Csabika136 fórum hozzászólásai

Csabika136 Elküldve: 2015-07-22 09:03 320d Motor

kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-17 06:53 Nem tudom mi a baja az autómnak

memento írta:
Csabika136 írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?



egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna?? Nagyon is koszonom a segitseget. Utananezek ennek is.minden tipp jol johet. Hol van ez a rele pontosan? Mert ami jobb oldalt van a motorterbe az ki van merve. Viszont lehet a csatlakozo el lehet kopva amibe belemegy,ahogy irod.
Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban



Nem a relének a csatlakozó lábaira gondoltam ám! A relén belül vana panel, amire a relék forrasztva vannak és onnan mozdul ki. Hondán újra kell ilyenkor forrasztani és kész. Nézd meg ezt a linket, de bal oldalt az UP felirat alatti menüpontokat is és talán megérted: Honda főrelé javítás
Ez a relé ad áramot az injektoroknak és a benzinszivattyúnak és az ECU vezérli.
Mint ahogy este a hsz-em végén írtam is, nem tudom hol van a BMW-n és azt sem, hogy külön van-e ilyen relé, de szerintem kell hogy legyen.
A másik, amit említettem a gyújtáskapcsoló betét. Itt van erre is egy link. Képekkel illusztrálva hogy miről van szó? Ezt szintén nem BMW, hanem H.. de ettől még nem tartom kizártnak ezt a hibát a BMW-nél sem. A képeken jól látszik hogy a gyakran használt érintkezők be vannak égve. Ez amit látsz, véleményem szerint még nem is biztos hogy javításra szorult volna, csak a presentáció készítője meg szerette volna mutatni, hogy mit kell csinálni vele. Ennél sokkal jobban meg szokott égni. Gyújtáskapcsoló betét javítása H..da
Én fel is szoktam ezeket az érintkezőket forrasztani. Gyakorlatilag kipótolni Ónnal és utána síkba csiszolgatni, és reszelni. Minden kocsimon megcsináltam eddig és hosszú éveken keresztül nem volt gond vele. Egyébként a Gyújtáskapcsoló betét cserélhető alkatrész. Boltban lehet legtöbb kocsihoz ezt is venni. Szakszerű javítása mind a relének, mind a betétnek a csere. Én azért szoktam erre a javításos módszerre rá, mert amíg nem tudom biztosan hogy mi a probléma, addig nem szeretek sok ezret költeni pusztán a próba kedvéért. Szerintem én már így fogok megöregedni.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-16 23:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?

Csabika136 Elküldve: 2015-07-14 12:06 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Jaj! Már a múltkor is szerettem volna kérdezni: Leveszem ugye a kárpitot az ajtóról és látom, hogy az ajtónak azon részébe is megy két vezeték, ahol már csak az ablaküveg csúszkál. Jobb hátsó ajtó, belülről nézve az ajtót a bal oszlopnál megy a tömítés alá. De mit csinál az ott?


Megy a becsípődésgátlóhoz.


Becsípődés gátló??? Viccelsz ugye?
De mi csípődne be?


Mondjuk ha Te elölröl elkezded felhuzni a hätso üveget,a länyodnak meg ott a keze... Na akkor a becsipödesgätlonak köszönhetöen az üveg nem csipi oda a kezet


És hogy működik? Érzékeli hogy van ott valami? Vagy elkezdi szorítani, de megnyomódik a tömítés és összezár valami?


Nem nyomja össze Igy
nem tudom,hogy a BMW-ben is igy müködik e vagy sem,de most hirtelen nincs idöm mäsikat keresni,mert asszony räm akarja gyujtani a BMW-t laptoppal együtt

Jáj! A tied sem külömb? Ne is mond! Két hónapja megvan az E46-om és még nem cseréltem ki belőle a régi olajat, mert azt kérdezgeti, hogy minek? Most vettük. Persze be kell vele járni a Balatontól kezdve mindent. Ha meg majd beáll a turbó, azt mondja, én faragtam be vele, mert göncöt vettem.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-13 21:49 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Jaj! Már a múltkor is szerettem volna kérdezni: Leveszem ugye a kárpitot az ajtóról és látom, hogy az ajtónak azon részébe is megy két vezeték, ahol már csak az ablaküveg csúszkál. Jobb hátsó ajtó, belülről nézve az ajtót a bal oszlopnál megy a tömítés alá. De mit csinál az ott?


