Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-10-27 17:07 Pohártartó

kempelen írta:
Elméletben létezik sedan-hoz is pohártartó, ha lehajtható a hátsó üléssorod közepe, mint kartámasz és annak a belső felén lehetséges a pohártartó.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

7-es alkatrész


Nem lehajtható a hátsó ülés (rohadjon meg), de ha találnék ugyanilyen árnyalatú kartámaszt, tuti belebarkácsolnám...

Coyote Elküldve: 2011-10-27 15:57 Pohártartó

csatis1 írta:
Coyote írta:
kempelen írta:
Coyote írta:

David: hátsó kartámaszba neked hogyan került pohártartó? Gyárilag nem volt ilyen tudtommal.


Touring



neszopass. A kartámasz miért más a touringban? Ha kompatibilis, akkor kell egyet vennem azonnali jelleggel.


De nem az!


A kartámasz? miért nem? Nem is lehet átalakítani picit?

Coyote Elküldve: 2011-10-27 14:21 Pohártartó

kempelen írta:
Coyote írta:

David: hátsó kartámaszba neked hogyan került pohártartó? Gyárilag nem volt ilyen tudtommal.


Touring



neszopass. A kartámasz miért más a touringban? Ha kompatibilis, akkor kell egyet vennem azonnali jelleggel.

Coyote Elküldve: 2011-10-27 10:37 Pohártartó

David írta:
picaso írta:
Coyote írta: Vissza a kedvenc témámhoz

Mivel imádom az új pohártartómat, és rengeteget használom, elgondolkoztam, hogy hátra is kellene egyet szerezni, az alkalmi utasoknak. Láttam, hogy az E46-ból ezt cakk-pakk kihagyták - ezért erre a megoldásra gondoltam. Mit szóltok hozzá, valaki csinált már hasonlót?

Szerintem kiválóan működhet, és úgy is néz ki, ahogy én elképzeltem...


Szia. Az érdekesség kedvéért mondom, hogy nekem is e46-om van és a középső kartámaszba van építve a pohártartó + egy tároló doboz. lehet, hogy ez extra, nem tudom. Ami biztos,hogy nagyon hiányzik elölről a pohártartó.


Nekem is van a hátsó kartámaszba pohártartó! Egyébként üdv a klubban Picaso!


Picaso: én is ilyet szereztem be. Opciós listán lehetett kérni tárolórekeszt VAGY pohártartót érmetartóval VAGY telefonbölcsőt. Nekem telefonbölcsőm volt gyárilag, ezt cseréltem pohártartóra.

David: hátsó kartámaszba neked hogyan került pohártartó? Gyárilag nem volt ilyen tudtommal.

Coyote Elküldve: 2011-10-27 10:34 Autóvásárlás

Bero írta: Üdv! Egyik barátom szeretne venni egy facelift előtti 320I e46-ost. Már ki lett teljesen vizsgálva mindenféle tekintetben rendben van. Amilyen kérdést feltett nekem abban nem tudtam segíteni ezért fordulok hozzátok. Az autó bőrüléses és szürke. Az a kérdése,hogy mindennapi használatkor mennyire koszolódik a bőr? Gondol itt kék farmerre stb. Nem horgászni meg szerelni járna vele csak szimplán melózni. Mennyire érzékeny a bőrülés? Köszi!


Megerősítem Szeda állítását, az én világos szürke bőr belsőm is nagyon szép állapotban van, 170.000 km után. 3 havonta letörlöm tászkós bőrápoló kendővel, nem repedezik, nagyon szép.

Coyote Elküldve: 2011-10-25 18:52 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: kempelen! rossz napod volt?


Ha "intelligens" hangon képzelem el, akkor ez csak egy értelmes hozzászólás (amivel egyetértek, még úgy is, hogy én indítottam a lavinát )

Ha mégis bekaptad a gépzsírt Kempelen, akkor légyszi írd meg, hogy mennyi gépzsírt fogyasztasz 100 km-en

Amúgy igazad van, magamat baszom csak fel vele. Meg vagyok elégedve a fogyasztással, és igen, néha nehezebb a lábam a kelleténél. De a BMW-m nem okoz csalódást egyik szempontból sem.

Coyote Elküldve: 2011-10-25 18:26 Társalgó

troooger írta: Sziasztok,
Gondoltam a tolató lámpában kicserélem az izzót valami erősebb ledre, mert este a sötétített fólia miatt nem sokat látok. Van oda illő ledes izzó? Amiket én találtam azokat nem tudnám bebújtatni a búrába, túl nagyok.
Vagy csak rosszúl keresek rá?


Nem parázol, hogy hibát jelez majd?

Coyote Elküldve: 2011-10-25 09:39 Üzemanyag fogyasztás

lalada írta: üdv legújabb fogyasztásmérésem: 400 kmalatt, 80% autópálya (120-130), 20%város. BC szerint: 4,3 l , utánaszámolva 5,12 liter /100km.

btw: tudja itt vki hogy kell a korrekciós tényezőn 'házilag' jó irányba machinálni? kössz


Ne szopassatok már ilyen 5,12 literes fogyasztásokkal... Az enyém miért eszik 5,8-at ha nagyon nagyon nagyon ráérősen megyek 80% autópályát (110-120) és 20% vegyest? Amúgy normál ütemben 6,5 a stabil fogyasztás.

Ráadásul 6 sebességes az autó, ami elvileg kevésbé pörgeti a motort autópályán... Most akkor mi van, 2004-ben már többet evett a 320D? A motornak semmi baja, miért enne 1,5 literrel többet?

