Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-10-09 21:39 Motorolaj

Zolee írta:

Bocs h beleugatok, de szted mi a fontosabb, az h csökkenjen az olajfogyasztás, vagy h kevésbé kopjon a motor?


Rövidtávon az első, hosszútávon a második! De a kopáson már csak javítás segíthet, hiszen már megtörtént. Javítás után jöhet a finom cucc ismét.

Coyote Elküldve: 2011-10-09 21:36 Motorolaj

bmw320d4 írta:
Coyote írta:

Dízelnek 5w30 a max - itt benzinesről beszélgetünk! Nagyon nem mindegy!


Ezt még nem is hallottam!

Mármint az 5 a max, vagy a 30?



Az 5-re gondoltam. De ahogy említettem, a dízelmotorokkal nincs még tapasztalatom ezért max azt tudom mondani, amit a könyvben megírtak
Lenn a kolléga benzinest emleget, és ahhoz bizony volt szerencsém, végigkísérleteztem mindent (amikor az autóm 1 liter olajat evett 1000 km-n, akkor nem volt mindegy )

Coyote Elküldve: 2011-10-09 21:30 Motorolaj

bmw320d4 írta:
Coyote írta: Már elnézést, de ha jól értem arról van szó, hogy egy benzines gép eszegeti az olajat - és ti 5W-30 helyett 0W-30-at ajánlatok neki?
Benzines motoroknál, 100.000 km felett 10W-40-re illik váltani, és azt 10.000 km-enként cserélni. Semmi long life. Nagyon kopott (200.000 felett) motornál a 15W-40 se szégyen már.

Nem értem miért lefelé akartok váltani, olajzabáló motorba "vastagabb" olaj kell.

Amúgy 150.000 km felett egyáltalán nem sok a 8-10 deci 10.000 km-enként! Az alu-blokkos Celicám is benyalt ennyit, pedig jó volt a motorja. Hogy hova tűnt az olaj? Szépen megette. A gyűrűk és szelepek kopásának a tünete, teljesen normális dolog.


Nem jól érted, te is csak a hidegoldalival példálózol és figyelmen kívül hagyod a melegoldali viszkozitást.

Szerinted -10 C a motor üzemi hőmérséklete?

Az én kocsimban több mint félmillió km van (20d) és 5w30-at kap. A te elméleted szerint nekem már 40W40-et kéne beleönteni...

És nem 30-ast, hanem 40-est ajánlottunk neki...


Dízelnek 5w30 a max - itt benzinesről beszélgetünk! Nagyon nem mindegy!

Amúgy az tény, hogy hidegen rosszabb a 10w40 - viszont üzemi hőmérsékleten sem vékonyodik el annyira mint a 0w30 vagy 5w30, ami az olajfogyasztás csökkentését eredményezi.
Tény, hogy gyógyítani nem fogja a motort, csak a tünetet enyhíti.

Coyote Elküldve: 2011-10-09 21:26 Üzemanyag fogyasztás

Benyo86 írta:
Coyote írta:
Ha a BC alapján mondod a fogyasztást, akkor az 5.2 városban hibás adat volt. Nem normális dolog, városban 6.5-6.8 körül kellene alakulnia.


Hát az sem 8 . Számít a fogyasztás eléggé mert napi 150-200km megyek a városban. Főleg 400ft gáz olaj ár mellett :S


Azért elképzelhetőnek tartom, hogy ha sportosan vezetsz, akkor benyalja a nyolcast... Pl. Pesten simán. Napi 150-200 km városban eszméletlen sok. Nem láttam még pizzafutárt E46 kupéval

Amúgy örvendek, hogy rajtam kívül más is rendesen dolgoztatja a gépet, nem csak dísznek veszi

Coyote Elküldve: 2011-10-09 20:57 Karbonozás

anubisz írta:
YELLOW írta: nah ezek tetszenek, bár a csík miatt lehet nem tudják, úgy csinálni, hogy jól álljon... a világos amit linkeltél azért jó mert illik a váltógombhoz.



Meg azért élőben,meg ha már, rá van csinálva,és betéve az elem,akkor azért faszányosabban mutat,mint így ezen a kis mintán.


Ez kell nekem, nem a buzi karbonminta!!!

Coyote Elküldve: 2011-10-09 20:53 Üzemanyag fogyasztás

Benyo86 írta: Sziasztok!