Megy a becsípődésgátlóhoz.


Becsípődés gátló??? Viccelsz ugye?
De mi csípődne be?


Mondjuk ha Te elölröl elkezded felhuzni a hätso üveget,a länyodnak meg ott a keze... Na akkor a becsipödesgätlonak köszönhetöen az üveg nem csipi oda a kezet


És hogy működik? Érzékeli hogy van ott valami? Vagy elkezdi szorítani, de megnyomódik a tömítés és összezár valami?

Csabika136 Elküldve: 2015-07-13 18:07 ablakemelő

Tano írta:
Csabika136 írta: Jaj! Már a múltkor is szerettem volna kérdezni: Leveszem ugye a kárpitot az ajtóról és látom, hogy az ajtónak azon részébe is megy két vezeték, ahol már csak az ablaküveg csúszkál. Jobb hátsó ajtó, belülről nézve az ajtót a bal oszlopnál megy a tömítés alá. De mit csinál az ott?


Megy a becsípődésgátlóhoz.


Becsípődés gátló??? Viccelsz ugye?
De mi csípődne be?

Csabika136 Elküldve: 2015-07-13 17:55 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta: Csabika136 jo lett?


Köszönöm kérdésed, szerintem igen. Annyit szeretnék kérdezni tőled, hogy azt az anyát át kell húzatni ütközésig, vagy csak valamennyire meghúzni?


Fixre kell huzni,ne mozogjon.


Hát mozogni csak úgy, akkor sem mozog, ha csak kicsit húzom meg, de ugyebár ennek viselni kell a rázkódást is és a kb. 5kg-os üveg súlyát fel-le mozgatáskor. Fixre nekem az elején nem lehet húzni, mert húzza bele a műanyagba. Logikusan gondolva, a műanyag azért volna behasítva mert szét kell nyílnia mint egy tipli a falban? Ha áthúzom ütközésig, akkor van meghúzva ezek szerint nem?


Igy van,az egy tipli tulajdonkeppen. Rendesen meg kell huzni,ameddig az anya belemegy. Ahogy jo munkäsember mondanä:tökig kell huzni.


Jaj! Már a múltkor is szerettem volna kérdezni: Leveszem ugye a kárpitot az ajtóról és látom, hogy az ajtónak azon részébe is megy két vezeték, ahol már csak az ablaküveg csúszkál. Jobb hátsó ajtó, belülről nézve az ajtót a bal oszlopnál megy a tömítés alá. De mit csinál az ott?

Csabika136 Elküldve: 2015-07-12 21:36 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta: Csabika136 jo lett?


Köszönöm kérdésed, szerintem igen. Annyit szeretnék kérdezni tőled, hogy azt az anyát át kell húzatni ütközésig, vagy csak valamennyire meghúzni?


Fixre kell huzni,ne mozogjon.


Hát mozogni csak úgy, akkor sem mozog, ha csak kicsit húzom meg, de ugyebár ennek viselni kell a rázkódást is és a kb. 5kg-os üveg súlyát fel-le mozgatáskor. Fixre nekem az elején nem lehet húzni, mert húzza bele a műanyagba. Logikusan gondolva, a műanyag azért volna behasítva mert szét kell nyílnia mint egy tipli a falban? Ha áthúzom ütközésig, akkor van meghúzva ezek szerint nem?

Csabika136 Elküldve: 2015-07-12 20:36 ablakemelő

lantika írta: Csabika136 jo lett?


Köszönöm kérdésed, szerintem igen. Annyit szeretnék kérdezni tőled, hogy azt az anyát át kell húzatni ütközésig, vagy csak valamennyire meghúzni?

Csabika136 Elküldve: 2015-07-11 22:07 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Srácok!
Már ki vagyok készülve ettől a sz..r jobb hátsó ablakemelőtől.
Rendeltem hozzá bowdent, esztergáltam másik görgőt hozzá, csúszkát cseréltem, és nem jó. 10-szer fel-le húzom az ablakot és tökéletesnek bizonyul. Felteszem a kárpitot, és lehet utána a második próba után kiugrik az üvegből az anya. De miért?
Nem tud valaki valami jó varázsigét erre? Merthogy itt már csak a varázslat segíthet az biztos.
Még van két ablak a kocsin, amit jobbá kéne tennem, de rémálmom lesz ha rá gondolok.


