Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-07-28 22:21 Szemöldök

YELLOW írta: már annyit beszélünk a szemöldökről, hogy megint én leszek a középpontban... nekem van bőven


Fogadok, hogy neked jobban is áll, mint egy BMW-nek
Brezsnyev Motoren Werke...

Coyote Elküldve: 2011-07-28 18:54 Szemöldök

Hamlet írta:
-hát ez is egy nézőpont, szerintem azért ez túl radikális, ilyen alapon felesleges a lökhárító toldat, szárny, spoiler,stb. sőt még a 17 colos felni is, hisz a legtöbb régi modell, 15 colos kerékkel jött ki..........a Schnitzer az Alpina, a bmw első számú tuning beszállítója, a bmw engedélyével, és áldásával, és itt az optikai tuningra gondolok első sorban, nem hiszem, hogy a szemöldök akadályozna bárkit is, a világításban. De nem is ez volt a kérdésem, hanem a zsernyák büntet-e ezért, vagy sem.......


Nincs igazad, mivel a toldat, a szárny, spoiler, széles felni, stb. mind a versenysportból jön, ott komoly aerodinamikai funkcióik vannak. Tehát VAN értelmük.

És a szemöldök???? Azt melyik autósportban használják és mi értelme van? Semmi, ZÉRÓ.

Coyote Elküldve: 2011-07-28 17:06 Szemöldök

Hamlet írta:
YELLOW írta:
Hamlet írta: Hello Mindenkinek! Tud valaki abban segíteni, hogy megengedett-e a szemöldök? Ma beszéltem egy haverommal, és ő azt állította, hogy egyik cimborájának a rendőr leszereltette a rendszámot a bmw-jéről,a szemöldök miatt, mert nem gyári alktatrész, és hogy közlekedésben zavaró....., nem igazán értem, de mindegy. Viszont én is akarok az enyémre! Tud valaki erről valamit? Van ehhez joga a rendőrnek? Ja és vihette kpm vizsgára a kocsit. Köszi a válaszokat! Üdv. minden bmw-s nek! Hamlet



mivel a szemöldök gyári extra, és ha gyári volt, akkor semmi köze a rendőrnek hozzá. ha kb a fél lámpát eltakarta, akkor gáz. különben is a szemöldökkel csak magaddal baxol ki, nem mással, de a gyári sem csökkenti szinte semmivel a fény útját. én nem hagytam volna.



-ez egy e-36-on volt, aminek gyárilag nem tartozéka a szemöldök, persze nem takarta el a fél lámpát, csak pofásabb tőle..............


FIGYELEM, RADIKÁLIS VÉLEMÉNY KÖVETKEZIK

Szerintem az összes autó (nem csak BMW) leghülyébb, legelb.szottabb tuningalkatrésze a szemöldök (a motorháztető-védő mellett). Egyik autó sem néz ki jobban tőle, és a tulajdonos nagy ívben szarik bele a formatervezők munkájába. Számomra a formaterv megcsúfolása ez, és az összes BMW-n szarul néz ki vele.

Elnézést, ha valakit megbántottam, hiszen ez szubjektív dolog. Azt én megértem, hogy a sünök a fóliához hasonlóan büntetnek a szemöldökért is. A szemöldök minden esetben csökkenti a fényszórók hatásfokát, ami hasonló a fólia fénycsökkentésének balesetveszélyes mivoltával - hozzáteszem, mindkét esetben túlzás a büntetés.

RADIKÁLIS VÉLEMÉNY VÉGE

Coyote Elküldve: 2011-07-28 12:58 manuális váltó

anubisz írta:
Coyote írta: azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?


2 hónapja vette,lehet csak nála jött ki a hiba.


Ezt én értem, nem Pecsidre vonatkozott a kérdésem! Úgy általánosságban érdekel, hogy mivel tud valaki odaverni a váltónak!

Coyote Elküldve: 2011-07-28 10:31 manuális váltó

azért én kíváncsi lennék, hogy hogy a punciba lehet tönkretenni egy manuális váltót? Mi teszi tönkre?
Hogyan lehet úgy váltani, hogy károsítsd?

Vagy lehet, hogy a bömbiben 1 millió km van?

Coyote Elküldve: 2011-07-25 21:26 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

anubisz írta:
Norbee80 írta: Az enyém meg úgy szól mint egy szokol rádió, kisnavis a hifi, nem tudom mit kezdjek vele... dobjam ki az összes hangszórót? valakinek valami javaslata upgrade-re?


