compact írta:
BarG írta:
ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta:
Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!
Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz
Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?
Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!
Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.
Gyakorlatilag minden lényegeset leírtál, amit én a kérdezőnek javasolnék, hogy ha már alapból ilyen problémák előtt áll, hogy ne egyen 8-nál többet, ne kelljen költeni rá, hibátlan legyen és még olcsó is akkor neked nem BMW-t kell nézegetni, mert olyat keresel ami csak a mesében létezik! /más márkában sem fogsz ilyet találni/
Félreértesz!
Az, hogy ne egyen sokat relatív, 10L nem szeretnék a 8 az tökéletes! Elsösorban szeretném megtudni, mely jelekre érdemes figyelni, hogy a lehetö legkevesebb szervizköltségem legyen egyböl!
Ez lenne a 6. autóm, mindegyiket szépítgettem, ha valami rossz benne megcsinálom/megcsináltatom. Ha beesik egy hiba hirtelen 100e ft van rá, de 500e hibával nehezen kezdenék valamit...
Beleszerettem a kasztniba, és nem szeretem a gyenge autókat... azért is nézegetem ezt a motrot,tudom, hogy a lovakat etetni kell, és ha rugom neki biztosan megeszi a 15öt!
De munkába pl nem teligázon szoktam közekedni, ezután sem szeretnék. Ezért kérdeztem, hogy mi a reális fogyasztása.