Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-11-29 10:51 Termosztát

m_attila írta: Üdv

Fogyasztásod nem nőtt?



nem, pedig néztem 6,5 körül alakult, ami ugyanaz mint nyáron.

Coyote Elküldve: 2011-11-29 08:32 Üzemanyag fogyasztás

pinter001 írta: Udv mindenkinek! Jelenleg van egy 98-as seat ibizam, chippel gt1749 turboval atlag 5-5.5 literes fogyasztassal. De a kozeljovoben tervezem egy e91 touring vasarlasat. Kizarolag DIESEL motorral! De erosen vacilalok a 20d es a 30d kozott. Felek hogy a 20d-ben csalodnek es nem menne ugy mint az ibizam (kb, 150le es 330NM).
Olvasgattam itt a fogyasztas adatokat es letezik az hogy a 30d ugyan annyit egyen mint a 20d, egyforma stilusu vezetes melett???
(elnezest az ekezetek hianya miatt, de angliabol irok)


1. Sztem válaszd az E91 20D-ből a 163 lovast
2. a BMW-t is lehet chippelni. Sőt!
3. Ne hasonlíts egy Seat Ibizát egy BMW-hez

Coyote Elküldve: 2011-11-29 08:29 Termosztát

Tano írta: Jól írja ute kolléga, a titkos/szervíz menüben pontosan látható a számszerű érték.
A mutató 75 foktól áll középen, ezt a pozíciót tartja kb 105-110 fokig. Néhány fokos ingadozás van ilyen hidegben is, pl. motorféknél vagy városban amikor szinte csak gurulni kell, nekem a CarPC képernyőjén kijelzi és látom ezt az ingadozást. De az üzemi tartományt nem hagyja el, tehát a műszerfal mutatója végig középen áll, ez az ingadozás csak a szervíz menüben követhető le. Egy próbát megér szerintem.


Tegnap megjátszottam hazafelé, -3 fokban. 140 km/h, M7, 50 km-n át. 62-68 fok között ingadozott, motorféknél hűlt a víz. Termosztát lesz, már látom.

Coyote Elküldve: 2011-11-28 14:20 Termosztát

Tano írta:
Coyote írta: Bakker, lehet, hogy akkor nekem nem is rossz a termosztátom??? Normális, hogy visszahűl???

HIBAÜZENET NINCS - csak a mutató megy lefelé, ha belassulok.


Ez attól függ, nem olyan egyszerű ez hogy fekete vagy fehér. Leginkább a körülményektől függ. Ha hosszú kilóméterekig mész valahol motorfékkel, akkor természetes, hogy valamennyit vissza tud hűlni, de ez szerintem ritka eset.
Az üzemi hőfokot el kell hogy tudja érni normál esetben. Ha ez nem történik meg több 10 km autózás után sem, valamint már egy sima rövid idejű motorfék üzem alatt is visszahűl az üzemi tartományból, akkor az biztos, hogy rossz termosztát jele.


Konkrétan erről van szó:

- hibaüzenet nincs
- fűtés tökéletes
- garázs-M7: 4 km, 50km/h, mutató még kékben mikor M7-re érek
- M7: 45km, 140-160 km/h, mutató épphogy túllépi a fehér vonalat, de nem áll középre.
- M7-parkoló: 3 km, a mutató 1-2 mm-t esik le.

Ha hibaüzenet sincs, honnan tudjam, hogy ez hiba vagy sem?

Coyote Elküldve: 2011-11-28 13:47 Termosztát

hil írta:
YELLOW írta:

és akkor benyásoknál, miből lehet kiszúrni ha gond van a termosztáttal?


Úgy, ahogyan azt Tano írta. A dízelben kettő termosztát van és ez 50%-al megnöveli a hiba lehetőséget. Abból veszed észre, hogy gyengébb a fűtés, lassabban, vagy nem melegedik fel a motor. Az, hogy visszahűl nem mérvadó túlságosan: nekem jó a termosztátom, de 0 fokban jöttem le Galyatetőről (szinte végig motorfék, nulla gázadás) vissza is hűlt a kékig. Ugyanez Esztergom felé a Pilisről lefelé.



Bakker, lehet, hogy akkor nekem nem is rossz a termosztátom??? Normális, hogy visszahűl???

HIBAÜZENET NINCS - csak a mutató megy lefelé, ha belassulok.

