Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-12-31 17:49 Társalgó

roberto87 írta: Szia Hori!

Én csak ezzel annyit szeretem volna mondani hogy ha nem tetszik a munkám akkor nem kötelező nálam megcsináltatni mert vannak kiváló kárpitosok az egész országban és ott is meg lehet csináltatni és ennyi az egész és én erről nem szeretnék vitázni mert feleslegesnek tartom.

Hori írta:
roberto87 írta: Ok!Mindenkinek köszönöm a kritikát ebből tudok igazán tanulni hogy mi nem tetszik nektek.Aszerint tudok javítani a munkáimon!
Csak annyit tudok hozzá fűzni hogy képen és élőben teljesen máshogyan néznek ki.

De ahogy látom itt van egy két szakértő aki elég régóta ezzel foglalkozik és tudja hogy minek hogy kell kinéznie.

Köszönöm!





Akad azért pár szakértő. megcsináltunk már néhány showcar belsőt restaurálunk is veteránokat tehát némi rálátásom van a dolgokra





Én a könyöklőt kivéve nem tartom gáznak a munkát (a könyöklőn is csak az él követése ami gáz), a régebbi autóbelső meg simán elmegy gyárinak Nem mondom, hogy etalon, még van hova fejlődni, de biztosan jobb, mint egy szétszakadt belső, vagy utólagos üléshuzat.

Coyote Elküldve: 2011-12-28 14:09 Fóliázás

xlzx írta:
hil írta:

Szia!
Nekem 0%-os van mindenhol (pontosabban fólia nélküli, gyári). És akkor majd ebből lesz a "bunkó, gyökér" rendőr szöveg...

Kérdeztél, válaszoltam és bocs


Tudom, hogy illegális. nem jön semmilyen szöveg, én nem kapom fel ezen a vizet. Meghallgatom mindenkinek a véleményét. Sajnos nem egyszer törtek már fel autót a családban, ezért döntöttem a fólia mellett. Gyárilag vannak sötétre fényezett üvegek,azokért nem szólhat a rendőr, talán az lenne a legjobb megoldás, de arra nincs keret most. Így marad előre egy halványabb fólia.



Ha rám hallgatsz: előre színtelen biztonsági fólia, hátulra meg amít bír... Amíg van két visszapillantód oldalt, addig a rendőr nem szólhat bele, hogy mit csinálsz a hátsó ablakokkal.
Az első kettőt annak idején 50%-ossal húzattam be egy Mazdán, aminek gyárilag nem volt olyan sötét az üvege, mint a BMW-nek. Egész nyáron imádtam, senki sem piszkált érte (2006-ban még nem volt gond a műszaki sem emiatt), viszont őszintén elismerem, sötétedéstől hajnalig bizony jelentősen lecsökkentette a kilátást, már napnyugtakor nem láttam, ha kivilágítatlan bringás közeledik, akinek elsőbbséget kellene adnom (konkrét esetről beszélek, de végül nem ütöttem el). A gond nem azzal volt, amikor átnéztem rajta, hanem amikor előre nézel, és a szemed sarkában érzékeled, hogy valami történik. A periférikus látást teljesen bénítja a fólia elöl...

Mióta ezt saját magam is megtapasztaltam, nem szeretnék fóliát. A légkondi amúgy is eszméletlen jó, a B oszloptól hátra meg a kombikon mutat jól. Meg hát ugye, az ember büszkén hordja a BMW-jét, hadd lássák, hogy ki ül benne

Coyote Elküldve: 2011-12-25 00:01 Boldog Karácsonyt

BMW-ben gazdag, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! Aki szeretne, kapjon BMW-t a jézuskától, akinek van, vezesse sokat az ünnepek alatt!

Ehhez kívánok még magunknak 20 centi havat, hogy még ne akadjunk el, de mókázni már lehessen!

