Coyote Elküldve: 2014-06-02 11:08 Társalgó
YELLOW írta:Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...
Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?
M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?
az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.
Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol
Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.