Coyote Elküldve: 2011-11-28 10:03 Termosztát

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta:

ez is mindig télen jön elő, és főleg a dízeleseknél. mindig termosztátot javasolnak nekik, általában beválik. már csak azt nem tudom benzinesektől miért nem olvasok ilyet.... (szerintem nem merik leírni)


A benzinesnek sokkal nagyobb a hővesztesége, ezért könnyebben melegíti a vizet, ezért nem szokott ez ott probléma lenni.


és akkor benyásoknál, miből lehet kiszúrni ha gond van a termosztáttal?


szerintem ugyanúgy mint dízelnél: ha nyitva marad, leesik a hőmérséklet. Ha nem nyit, felmegy a hőmérséklet, vagy ha épp a vízpumpa fossa el magát, akkor meg nincs fűtés. Legalábbis én ezzel a jelenséggel találkoztam benyás off autónál

Coyote Elküldve: 2011-11-28 09:54 Termosztát

kempelen írta:
Coyote írta:
Neo78 írta:
Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...



Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?



http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35

4-es számú alkatrész -> cikkszám: 11517805811 -> 11850,-+ÁFA

vagy/és

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50

8-as számú alkatrész -> cikkszám: 11717787870 -> 8800,-+ÁFA





köszöntem!

Coyote Elküldve: 2011-11-28 08:53 Termosztát

Neo78 írta:
Coyote írta: Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?



Termosztát csere nálam megoldotta ugyanezeket a problémákat. Azóta kozépen áll a mutató télen is...



Akkor nálam is ez lesz... Ma 160-nal jöttem Fehérvárig, de még csak el sem érte a függőleges pozíciót.

Mi pénz egy ilyen termosztát?

Coyote Elküldve: 2011-11-27 23:44 Termosztát

Jonsnak már meséltem, többiek mit gondoltok?

Mióta megjött a hideg, az autó hőfokmérője nem éri el a függőleges állapotot. 1 óra vezetés után sem! Sőt, ha tartósabban lassan megyek (beérek egy városba) elkezd lefelé pittyedni a mutató: mintha hűlne a motor...
Fűtés tökéletes, hibakód nincs, minden jól működik.

Mivel a kék sávig sosem megy le, lehet hogy ez normális? Kétlem. Melyik termosztátra kell vadásznom?

Coyote Elküldve: 2011-11-27 18:01 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Picaso, neked a ROAD MAP HIGH verzió kell.

Coyote Elküldve: 2011-11-27 11:22 ELLOPTÁK!!!

norci1979 írta:
anubisz írta: Lényeg,hogy a jóakarat megvolt,csak a tanács nem ér semmit valamirevaló tolvaj,már alapból blokkolót visz,hogy elnyomjanak minden jelet,telefon,gps
Ja,sértés nélkül, jól látható védelmi szint a kocsin had tudják már egyből milyen szerszámmal kel készülni,vagy milyen riasztót kel kiiktatni.
Ez nagyon amatőr tanács volt.Inkább le sem írtad volna.


szisztok!!!
Szerintem elég jó ötlet.
Legalább a kisebb tolvajoktól megvéd.
A profik ellen meg semmi esélyed.
Az ablakra kimatricázni azt tényleg felesleges, meg könnyítés a tolvajoknak.


Ezzel bizony én is egyetértek. Az én váltózáram fekete, szépen beleillik a környezetébe - de jó, hogy ki van matricázva, ezzel is elvéve a kedvét néhány tolvajnak. Ahogy korábban is írtam, a váltózár nem menti meg az autót, de időt húz. Ugyanúgy, mint bármelyik biztonsági felszerelés: csak időhúzás az egész, ellophatatlan autó nincs!

A piti tolvajoknak érdemes kiírni az ilyesmit - no meg a villogó LED is jól jön, persze az már matrica nélkül. Van olyan ismerősöm (nem írom le milyen autója van), aki kimatricázta a gépet, de csak matrica van, igazi védelem nincs. Szerinte bejön, mert már 10 éve csinálja, és sohasem volt gyári immobilizernél komolyabb védelme, pedig szar helyeken parkol Pesten...
Szerinte ennek köszönhető a védelme. Ha ő ettől nyugodtabban alszik, hát legyen

Coyote Elküldve: 2011-11-26 20:22 Társalgó

kempelen írta:

Most kellett szembesülnöm azzal, hogy az M6 nincs fent a 2011-es HIGH lemezen. Úgy hasítottunk a semmi közepén, a szántófölön hogy csak...