Coyote Elküldve: 2011-12-23 16:48 Kipufogó

YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
én is tudom, hogy van kondenzvíz, ami elkezd párologni.


Nem tudod.
Ha tudod akkor nem kérdezed meg.
Pont azért, mert tudod.



bonyolult. mikor megkérdeztem, utána még a másik forumon eszméztünk, de ide már nem írtam, mert ment a buszom (ne is kérdezd)
gondolkoztam és általában akkor láttam leállítás után, mikor csak éppen 3-5km-t mentem. így már oké nekem is.


Hiába mondod, Jons ma kötekedős kedvében van.

Coyote Elküldve: 2011-12-23 12:39 Társalgó

Robinson írta:
Nektek biztos nem újdonság


Mivel június elején vettem a gépet, nekem újdonság lesz, és alig várom már a havat! Nem kell majd kéziféket rángatni ha mókázni akarok...

Igazi jég Siófok felé még nem volt, de már nagyon várom, hogy egy kicsit lehessen csapatni. Addig is élvezem a reggeli és esti zúzmarát, DSC-t szigorúan kikapcsolva Mondjuk meglepetés már ért engem is: Krakkóban a nyálkás macskakövön sportosan kellett jobbra kilőnöm a nagy forgalom miatt - hát, ha nincs DSC, akkor a másik sávban köt ki az autó segge. Ott azért elengedtem én is egy "asztakurvát", és képzeletben megemeltem a nemlétező kalapom a DSC fejlesztői csapata előtt.

Coyote Elküldve: 2011-12-23 08:39 Klubtársvadászat!

si3rrabravo írta: Bírom ezeket a "szemöldökös ocsmányságokat"! Mondjuk nem értem miért raknak fel szemöldököt, szempillák nélkül! Legalább ha elkurvulunk, akkor kurvuljunk rendesen!


Nyomtam egy [köszönöm]-öt, amiért velem vagy a szemöldök ellen vívott ádáz harcban a színre fújt vesék sem a megbocsátható kategóriába tartoznak nálam (a vese króm vagy fekete, a többi szín gagyi).

Egyébként ha valamiért, akkor azért nagyon szeretem a BMW-t, mert divat a gyári kiegészítők használata, és nem szokás típusidegen szarokkal telepakolni a gépet. Aki megteszi, a jövőben is le fogom szólni érte

Coyote Elküldve: 2011-12-21 14:32 Vicces :)

kempelen írta:
Coyote írta: Cabrio, mi?

A külső-belső tuningért a helyszínen tarkólövést szavaznék neki.

Itt meg egy másik baromállat. Tikrács, kívánságlista, szemöldök, bőrcucc. Máglyára vele.




Hölgy tulajdonostól.....



= muter nevén van

Coyote Elküldve: 2011-12-21 14:15 Vicces :)

Cabrio, mi?

A külső-belső tuningért a helyszínen tarkólövést szavaznék neki.

Itt meg egy másik baromállat. Tikrács, kívánságlista, szemöldök, bőrcucc. Máglyára vele.

Coyote Elküldve: 2011-12-19 22:04 Termosztát

Sztem full alap, hogy ha egyik termosztátot cseréli az ember, akkor a másikat is. Ez olyan, mint az ablaktörlők, a gumik, a lengéscsillapítók - vagy a vízpumpa meg a görgők, esetleg az olaj meg a szűrő. Párban illik cserélni, még akkor, is, ha az egyik használható lehet.

Anubisz, a 130-nál 90 fokra én kérdeztem rá, mert nekem fura - nálam a BC-t nézve a full függőleges mutató kb. 75 foknál áll, és 5 fokos eltérés esetén már elindul a megfelelő irányba. 90 foknál már a felső fehér határon ácsorogna gondolom, tehát ez nem normális dolog. Persze lehet, hogy benyásoknál más a helyzet.

