Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-11-19 16:19 Ködzáró fény

anubisz írta:

Végűlis a lényeg,hogy minek használják,ha nincs köd.Ott a refi,azt egy pillanat levenni,ha jönnek szembe,nem kel nyúlkálni a gombok után.


Mondjuk a refi kifejezetten szar a ködben. Ahogy Yellow is mondta, ilyenkor még a ködlámpa egymagában is jobb, hiszen minél alacsonyabb, annál jobban a köd alá ver.

Coyote Elküldve: 2011-11-19 16:17 Ködzáró fény

kempelen írta:
Coyote írta: Na.


...és akinek olyan a lámpakapcsolója, hogy csak akkor tudja felkapcsolni az elsőt, ha a hátsó működik???

pl: renault?



Francia autóval példálózni nem ér Azokból már megszokhattuk a gyárilag vakító lámpákat (Renault Laguna) illetve a küklopszokat (egyik tompított nem világít, főleg Peugeotok és Citroenek esetében)

Coyote Elküldve: 2011-11-19 15:55 Ködzáró fény


Mostanában kicsit kezd tele lenni a tököm a helytelen ködlámpahasználattal. Nem tudom, hogy lehetne minden autós tudtára adni, hogy hogyan kellene ezt csinálni...

amire gondolok:
ELSŐ KÖDLÁMPA:
- nappal semmi értelme, akkor sem, ha köd van, vagy eső! (mondjuk engem nem zavar, ha valaki nappal is használja, mert nem vakít)
- éjszaka csak ködben, havazásban vagy korlátozott látási viszonyok között szabad használni, ha lassan lehet csak haladni, mert az út szélét látod vele. Nagy sebességnél semmit sem ér, hogy látod az út szélét (megállni úgysem tudsz), és ha tudsz gyorsan haladni, akkor nem is kell ködlámpa!

HÁTSÓ KÖDZÁRÓFÉNY:
- ennek igazából NAPPAL van értelme, ködben, havazásban vagy sűrű esőben! Nem kell le-fel kapcsolgatni.
- ÉJSZAKA viszont nem ajánlott használni, mert a hátsó fényszórók is látszanak! Ha durva a köd (max 50 méteres látótávolság), akkor be kell kapcsolni, DE HA UTOLÉRNEK, KAPCSOLD KI! Ez olyan, mint mikor a szembejövőnél lekapcsolod a távolságit - figyelni kell rá.


Aki ezt nem tudja, azt nevelési célzattal el fogom vakítani hátulról, egészen addig, amíg meg nem találja a kurva hátsó ködlámpa kapcsolóját. Ne gondolja hogy megelőzöm, ha olyan köd van, mint a tej!

Na.



Coyote Elküldve: 2011-11-19 15:40 Szívócsonk-pillangószelep

kisg325 írta: Nézegettem itt a belinkelt képeket,pdf-eket,de az ott látható retkes szelepekhez képest az enyém tiszta volt még pucolás előtt is! Hangsúlyozom,hogy azokhoz képest!
Az én autóm 2004.07 havi,viszont azt nem mértem le,hogy milyen méretekkel rendelkezik,de az tuti,hogy fémből készült.

Annak viszont örülök,hogy van olyan,akinek még benne van és kíváncsi lennék arra is,hogy aki nem fórumos és nem fanatikus,hanem csak egy szimpla BMW tulaj,az egyáltalán hallott-e erről a lehetséges hibaforrásról...


Én is csak akkor szembesültem vele, mikor megvettem - de akkor azonnal, mert az első szervíznél szóltak, hogy ha benne van, ki kell venni, mert időzített bomba. Megegyeztem velük, hogy izzítógyertya-cserénél nekiugranak, külön nem érdemes. Persze lehet, hogy mehetnék vele akár 300.000-ig is gond nélkül....

Az ilyen hülye hibák sokszor nem is tervezési hanem beszállítói anyaghibák - ha pl. valaki nem a hibás "batchből" kap, akkor lehet, hogy feleslegesen aggódik. Persze ha nincs benne, az eltörés esélye 0%

Coyote Elküldve: 2011-11-19 11:38 Szívócsonk-pillangószelep

wizzaerr írta: http://www.bmwland.co.uk/forum...p;start=40

Bár még nem olvastam végig, a fenti fórumból valószínűleg választ kaphatunk a pillangószelep történetére. Ilyen dolgokról ír, mint hogy: műanyag pillangó csak 2007-től volt(2.oldalon kép is van róla!), de az alumínium pillangók tengelyének méretét is növelték, stb.

