Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-01-07 12:21 BMWfanatics.hu póló

YELLOW írta: Sziasztok!

Nemrégiben adódott egy lehetőség. Az ötlet már többeket foglalkoztatott.
Munkatársam/főnököm révén megismertem egy srácot, aki hímzéssel foglalkozik.
Utólagos engedelemmel elküldtem neki az oldal logó-ját.
Csinált egy tervet/költség kalkulációt:
Ez csak egyszerű piké, galléros, gombos poló, aminek a bal mell részére lenne a logó ráhímezve.
Ez ha össze jönne 50db, akkor pólónként 2600Ft+áfa anyagi költséggel járna, ebben a tervezéstől kezdve minden benne van.
100db esetén 2400Ft+áfa/db. Egy két okosságot tudunk még csinálni (de azt csak priviben).
100db felett még kedvezmény.
Egy másik elgondolásom szerint, lehetne a mell részre egy propelleres logó, és a BMWfanatics.hu logó meg a nyakrészre menne hátra.
Várom a javaslatokat, kinek tetszik az ötlet. Lehet fikázni is, ha nem tetszik, nem lesz sértődés.


kettő db-ra vevő lennék, egy fehérre meg egy feketére. Sztem elég lenne, ha egy szolid BMWfanatics felirat lenne a galléron hátul, és egy 3 centi átmérőjű BMW jel a bal vállon, a póló ujján.
Persze ha más dizájn nyer, az is érdekel.

Ha gagyi póló lesz gallér nélkül, az elején bazi nagy logóval vagy felirattal, abban az esetben nem kérek belőle.

Tehát szerintem ehhez hasonló hülyegyerek pólót NE:
egyik illetve másik rossz példa.

De ehhez hasonló például jöhet.


Coyote Elküldve: 2012-01-07 08:06 Valaki segítsen

peti2604 írta:
Coyote írta:
peti2604 írta:
jons írta:
Coyote írta:
peti2604 írta:
Köszönöm a választ!Próbáltam de nem megy,pedig megvan mindenem hozzá.A pin kód is meg a füzet is csak németül.Pedig már volt csatlakoztatva rá.A telefonba benne is van a kocsi neve.Nem értem.


Ha van füzet az jó, akkor az abban levő utasításokat kellene alkalmazni - ha nem beszélsz németül, esetleg fotózd le vagy scanneld be az oldalt. Sztem megvan benne angolul is, ha lehet azt töltsd fel ide, és segítek.

De jó lenne tudni, hogy hol akadsz el, a kapcsolódáskor, vagy addig se jutsz el, hogy előjöjjön a menü?


Ha csak németül van akkor abban meg én tudok segíteni. Megoldjuk ezt szerintem



Mikor megvettem a kocsit (2010.07.25.) Akkor az előző tulaj rácsatlakoztatta az én telefonomat de ő is csak úgy tudta,hogy telefonon kért segítséget.
Teljesen jól működött még nem olyan rég lemerültem telefonálás közben a kocsiban és azóta semmi.Nekem egyáltalán nem is villan ki a menü, sem a 3 led (pedig azok működtek mert amikor nem volt tér erőm világított.)Olyan a belsőm mint amilyen a videóban van amit Coyote által küldött linkben van.


Nézd, mi szeretnénk segíteni, de ha olyan infókat írsz amire nincs szükség, akkor nem tudunk előbbre lépni
Pontosan írd le a lépéseket, hogy mit hogyan csinálsz. Ha egyik napról a másikra szűnt meg működni, akkor lehet, hogy lecsúszott egy vezeték, vagy meghalt a bluetooth modulod. A rádió telefonos menüpontjában nem változott semmi?


Nos:
Beülök és berakom a kulcsot.
Elkezdem nyomni a gombot (a kézifék mellet,az elakadásjelző mögött ami van)
Elfordítom az első állásba a kulcsot miközben nyomom a gombot.
Várok 3 másodpercet és elengedem a gombot.
És semmi nem történik.
A telefon menüpontban semmi nincs csak azt írja ki fent hogy: Telefon activaren.