Én azért írok mert most vettem egy e46 320cdt(manuál) és nagyon soknak találom a fogyasztást. Volt nálam pár napig egy ugyan ilyen csak 4 ajtós és azzal simán ment a 5.2 átlag városban.
Viszont az enyém 8 alá nem tudom levinni. 225/45 r17 gumik vannak rajta, talán ez lehet a baj? Vagy van valami tippetek?
Köszi


Ha a BC alapján mondod a fogyasztást, akkor az 5.2 városban hibás adat volt. Nem normális dolog, városban 6.5-6.8 körül kellene alakulnia.

Coyote Elküldve: 2011-10-09 20:49 Motorolaj

anubisz írta:
lacaca írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Metacska írta:
bmw320d4 írta: Milyen olajat használsz?


Longlife 5w-30



Érdemes lenne kipróbálni egy 0w40-es vagy 0w60-as olajat.


0- ás olajból kevesebbet fog enni? na erre kíváncsi lennék.


Arra én is !!



10 ezer után megírom a tényeket,ha kipróbálom szerintem hidegen elvesztem azt,amit melegen megnyernék.Olajfogyasztásban,de majd kiderül.Kenésem azonnal lesz az biztos


Már elnézést, de ha jól értem arról van szó, hogy egy benzines gép eszegeti az olajat - és ti 5W-30 helyett 0W-30-at ajánlatok neki?
Benzines motoroknál, 100.000 km felett 10W-40-re illik váltani, és azt 10.000 km-enként cserélni. Semmi long life. Nagyon kopott (200.000 felett) motornál a 15W-40 se szégyen már.

Nem értem miért lefelé akartok váltani, olajzabáló motorba "vastagabb" olaj kell.

Amúgy 150.000 km felett egyáltalán nem sok a 8-10 deci 10.000 km-enként! Az alu-blokkos Celicám is benyalt ennyit, pedig jó volt a motorja. Hogy hova tűnt az olaj? Szépen megette. A gyűrűk és szelepek kopásának a tünete, teljesen normális dolog.

Coyote Elküldve: 2011-10-08 18:45 Karbonozás

hil írta:
Coyote írta:

Ami a lenti csináld magad csomagot illeti: kétféle ember van, az egyik kézügyessége, a másiknak pénze van. Nekem inkább a másodikból jutott, ha értitek mire gondolok

De tényleg véregyszerűnek tűnik, már csak a hecc kedvéért is. Szerintem ha belejönnék, bekevlároznék mindent a faszba.


Ha magad csinálod, akkor elsőre tuti biztos, hogy siralmas lesz az eredmény. Legalább gyakorlásként egyet csinálj, ahol kár nem származik. csak azért írom, mert van némi tapasztalatom és talán gyakorlatom is a műanyagozásban (üvegpaplan, műgyanta)

A magán véleményem (amit nem kell elfogadni, mert hát az ízlések különbözők): nem tennék mű, de igazi kevlár mintát az autómban sehová!



Szívem szerint aludekort vennék, de borzalom - sehol nincs olyan, csak vagy horribilis áron, vagy angol piacon (az meg ugye szopás a jobbkormány miatt).

Igazából a kisebbik rosszat választom a kevlárral: most fabetét van... undorító

Coyote Elküldve: 2011-10-08 17:45 Karbonozás

Bero írta:
A fabetétek kivétele nem nagy meló,óvatosan ki kell pattintani (én fakanállal szoktam vagy csavarhúzóval aminek a végét rongyba teszem) Viszont én ajánlom,hogy vegyél patentokat,mert nekem amikor kivettem és visszaraktam amikor a tükröket szereltem akkor lötyögött. Ennyi


Oké - ezek valamilyen szabványpatentok, vagy BMW specifikus cucc? Remélem szabvány, filléres cucc.

Ami a lenti csináld magad csomagot illeti: kétféle ember van, az egyik kézügyessége, a másiknak pénze van. Nekem inkább a másodikból jutott, ha értitek mire gondolok

De tényleg véregyszerűnek tűnik, már csak a hecc kedvéért is. Szerintem ha belejönnék, bekevlároznék mindent a faszba.

Coyote Elküldve: 2011-10-08 14:36 Karbonozás

úgy gondoltam elviszem hozzájuk a gépet, hogy aludekort, vagy ha az nincs, karbont varázsoltassak a fabetétekből.