Az üvegböl az anya? 4-es alkatreszt tegyel bele ujat. Az anyäba meg megy egy 5-ös csavar,8-as kulcs meny rä.


Szia! Az üvegben szépen bennemarad a 4-es műanyag, mert annak nincs baja. Nekem a műanyagból ugrik ki az anya.



Akkor most probäld meg a fent emlitett csavarkäval is.


Hogy megértsem: Most úgy csinálom, hogy beteszem azt a speckó anyát a műanyagba a szerkezet felőli oldalról. Utána odaillesztem a csúszkát, hogy lyukon legyen. Beteszem a gyári csavart aminek lapos feje van és beállítva pozícióját meghúzom.
Mit csináljak másképp?


Hät akkor ha azt a csavart beletekered,akkor hogy esik ki az anya?? Az a csavar megfogja az anyät,viszont nem könnyü összehozni,mert az anyät is kicsit ellen kell tartani,a csavart is kellene tekerni,es ott bizony nem sok hely van. Lehet,hogy nem kap bele neked az anyäba csak kitolja hätul(egyszer en is järtam igy),es egy darabig tart.


Azt hiszem nem értetted meg teljesen hogy mi a problémám.
Beteszem az anyát, bele is hajtom szépen egy krowafejjel a csavart, tehát szakszerűen összerakom az egészet. Kész is, próbálgatom fel-le az ablakemelőt, hogy milyen szépen működik. És szépen működik. Egy következő alkalommal nem leengedi az ablakot hanem valami oknál kifolyólat a csúszka egyszerűen kiveszi a csavarral együtt az anyát az ablaküveg furatában elhelyezett barnás műanyagból. Ettől a pillanattól fogva, van egy csúszkám csavarral és anyával. Valamint egy leesett ablakom a 4-es számú műanyaggal. És nem tudok ellene tenni semmit, mert számomra érthetetlen. Már azon vagyok, hogy meghosszabbítom az anyát hátrafelé, hogy ne tudjon szíre-szóra kiugrani. Elvégre akarok majd télen is közlekedni ezzel a ronccsal.


Ahh. Annak a 4-es szämu müanyagnak nem lenne szabad ätmenni az üveg furatän. Tehät nem jo az a müanyag bizbasz.


Hát nem tudom...Vagy más autóról beszélünk és elbeszélünk egymás mellett, vagy nem tudom mi lehet a baj. Az a 4-es műanyag alkatrész konkrétan az üvegbe való. Nem megy át a lyukon, mert csak az a bizonyos része fér bele. A többi lapos és az üveg oldalán fekszik fel. Hogy menne át?
Szerintem hagyjuk inkább. Siratom kicsit magam, aztán majdcsak lesz valahogy. Azt hittem tud valaki segíteni.



AZ a 4-es müanyag pöcök bele van pattintva az üvegen talälhato lyukba,ez utän kivülröl bele megy az anya,az ablakemelö felöl pedig a csavar. Ha ez az anya jön ki neked,akkor a 4-essel van a gond,es cserelni kell. Igy nez ki az üveg azzal a bizonyos 4-essel együtt.


Várj csak? Lehethogy nyomon vagyunk. Mit jelent az neked hogy "kívülről"? Mert én abbólaz irányból teszem bele az anyát, ahonnan szerelem. Tehát, beledugom az anyát a szerkezet felől és utána csavarom a csavart.


Az üveg es az ajto közötti reszen kell betenni az anyät. 5:00 utän nezd egy kicsit hätha segit.


Maximális tisztelettel megköszönöm a rám fordított időt és türelmet!
Én ezt az anyát innen tettem, Pedig hátulról kell, hogy rendesen fogja az üveget. Megmondom őszintén, hogy ez az anya vagy rosszul volt már betéve, mert valaki előttem próbálta már csinálni, vagy pedig simán rosszul emlékeztem. Lehet hogy egy héttel ezelőtt csak simán kiesett belőle és nem volt alkalmam megfigyelni? De totál az volt bennem, hogy ez az anya innen van téve, hogy tudjon mozogni és ne feszüljön az üveg.
Mindegy hogy volt, vállalom ha én voltam marha. De azért hagyjuk meg a többi verziónak is a lehetőségét, mert ilyen gagyi hibát nem igazán szoktam csinálni.

