Csabika136 fórum hozzászólásai
« előző123456789101112következő »

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 15:24 320d Motor

Tano írta:
Csabika136 írta: Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.


A kondenzvíz kivezető a váltó felett van. Látni nem nagyon fogod bontás nélkül.


Dehát akkor hová folyik? A váltóra?

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 15:00 Műszerfal kijelzés

Tano írta:
Csabika136 írta: Oké. Anya elmegy 13 órakor dolgozni, lekísérem a buszhoz és nyomulok a kocsihoz megnézni. Csak ez a fránya progi hogy lesz meg, mert letöltésben nem vagyok túl jó.


Ne VAG COM-os kábelt keress, az simán nem lesz jó, csak átalakítás után.

Itt van ez,
vagy akár ez, ha magyar oldalról keresel. Ezekhez adják a progit is CD-n,

Valamint olvassd el az itteni OBD-s topikot, és jobban képbe kerülsz.


Az a helyzet, hogy az előbb megnéztem az autón és nekem csak bent az utastérben van a lapos csatlakozó. Kör alakú nincs a motortérben. Tetszenek ezek a szettek amit linkeltél, de ha nincs kör alakú dugaljam, akkor is jók ezek?
Ja? És természetesen megyek olvasni az OBD topikba. Nagyon érdekel ez a téma.

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 14:51 320d Motor

Tano írta:
Csabika136 írta: A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.


Igen, a klíma is zud hangot adni. Esetleg a hőcsrélőnél csöpög a kondenzvíz? Folyásnyom van az autó alatt?
A hűtővízszint így a normális. Azért van az úszós szintjelző, mert a normál szint lejjebb van a tartályban, amit nem lehetne másképp ellenőrizni.


Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 12:38 320d Motor

kecsurobi írta:
Csabika136 írta: Sziasztok Srácok!
Legyek őszinte, picit vérszemet kaptam a fórumozásra. Végre találtam egy olyan fórumot, ahol jól lehet kommunikálni.

Vettem egy E46 320D touringot és néhány problémáját szeretném megbeszélni veletek. Pár kérdést már feltettem a szomszédos topikokban, amire nagyon jó válaszokat kaptam. Ez talán ide fog passzolni, bár nekem így elsőre csak ismerkedős kérdésem van a motorral kapcsolatban. A kérdés talán túl egyszerű is, de mivel még ismerkedem a kocsival, nem szeretnék mindent magam kitalálni.
Tehát a kérdés: Miután utazom a kocsival és egy parkolóban leállítom, valamiféle csordogálást hallok kb 10-15 mp ideig. Mi lehet az? Feltételezem, hogy mex. két verzió lehet, de melyik? Az olaj, nívópálca szerint mennyiségileg meg van. A hűtőfolyadék..Nos azt nem tudom eldönteni, mert letekerve a sapkát, a kis pálcika ugyan felemelkedik ütközésig, de a folyadék valahol ott lenn látható csak. Nem kéne ennek tele lennie? Nem lehet hogy ez miatt a rendszerem levegős és mikor leállítom a motort, akkor azt hallom, hogy a hűtőfolyadék lecsorog a rendszer alsóbb pontjaira?
Köszönöm az esetleges segítő válaszokat!


Vizet hideg motornal tudodd megnézni.nem a klimat halod amikor lealitod a kocsit?


A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 12:35 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?


1: BC szervízmenü
3: Ki kellene olvastatni diaggal, mert ezt így nem lehet megmondani hogy mi a hiba. Legvalószínűbb az ülésfoglaltságjelző, de akár ey kontakthiba is lehet.
A többit megválaszolták elöttem.


ja az ülésfoglaltságjelzőt ki is hagytam


Nagyon köszi mindenkinek a válaszát! Nagyon sokat segítettetek vele.
Ezt az ülésfoglaltság jelzőt lehet javítani? Vagy cserélni kell? Lehet hozzá venni valahol? ...Esetleg ne adj Isten valahogy kiiktatni, hogy hibát ne jelezzen, de azért a légzsák működjön ha kell?

Valamint megkérdezném, hogy a hibakódok kiolvasására létezik-e olyan megoldás, amit itthon én magam is meg tudok oldani ha akarom? Szakmám egyébként autószerelő, távol nem állok a témától, de egy ideje már nem dolgozom a szakmámban, csak a családi körömben előforduló autókat szoktam javítani. Viszont azokon mindent amit kell.


