Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-01-04 10:45 Valaki segítsen

hil írta:
Olyan (gyári)variáció, hogy a hátsó ablakfűtés kapcsolná a tükörfűtést, tudomásom szerint nem volt, bár szerintem így volna logikus.



Az enyém 2004.09 havi, elvileg utolsó szériás - és úgy nézem folyamatosan megy benne a tükörfűtés. Jobb oldalon nincs kapcsoló, se érzékelő, de a helye ott van...

Én mondjuk örülök neki, hogy nem a hátsó ablakfűtéssel együtt működik, mert azt ritkán kapcsolom be a rádióantenna miatt. Elmebeteg egy megoldás odarakni az antennát...

ha valaki tud erre jó megoldást (másodlagos antenna?) akkor szóljon!

Coyote Elküldve: 2012-01-04 10:39 Valaki segítsen

Tano írta: Skacok!

Amikor ilyen kérdés felmerül bennetek, legegyszerűbb, ha belenéztek a TIS-be, ETK-ba, vagy WDS-be, és garantálom, hogy nagy valószínűséggel megtaláljátok a biztos választ a kérdésre. Főleg, hogy sok dolog évjárat valamint felszereltség függő. Ezekben a dokumentációkban a saját autótok specifikációi szerint megtalálható a gyári leírás.
Ez a tükörfűtés dolog is feketén-fehéren le van írva, és akkor nem azon kell lovagolni, hogy ki mikor mit hallott ilyen-olyan forrásból.


Persze, hiszen mindenkinek ott van a polcán az ETK, a TIS és a WDS, így ABC sorrendben Az ember minek jár orvoshoz is, ha le van írva minden a tankönyvekben?

Egyébként ha a fenti szoftverekhez van letöltési linked, akkor nagyon örülne neki mindenki. Ha nincs, de neked van hozzáférésed, akkor árassz el minket hasznos infókal - mert nekünk (legalábbis nekem) csak a fórum jutott, ahol infót kaphatok. Csóringer megoldás, de ez van.

ETK linket amúgy találtam, de ez Windows 7-en nem fut, illetve kell hozzáférés az adatbázishoz is, nem?

Coyote Elküldve: 2012-01-04 00:06 Valaki segítsen

Tano írta:
Gyújtás ráadáskor bekapcsol egyből.


Várjunk, akkor ez normális nálam is? Hogy folyamatosan fűti a tükröt, ha kell, ha nem?

nem mintha zavarna, tetszik, hogy nem ködös... mondjuk mosás után a hab is rászárad pikk-pakk

Coyote Elküldve: 2012-01-03 23:45 Valaki segítsen

Bero írta:
Tano írta:
Bero írta:
Tano írta: Mit kapcsoltál be Bero?


A tükörfűtést


Nocsak, neked külön kapcsolóval van megoldva ezek szerint?


Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


nem úgy van, hogy 10 fok alatt automatikusan bekapcsol a tükörfűtés? Mert nekem mindig langyos, nyáron forró szokott lenni...

ha igazam van, és automatikusan kapcsolódik a tükörfűtés, akkor van tippetek, hogy melyik alkatrész szorul cserére?

Coyote Elküldve: 2012-01-03 16:18 Társalgó

kempelen írta: akkora baszott nagy "80km/h" felirat van a mankókeréken, hogy majdnem elhúzza oldalra a felnit. Hogyan mentél te akkor 120-al vele? Ejj, ergh....


Tudom, és be is tartottam tempomattal - egy ideig. Aztán tele lett a tököm... az a 80km/h szokás szerint egy túlbiztosított adat (gondoltam én ), és ez az 50%-os túllépés talán nem baj Igazából 8,5 órás út utolsó szakaszában történt, és ilyenkor már kevés a türelem, főleg sötétedés után.

Coyote Elküldve: 2012-01-03 15:00 Társalgó

kempelen írta:

Aztán van akinek soha vagy életében kétszer van defektje. Így minek álljon egy teljes értékű kerék hátul a csomagtartóban. Soha sincs rá szükség.



Remélem igazad van, mert nekem már volt 4 eddig. Ebből 2 autópályán... én megtanultam komolyan értékelni a pótkereket.

kempelen írta:

Oszt' majd elfelejtettem, milyen jó ha hajtott keréken kapunk defektet és netán mind a négy felni egyforma. Ilyenkor vehetjük le elölről az egyiket és tehetjük hátra, hogy utána elől figyeljen a mankókerék. Mert ugye hajtott tengelyre azonos méretű kereket illik tenni.