Megtudom én nézni a vezetéket?Vagy bonyolult és autószerelő igényes?


Mielőtt elfordítottad a kulcsot, nyomtad 3 mpig a gombot?

Ha igen, és így sem jó, akkor baj van vele. A vezetékek csatlakozásai itt vannak: kipattintod a telefonbölcsőt amin a gomb van, és alatta. A másik a rádióba megy, ehhez a díszlécek után a rádiót kell kihúzni. A harmadik fő egység a CD tár felett van a csomitartóban, ez maga a bluetooth modul. Picit meg kell hámozni a burkolatot és hozzáférsz.

Én mondjuk lehet, hogy szervízbe vinném, ott pikkpakk bemérik hogy hol kellene jelnek lenni, és miért nincs.

Coyote Elküldve: 2012-01-06 17:50 Társalgó

jokerface írta:
hil írta:
balesz írta:

erre egy konkrét példát én is tudok mondani, egy ismerősöm akinek amerikai importos wrx sti-je van + lézerblokkoló elől hátul, és ennek megfelelően közlekedik vele az autópályán mindig szokta mondani h épp milyen autót tolt le. pld: "kombi m3-ast" mondtam h olyan soha nem volt "dehát rajta volt jobb hátul a lápa fölött"


Na ezért is gáz, nem kicsit. Egy kérdésem lenne, mint témában tudatlannak: dizel és 4 ajtós M valóban nem volt? Most már tudom, hogy kombi nem. Azért kérdezem,hogy tanuljak, hogy tudjam értelmezni azt amit látok!
Köszi!





Dizelben nincs M osztály,csak M-packet.

De 4 ajtós viszont van, az M5

Coyote Elküldve: 2012-01-06 17:49 Társalgó

Azt gondolom más az, ha egyszerűen tetszik a dolog, mert rajongok az M csapat munkájáért, és más az, amikor át akarok verni mindenkit. Ha a lenti példában a srác még be is mesélte, hogy az egy M5, akkor szégyellje magát. Szégyent hoz az M5 nevére.

Ezért nem írnék ki M3-at, nem akarom, hogy gagyi utánzatnak tűnjön. Főleg akkor lenne ciki, mikor beröffenik a traktorhang

Coyote Elküldve: 2012-01-06 17:41 Valaki segítsen

peti2604 írta:
jons írta:
Coyote írta:
peti2604 írta:
Köszönöm a választ!Próbáltam de nem megy,pedig megvan mindenem hozzá.A pin kód is meg a füzet is csak németül.Pedig már volt csatlakoztatva rá.A telefonba benne is van a kocsi neve.Nem értem.


Ha van füzet az jó, akkor az abban levő utasításokat kellene alkalmazni - ha nem beszélsz németül, esetleg fotózd le vagy scanneld be az oldalt. Sztem megvan benne angolul is, ha lehet azt töltsd fel ide, és segítek.

De jó lenne tudni, hogy hol akadsz el, a kapcsolódáskor, vagy addig se jutsz el, hogy előjöjjön a menü?


Ha csak németül van akkor abban meg én tudok segíteni. Megoldjuk ezt szerintem



Mikor megvettem a kocsit (2010.07.25.) Akkor az előző tulaj rácsatlakoztatta az én telefonomat de ő is csak úgy tudta,hogy telefonon kért segítséget.
Teljesen jól működött még nem olyan rég lemerültem telefonálás közben a kocsiban és azóta semmi.Nekem egyáltalán nem is villan ki a menü, sem a 3 led (pedig azok működtek mert amikor nem volt tér erőm világított.)Olyan a belsőm mint amilyen a videóban van amit Coyote által küldött linkben van.


Nézd, mi szeretnénk segíteni, de ha olyan infókat írsz amire nincs szükség, akkor nem tudunk előbbre lépni
Pontosan írd le a lépéseket, hogy mit hogyan csinálsz. Ha egyik napról a másikra szűnt meg működni, akkor lehet, hogy lecsúszott egy vezeték, vagy meghalt a bluetooth modulod. A rádió telefonos menüpontjában nem változott semmi?