Köszönöm!


Valoszinü kitolta a csavar amikor szedted szet,es azon a szük helyen nem tul egyertelmüen lätszik,hogy hova valo. Nekem is kitolta annak idejen a csavar.

Lehet. Ráadásul az első BMW szerelésem volt és tudod hogy van ez...Izgultam is még...

Köszi mégegyszer!
Megyek el kell altatnom a lányaimat.
Jó éjt!

Csabika136 Elküldve: 2015-07-11 21:54 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Srácok!
Már ki vagyok készülve ettől a sz..r jobb hátsó ablakemelőtől.
Rendeltem hozzá bowdent, esztergáltam másik görgőt hozzá, csúszkát cseréltem, és nem jó. 10-szer fel-le húzom az ablakot és tökéletesnek bizonyul. Felteszem a kárpitot, és lehet utána a második próba után kiugrik az üvegből az anya. De miért?
Nem tud valaki valami jó varázsigét erre? Merthogy itt már csak a varázslat segíthet az biztos.
Még van két ablak a kocsin, amit jobbá kéne tennem, de rémálmom lesz ha rá gondolok.


Az üvegböl az anya? 4-es alkatreszt tegyel bele ujat. Az anyäba meg megy egy 5-ös csavar,8-as kulcs meny rä.


Szia! Az üvegben szépen bennemarad a 4-es műanyag, mert annak nincs baja. Nekem a műanyagból ugrik ki az anya.



Akkor most probäld meg a fent emlitett csavarkäval is.


Hogy megértsem: Most úgy csinálom, hogy beteszem azt a speckó anyát a műanyagba a szerkezet felőli oldalról. Utána odaillesztem a csúszkát, hogy lyukon legyen. Beteszem a gyári csavart aminek lapos feje van és beállítva pozícióját meghúzom.
Mit csináljak másképp?


Hät akkor ha azt a csavart beletekered,akkor hogy esik ki az anya?? Az a csavar megfogja az anyät,viszont nem könnyü összehozni,mert az anyät is kicsit ellen kell tartani,a csavart is kellene tekerni,es ott bizony nem sok hely van. Lehet,hogy nem kap bele neked az anyäba csak kitolja hätul(egyszer en is järtam igy),es egy darabig tart.


Azt hiszem nem értetted meg teljesen hogy mi a problémám.
Beteszem az anyát, bele is hajtom szépen egy krowafejjel a csavart, tehát szakszerűen összerakom az egészet. Kész is, próbálgatom fel-le az ablakemelőt, hogy milyen szépen működik. És szépen működik. Egy következő alkalommal nem leengedi az ablakot hanem valami oknál kifolyólat a csúszka egyszerűen kiveszi a csavarral együtt az anyát az ablaküveg furatában elhelyezett barnás műanyagból. Ettől a pillanattól fogva, van egy csúszkám csavarral és anyával. Valamint egy leesett ablakom a 4-es számú műanyaggal. És nem tudok ellene tenni semmit, mert számomra érthetetlen. Már azon vagyok, hogy meghosszabbítom az anyát hátrafelé, hogy ne tudjon szíre-szóra kiugrani. Elvégre akarok majd télen is közlekedni ezzel a ronccsal.


Ahh. Annak a 4-es szämu müanyagnak nem lenne szabad ätmenni az üveg furatän. Tehät nem jo az a müanyag bizbasz.


Hát nem tudom...Vagy más autóról beszélünk és elbeszélünk egymás mellett, vagy nem tudom mi lehet a baj. Az a 4-es műanyag alkatrész konkrétan az üvegbe való. Nem megy át a lyukon, mert csak az a bizonyos része fér bele. A többi lapos és az üveg oldalán fekszik fel. Hogy menne át?
Szerintem hagyjuk inkább. Siratom kicsit magam, aztán majdcsak lesz valahogy. Azt hittem tud valaki segíteni.



AZ a 4-es müanyag pöcök bele van pattintva az üvegen talälhato lyukba,ez utän kivülröl bele megy az anya,az ablakemelö felöl pedig a csavar. Ha ez az anya jön ki neked,akkor a 4-essel van a gond,es cserelni kell. Igy nez ki az üveg azzal a bizonyos 4-essel együtt.