Coyote Elküldve: 2011-12-19 17:03 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

bd93 írta:
troooger írta:
Majti írta:
troooger írta:
Coyote írta: találtam jó kis kétrészes cikket erről

ez alapján sajnos nem szabályos az angel eye (ebben a kurva országban miért is lenne az?!), merthogy:

1. nincs RL jelzés a lámpán
2. nem kapcsol ki vagy halványul el ha felkapcsolom a tompított fényt (bár ez szerintem megoldható)

Az, amikor a francia autókon egyik fényszóró világít csak, az nem gond, azzal még mehet (a szervízig), de egy, az átlagnál jobban működő helyzetjelző miért fáj a yardnak?

Márpedig én nappali menetfényként fogom használni


Furcsálltam volna, ha szabályos lenne ebben az országban :S


Nappali menetfényként használom én is. Eddig soha sem szóltak miatta.



Szólni, nekem sem szóltak! Műszakin is csak annyit mondtak, hogy: Szép!


én a helyzetjelzőket cseréltem ki kékre meg is büntettek 2X is és most gondolkozok az angel eye-on nem tudom kit zavar ha kék és nem fehér vagy sárga nem vakít vagy ilyesmi csak jól néz ki mind a kétszer ugyan az a rendőr büntetett meg de nincs mit tenni




Amennyiben az angel eye fehér fényű, és szabályosan (helyzetjelzőként) használod, nem büntethet meg. A lámpán rajta van az (E) jelzés, belül nem kell, útszéli ellenőrzésnél lehetetlen belekötni. Azt meg nem kérheti, hogy szedd szét a lámpát. Műszakin sem fogják szétszedni, ez tuti.
Persze ha ez egy Ford Focuson lenne akkor lehet, hogy belekötnének, de hálistennek a BMW gyárilag is szereli az Angel Eyest az új modelleken, így aki nem ismerős a BMW-s körökben, simán elhiszi, hogy az E46-on is gyári a cucc.

Coyote Elküldve: 2011-12-19 11:35 Termosztát

anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?

Coyote Elküldve: 2011-12-18 15:14 Business rádió kérdés

petermover írta:
YELLOW írta:
petermover írta:

Hallgatlak Ez az usb-s valami tetszene... Mit ajánlasz?
Leginkább egy AUX-ra kötött 3,5-es jack is elég lenne amit az iPhone-omra dugok, és meg is volnánk. De azért a CD is jól jönne néha.


dension. vagy sokféle olcsóbb cucc van. vagy veszel egy cd-tárat bontóból. de már a cd nem divat, nem is praktikus. de én csak tippelgetek a tanácsban. én is ezen rágódok már rég.


A CD-t szeretem, nincs vele bajom. Még mindig ez adja a legjobb hangminőséget, de a gyári hifin majdnem mindegy, mit hallgatsz (mp3-at vagy cd-t)

D3nsi0n-t én is néztem, de nem fogott meg. Főleg az ára miatt. Külföldön lehet kapni 100-150 EUR-ért jobb szetteket.

Most még egy FM transmitter van a képben, direkt iPh0ne-hoz, töltővel, stb (Griff1n iTr1p), csak sokat olvastam panaszokat a hangminőségéről.

Rágódom én is már pár hónapja, kompromisszumos mindegyik variáció, ezért nem is tudok választani.
Viszont most már kellene, mert lassan megőrülök a rádióktól... Az út felét kapcsolgatással töltöm...


El kellene döntened, mi a fontosabb: a gyári kinézet jó funkciókkal, vagy az összhang nem számít, inkább a hangminőség társuljon a jó funkciókhoz. Ez a két opció van csak, ez alapján:
1. Ha a hangminőség és sok funkció számít:
Vegyél bele új fejegységet beépítőkerettel. A megfelelő off fejegység kiválasztásához valamilyen autóhifis fórumon nézz szét (ez nem az)

2. Ha az összhangot és a kezelhetőséget (kormányról irányítás, nagy kijelző, nagy gombok) megtartanád, akkor Dension. Nekem is az van, iPhonet, iPodot, USBt hibátlanul kezel, és közben minden rejtve marad, egy kazettás rádióért meg talán nem törik fel
A telefon navigál is, bár a dvd navival is meg vagyok elégedve. A cd tárat buktam a Dension miatt, bár már fejlesztik az új "cd tár megtartó" modult.