Coyote Elküldve: 2012-01-06 16:39 Társalgó

Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta: Én úgy tudom,hogy M felirat van rajta,de majd Anubisz megmondja a frankót


Egyébként én is gondolkodtam, hogy kiragasztom az M-et a hátuljára. Szerintetek lúzer dolog, vagy nem?
Tetszik az M motívum, de aki nem jártas a témában úgysem értékeli, aki meg jártas benne, úgyis tudja, hogy 4 ajtós sedan M nem volt. De marhára tetszik, akkor is



Én nekem is megvan már fél éve kb az M3 feliratok,jövőhéten meg lesz csinálva a kipufogórendszer és már rakom is ki Aki nem jártas az úgy se tudja,aki meg igen az meg tudja,hogy 4 ajtósból nincs M Ahogy te is írtad Én tuti ki fogom rakni,szerintem nem égő,miért is volna az ?


ja, én nem durvulnék M3-ig, simán az M is elég. Hiszen az autóban így is ott van pár helyen, az M packet kiegészítők miatt, miért ne lehetne a hátulján is? Az egész autó úgyis full fekete meg króm, az M emléma meg jól összeillene a kék BMW jellel, a rendszámmal, meg a piros hátsó lámpákkal.
Egyébként egyszer tuti lesz dízel M3 is

Coyote Elküldve: 2012-01-06 15:46 Valaki segítsen

peti2604 írta:
Köszönöm a választ!Próbáltam de nem megy,pedig megvan mindenem hozzá.A pin kód is meg a füzet is csak németül.Pedig már volt csatlakoztatva rá.A telefonba benne is van a kocsi neve.Nem értem.


Ha van füzet az jó, akkor az abban levő utasításokat kellene alkalmazni - ha nem beszélsz németül, esetleg fotózd le vagy scanneld be az oldalt. Sztem megvan benne angolul is, ha lehet azt töltsd fel ide, és segítek.

De jó lenne tudni, hogy hol akadsz el, a kapcsolódáskor, vagy addig se jutsz el, hogy előjöjjön a menü?

Coyote Elküldve: 2012-01-06 13:27 Társalgó

Bero írta: Én úgy tudom,hogy M felirat van rajta,de majd Anubisz megmondja a frankót


Egyébként én is gondolkodtam, hogy kiragasztom az M-et a hátuljára. Szerintetek lúzer dolog, vagy nem?
Tetszik az M motívum, de aki nem jártas a témában úgysem értékeli, aki meg jártas benne, úgyis tudja, hogy 4 ajtós sedan M nem volt. De marhára tetszik, akkor is

Hogy a Yellow/Anubisz témához is hozzászóljak: ha benyást vennék, minimum 325i. A 320i valóban nem egy sportgép, dehát nem is arra találták ki. 330xi-vel szerintem is poén büntetni, ha nincs kiírva a típusszám a hátuljára.
Sosem felejtem el, mikor a Celicával álltam a piros lámpánál, a dízel Passatos srác átmutogatott, és toltunk egy kövéret zöldre. A csodaszép sportgéppel kapartam mint az állat, de simán elhúzott, és én csak erőlködtem mögötte a nagy fekete füstben, és bámultam, mint hal a szatyorban.
Hát igen, a dízelek nyomatéka (főleg chippelve) nem vicc, és bár végsebességre behozhattam volna, mire az én autóm elpörgött 7000-ig, az övé már rég túl is volt a nyomatékcsúcson.
Azóta picit megkomolyodtam, és nem nagyon bohóckodok hasonlóan, de egy C180 vagy C200-zal bármikor kiállnék, mert azokat úgy hallom, nagyon be lehet büntetni

Coyote Elküldve: 2012-01-06 07:06 Valaki segítsen

peti2604 írta: Sziasztok. Valaki segítsen nekem a telefon és a kocsiban lévő blotuth összehangolásában.
Nekem 2004-es 320d touring m-paket-es a kocsi nagy navis.Már volt csatlakoztatva mikor megvettem de egyszer csak megszakadt és azóta nem megy mert nem tudom a lépéseket ahogy csatlakoztatni kell.SEGÍTSEN valaki!