Várj csak? Lehethogy nyomon vagyunk. Mit jelent az neked hogy "kívülről"? Mert én abbólaz irányból teszem bele az anyát, ahonnan szerelem. Tehát, beledugom az anyát a szerkezet felől és utána csavarom a csavart.


Az üveg es az ajto közötti reszen kell betenni az anyät. 5:00 utän nezd egy kicsit hätha segit.


Maximális tisztelettel megköszönöm a rám fordított időt és türelmet!
Én ezt az anyát innen tettem, Pedig hátulról kell, hogy rendesen fogja az üveget. Megmondom őszintén, hogy ez az anya vagy rosszul volt már betéve, mert valaki előttem próbálta már csinálni, vagy pedig simán rosszul emlékeztem. Lehet hogy egy héttel ezelőtt csak simán kiesett belőle és nem volt alkalmam megfigyelni? De totál az volt bennem, hogy ez az anya innen van téve, hogy tudjon mozogni és ne feszüljön az üveg.
Mindegy hogy volt, vállalom ha én voltam marha. De azért hagyjuk meg a többi verziónak is a lehetőségét, mert ilyen gagyi hibát nem igazán szoktam csinálni.

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2015-07-11 21:37 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Srácok!
Már ki vagyok készülve ettől a sz..r jobb hátsó ablakemelőtől.
Rendeltem hozzá bowdent, esztergáltam másik görgőt hozzá, csúszkát cseréltem, és nem jó. 10-szer fel-le húzom az ablakot és tökéletesnek bizonyul. Felteszem a kárpitot, és lehet utána a második próba után kiugrik az üvegből az anya. De miért?
Nem tud valaki valami jó varázsigét erre? Merthogy itt már csak a varázslat segíthet az biztos.
Még van két ablak a kocsin, amit jobbá kéne tennem, de rémálmom lesz ha rá gondolok.


Az üvegböl az anya? 4-es alkatreszt tegyel bele ujat. Az anyäba meg megy egy 5-ös csavar,8-as kulcs meny rä.


Szia! Az üvegben szépen bennemarad a 4-es műanyag, mert annak nincs baja. Nekem a műanyagból ugrik ki az anya.



Akkor most probäld meg a fent emlitett csavarkäval is.


Hogy megértsem: Most úgy csinálom, hogy beteszem azt a speckó anyát a műanyagba a szerkezet felőli oldalról. Utána odaillesztem a csúszkát, hogy lyukon legyen. Beteszem a gyári csavart aminek lapos feje van és beállítva pozícióját meghúzom.
Mit csináljak másképp?


Hät akkor ha azt a csavart beletekered,akkor hogy esik ki az anya?? Az a csavar megfogja az anyät,viszont nem könnyü összehozni,mert az anyät is kicsit ellen kell tartani,a csavart is kellene tekerni,es ott bizony nem sok hely van. Lehet,hogy nem kap bele neked az anyäba csak kitolja hätul(egyszer en is järtam igy),es egy darabig tart.


Azt hiszem nem értetted meg teljesen hogy mi a problémám.
Beteszem az anyát, bele is hajtom szépen egy krowafejjel a csavart, tehát szakszerűen összerakom az egészet. Kész is, próbálgatom fel-le az ablakemelőt, hogy milyen szépen működik. És szépen működik. Egy következő alkalommal nem leengedi az ablakot hanem valami oknál kifolyólat a csúszka egyszerűen kiveszi a csavarral együtt az anyát az ablaküveg furatában elhelyezett barnás műanyagból. Ettől a pillanattól fogva, van egy csúszkám csavarral és anyával. Valamint egy leesett ablakom a 4-es számú műanyaggal. És nem tudok ellene tenni semmit, mert számomra érthetetlen. Már azon vagyok, hogy meghosszabbítom az anyát hátrafelé, hogy ne tudjon szíre-szóra kiugrani. Elvégre akarok majd télen is közlekedni ezzel a ronccsal.


Ahh. Annak a 4-es szämu müanyagnak nem lenne szabad ätmenni az üveg furatän. Tehät nem jo az a müanyag bizbasz.