Szerintem ez a két fő és ajánlott opció van. FM transmittert villámgyorsan felejtsd el, én vettem egy drágább fajtát, de hulladék. Sok idegeskedéssel találsz egy frekvenciát ahol nincs adás, és nem zavar be semmi - aztán utazol 100 km-t és kezdheted újra, mert abban a régióban épp azon a frekvencián szól valami. Nem mondom, az alapzajt tekintve sokat fejlődtek az FM transzmitterek, de a frekvenciakiosztást és egyéb interferenciát nem tudják áthidalni.



Coyote Elküldve: 2011-12-15 21:24 Autóvásárlás

kempelen írta:
hil írta: Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria.


Egyetértek. Inkább négyszer szedjem szét a motort, mint egyszer lakatoshoz vagy fényezőhöz kelljen vinni a karosszériát.



Bezony. Annak idején én a szép karosszéria és belső állapot miatt voltam hajlandó extra sokat fizetni a BMW-ért - az, hogy mellette a motor is jó állapotú, tiszta ajándék. Persze a szép külső állapot legtöbbször a motor állapotára is utal, illetve fordítva: egy hányadék, ütött-kopott autó nem valószínű, hogy minőségi olajakat kapott a kötelező intervallumokat betartva...

Coyote Elküldve: 2011-12-12 20:46 Társalgó

InsectKiller írta: Nem tudja véletlenül valaki, hogy hogyan lehet hirdetni autókát a mobile.de nevű fantasztikus világméretű oldalon?
Segítségeket köszönöm!


Attól függ, milyen nyelven beszélsz. Angolul néztem, elég egyszerű: a SEARCH helyett az OFFER-re kell klikkelni. MIvel nálunk nincsenek HSN meg TSN számok, ezért klikk oda, hogy "Place ad without vehicle registration document"
utána FILL IN FORM
aztán "Enter Vehicle Data Without Key Numbers"
majd CONTINUE

és adatok kitöltése, gugli szótárral simán kitalálsz ott mindent. Ha nem, akkor szólj.

Coyote Elküldve: 2011-12-12 18:47 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

InsectKiller írta:
Coyote írta:
InsectKiller írta: Sajnos többet én sem tudok, mert ha megnyomom, akkor előjön!


Na, megvan. Igaz, Fehérvártól Siófokig folyamatosan nyomkodtam, mire rájöttem.

A kiskönyvben nem találtam erre vonatkozó infót, de az elején, ahol a gombok jelentése fel van sorolva, kiderül a turpisság: az nem [TONE SEL] gomb, hanem [TONE] és [SEL] gombok, azaz ha a bal felét nyomom akkor TONE (Balance, Fader, Treble, Bass) ha a jobb felét, akkor SELECT (bemenet helyi menüje).

Óbazmeg.

Gondolhattam volna rá, mert a mellette levő gombok mind billenőgombok, viszont ez jóval rövidebb, és a TONE és SEL között is épp egy szóköznyi helyet hagytak, mintha egyetlen szöveg lenne. lásd itt




JA! Azt hittem, ezt te vágod! Csak a bal oldalát kell megnyomni, vagy a jobbot!
Neked a bal oldala kellett gondolom


Az hát, és néha tök véletlenül azt is nyomtam meg Május óta nem vágtam hogy mikor miért melyik menü jött be A tököm tele volt már vele.

Mondjuk több emberke próbálta és nem jöttek rá --> bizonyíték, hogy ez nem egy felhasználóbarát (fool-proof) megoldás.