Ejnye, még a telefonkezelős kiskönyvet sem adták az autódhoz? Ebben az esetben lehet, hogy bajban vagy.
A lépések:
1. Gyújtáskapcsoló 0 állásban
2. Megkeresed a párosító gombot. Nekem a vészvillogó gombja mögött van, neked az is lehet, hogy valahol a rádión, vagy valahol máshol a kardánboxon. Ha megvan, megnyomod és nyomva tartod folyamatosan! Javaslom, hogy bal kézzel nyomd.
3. 3 másodperc elteltével Elfordítod a kulcsot 1-es pozícióba (ez bal kézzel nehéz, ezért kell inkább a gombot nyomni azzal)
4. Újabb 3 másodperc elteltével felengeded a párosítógombot. A rádiónak ki kell írnia hogy BLUETOOTH PAIRING vagy hogy ACTIVATE PHONE.
5. Ekkor a modul felfedezhető, azaz ha most rákeresel a telefonnal, meg fogja találni.
6. Csatlakozáshoz kell az autóhoz tartozó négyjegyű bluetooth PIN, ami egyedi kód, véletlenül sem 1234. Ez a kiskönyvbe illesztett külön lapon van, ezért mondtam, hogy kellene hozzá. Amúgy baromság ez az egyedi kód, semmi haszna. Úgyis csak akkor lehet csatlakozni, ha előtte eljátszod ezt a mókát.
7. Ha sikeresen beírtad a kódot, a rádiód kiírja, hogy successful pairing. A gyújtás levételével tudod elmenteni és kilépni ebből a módból. Ezután ahányszor ráadod a gyújtást automatikusan csatlakozni fog a telefonod.

Ha nincs meg a PINed, akkor próbáld a 9704-et, hátha valami véletlen folytán bejön. Ha nem, akkor esetleg BMW-nél lehet kuncsorogni a kódért.

Közben találtam neked videót is: épp nagynavihoz párosít a srác, és ő is bal kézzel csinálja ahogy én szoktam

Coyote Elküldve: 2012-01-05 16:13 Autóvásárlás

szuszta84 írta: ami törött volt az már alapból kiesik mert nem fogok egy törtött autót venni mert azt valószínűleg nem azért törték össze mert egyszer véletlenül nekimentek vminek hanem mert nem kímélték. Remélem igazad van és nem lesz lutri.


Most vagy naív vagy, vagy nagyon magasra helyezted a lécet, és nem fogsz tudni autót venni. Szerintem inkább fogadd el a tényt: a 10-11 éves autók túlnyomó többsége sérült volt. Nem kell fejreállásra gondolni, de egy lekoccolt sárvédő, lebarmolt lökhárító teljesen normális dolog - hiszen HASZNÁLT autót veszel.

Ugyanakkor butaság lenne emiatt lemondani egy autóról. A sérülésmentesség helyett inkább azt vedd figyelembe, hogy ha volt balesete (mindig azt feltételezd, hogy volt) akkor hogyan javították. Ha szépen, igényesen javították, gyári alkatrészekkel, és kinézetre/működésre problémamentes - akkor baj nem lehet.

Ez olyan dolog, hogy én most fogtam egy rókát az autóval, de úgy lett javítva, hogy ha nem írom le a fórumban, akkor senki nem tudja róla megmondani, még a gyári szerelők sem. Az ilyen apróbb koccanások semmit sem befolyásolnak, és ha szépen lettek javítva, akkor nem is szabad ilyesmi miatt lemondani az autóról.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha 10-11 éves autót nézel, akkor nyugodtan hagyd otthon a rétegvastagságmérőt... vagy átvered vele magad, vagy felbosszantod magad tök feleslegesen.