Lengyelországban 170 km-t mentem 120-szal mankókerékkel, hátul. Nem éreztem semmi diffit, talán picit balra húzott a gép, de nem durván. A másik oldali gumi kopása nem nagyon érdekelt, hiszen másnap ment a kukába (80%-os Dunlop volt )

kempelen írta:

Azt azonban igen, hogy a franciák csinálják/csinálták jól. Kibaszták' kívülre az autó alá a pótkereket. Aztán évek múlva ha szükség volt rá sofőr legyen a talpán aki az összerohadt és mocskos kereket lebányászta onnét.



Ebben igazad van, bár mostanában már műanyag keretet szoktak kapni a pótkerekek --> ugyanakkor milyen menő, mikor amikor a C5-ön emelőtekergetés helyett megnyomod a gombot, és felmegy szervízállásba. Ebben az állásban megemeli az alját, és a kerékcsere lehetségessé válik egy ék behelyezésével.

Coyote Elküldve: 2012-01-02 14:56 Autóvásárlás

anubisz írta:
jokerface írta: Üdv skacok!
Egy 2006-os E90 330d-nél sok a 170e KM a motorban szerintetek? Vagy ez még nem olyan vészes,ha rendszeresen karban volt tartva? Erröl lenne szó:

330d



Az nem,de mindenképpen nézesd meg Márkaszervizben,hogy állították e az órát,ott megmondják.
Ha bele volt nyúlva,akkor nem 20- at tekernek vissza,az biztos,minimum 50- et. Láttam már sok Dízelt, amiket Márkakereskedés árult. 4,5 évesen,már 250,280 ezer volt bennük.


Dízel BMW-nél ez a normál eset, az évi 40-50.000 km simán hihető. Az enyém átlagosan 27.000 km-t ment évente, ez még eléggé alacsony is...

A 170.000 km semmi egy BMW-nek - persze használatfüggő, érdemes a futóművet is átnézetni, esetleg turbodiagnosztikát végeztetni. A km óra állása legfeljebb lelkiekben okozhat megnyugvást, egy szépen karbantartott, valódi szervízkönyves autónál a 250.000 km sem gáz. Attól is függ, hogy mennyit használnád persze, 10.000 km körüli éves futásnál tökmindegy.

Coyote Elküldve: 2012-01-02 07:40 Autóvásárlás

Azért azt tegyük tisztába: azonos törődés és futásteljesítmény mellett a 3 éves japánnak ugyanannyi baja van mint a 6 éves BMW-nek. A szervíze egy forinttal sem drágább, sőt!!!

Ezt 3 japó után állítom. A 2000-es években a japánok nagyon rámentek a cost savingre, és nagyon csalódott voltam. Az exem a Toyotánál dolgozik, sokat lógtam náluk anno a szervízben - hát én Lexust sem fogok venni már, az tuti.

Olivér, te meg vegyél egy 330ci-t ha évi 30.000 alatt mész vagy 330cd-t ha ennél többet. Imádni fogod, de ha mégsem jönne be, már márciusban cserélheted

Coyote Elküldve: 2012-01-01 10:47 Társalgó

Boldog új évet mindenkinek!

Coyote Elküldve: 2011-12-31 19:31 Fóliázás

Tiba írta:
Gyűjtöm a kulcstartókat, hogy meglegyen a sor
Á nem, az van hogy ez egy válságBMW. Fele annyiért szereztem, mint amennyiért eladtam e60at. cél egy e92 kb másfél év múlva, csak még nagyon drágák azok amiket meg is vennék (325i, nagynavi, automata, alpinweiss)
Csak azért vettem egy ilyen kicsit, mert faternak annyira tetszik, hogy megígérte, hogy megveszi tőlem annyiért mint amennyiért most vettem
Egyébként rohadt jó kis kocsi. Nagyobb mint az e46 belülről, meglepően jó vezetni, nekem nagyon bejött. Majd rakok fel képeket ha kész lesz, illetve olyan lesz mint amilyet szívesen megmutatok nektek is.