KI lehet cserelni,de az nagyon nagy sziväs. Egyszerübb diaggal kikapcsolni.
Diag:
Veszel egy ilyen käbelt,ha szügseges akkor hozzä egy ilyen ätalakitot (ha a motorterben van az OBD csatid). Letöltesz egy INPA programcsomagot,amit feltelepitesz egy Windows XP-s gepre. Neten olvasgatsz az INPA,illetve az NCSexpert hasznälatärol. Ez utobbival ki tudod kapcsolni pl az ülesfoglaltsäg erzekelö figyelest (nem fog vilägitani a visszajelzö,de a legzsäk müködik rendesen).
Käbeleket Magyarorszägon is tudsz venni.
Itt egy INPA letöltesi lehetöseg.
Ezt keresd: Download here. (enter digits and click "Скачать").
En is innen töltöttem le. Telepitesi utmutato kepekkel.



Hihetetlen frankó ez a fórum és ti teszitek ilyen frankóvá. Amint lesz alkalmam, már veszem is meg ezeket a kábeleket. A programot sajnos nem tudom onnan letölteni, mert nekem azt írja ki, hogy nem talált semmit erre a linkre. Esetleg nem tudnád nekem átküldeni valahogy? Mondjuk a Mail címemre Mamutmaill-el?
Bocsi! Amit küldtél, elvileg nem szállít magyaroknak. Viszont találtam ezeket:
Ilyet
Szerinted ezzel működne?
A másik helyett meg Ez
Pusztán azért, mert innen simán meg tudom rendelni.







A käbeleket csak peldänak tettem be,Magyarorszägon is meg tudod venni szerintem. Nem biztos,hogy a kicsi käbel kell,nezd meg a motorterben,hogy ott van e az OBD csatid. Azt hiszem az anyos üles elött a rugotorony körül van valahol. A progi meg 2.2 GB a mammut meg 1 GB-ig küld.


Rendben. Majd ma délután megnézem a csatlakozót a kocsin. Ha egyébként a motortérben nincs a kerek csatlakozó, akkor hol keressem? A vezető lábánál benn a kabinban? És ha ehhez az OBD2-es kábelhez nem írja a BMW-t az nem probléma?


Akkor a motorhäztetö nyito kar mellett a müszerfal alatt van egy kis ajto,azt lenyitod es ott van rögtön a csati. Nekem ugyan ilyen käbelem van,es mindent tudok vele csinälni.


Oké. Anya elmegy 13 órakor dolgozni, lekísérem a buszhoz és nyomulok a kocsihoz megnézni. Csak ez a fránya progi hogy lesz meg, mert letöltésben nem vagyok túl jó.

Akkor végülis ha van lesz progim, akár ez a kábel is jó lehet ugye?
Ez ni!

Meg ez, ha kell?

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 12:11 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?


1: BC szervízmenü
3: Ki kellene olvastatni diaggal, mert ezt így nem lehet megmondani hogy mi a hiba. Legvalószínűbb az ülésfoglaltságjelző, de akár ey kontakthiba is lehet.
A többit megválaszolták elöttem.


ja az ülésfoglaltságjelzőt ki is hagytam


Nagyon köszi mindenkinek a válaszát! Nagyon sokat segítettetek vele.
Ezt az ülésfoglaltság jelzőt lehet javítani? Vagy cserélni kell? Lehet hozzá venni valahol? ...Esetleg ne adj Isten valahogy kiiktatni, hogy hibát ne jelezzen, de azért a légzsák működjön ha kell?

Valamint megkérdezném, hogy a hibakódok kiolvasására létezik-e olyan megoldás, amit itthon én magam is meg tudok oldani ha akarom? Szakmám egyébként autószerelő, távol nem állok a témától, de egy ideje már nem dolgozom a szakmámban, csak a családi körömben előforduló autókat szoktam javítani. Viszont azokon mindent amit kell.