Coyote Elküldve: 2012-01-05 13:50 Autóvásárlás

szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Azt gondolom, azért nincs sok írás a benzinesek részéről, mert egészen jól sikerült ez a sorozat. Az, hogy "rohadékony" a kipufogó, vagy át kell nézetni a futóművet, nem BMW specifikus dolog.
Az autó jellegéből (BMW kupé) adódóan leginkább arra néznék rá, hogy a karosszéria legyen rendben (remélhetőleg nem drifteltek vele 11 éven át) és az olyan alapvető dolgokat csekkolnám, hogy eszi, esetleg ereszti-e valahol az olajat... Front sérülés esetén hűtő, klíma állapota a lényeges, de ez megint csak általános dolog.

Szerintem nem akkora lutri benyás BMW-t venni, főleg nem ebből a jófajta sorozatból

Coyote Elküldve: 2012-01-05 08:52 Társalgó

RePTaiL írta:
98-02 OV
02-10 MP, GYF, BG
11- OV

amúgy a többi igaz szerintem is, de majd csak lesz valami, olyan nem volt még, hogy semmi ne legyen


kiegészítettem az MSZP-s listádat a szégyenfolttal

Tudom, ez ellenkezik a magyar hozzáállással, de én mondanék valami POZITÍV dolgot is: én a 98-as ciklus alatt kerültem a felsőoktatásba, és nagyon jól jártam (diákhitel, stb), aztán a 2010-es melóváltásom után kellemes volt a 16%-os SZJA is. Az MSZP-vel csak és kizárólag szoptam.
Sajnos most az autósok szopatásai és az EU-politika miatt lassan de biztosan felszállok én is a szopórollerre a FIDESZ-szel... de kétségbe nem esek, inkább túlélek egy ideig, aztán ha már nagyon forró a talaj, megyek külföldre. A barátnőm lengyel, cégen belül (Philips) mehetnék Hollandiába, Belgiumba.

Nem azt mondom, hogy szeretnék menni, de legalább van valami tervem. A panaszkodással nem megyünk semmire, és nekem igazából azzal van tele a tököm, hogy mindenki folyamatosan panaszkodik. Pár éve a "gyurcsánytakaroggy" meg a ment, most meg a "zorbánviktorozás".

Gyerekek, ha nem tetszik, nem kell rájuk szavazni. De ki legyen helyettük, a baltaarcú Jobbik, vagy az LMP (akik a Maksa híradó szerint MLMP-re váltottak, mert rájöttek, hogy Mégsem Lehet Más a Politika)

A legalja meg a leminősítés. Kik a faszomok ezek és mit minősítgetnek? Elmennek a p-ba, ne minősítgessenek itt lefelé meg felfelé. Ilyen kis gyökér cégek döntenek országok sorsáról egy papírkupac felett.

Coyote Elküldve: 2012-01-04 20:47 Társalgó

Motorok22 írta: Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,hogy tudja valaki miért iszonyatosan büdös a E46 320d verdám kipufogó gáza???Köszönöm előre is!


nincs a motortérben döglött nyest? Esetleg egy fél disznó? Valaki nem rakott tojást a kipufogódba viccből?

Ha a tanksapkát kinyitod, akkor is büdös? Ha igen, akkor ereszd le az üzemanyagot... Nem lehet, hogy a kipufogódobban poshadt víz van? Kondenzvíz plusz gomba? Mondjuk gomba legyen a talpán amelyik odanő, esetleg nagyon hosszú leállás után tudnám elképzelni...

Esetleg javaslok egy autópályás kikormolást.

Coyote Elküldve: 2012-01-04 17:06 Valaki segítsen

kempelen írta:
Coyote írta:
ETK linket amúgy találtam, de ez Windows 7-en nem fut, illetve kell hozzáférés az adatbázishoz is, nem?


A Win7-en is fut az ETK...

Adatbázishoz hozzáférés mi? Hát a ...m nem kéne?

Legyen elég ha megmondja alvázszám alapján az évet, hónapot és ki tudod keresni az alkatrész cikkszámát...



na jó

Coyote Elküldve: 2012-01-04 14:04 angel eye

Milan írta: Hu de jo hogy benéztem, tehát E46-nál nem kell még a lököst sem leszedni
hogy belenézzünk a lámpába.
Én ilyen szereztem


Színváltós?

Büntető kommentek 3...2...1.... éééés