A korábban linkelt pdf úgy néz ki félrevezető volt, és engem is megtévesztett: tehát az én kocsimban is fémből vannak a pillangószelepek!(320d 2004.03) Hogy az erősített tengelyű vagy a régi arra még rá kell jönnöm. Ha biztosabb infóm lesz beírom.


Ez engem is érdekelne. 2004.10 havi az autóm, és jövő héten megyek izzítógyertya-cserével egybekötött szívócsonk-pucolásra. Gondoltam, akkor egyúttal búcsút mondanék a pillangószelepeknek is, de ha nincs rá okom (mert már erősített fajta) akkor minek...

172.000 km-nél járok, és még benne vannak a pillangószelepek.

Coyote Elküldve: 2011-11-19 09:03 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta: sok gyári Off autónál pl G Astra 7-9 évesen szarrá van rohadva a sárvédő. pedig galvanizáltak.


Nem akarok kötekedni, de rohadó G Astrát még nem láttam. Komolyan rohadnak? Az F Astráról tudom és látom, de a G elvileg már tényleg galvanizált, és nem rohadhat (hacsak nem sérült)

Coyote Elküldve: 2011-11-18 20:16 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta: háj!

bárki aki tud válaszóljon. évjárattól függetlenül.
arra lennék kiváncsi, hogy kinek milyen évjáratú az autója, és valahol jelentkezett-e már a kasztnin rozsda? (sárvédőív, küszöb, stb bárhol.)
kiváncsi vagyok mennyire rohadósak ezek a kasztnik. én elég ritkán mosom, esőben is ritkán használom, jó lenne felmérni a helyzetet. kinek milyen tapasztalata van? esetleg amikor autót nézett, a kereskedőknél mik voltak?


Nekem nincs mit titkolnom, 2004-es, és 172000 km után rozsdamentes. Mondjuk bebaszna, ha 7 évesen rohadna...

Amin meglátszanak az évek és a használat: xenon foncsorját ugye javítottam, de a lámpa közelről nézve kivülről is karcos a sok kavicsfelverődéstől és portól. A kipufogó vége meg fekete (dízel). Illetve a fényezésen látszanak a gépi mosótól bekapott körkörös karcok. Nagyjából ennyit tudok elmondani, amin látszik, hogy használt az autó

Ezt azért is írtam le, hogy kiábrándítsam azokat az álmodozó vásárlókat, akik egy ennél lerobbantabb autóról elhiszik, hogy 150.000 km-es. Az enyém kifejezetten a megkímélt, nagyon szép példányok közé tartozik, ezért nincs is kedvem tuningolni. Sokan megjegyzik, hogy mennyire ápolt a gép, kívül-belül - pedig az egész nem múlik sokon, csak autókedvelő, gondos, nemdohányzó tulajdonosai voltak.
Cserébe persze 20%-kal többe került, mint az azonos korú típustársai.

Coyote Elküldve: 2011-11-18 12:31 Társalgó

BarG írta:
K_Gergo írta: a kupé kivételével berzenkedem az összes 1estől, az újtól a leginkább. létezésüknek számomra egyetlen elfogadható oka van: legyen belőle pénze a gyárnak normális gépek fejlesztésére.


Nagyon igazad van!!!



Ugyanezért nem hisztiztem mikor bejelentették az elsőkerék-hajtást. Valamiből ki kell termelni a szép közép- és felsőkategóriásokat.
Az elsőkerekes 1-eseket majd megveszik a sznobok, akik csak a BMW embléma miatt mennek rá, és hajlandóak 2x annyi pénzt adni, mint amennyit ér. A mostani hátsókerekes 1-eseknél állítólag még létezik az "élmény", nagyon dicsérik az 120-asokat és nagyobb motoros társait. De az asszonynak még mindig inkább egy full extrás Yarist választanék, mint egy 1-es BMW-t...