Tegyél bele egy rendes hifit. Nekem a gyári hangszórókkal is állat mód szól. A fejegység kula,a gyári. Vettem bele egy JVC fejegységet,telefon kihangosító van benne,automata rákapcsolódik a telefonom ha ráadom a gyújtást,képernyőre tolatókamera kép,ha rükvercbe teszem,ez égvilágon mindent tud. USB stb.
http://www.jvc.hu/product.php?...oduct-tabs
kormányról is vezérelhető,de ahhoz kell egy külön kütyü amit csatlakoztatni kel. Az 12 000 volt


Anubisz, a JVC-t a gyári gombokkal tudod irányitani a kormányról?
Nekem már 3 JVC rádióm volt, imádom őket - viszont a BMW szép belsejét nem akarom megbontani, nagyon tetszik az összhang (fények és kormányról irányitás) és a kihangositó. A JVC kihangositójánál sokan panaszkodtak, hogy nem hallanak engem. A JVC világitásának szine állitható? Ha nem, milyen szinű?

(amúgy a céges laptopomon angol billentyűzet van, és magyaritva sincs rajta hosszú i)

Coyote Elküldve: 2011-07-25 13:41 Motorolaj

A Prolong igen jó cucc, faternak nagyon bevált: a '82-es 120-as Skodájába olyan 1993 környékén, a rommá kopott, 100.000 km-es motorba. Ugyanígy bevált neki a 15 éves fűnyíró kerti traktorba. Ezekbe való, de modern motorok esetén inkább mellőzném. Egy jó szelep- és gyűrűcsere, minimális motorfelújítás jobban megéri, ha 2-3 évre tervezel az autóval, és évi 20.000 km-t mész vele minimum.

Coyote Elküldve: 2011-07-25 09:13 Üzemanyag fogyasztás

Board Computer fikázóknak:

Legutóbbi teletankolásnál lenulláztam a km-órát és a fogyasztásmérőt. Tegnap teletankoltam, 54,55 liter ment bele az első kattanásig (hogy korrekt legyen a mérés), a km számláló 838,4 km-en állt.

Ez alapján 6,5 liter a verda átlagfogyasztása, a board computer szerint 6,6.

Örömöm határtalan

Coyote Elküldve: 2011-07-24 10:28 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akko magamnak kell utána járni sosem fog működni
amúgy Te meg tudod csinálni, van kábel, meg minden? priviben valami ajánlatot dobhatnál


Sajnos még el kell végeznem egy sulit hozzá, de kábelem van polcon.



sulit? hát mit kell ehhez tudni? kvantum fizika kell hozzá?
de még mindig nem értem, azt mondod 4 szál vezeték kell hozzá. de van direkt ilyen kábel. ergó le van gyártva, akkor azt csak nem kell fűzögetni két szálat a lámpamodulhoz, meg kettőt a computerhez. mert akkor sima 4szál madzag is elég volna, nem kerülne 5000 HUF-ba. teccik érteni, hogy mit nem értek?


Ezen a ponton jelezném, hogy ha végképp elakadsz vele, akkor inkább add el nekem 70-ért azt a sportkormányt, én is szemezgettem vele. Nem ér meg annyi bosszúságot

Coyote Elküldve: 2011-07-23 15:08 Klubtársvadászat!

tschikosch írta: Sziasztok!

Vannak esetleg BMW-s társak Zalaegerszeg,vagy környékéről?
Ha igen,lenne privát kérdésem.


Már nem zegi vagyok, de ott éltem egészen 2009 végéig. Havonta megnézem az ősöket, pl. holnap is. Tudok segíteni valamiben?

Coyote Elküldve: 2011-07-23 11:40 Vicces :)

Elgázolt menyétnek hamiskás a mosolya. (göcseji népi bölcsesség)

Coyote Elküldve: 2011-07-23 11:37 Társalgó

Tegnap nyomtam egy Pécs-Siófok üzleti utat. A céges Mondeo helyett a sajátomat választottam - amit nem is bántam meg.
Már sokszor megtettem ezt a távot, de ilyen kellemes élményben még nem volt részem. Sorolnám:
- halk suhanás a kihalt utakon, közben kedvenc zenéim (Sasha - Involver, illetve Chemical Brothers - Further albumok)
- néha egy-egy élménydús előzés, kamionokat kettesével, ahogy illik
- Pécs előtt (a 66-os úton) van egy dombos rész, ahol szinte repül az autó - 120 km/h alatt bűn arra járni
- nehéz forgalmi helyzetben, a péntek délutáni dugóban egy 5-ös és egy X3-as is kisegített ami ismét kellemes benyomás a BMW-s társadalomról
- és a legszebb élmény: felfelé autózás a hegyen Mánfa után, a 66-oson. Két sáv kihasználása, a "halandók" kerülgetése, DSC ki, brutál nyomaték, 70-90-100-as tempó kanyartól függően.... hát ez volt a hab és a meggy a tortán, mindenkinek ajánlom!