Mi a véleményetek erről?
Mennyire cécós és kockázatos a fabetétek kivétele? Hogyan álljak neki?
Azért szeretnék óvatos lenni, mert ugyanazokat teszem vissza, és nem szeretnék eltörni semmit, és jó lenne ha utólag nem lötyögne semmi... tudom, ezeket nem arra tervezték, hogy ki-be szerelgesse az ember.

Coyote Elküldve: 2011-10-08 14:13 Kasza mester 0670-5799225

Robinson írta:
xlzx írta: Lefújtuk a szárnyat, de előtte oda kellett volna próbálni... az se lett jó. ahelyett is kéne másik... wááá. a vese mellé tudtok adni jó szárnyat is?


Hátnade miért? Tök egyedi


B opció: vegyél alá szélesebb verdát

Coyote Elküldve: 2011-10-08 12:13 Társalgó

ute107 írta:
Coyote írta: a normális detektorok és blokkolók 100.000 felett kezdődnek, TÉNY.


Normális lézer blokkoló 55.000 Ft. Ja es minden itthon működő lézert blokkol. En meguntam a sok merést es vettem. Egy meres ara kb. ennyi. Es mindemelett legalis...

Ha 55, és tényleg esküszöl, hogy megbízhatóan működik, akkor dobj egy linket vagy kontaktot légyszi

Coyote Elküldve: 2011-10-08 11:28 Extra gyors találkozó!

csak hogy előre készüljek: októberben minitali valahol?

Coyote Elküldve: 2011-10-08 11:12 Társalgó

jons írta:
YELLOW írta:
hát kiváncsi vok most már na mesélj mit is akarok én ... LOL

Ne lolozzál kispofa
Detektort szeretnél minden bizonnyal. De ha tévedtem akkor lehet rossz oldalra lapoztam.


Nekem van, kb 20.000 Ft-os detektorom. Az összes fotocellás ajtót bejelzi, ezért folyamatosan tompítani kell az érzékenyégét ("City" gomb). Ilyenkor azonban a radart is későb jelzi csak.
A magyar rendőrök 90%-ban lézert használnak, a lézert mire bejelzi, már be is mértek. Többnyire a pittyegés pillanatában már szemmel is látható a kamera vagy a rendőrautó...

Nem használom senkire jelenleg... nem ajánlom senkinek, a normális detektorok és blokkolók 100.000 felett kezdődnek, TÉNY.

Coyote Elküldve: 2011-10-07 21:09 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:

jó most nem vágok eret, vágom a szitut a mai elfajzott világban... volt itt is 1-2 igengyönyörű E30, majd sírva fakadtam mikor drift-elni próbáltak vele...
viszont nekem az furcsa, hogy enniy ferde izlésű ember van, hogy egy szolid, de formás autó nem érdekli... mindig többet akarnak, az a jó, ami tele van aggatva... amúgy vennem kellene egy E30-at, igazából E24 kellene mondjuk ha jobban belegondolok 5 db E46 volt: 1 kombi tsabko-é, egy kabriós, egy sedan fekete (valahonnan ismerős az is), 1 másik dedan a kollégámé, nah és az enyém. ja meg az útszélén is állt egy. E36, E30 volt sok.


Sok a fiatal srác,a tulaj,ott meg szárnyal a fantázia,néha rosszfelé 10,12 éve még csak a középkorosztály engedhetett meg magának BMW, azok meg csak kevesen tombolták ki rajta magukat.


Ne emésszétek magatokat, ez normális. Mikor az első autómat vettem, sőt, mikor a másodikat, még akkor is tetszett a tuningolás. Aztán vettem inkább egy sportkupét, amihez bűn lett volna hozzányúlni. Márpedig egy gyári sportkupé optikailag csuklóból lenyomja az összes műmájer boyracer nyomorékot, hiszen azt gyárilag úgy tervezték, hogy odabasszon.
Most, 29 évesen túl vagyok a hülyegyerek-időszakomon, és az az új hóbort kerített hatalmába, hogy vettem egy BMW-t, és igyekszem a GYÁRI alkatrészekhez ragaszkodni. Ha pedig tuningról van szó, nem a nagyvilágnak, hanem saját magamnak szépítgetem: a toldatok és egyéb baromságok helyett inkább egy M kormányra költöttem. Az élvezet mindent visz.

szerintem ezen mindenki átesik, és picit elszégyelli magát, mikor belátja, hogy micsoda egy majom ötlet volt a homasitás tuningolás. Minden autó GYÁRILAG a legszebb (a BMW-nél az M Technik is gyárinak számít ugyebár).