KI lehet cserelni,de az nagyon nagy sziväs. Egyszerübb diaggal kikapcsolni.
Diag:
Veszel egy ilyen käbelt,ha szügseges akkor hozzä egy ilyen ätalakitot (ha a motorterben van az OBD csatid). Letöltesz egy INPA programcsomagot,amit feltelepitesz egy Windows XP-s gepre. Neten olvasgatsz az INPA,illetve az NCSexpert hasznälatärol. Ez utobbival ki tudod kapcsolni pl az ülesfoglaltsäg erzekelö figyelest (nem fog vilägitani a visszajelzö,de a legzsäk müködik rendesen).
Käbeleket Magyarorszägon is tudsz venni.
Itt egy INPA letöltesi lehetöseg.
Ezt keresd: Download here. (enter digits and click "Скачать").
En is innen töltöttem le. Telepitesi utmutato kepekkel.



Hihetetlen frankó ez a fórum és ti teszitek ilyen frankóvá. Amint lesz alkalmam, már veszem is meg ezeket a kábeleket. A programot sajnos nem tudom onnan letölteni, mert nekem azt írja ki, hogy nem talált semmit erre a linkre. Esetleg nem tudnád nekem átküldeni valahogy? Mondjuk a Mail címemre Mamutmaill-el?
Bocsi! Amit küldtél, elvileg nem szállít magyaroknak. Viszont találtam ezeket:
Ilyet
Szerinted ezzel működne?
A másik helyett meg Ez
Pusztán azért, mert innen simán meg tudom rendelni.







A käbeleket csak peldänak tettem be,Magyarorszägon is meg tudod venni szerintem. Nem biztos,hogy a kicsi käbel kell,nezd meg a motorterben,hogy ott van e az OBD csatid. Azt hiszem az anyos üles elött a rugotorony körül van valahol. A progi meg 2.2 GB a mammut meg 1 GB-ig küld.


Rendben. Majd ma délután megnézem a csatlakozót a kocsin. Ha egyébként a motortérben nincs a kerek csatlakozó, akkor hol keressem? A vezető lábánál benn a kabinban? És ha ehhez az OBD2-es kábelhez nem írja a BMW-t az nem probléma?

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 10:44 320d Motor

Sziasztok Srácok!
Legyek őszinte, picit vérszemet kaptam a fórumozásra. Végre találtam egy olyan fórumot, ahol jól lehet kommunikálni.

Vettem egy E46 320D touringot és néhány problémáját szeretném megbeszélni veletek. Pár kérdést már feltettem a szomszédos topikokban, amire nagyon jó válaszokat kaptam. Ez talán ide fog passzolni, bár nekem így elsőre csak ismerkedős kérdésem van a motorral kapcsolatban. A kérdés talán túl egyszerű is, de mivel még ismerkedem a kocsival, nem szeretnék mindent magam kitalálni.
Tehát a kérdés: Miután utazom a kocsival és egy parkolóban leállítom, valamiféle csordogálást hallok kb 10-15 mp ideig. Mi lehet az? Feltételezem, hogy mex. két verzió lehet, de melyik? Az olaj, nívópálca szerint mennyiségileg meg van. A hűtőfolyadék..Nos azt nem tudom eldönteni, mert letekerve a sapkát, a kis pálcika ugyan felemelkedik ütközésig, de a folyadék valahol ott lenn látható csak. Nem kéne ennek tele lennie? Nem lehet hogy ez miatt a rendszerem levegős és mikor leállítom a motort, akkor azt hallom, hogy a hűtőfolyadék lecsorog a rendszer alsóbb pontjaira?
Köszönöm az esetleges segítő válaszokat!

Csabika136 Elküldve: 2015-06-30 09:21 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?


1: BC szervízmenü
3: Ki kellene olvastatni diaggal, mert ezt így nem lehet megmondani hogy mi a hiba. Legvalószínűbb az ülésfoglaltságjelző, de akár ey kontakthiba is lehet.
A többit megválaszolták elöttem.


ja az ülésfoglaltságjelzőt ki is hagytam


Nagyon köszi mindenkinek a válaszát! Nagyon sokat segítettetek vele.
Ezt az ülésfoglaltság jelzőt lehet javítani? Vagy cserélni kell? Lehet hozzá venni valahol? ...Esetleg ne adj Isten valahogy kiiktatni, hogy hibát ne jelezzen, de azért a légzsák működjön ha kell?