Coyote Elküldve: 2011-10-23 22:06 E46 gyári színek

Bero írta:
Coyote írta: Hogy a pinában lehet ennyi féle fekete? Azt hinné az ember, hogy van matt, fényes, meg metál, oszt csókolom. Majd találkozón megnézem, hogy mi is a különbség.

Újabb BMW-ken úgy látom, hogy a narancsbőr-fekete a divat GYÁRILAG! Szégyen... Egy jó metálfény talán segít rajta, de anélkül gusztustalan. A többi autógyártónál is romlott a minőség, nemsokára ecset-szálkák és elfolyt cseppek lesznek a kasztnin (Daciánál hallottam már gyárilag "kézzel javított" elemrészletre).


Ez a fekete árnyalat olyan nekem,hogy a napfényben a fekete alapon szépen csillannak a különböző színek. Este,kevés napfényben már csak szimplán fekete! Amit írtál: narancsbőr-fekete a divat? Mivan ? Ezt nem értem!



Menj oda egy fekete BMW E60-hoz. Nézd meg közelről a fényezését, ahogy ráesik a fény, látni fogod, hogy olyan a felülete, mint a narancsé (még nem hallottál erről a festési hibáról?). A metálfénynél ez nem igazán látszik, de "sima" feketénél nagyon.
Utána menj oda a sajátodhoz, és látni fogod, hogy a gyári fényezés régebben sokkal jobb minőségű volt. Egyébként nem muszáj BMW E60-at nézni, menj oda bármelyik újabb autóhoz, a feketénél látszik a legjobban a hiba.

Azt mondják egy alapos polírozás segít rajta valamennyire...

Coyote Elküldve: 2011-10-23 22:01 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta: Korábban is akartam kérdezni: másnak is beírták a forgalmiba a típushoz, hogy 346L ?
Nem igazán értettem miért ezt írták be, helyette lehetett volna E46L (L mint Limousine, gondolom). Alatta meg ott van, hogy 320D...

Hétvégén egyik ismerősömnek a kezébe került a forgalmi, és rácsodálkozott, hogy 4.6 literes motor van a gépben


jajj de butus vagy...
az E46, csak fordított E betű (E-3) emo-zináció



KÖ521 3RR3 M4G4MT0L N3M JÖTT3M V0LN4 RÁ

De a kérdésre nem válaszoltatok, nektek mi van a típusnál a forgalmiban? Az, ami az autó hátulján (lenne) ?

Coyote Elküldve: 2011-10-23 20:49 Társalgó

Korábban is akartam kérdezni: másnak is beírták a forgalmiba a típushoz, hogy 346L ?
Nem igazán értettem miért ezt írták be, helyette lehetett volna E46L (L mint Limousine, gondolom). Alatta meg ott van, hogy 320D...

Hétvégén egyik ismerősömnek a kezébe került a forgalmi, és rácsodálkozott, hogy 4.6 literes motor van a gépben

Coyote Elküldve: 2011-10-23 20:46 E46 gyári színek

Hogy a pinában lehet ennyi féle fekete? Azt hinné az ember, hogy van matt, fényes, meg metál, oszt csókolom. Majd találkozón megnézem, hogy mi is a különbség.

Újabb BMW-ken úgy látom, hogy a narancsbőr-fekete a divat GYÁRILAG! Szégyen... Egy jó metálfény talán segít rajta, de anélkül gusztustalan. A többi autógyártónál is romlott a minőség, nemsokára ecset-szálkák és elfolyt cseppek lesznek a kasztnin (Daciánál hallottam már gyárilag "kézzel javított" elemrészletre).

Coyote Elküldve: 2011-10-23 19:11 E46 gyári színek

kempelen írta:
Real írta:
YELLOW írta:
Real írta: Felhozom ezt a topikot, mert találtam egy nagyon jó oldalt, színekkel, képekkel, dátumokkal, hogy mettől meddig gyártották, stb. Hátha valakinek segítség:

http://www.kolorbox.pl/maker/2,bmw


ez minden csak nem jó... pl az én színem benne sincs...


Én is néztem, valóban hiányos, nincs benne minden. Attól még lehet jó. Még csak ehhez hasonló oldalt sem láttam eddig.


Mert olyan színek, mint a 668 fekete örök, mint a szegénység.

Mit írtak volna oda? Mettől-meddig? Alapítástól a csődeljárásig?



Ott az alján a Saphir Black, nem azt keresitek? A másik fekete meg fenn, a Cosmos Schwarz.

Coyote Elküldve: 2011-10-23 11:22 Társalgó

kempelen írta:
seta írta: most akkor blueray vagy bluray? azthittem csak elírtad a bluray szót, de a wikin csak nem írják el. most komolyan elbizonytalanítottatok






Coyote Elküldve: 2011-10-23 09:30 Hifi beszerelése e46-ba

Jelezném, hogy sikerült javítani a hangzáson, határozottan jobban szól a gyári moslék cucc.

Annyit csináltam, hogy a Dension-nal ráközött iPodon belőttem a hangszín mély- és magas kiemelését (még épp nem torzít), és a Fader balanszot picit hátratoltam. A fader hangolása azon alapul, hogy magas elölről jön a csipogókból, a mélyet a hátsó, kalaptartóban levő hangszórók jobban kiadják, ezért hátra kell kicsit tolni a balanszot úgy, hogy az elöl ülők tökéletesen élvezhessék a sztereó hangzást és összemosódjon a magas és a mély. Úgy is mondhatnám, hogy az elöl levő középsugárzókról le kell venni a terhelést, mert mint kiszűrtem, azok okozzák leginkább a "sokol rádió" fílinget.

Most egészen élvezetes, persze a dinamikája még mindig nem éri el a régi JVC-m szintjét... de még mindig nem akarom megbontani a műszerfal egységét.