Igen, ezzel én is szembesültem - továbbá Szlovákiában Esztergom felől érkezve nem találja meg a Budapest-Krakkó (E-nemtudomhányas) főútvonalat, mert az oda vezető expressz út nincs rajta (pedig nem annyira új!). Lengyelországban legfeljebb városon belül használható, sőt, hogy valami pozitívumot is mondjak, amíg a PNA és a telefon csak keresgélte a GPS jelet a magas házak között és a szűk utcákban (ha már voltatok Krakkóban, tudjátok milyen), a BMW navi 2 másodperc alatt levágta, hogy hol vagyok.

Megvárom, mit kapok Tibától, talán a 2012 már jobb lesz itt "keleten" is.

Coyote Elküldve: 2011-11-26 16:21 Társalgó

jons írta:
kempelen írta: Coyote, Coyote.....

A szombati ebédet a fehérvári mekiben tölteni....

Láttam a verdádat a parkolóban...


Annyira megnyugodott attól amit mondtam neki, hogy egyből dobott egy kis öröm kalóriát



Így van! Jons for president
Köszi a diagot, most még jobban imádom a gépet! Nyomtam is vagy két köszönömöt

A jó híreken felbuzdulva bele is kerültem egy ördögi körbe, aminek csúnya nagy kiadás lett a vége
Asszony mondta, hogy menjünk Fehérvárra Müllerbe, mondom oké. De éhesek voltunk, így legyen gyorsan egy meki. Ha már a mekinél voltunk, gondoltuk nézzünk be a Médiába valami új filmért (X-akták sorozatot gyűjtjük eredetiben). Filmet megvettük, ekkor látom, hogy le van akciózva a Pioneer házimozi erősítő amit nézegettem. 20 perc tesztelés után kiderült, hogy az itthoni passzív mélyládámat nem tudná kezelni...
Így történt, hogy reggel elindultunk Simontornyára turbo diagra, és hazajöttünk Fehérvárról egy erősítővel és hangfalszettel

Hiába, a jókedv méginkább az élvezetekre hangolja az embert

Coyote Elküldve: 2011-11-26 16:15 Társalgó

kempelen írta: Coyote, Coyote.....

A szombati ebédet a fehérvári mekiben tölteni....

Láttam a verdádat a parkolóban...


NEM HISZEM EL HOGY BEELŐZTÉL!!!

Én legalább beültem, nem flegma módon mekdrájvoztam, mint egyesek
Ott ültem a McDrive kajakiadós ablaka mellett. Épp tömtem a műanyagkaját, mikor megállt mellettem két fekete vese. Mondtam is a barátnőmnek, hogy figyeld, így króm nélkül is milyen fasza. Aztán láttam a nappalifényt - mondom ez a Kempelen lesz baszki! A rendszámod (KZY-nemmondommeg) nem ismertem, de gondoltam tolok egy fotót amíg elhaladsz, és feltöltöm ide - de túl gyorsan szedted a papucsokat, én meg túl lassan húztam elő a telót

Coyote Elküldve: 2011-11-26 08:33 Nagyobb sebességnél rezonálás

PG_Junior írta: Ha új gumikról van szó, és sokat kér, akkor sanszos, hogy a gumi lesz, ha csak nem kapott a tárcsád vagy a felni. Bár ha jól ki van centrírozva, nem szabadna, hogy rázzon. Amúgy pont ez az, hogy a gumin nekem sem látszik semmi. Se szakadás, se kopás, semmi..... Pont emiatt nem gondoltam volna, hogy az. Ha nincs jól tárolva a gumi, akkor is lehet baj. Télivel most nekem is nagyon jó, de ezt a nyárit az életbe vissza nem rakom. Valakit nem érdekel esetleg??? Olcsón eladó...



Vígasztaljon a tudat, hogy ez a jobbik eset: ha nyárra épp nem lenne 100.000 Ft-od négy gumira, az még nem tragédia, mert a téli gumi egész jól használható nyáron is. Igaz, sokkal jobban amortizálódik a forró aszfalton, és csikorog majd, de még mindig jobb, mint nyárit használni a hóban... főleg egy hátsókerekes autón.

Amúgy nekem sikerült már bevásárolnom gyári hibás gumival Pirelli P6 Cinturato volt, nagyon nagy szerencsémre a blokkja becsúszott az ülés és kardánbox közé, így megtartottam, és vissza tudtam vinni. Elküldték vizsgálatra, pár hét után kiderült, hogy már szálszakadásosan került le a polcról... Cserélték, de én tovább is adtam, mert nem tetszett.
BMW esetében a Continental ContiSportContact nekem nagyon bejött gyárra, ajánlom neked is!