anubisz írta:
YELLOW írta:
jó most nem vágok eret, vágom a szitut a mai elfajzott világban... volt itt is 1-2 igengyönyörű E30, majd sírva fakadtam mikor drift-elni próbáltak vele...
viszont nekem az furcsa, hogy enniy ferde izlésű ember van, hogy egy szolid, de formás autó nem érdekli... mindig többet akarnak, az a jó, ami tele van aggatva... amúgy vennem kellene egy E30-at, igazából E24 kellene mondjuk ha jobban belegondolok 5 db E46 volt: 1 kombi tsabko-é, egy kabriós, egy sedan fekete (valahonnan ismerős az is), 1 másik dedan a kollégámé, nah és az enyém. ja meg az útszélén is állt egy. E36, E30 volt sok.
Sok a fiatal srác,a tulaj,ott meg szárnyal a fantázia,néha rosszfelé 10,12 éve még csak a középkorosztály engedhetett meg magának BMW, azok meg csak kevesen tombolták ki rajta magukat.
Ne emésszétek magatokat, ez normális. Mikor az első autómat vettem, sőt, mikor a másodikat, még akkor is tetszett a tuningolás. Aztán vettem inkább egy sportkupét, amihez bűn lett volna hozzányúlni. Márpedig egy gyári sportkupé optikailag csuklóból lenyomja az összes műmájer boyracer nyomorékot, hiszen azt gyárilag úgy tervezték, hogy odabasszon.
Most, 29 évesen túl vagyok a hülyegyerek-időszakomon, és az az új hóbort kerített hatalmába, hogy vettem egy BMW-t, és igyekszem a GYÁRI alkatrészekhez ragaszkodni. Ha pedig tuningról van szó, nem a nagyvilágnak, hanem saját magamnak szépítgetem: a toldatok és egyéb baromságok helyett inkább egy M kormányra költöttem. Az élvezet mindent visz.
szerintem ezen mindenki átesik, és picit elszégyelli magát, mikor belátja, hogy micsoda egy majom ötlet volt a homasitás tuningolás. Minden autó GYÁRILAG a legszebb (a BMW-nél az M Technik is gyárinak számít ugyebár).