Coyote Elküldve: 2011-11-18 12:27 Belsõ díszcsík

YELLOW írta:
YELLOW írta: találtam egy tök jó ötletet. vélemény?
szerintem nem rossz, főleg ha a külsőn is visszaköszönne. nem szeretem a piros színt, de tetszik.



mondjuk azon agyalok milyen szín lehetne még jó... meg én tennék ilyen csíkot a váltó körül lévőre is, meg a kormány berakásra. csak azt nem tudom ez festve van, vagy valami fólia?


Szerintem a fényes (ún. zongoralakk) fekete felület nem illik az autóba. Gagyi hatást kelt ahol találkozik a matt fekete műanyag felületekkel (pl. kormány vagy váltó körül nézd meg)

Matt feketében jobb lenne talán, vagy kicsit érdekesebb árnyalatban.

Coyote Elküldve: 2011-11-18 10:04 Belsõ díszcsík

Robesz írta: Én most fényeztettem le a díszléceket gyöngyház feketére.


fotókat tölts fel róla légyszi! Én is fényeztetném a faberakásaimat, de még nem tudom, milyenre. Valami világosabb szín kellene, mert a műszerfalam alul-felül fekete, az üléseim meg világosszürke bőrösek. A fabetét passzol hozzá, de én nem szeretem

Coyote Elküldve: 2011-11-18 09:59 Turbo

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.



Én is morfondíroztam, hogy Sachs vagy Monroe lengéscsillapítót vegyek, végül Sachs lett. Egyik (BMW tulajdonos) ismerősöm hozzászólt: ő nem sajnálná a pénzt az eredeti BMW lengéscsillapítóra. Mondom neki persze, ami a BMW müncheni lengéscsillapítógyárából származik, igaz? Ott van a turbógyár mellett.

Coyote Elküldve: 2011-11-18 09:55 Társalgó

YELLOW írta: hát megnéztem az új 1-est. persze csak képekről. belülről szebb mint a régi, viszont kívülről....
magas az orra, első-hátsó lámpa csúnyább mint a korábbin... hát kívülről nem szép, fogalmazzunk finoman.


Én láttam élőben is, és a tapasztalatom (persze ez szubjektív vélemény):
- oldalról: ugyanolyan jó mint az első generációs, nem javult/nem romlott.
- hátulról: Volkswagen. Semmi "BMW-ség" nincs benne az emblémán kívül. Ettől függetlenül szép.
- elölről: elfogadhatatlan. Azt hittem a valóságban jobb lesz, mint a képeken, de nem. Minden szempontból gáz, ugyanúgy nem tudom elfogadni, mint a 2005-2007 közötti E90-en a veséket: egyszerűen gusztustalan.
- Belülről: más. Nem jobb vagy rosszabb mint az előző, talán modernebbnek lehet nevezni.

Coyote Elküldve: 2011-11-17 14:50 Belsõ díszcsík

Tegyük hozzá: fekete ülések és kárpit esetén szép, minden más esetben gagyi. Fekete vagy piros autóban, piros kormány és ülésvarrással eszméletlen szép lehet.

Coyote Elküldve: 2011-11-17 12:28 Belsõ díszcsík

YELLOW írta: találtam egy tök jó ötletet. vélemény?
szerintem nem rossz, főleg ha a külsőn is visszaköszönne. nem szeretem a piros színt, de tetszik.



A 2012-es hármas BMW alapból kínál ilyet, ez a sport styling része:


Coyote Elküldve: 2011-11-16 14:43 Nem müködik a szivargyújtó....

YELLOW írta:
vessy21 írta: Sziasztok!

Az egyik napról a másikra megállt müködni a szivargyújtó az E90-es verdámon, minden elözmény nélkül, kiprobáltam telefon ill. navigáció töltöjével is, nem müködik. Tudna valaki segiteni !? köszi


asszem van külön biztije, azt kellene megnézni.


Van olyan topik, hogy szivargyújtó....

A szivargyújtók egyik pillanatról a másikra csakis úgy tudnak tönkremenni, hogy a biztosíték kiold. Faterom szokott így járni nyaraláskor, amikor navigációt és hűtőtáskát egyszerre működtetne róla... mindig visz egy marék biztosítékot magával

YOutubeon ird be a keresőbe, hogy "replacing fuse on BMW E90". Van ilyen videó, de most nem tudom belinkelni.