Hát, szomorúan hallom az okokat... De az 1-esről mindenképp érdekelnének a képek és a részletes véleményed is, mert az asszonnyal komolyan nézegetjük őket (a következő autó csak 3-4 év múlva esedékes, mert addig még lakást is veszünk), és elképzelhető, ha E90 nem jön össze, akkor esetleg 1-es lesz. Szeretnék újszerű járgányt legközelebb, ami kb. Premium Selection-szintű állapotot jelent. Amikor legutóbb voltam PS-en, az E90-ek 8 millió felett gurultak, azért az már nem az én szintem... de ha 1-esből találnék egy fullosat, akkor az még beleférhetne. Dilemmázok, mert picinek tűnik (főleg a csomagtartó), de mindenki nagyon dicséri...

Az E92 nekem is nagyon bejön, de a Celica után meguntam a kupézást, túl sokszor járunk 3-4 fővel. Balatonsoundon a parkolóban nyaggattak egy szép E92-t, az épp Alpinweiss volt, full fekete fóliával és 19-es fekete felnikkel. Telcsivel le is fotóztam, nagyon tetszett..

Coyote Elküldve: 2011-12-31 19:11 Autóvásárlás

Olivier1982 írta: Hello Mindenki!

Par kerdesem lenne, leszogeznem nem vagyok nagy autoszaki, de auto vasarlas elott allok. A helyzet a kovetkezo: Amit kinezetem az a BMW 320 CI esetleg 325, vagy a Honda Accord 2006-os evjarat.

Nem is a Hondarol kerdezgetnek nyilvan, inkabb a BMW, mivel nem mai mar, bar szeretnek majd minel fiatalabbat keresni, tudnatok rola valamit mondani akinek van/volt ilyen autoja! Tipushibak, vasarlasnal mit figyeljek, es hogy tenyleg ennyire jo auto lenne, mert ami nekem szemetszurt, hogy egy 2005-2006 Accordot olcsobban megkapom mint a 2001-es BMW-t! Mire fel ez az arkulonbseg? Meg nem csak a Honda igazabol tobb auto joval olcsobb nala, es fiatalabbak is... Ez nem vilagos nekem, oke oke BMW, de ennyire hanyadt kellene esni tole? Vezettem anno BMW-t igaz regi 320-as volt, de hat nekem nem volt nagy kulonbseg mas autohoz kepest, leszamitva a hatso hajtast, persze ettol meg lehet, hogy van, csak en nem hoztam ki belole! Tehat visszaterve, az autot eleve Angliaban vennem mivel itt elek, ezert merek kicsit oregebb autot is venni mert itt azert a nagyatlag hordja szervizbe rendszeresen! De akkor is fura ez az arkulonbseg egy jo BMW 4-5000£, mig Accordot mar 2500£-tol kapok! Szivem szerint a BMW-t vennem de nem tudok rola semmit, foleg igy idosebben, megeri-e meg megvenni oket, vagy maradjak valami fiatalabb autonal? Bocsi, de tenyleg nem ertek hozza, es nem akarok egy rossz boltot csinalni, csak mert jobban tetszik a BMW. Az auto normal hasznalatra lenne, csak jo lenne tudni mennyire draga a szereltetesuk/fentartasuk ilyen teren egy japan autoval szemben? Segitsetek letszi! Nagyon tetszik a coupe, szerelmes lettem bele, de nyilvan nem veszek olyat amit ma mar nem erdemes annyira megvenni! Tenyleg gyonyoru auto!

Es B.U.E.K. mindenkinek

Oliver


Bár az első válasz mindent elmondott, de mint ex-japánautó fanatikus, én is hozzátenném, hogy annak idején Mazda 6, illetve ugyanilyen évjáratú Honda Accord volt a két vetélytárs (2003-as Celicáról cseréltem volna).
Javaslom, hogy menj mindhárommal - a nagy értékvesztésen kívül a próbaút győzött meg róla, hogy nekem BMW kell. A japánok előbb-utóbb zajosak lesznek (zizegő futómű és alkatrészek), ami nem hiba, csak így vannak tervezve. Szerelni szinte lehetetlen speciális szerszámokkal, míg a BMW nagyon elmés megoldásokkal dolgozik, és két csavarhúzóval meg talpaesettséggel egész jól szerelhető. A moduláris felépítés miatt könnyen alakítható, testreszabható a BMW, de próbálj csak meg kicserélni egy gyári rádiót vagy betétet a japán gépen...

Az alkatrész-ellátottsága eszméletlen jó, ami a gyári, utángyártott és tuning tartozékokra is igaz. Hondára és Mazdára nem találsz semmit... Hondám ugyan nem volt, de a Mazda szakszervízeiről jót nem nagyon tudok mondani - míg BMW-vel nagyon sokan foglalkoznak.

