Coyote Elküldve: 2011-11-06 08:30 XENON utólag
YELLOW írta:
1. szerintem a celicában sem ülsz alacsonyabban, mint a Bömiben, ha ültetve van és le van engedve az ülés.
De bizony, hidd el ennyi év után tudom. Mivel ott nem csak az autó alacsonyabb, hanem a kagylóülés is - szinte nyújtott lábbal kell taposni a függőleges pedálokat. Minden az arcomba világított, de félrenéztem, megszoktam. Mert megszokni meg lehet, de attól még nem biztonságos... A BMW-ben a legalacsonyabbra van állítva az ülés, és még így sem zavarnak a fények.
YELLOW írta:Nem nagy művészet pedig, én a saját garázsomban tudom, hogy kb. hova kell belőni. Normális szervízekben a falra szoktak sávokat húzni, ami a fényszóróbeállításban segít. Azért kell a segédvonal, mert nem azt kell mérni, hogy előtted 3 méterre felvilágít-e a szembejövő szélvédőjéig, mert attól még 50 méterre simán felverhet odáig.
3. az a baj a szervizes sem tudja beállítani rendesen a fényszórót, mert a nagyrésze nem érti az egészet. én akárhányszor vezetek sötétben (városon kívül utálok), mert 5 sec-ig totál nem látok semmit, annyira vakít, mikor ott a közelemben a szemben lévő. kb olyan mintha refivel közlekednének.
YELLOW írta:Igen, ez az köszi! Kurvajó izzó, ajánlom minden halogénesnek.
4. Osram Night Breaker, amire gondol valaki
Bero, szerintem próbáld ki ezt, tisztítsd meg a búrát belülről, és nézd meg, hogy épek-e a foncsorok. Ha minden rendben van, biztos, hogy jól kell világítania.