Hát nem tudom...Vagy más autóról beszélünk és elbeszélünk egymás mellett, vagy nem tudom mi lehet a baj. Az a 4-es műanyag alkatrész konkrétan az üvegbe való. Nem megy át a lyukon, mert csak az a bizonyos része fér bele. A többi lapos és az üveg oldalán fekszik fel. Hogy menne át?
Szerintem hagyjuk inkább. Siratom kicsit magam, aztán majdcsak lesz valahogy. Azt hittem tud valaki segíteni.



AZ a 4-es müanyag pöcök bele van pattintva az üvegen talälhato lyukba,ez utän kivülröl bele megy az anya,az ablakemelö felöl pedig a csavar. Ha ez az anya jön ki neked,akkor a 4-essel van a gond,es cserelni kell. Igy nez ki az üveg azzal a bizonyos 4-essel együtt.


Várj csak? Lehethogy nyomon vagyunk. Mit jelent az neked hogy "kívülről"? Mert én abbólaz irányból teszem bele az anyát, ahonnan szerelem. Tehát, beledugom az anyát a szerkezet felől és utána csavarom a csavart.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-11 21:17 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Srácok!
Már ki vagyok készülve ettől a sz..r jobb hátsó ablakemelőtől.
Rendeltem hozzá bowdent, esztergáltam másik görgőt hozzá, csúszkát cseréltem, és nem jó. 10-szer fel-le húzom az ablakot és tökéletesnek bizonyul. Felteszem a kárpitot, és lehet utána a második próba után kiugrik az üvegből az anya. De miért?
Nem tud valaki valami jó varázsigét erre? Merthogy itt már csak a varázslat segíthet az biztos.
Még van két ablak a kocsin, amit jobbá kéne tennem, de rémálmom lesz ha rá gondolok.


Az üvegböl az anya? 4-es alkatreszt tegyel bele ujat. Az anyäba meg megy egy 5-ös csavar,8-as kulcs meny rä.


Szia! Az üvegben szépen bennemarad a 4-es műanyag, mert annak nincs baja. Nekem a műanyagból ugrik ki az anya.



Akkor most probäld meg a fent emlitett csavarkäval is.


Hogy megértsem: Most úgy csinálom, hogy beteszem azt a speckó anyát a műanyagba a szerkezet felőli oldalról. Utána odaillesztem a csúszkát, hogy lyukon legyen. Beteszem a gyári csavart aminek lapos feje van és beállítva pozícióját meghúzom.
Mit csináljak másképp?


Hät akkor ha azt a csavart beletekered,akkor hogy esik ki az anya?? Az a csavar megfogja az anyät,viszont nem könnyü összehozni,mert az anyät is kicsit ellen kell tartani,a csavart is kellene tekerni,es ott bizony nem sok hely van. Lehet,hogy nem kap bele neked az anyäba csak kitolja hätul(egyszer en is järtam igy),es egy darabig tart.


Azt hiszem nem értetted meg teljesen hogy mi a problémám.
Beteszem az anyát, bele is hajtom szépen egy krowafejjel a csavart, tehát szakszerűen összerakom az egészet. Kész is, próbálgatom fel-le az ablakemelőt, hogy milyen szépen működik. És szépen működik. Egy következő alkalommal nem leengedi az ablakot hanem valami oknál kifolyólat a csúszka egyszerűen kiveszi a csavarral együtt az anyát az ablaküveg furatában elhelyezett barnás műanyagból. Ettől a pillanattól fogva, van egy csúszkám csavarral és anyával. Valamint egy leesett ablakom a 4-es számú műanyaggal. És nem tudok ellene tenni semmit, mert számomra érthetetlen. Már azon vagyok, hogy meghosszabbítom az anyát hátrafelé, hogy ne tudjon szíre-szóra kiugrani. Elvégre akarok majd télen is közlekedni ezzel a ronccsal.


Ahh. Annak a 4-es szämu müanyagnak nem lenne szabad ätmenni az üveg furatän. Tehät nem jo az a müanyag bizbasz.