Azt nem írtad, hogy benyást vagy dízelt szeretnél-e venni. Benzinesben nem tudok rosszat mondani a japókra, örök életű motorjaik vannak, de dízelben azért messze előttük járnak a németek. Egy jó 320D-ben nem fogsz csalódni

Coyote Elküldve: 2011-12-31 18:58 Autóvásárlás

jons írta:
Robin68 írta:
A BMW egy életforma.
Vegyél Hondát..........
....Vagy szeress bele tiszta szívből a BMW-be és böngészd ezt a fórumot ahol rengeteg válasz vár.......


Nagyon szépen fogalmaztál! Teljesen benne van minden amit az érzel egy bömös vezetése során. Ha ennél többet írna valaki, abból csak flame lenne.



Én is csak annyit tudnék hozzátenni, hogy dettó

Coyote Elküldve: 2011-12-31 18:10 Lökhárító

kempelen írta:
Gondolkodtam én is, hogy a kombira hátra tennék M-es lököst, mert az nagyon tetszik. Körbe nem akarom, mert annyira azért nem vagyok oda érte, de egy hátsó nagyon feldobja a kombi seggét.
Nos ha csak hátra teszem állandóan magyarázkodhatok, hogy jaj nincs ám összetörve, hanem csak úgy tetszik. De az is lehet meg sem kérdeznék, hanem ráfognák, hogy ez a kocsi már tuti rommá volt törve.



A róka-móka után én is szétnéztem ám mindenfelé, gondoltam komplett cserét most lehetne, az asszony is elhinné, hogy muszáj De igazából annyira tetszik ez az egyszerű (nem M-es) faceliftes lökös a tiszta, egyszerű vonalaival, hogy maradtam ennél. A rácsot, ami neked van, azért nem rendeltem meg, mert így sokkal olcsóbban megúsztam. Ezeket kellett cserélni:
- jobb első kerékdob lemez
- fékhűtő csatorna
- jobb alsó betét
- és hogy rohadjon meg, egy ködlámpát is cserénem kellett, mert kitört a foncsor a keretből. Amerikai módra duct tape-pel menthető lett volna, de nem akartam kókányolni...
Cakkpakk 50 gurigába került a móka... de legalább szép, és mindenen ott a BMW felirat

(Amúgy az ajtóbetétek még nem érkeztek meg)

Coyote Elküldve: 2011-12-31 18:03 Fóliázás

gampetibor írta:
Tiba írta:
xlzx írta:
Bero írta:

Ha már lúd,legyen kövér! Én elől is a legsötétebbre fóliáztam volna Amúgy szép a verda


hátul sem a legsötétebb!


Hehe
Láttam a kocsidat ma. Én voltam a kis egyessel előtted.
Én az legvilágosabbat rakattam fel, 50 est körbe.



Szia Tiba 1 es az új projekt? nem lesz az kicsi az ötös után?


Előbb 5, aztán majdnem 3, most meg 1... Fogyókúra van, vagy mi? Én sose adtam volna el azt a gyönyörű E60-at! Na jó, eladtam volna, de csak miután kiautóztam volna a lelkét

Coyote Elküldve: 2011-12-31 18:01 Fóliázás

xlzx írta:
jons írta:
hil írta:
Szia, így már látszik, illetve az autó igen, a fóliázás annyira nem. Inkább valami jó alufelnire költöttél volna, mert ha jól látom, lemezfelni van a képen. Amúgy szép az autó, bár melyik e46 nem az?


Télre alufelni? Pazarlás, dőzsölés?

Nekem is lemez van, gyári dísztárcsával.





elég ez...én most fekete koporsót gyártok az autóból...megrendeltem a fekete jeleket,felnikbe is. gyári 17es 7ágú felni is fekete már, plusz jön az m-es ív, meg egy kis ültetés, aztán hajrááá. már csak a ledes lámpáimmal kell kezdenem valamit


Jó ötlet, hajrá! Képeket majd dobj fel róla, hogy hogyan alakul! Oldalról is fotózd le a fóliázott ablakokat, kíváncsi lennék hogy mutat! Amúgy eddig eléggé szép!

Ami a LED-es lámpáidat illeti, nekem lenne ötletem: dobd ki őket a p|<sába Legyen inkább faceliftes hátsó lámpád, az odaver a két csík helyzetjelzővel, és a külön féklámpával (szerintem). Esetleg fóliával.