Kösz, hogy megoszthattam az élményemet

Coyote Elküldve: 2011-07-22 12:01 hogyan......

YELLOW írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
szeda írta: Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm


és ha csak be kell tanítani? keress rá! pl ajtónyitási gondok topicban.


Azért nem gondolom mert a napokban egyre nehezebben működött.A többi gomb megy rendesen de már az is csak 1-2 méterről így szerintem az elem mindenképpen cserés lesz.De azért megnézem köszi.



de a tiéd nem elemes, hanem akksis. bár azt is kellhet cserélni. hidd el más is járt így, aztán a tanítás megoldotta. szerintem mielőtt szétszeded csináld meg, 1 percig nem tart a művelet.



Honnan lehet megtudni, hogy aksi vagy elem van a kulcsomban?


általában a facelift utáni rombusz kulcsok már akksisak. meg amúgyis ha elemes lenne, akkor kb egy év alatt lemerülni normális használat mellett.


Nekem is akkus kulcsom van, és a bezárással voltak gondjaim (aztán később a nyitással) de egy hosszabb út során feltételezem, hogy feltöltődött a kulcs, mert azóta semmi gond nem volt. Tanitani nem kellett. Amúgy elég sokat gyűröm a kulcsot, szinte kétnaponta nyitáskor lehúzom vele az ablakokat, mikor kinn áll a napon.

Coyote Elküldve: 2011-07-21 19:09 Autóvásárlás

tschikosch írta: Sziasztok!

Képek alapján van valakinek észrevétele,véleménye a következő autóról?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4920920


Észrevétel: lehetséges, hogy ez a kék betét gyári??? Nem hiszem, de ha az, akkor is ronda

Vélemény: erősen használtnak tűnik, de tetszik. Elfogadnám, ha nem lenne már E46-om

Coyote Elküldve: 2011-07-21 19:06 Segítsetek!

anubisz írta:
jegember írta:
anubisz írta:
Azért nem így mennek a dolgok.Nem gondolod oda visz valaki egy 20 millás kocsit egy elektromos hibával,és kicseréltetnek vele 2 millióért alkatrészt,hogy majd biztos köztük van a hibás. he nem mondták a szervizben a grund modult,akkor biztos nem azzal van a baj. Nekem is cserélni kellett,Márkaszervizben csinálták,és egyből mondták,hogy az a hibás.Azt hiszem a gép is kimutatta. Azt mondtad mikor biztit cseréltek akkor ment egy darabig. Utána mi volt,jó még a bizti,vagy megint elszállt? ha biztosítékot cseréltek akkor biztos el volt szállva a bizti.
Annak meg nézz utána,vagy megkellet volna kérdezned hol van az a panel. Lehet csak meg kel rajta mozgatni egy kicsit a csatlakozót,vagy átfújni kontakt sprével. Nekem is volt már alkatrész amire azt mondták rossz,aztán otthon kiszereltem,megtisztítottam,aztán már vagy másfél éve,semmi gond vele. Aztán lett volna vagy 20 ezer.
Itt van valami világítás modul,valami ilyesmi szállhatott el? mármint a szerelő szerint.
http://bontottbmwalkatreszek.com/posts/index/810


Szia! A biztosíték nem volt rossz, kivették-visszatették, ez történt kétszer. És azt mondták, hogy _valószínűleg_ a világítás modul vagy mi a szösz a rossz. Még egy olyan szót is hallottam, hogy "szoftverfrissítés". A grund modul így sosem hangzott el. A kocsi a napokban ismét megy szervizbe emiatt, de nem tudom, hogy most mit csinálnak vele.


Ha cserélnek valamit a rosszat hozd el. Nehogy csak mondják,hogy cserélték,és közbe meg nem.Amúgy meg csak úgy fizess,ha megtudják javítani,nemám kicserélnek vagy 5 alkatrészt,aztán valamelyik majd beválik,veled meg kifizettetik sorba mindet. Azért kapják a fizetést,hogy megtalálják a hibát,nem azért,hogy kicseréljék a fél kocsit,egy elektromos hiba miatt,te meg fizess. Vigyázz velük.Már az elején mond nekik,csak egy alkatrészt fizetsz,ami a hibát okozza.


A márkaszervízes tapasztalataim alapján: vitesd el egy átnézésre, DE SEMMIKÉPP SEM ODA, ahol már biztosítékot cseréltek benne. Más szervízben más emberek dolgoznak, lehet, hogy teljesen más problémát állapítanak meg. Addig ne mondd nekik, hogy biztosítékcsere volt, amíg ők azt nem mondják, hogy biztosítékot kellene cserélni. Ne adj nekik ötleteket - nekem bejött már párszor az új szerelő taktikám. Ahány szerelő, annyiféleképpen közelítik meg a problémát.