Bőven elég az adó, amit az autó után fizethetek.

Coyote Elküldve: 2012-01-13 10:13 Társalgó

seta írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
hil írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia!
Ez jó volt!!! Röhögtem is nagyot.



minnyá lesz itt dzsihád


316i, 318i... hát bocs, de inkább a dízel. El sem tudod képzelni, milyen az, mikor gyors az autód...


Csendes autó= a vezetés élménye, sajna Ti ebből kimaradtok, azért a komoly HI-FI,, hogy valami elnyomja a kerregést.



Mennyivel is hangosabb 180km/h-nál a diesel mint a kávédaráló? Ja, bocs az nem megy annyit...



látom témánál vagyunk
lássuk be hogy a 16-18i nem a vezetés élményéről szól, hanem a küzdésről az 1400kg-al,
a 20d legalább mozgatja valahogy azt az 1500kg-ját


Én nem szoktam visszaváltani előzésnél. Nemtudom, Ti hogy vagytok ezzel?


mi van itt, el classico? Dízel vs benyás? Beszállok

Én sem szoktam visszaváltani, de csak akkor, ha 316i vagy 318i-ket előzgetek. Azok úgyis csak tötymörögni bírnak, miközben a nyomaték után kutatnak (de egy idő után feladják, gondolván, hogy biztos beesett az ülés alá)

Coyote Elküldve: 2012-01-11 14:41 Társalgó

YELLOW írta:
K_Gergo írta: csak anyázok én is...a külföldön élő, külföldi rendszámos autóval közlekedő klubtársak inkább haza se jöjjenek saját kocsival...döbbenet.


durva


jah... kaptam egy egész jó árajánlatot egy E90 318D-re, chippelt, Shadowline, 100e km - egy baja van, a kolléga Lengyelországból jött, és lengyel rendszámos, nem tudja itt eladni. De a barátnőm lengyel, így gondoltam pikk-pakk megússzuk az ellenőrzéseket is.

Aztán olvastam az ehhez hasonló sztorikat, és gyorsan lemondtam róla. Még ha kiderül, hogy nekik van igazuk, akkor is megjárják a poklot és beleőszülnek.

Feltenném a rosszindulatú, demagóg, alapból elítélendő kérdést: vajon megállítják-e a cikkben szereplő párt, amennyiben svájci rendszámú Opel Astrával közlekednek?

Coyote Elküldve: 2012-01-11 12:54 képek

Bero írta: Miért fájdítod a szívem ? Gyönyörű ez a fehér-fekete kombináció!


mindig is fehér BMW-t szerettem volna... E46-ból is nagyon ritka. De az új Coupé (még ha nem is M3), egyszerűen lehengerlő. Fóliázott ablakkal meg főleg odaver. Nem hiszem, hogy ez még fokozható...

Coyote Elküldve: 2012-01-11 10:40 Díszlécek

Ezúton köszönöm Kempelen kollégának a gyors és hatékony együttműködést a díszléc-csere projektben.

Az eredmény:
- Kempelen részéről 2004-es fabetét a paripában
- részemről a hőn áhított teljes "matt króm" szett.(fotókat teszek fel)

Már ezért megérte erre a fórumra regisztrálnom

Ea örö, ea bódottá.

Coyote Elküldve: 2012-01-11 08:46 Segítség!!!

Bero írta: Valamiért zajong,de remélem a szerelőig nem esik atomjaira



A hangja alapján arra tippelnék, hogy nem zigál a gagyugó, vagy nem oborol a huppancs

Coyote Elküldve: 2012-01-10 16:18 Segítség!!!

Bero írta: Hali! Nos elég nagy a baj,mégpedig hogy nagyon hangos lett a motor. Ma reggel indítottam,melegítettem indítás előtt és akkor is nagyon hangos volt. Mondom jó,mentem vele kicsit,megálltam stb. Viszont mikor indítottam újra nem akart indulni. Az önindító új,most tettük bele az nem lehet a baj. Indítózik is,pörög,de nem kapja el. 5-10 másodpercig indítózóm akkor viszont 'elkapja' és beindul. A hang ugyanúgy hallatszik,zörög,még a sebváltóba is érzem a rezegést! Olyan mintha csúszna az ékszíj,de nem olyan a hangja hanem inkább zörgősebb! Belenéztem a motorba,ránézésre minden görgő megy,az ékszíjak is és egyfolytában hallom a zörgést! Szerintetek így első olvasásra mi lehet a baja? Mégis csak ékszíj vagy esetleg valami 'görgő' ? Elég idegesítő! Holnap megyek szerelőhöz,de a Ti véleményetekre is kíváncsi vagyok,mit gondoltok! Köszönöm a segítséget előre is és bocs a hosszú írásért!


Ha a tipikus nyikorgó hangra gondolsz, az ékszíj, vagy kuplung szokott lenni. A generátorral nem akarlak ijesztgetni, pedig ha újra sem akart indulni.... Valami elcsúszhat.

Coyote Elküldve: 2012-01-10 11:21 Üzemanyag fogyasztás

csavargo írta:
Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


igen az EGR rohadt egy dolog... én teljesen levakitottam 6,5 literrel járok ugy hogy tolom is neki és igy a szivotorokban sem fog lerakodni a korom mivel visszavezeti a kipufogogáz egy részét,bekerül a szivotorokba de ha levakitod akkor a korom megáll az EGR csöben...


rohadt környezetvédők
műszakin kiderülhet, hogy ki van iktatva az EGR?
hibaüzenetet be kéne dobnia, az sincs?