Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2014-08-05 13:30 Futómû és hibái

Mióta visszacseréltem a nyári gumikra, fordulatszám szerint változó, búgó, surrogó hangot hallok az első futómű irányából. Gáztól/féktől független, kanyarodásnál talán kicsit változik, én ez alapján a gumira tippelek. Szemmel látható szálszakadást nem találtam (ez nem jelenti azt, hogy nem az). Téli gumikkal nem volt ilyen gondom, és mivel egyértelműen a nyáriaknál jött elő, a gumi lehet a ludas.

Hónapról hónapra romlik a helyzet, kb. 30 km/h-60 km/h között hallható, felette semmi, és a kormányt sem rázza.

Szerintetek mi lehet, tényleg csak a gumi? Szilentcsere volt nyár elején, kerékcsapágy-csere soha, nem is tudom milyen hangja lenne, ha azzal lenne a baj. A búgás által keltett rezgést a kormányon is érzem már.

Coyote Elküldve: 2014-07-04 11:14 Fóliázás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Coyote írta: Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...


Sajnos már nem lehet hivatalosan fóliázni az első ablakokat mert már gyárilag "maxra" sötétített.

Már az E36-okban is csak a korai klíma nélküli modelleknek volt színezés nélküli üvege a többi gyárilag színezett. Az E46-nál szerintem az összes színes.



ezt én is így tudom.


Köszi!
Máshol is azt olvastam, hogy 15-20%-ra van gyárilag sötétítve, ami azt jelenti, hogy egy lehelletvékony, de már hővédő fólia simán túlviszi a 30%-on...

Coyote Elküldve: 2014-07-03 15:30 Fóliázás

Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...

Coyote Elküldve: 2014-06-12 11:32 Társalgó

csbalu írta: Sziasztok!

Felvetődött bennem az a kérdés hogy az SMG váltós Autók manuálisként vagy automataként vannak elkönyvelve a forgalmiban?


Félautomataként, hiszen az SMG "kuplungmentes manuálisnak" felelne meg.

4 lehetséges verzió van a forgalmiban:
0 - mechanikus
1 - félautomata
2 - automata
3 - szekvenciális

Coyote Elküldve: 2014-06-11 13:53 iDrive

Tusu írta: Üdv mindenkinek.

Olyan gondom van, hogy az autómban az idrive gomb lefele benyomva (enter) csak időnként működik. Viszont jobbra balra le föl illetve tekerve teljesen tökéletes. Mi lehet a hiba?

Köszönöm. Árpi


Máshol is hallottam ilyenről, távolítsd el és rakd vissza, de erősen. Eltávolításhoz fel kell csak húzni, ha retket látsz pucold ki, aztán nyomd vissza a helyére.

Ha nem működik, resetelt az iDriveot (DVD eject + CD eject + iDrive gomb nyomva tartása).

De 99% hogy hardveres gond van, másoknak is ennyi kellett csak, levenni és visszarakni.

Coyote Elküldve: 2014-06-10 10:58 Fóliázás

YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.


Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...

Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.

Coyote Elküldve: 2014-06-10 10:47 Fóliázás

Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?

Coyote Elküldve: 2014-06-05 20:21 Segítség!!!

YELLOW írta:
Coyote írta: Jól van, kezdtek meggyőzni, de a felniket akkor is megveszem és felpróbálom, max eladom őket

Hallottam olyantól is, hogy sárvédő-perem szélesítés, a fényezés elkúrása nélkül. Létezik ilyen? Siófok környékén esetleg?


szerintem lehetetlen, neked anynira be kellene hajlítani a peremet, hogy a halításnál tutti megrepedne a festék. illetve ki kéne huzatni az ívet kifelé. persze lehet valaki meg tudja csinálni. én nem cseszném szét, ha hibátlan az ív, egy széles felni miatt. inkább vennék kisebbet. de próbáld ki.


Én sem akarom szétkúrni a hibátlan karosszériát...

Amúgy alacsony (robbantott) gumival kb ilyen látvány lenne... Rendőr nem tudom mit szólna hozzá


Coyote Elküldve: 2014-06-05 20:12 Segítség!!!

Jól van, kezdtek meggyőzni, de a felniket akkor is megveszem és felpróbálom, max eladom őket

Hallottam olyantól is, hogy sárvédő-perem szélesítés, a fényezés elkúrása nélkül. Létezik ilyen? Siófok környékén esetleg?

amúgy tessék, neki is befért ugyanez a felni 18-asban, én meg csak 17-esben veszem:


Coyote Elküldve: 2014-06-05 15:15 Segítség!!!

Robin68 írta:
Coyote írta:
Coyote írta: Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?


No ennél azért gyorsabb válasz kéne

Az alap hogy tehermentesítőt kell csináltatnom... de nem fog beleérni a sárvédőbe vajon?


ET13 és 15 alapból kilóg, bele fog érni.
ET13/8,5 kb. 4.5 centivel, az ET15/10 pedig kb, 6 centivel lesz kijjebb.
De itt meg tudod pontosan nézni.


Mibe ér bele mi?

Valami felfekvősebb gumival talán túl lehet élni hátul... Elöl meg talán nem ér bele semmibe. Mi a véleményed?

mert az nem kérdés, hogy ordenáré jól fog kinézni

Coyote Elküldve: 2014-06-05 13:43 Segítség!!!

Coyote írta: Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?


No ennél azért gyorsabb válasz kéne

Az alap hogy tehermentesítőt kell csináltatnom... de nem fog beleérni a sárvédőbe vajon?

Coyote Elküldve: 2014-06-05 10:25 Segítség!!!

Fanok, gyors válasz kellene!

Rondell ROD 0058 felnit szeretnék, 8.5x17 ET13 és 10x17 ET15

Felmegy E46-ra? Kell valamit hackelni hozzá?

Coyote Elküldve: 2014-06-04 17:13 Társalgó

A neve pl. takarólemez, a száma 51718193812 itt láthatod
http://www.realoem.com/bmw/sho...1718193812

A szenzor meg hőmérsékletet mér és ez alapján kapcsolja automatikusan az ablakmosó-fúvókák fűtését.
4-es alkatrész ezen a képen.

Coyote Elküldve: 2014-06-03 08:28 Társalgó

Prof írta:

Biztos 120e volt ? vagy csak az óra mutatott annyit ?



Jogos a kérdés

Coyote Elküldve: 2014-06-02 16:28 Társalgó

Prof írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.


177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"


és az mennyi? Mondanám hogy 200e, de valakinél 120-nál szakadt már.