Hát nem tudom...Vagy más autóról beszélünk és elbeszélünk egymás mellett, vagy nem tudom mi lehet a baj. Az a 4-es műanyag alkatrész konkrétan az üvegbe való. Nem megy át a lyukon, mert csak az a bizonyos része fér bele. A többi lapos és az üveg oldalán fekszik fel. Hogy menne át?
Szerintem hagyjuk inkább. Siratom kicsit magam, aztán majdcsak lesz valahogy. Azt hittem tud valaki segíteni.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-11 21:06 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Srácok!
Már ki vagyok készülve ettől a sz..r jobb hátsó ablakemelőtől.
Rendeltem hozzá bowdent, esztergáltam másik görgőt hozzá, csúszkát cseréltem, és nem jó. 10-szer fel-le húzom az ablakot és tökéletesnek bizonyul. Felteszem a kárpitot, és lehet utána a második próba után kiugrik az üvegből az anya. De miért?
Nem tud valaki valami jó varázsigét erre? Merthogy itt már csak a varázslat segíthet az biztos.
Még van két ablak a kocsin, amit jobbá kéne tennem, de rémálmom lesz ha rá gondolok.


Az üvegböl az anya? 4-es alkatreszt tegyel bele ujat. Az anyäba meg megy egy 5-ös csavar,8-as kulcs meny rä.


Szia! Az üvegben szépen bennemarad a 4-es műanyag, mert annak nincs baja. Nekem a műanyagból ugrik ki az anya.



Akkor most probäld meg a fent emlitett csavarkäval is.


Hogy megértsem: Most úgy csinálom, hogy beteszem azt a speckó anyát a műanyagba a szerkezet felőli oldalról. Utána odaillesztem a csúszkát, hogy lyukon legyen. Beteszem a gyári csavart aminek lapos feje van és beállítva pozícióját meghúzom.
Mit csináljak másképp?


Hät akkor ha azt a csavart beletekered,akkor hogy esik ki az anya?? Az a csavar megfogja az anyät,viszont nem könnyü összehozni,mert az anyät is kicsit ellen kell tartani,a csavart is kellene tekerni,es ott bizony nem sok hely van. Lehet,hogy nem kap bele neked az anyäba csak kitolja hätul(egyszer en is järtam igy),es egy darabig tart.


Azt hiszem nem értetted meg teljesen hogy mi a problémám.
Beteszem az anyát, bele is hajtom szépen egy krowafejjel a csavart, tehát szakszerűen összerakom az egészet. Kész is, próbálgatom fel-le az ablakemelőt, hogy milyen szépen működik. És szépen működik. Egy következő alkalommal nem leengedi az ablakot hanem valami oknál kifolyólat a csúszka egyszerűen kiveszi a csavarral együtt az anyát az ablaküveg furatában elhelyezett barnás műanyagból. Ettől a pillanattól fogva, van egy csúszkám csavarral és anyával. Valamint egy leesett ablakom a 4-es számú műanyaggal. És nem tudok ellene tenni semmit, mert számomra érthetetlen. Már azon vagyok, hogy meghosszabbítom az anyát hátrafelé, hogy ne tudjon szíre-szóra kiugrani. Elvégre akarok majd télen is közlekedni ezzel a ronccsal.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-11 20:46 ablakemelő

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Srácok!
Már ki vagyok készülve ettől a sz..r jobb hátsó ablakemelőtől.
Rendeltem hozzá bowdent, esztergáltam másik görgőt hozzá, csúszkát cseréltem, és nem jó. 10-szer fel-le húzom az ablakot és tökéletesnek bizonyul. Felteszem a kárpitot, és lehet utána a második próba után kiugrik az üvegből az anya. De miért?
Nem tud valaki valami jó varázsigét erre? Merthogy itt már csak a varázslat segíthet az biztos.
Még van két ablak a kocsin, amit jobbá kéne tennem, de rémálmom lesz ha rá gondolok.


Az üvegböl az anya? 4-es alkatreszt tegyel bele ujat. Az anyäba meg megy egy 5-ös csavar,8-as kulcs meny rä.


Szia! Az üvegben szépen bennemarad a 4-es műanyag, mert annak nincs baja. Nekem a műanyagból ugrik ki az anya.



Akkor most probäld meg a fent emlitett csavarkäval is.


Hogy megértsem: Most úgy csinálom, hogy beteszem azt a speckó anyát a műanyagba a szerkezet felőli oldalról. Utána odaillesztem a csúszkát, hogy lyukon legyen. Beteszem a gyári csavart aminek lapos feje van és beállítva pozícióját meghúzom.
Mit csináljak másképp?