Coyote Elküldve: 2011-11-29 10:51 Termosztát
m_attila írta: Üdv
Fogyasztásod nem nőtt?
nem, pedig néztem 6,5 körül alakult, ami ugyanaz mint nyáron.
Coyote Elküldve: 2011-11-29 10:51 Termosztát
m_attila írta: Üdv
Fogyasztásod nem nőtt?
Coyote Elküldve: 2011-11-29 08:32 Üzemanyag fogyasztás
pinter001 írta: Udv mindenkinek! Jelenleg van egy 98-as seat ibizam, chippel gt1749 turboval atlag 5-5.5 literes fogyasztassal. De a kozeljovoben tervezem egy e91 touring vasarlasat. Kizarolag DIESEL motorral! De erosen vacilalok a 20d es a 30d kozott. Felek hogy a 20d-ben csalodnek es nem menne ugy mint az ibizam (kb, 150le es 330NM).
Olvasgattam itt a fogyasztas adatokat es letezik az hogy a 30d ugyan annyit egyen mint a 20d, egyforma stilusu vezetes melett???
(elnezest az ekezetek hianya miatt, de angliabol irok)
Coyote Elküldve: 2011-11-29 08:29 Termosztát
Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.
Coyote Elküldve: 2011-11-28 14:20 Termosztát
Tano írta:Coyote írta: Bakker, lehet, hogy akkor nekem nem is rossz a termosztátom??? Normális, hogy visszahűl???
HIBAÜZENET NINCS - csak a mutató megy lefelé, ha belassulok.
Ez attól függ, nem olyan egyszerű ez hogy fekete vagy fehér. Leginkább a körülményektől függ. Ha hosszú kilóméterekig mész valahol motorfékkel, akkor természetes, hogy valamennyit vissza tud hűlni, de ez szerintem ritka eset.
Az üzemi hőfokot el kell hogy tudja érni normál esetben. Ha ez nem történik meg több 10 km autózás után sem, valamint már egy sima rövid idejű motorfék üzem alatt is visszahűl az üzemi tartományból, akkor az biztos, hogy rossz termosztát jele.
Coyote Elküldve: 2011-11-28 13:47 Termosztát
hil írta:YELLOW írta:
és akkor benyásoknál, miből lehet kiszúrni ha gond van a termosztáttal?
Úgy, ahogyan azt Tano írta. A dízelben kettő termosztát van és ez 50%-al megnöveli a hiba lehetőséget. Abból veszed észre, hogy gyengébb a fűtés, lassabban, vagy nem melegedik fel a motor. Az, hogy visszahűl nem mérvadó túlságosan: nekem jó a termosztátom, de 0 fokban jöttem le Galyatetőről (szinte végig motorfék, nulla gázadás) vissza is hűlt a kékig. Ugyanez Esztergom felé a Pilisről lefelé.
Coyote Elküldve: 2011-11-28 10:03 Termosztát
YELLOW írta:Tano írta:YELLOW írta:
ez is mindig télen jön elő, és főleg a dízeleseknél. mindig termosztátot javasolnak nekik, általában beválik. már csak azt nem tudom benzinesektől miért nem olvasok ilyet.... (szerintem nem merik leírni)
A benzinesnek sokkal nagyobb a hővesztesége, ezért könnyebben melegíti a vizet, ezért nem szokott ez ott probléma lenni.
és akkor benyásoknál, miből lehet kiszúrni ha gond van a termosztáttal?
Coyote Elküldve: 2011-11-28 09:54 Termosztát
kempelen írta:Coyote írta:Neo78 írta:Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?
Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.
Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?
Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...
Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.
Mi pénz egy ilyen termosztát?
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35
4-es számú alkatrész -> cikkszám: 11517805811 -> 11850,-+ÁFA
vagy/és
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50
8-as számú alkatrész -> cikkszám: 11717787870 -> 8800,-+ÁFA
Coyote Elküldve: 2011-11-28 08:53 Termosztát
Neo78 írta:Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?
Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.
Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?
Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...
Coyote Elküldve: 2011-11-27 23:44 Termosztát
Coyote Elküldve: 2011-11-27 18:01 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden
Coyote Elküldve: 2011-11-27 11:22 ELLOPTÁK!!!
norci1979 írta:anubisz írta: Lényeg,hogy a jóakarat megvolt,csak a tanács nem ér semmit valamirevaló tolvaj,már alapból blokkolót visz,hogy elnyomjanak minden jelet,telefon,gps
Ja,sértés nélkül, jól látható védelmi szint a kocsin had tudják már egyből milyen szerszámmal kel készülni,vagy milyen riasztót kel kiiktatni.
Ez nagyon amatőr tanács volt.Inkább le sem írtad volna.
szisztok!!!
Szerintem elég jó ötlet.
Legalább a kisebb tolvajoktól megvéd.
A profik ellen meg semmi esélyed.
Az ablakra kimatricázni azt tényleg felesleges, meg könnyítés a tolvajoknak.
Coyote Elküldve: 2011-11-26 20:22 Társalgó
kempelen írta:
Most kellett szembesülnöm azzal, hogy az M6 nincs fent a 2011-es HIGH lemezen. Úgy hasítottunk a semmi közepén, a szántófölön hogy csak...
Coyote Elküldve: 2011-11-26 16:21 Társalgó
jons írta:kempelen írta: Coyote, Coyote.....
A szombati ebédet a fehérvári mekiben tölteni....
Láttam a verdádat a parkolóban...
Annyira megnyugodott attól amit mondtam neki, hogy egyből dobott egy kis öröm kalóriát
Coyote Elküldve: 2011-11-26 16:15 Társalgó
kempelen írta: Coyote, Coyote.....
A szombati ebédet a fehérvári mekiben tölteni....
Láttam a verdádat a parkolóban...
Coyote Elküldve: 2011-11-26 08:33 Nagyobb sebességnél rezonálás
PG_Junior írta: Ha új gumikról van szó, és sokat kér, akkor sanszos, hogy a gumi lesz, ha csak nem kapott a tárcsád vagy a felni. Bár ha jól ki van centrírozva, nem szabadna, hogy rázzon. Amúgy pont ez az, hogy a gumin nekem sem látszik semmi. Se szakadás, se kopás, semmi..... Pont emiatt nem gondoltam volna, hogy az. Ha nincs jól tárolva a gumi, akkor is lehet baj. Télivel most nekem is nagyon jó, de ezt a nyárit az életbe vissza nem rakom. Valakit nem érdekel esetleg??? Olcsón eladó...