Valamint megkérdezném, hogy a hibakódok kiolvasására létezik-e olyan megoldás, amit itthon én magam is meg tudok oldani ha akarom? Szakmám egyébként autószerelő, távol nem állok a témától, de egy ideje már nem dolgozom a szakmámban, csak a családi körömben előforduló autókat szoktam javítani. Viszont azokon mindent amit kell.


KI lehet cserelni,de az nagyon nagy sziväs. Egyszerübb diaggal kikapcsolni.
Diag:
Veszel egy ilyen käbelt,ha szügseges akkor hozzä egy ilyen ätalakitot (ha a motorterben van az OBD csatid). Letöltesz egy INPA programcsomagot,amit feltelepitesz egy Windows XP-s gepre. Neten olvasgatsz az INPA,illetve az NCSexpert hasznälatärol. Ez utobbival ki tudod kapcsolni pl az ülesfoglaltsäg erzekelö figyelest (nem fog vilägitani a visszajelzö,de a legzsäk müködik rendesen).
Käbeleket Magyarorszägon is tudsz venni.
Itt egy INPA letöltesi lehetöseg.
Ezt keresd: Download here. (enter digits and click "Скачать").
En is innen töltöttem le. Telepitesi utmutato kepekkel.



Hihetetlen frankó ez a fórum és ti teszitek ilyen frankóvá. Amint lesz alkalmam, már veszem is meg ezeket a kábeleket. A programot sajnos nem tudom onnan letölteni, mert nekem azt írja ki, hogy nem talált semmit erre a linkre. Esetleg nem tudnád nekem átküldeni valahogy? Mondjuk a Mail címemre Mamutmaill-el?
Bocsi! Amit küldtél, elvileg nem szállít magyaroknak. Viszont találtam ezeket:
Ilyet
Szerinted ezzel működne?
A másik helyett meg Ez
Pusztán azért, mert innen simán meg tudom rendelni.





Csabika136 Elküldve: 2015-06-29 20:15 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Tano írta:
Csabika136 írta: Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?


1: BC szervízmenü
3: Ki kellene olvastatni diaggal, mert ezt így nem lehet megmondani hogy mi a hiba. Legvalószínűbb az ülésfoglaltságjelző, de akár ey kontakthiba is lehet.
A többit megválaszolták elöttem.


ja az ülésfoglaltságjelzőt ki is hagytam


Nagyon köszi mindenkinek a válaszát! Nagyon sokat segítettetek vele.
Ezt az ülésfoglaltság jelzőt lehet javítani? Vagy cserélni kell? Lehet hozzá venni valahol? ...Esetleg ne adj Isten valahogy kiiktatni, hogy hibát ne jelezzen, de azért a légzsák működjön ha kell?

Valamint megkérdezném, hogy a hibakódok kiolvasására létezik-e olyan megoldás, amit itthon én magam is meg tudok oldani ha akarom? Szakmám egyébként autószerelő, távol nem állok a témától, de egy ideje már nem dolgozom a szakmámban, csak a családi körömben előforduló autókat szoktam javítani. Viszont azokon mindent amit kell.

Csabika136 Elküldve: 2015-06-29 09:28 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!
A változatosság kedvéért én is most lettem BMW tulajdonos. Életem első BMW-je és nagyon megfogott. 2001 es évjáratú E46 320d touring, 136 lovas motorral. Ismerkedek nagy erőkkel vele és már összeszedtem pár dolgot, amit a kis középső kijelzőjén ki tudok jeleztetni. Ilyen, hogy kijelző teszt, akkufeszültség, fordulatszám, és még pár dolog, már szépen megy.
A kérdésem így elsőre hozzátok: Lenne köztetek valaki, aki le tudná nekem írni hogy pontosan miket lehet megtekinteni ezen a kis computeren? Vagy van esetleg valami lista, ami segít eligazodni?
Második kérdésem: Az olajcsere intervallum visszaállítására sehogy sem tudok rájönni, pedig ami Youtube videót találtam róla, már lassan kívülről tudom mind. Mit hibázok? Hiába tartom nyomva a gombot, egyszerűen nem akar előjönni a reset felirat. Ha egyszer mégis sikerülne visszaállítanom, akkor azt egyértelműen csak 25000-re lehet visszaugrasztani?
Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?
Negyedik kérdés: Az olajnyomás visszajelző indulás után, általában hideg motornál narancssárgán kigyullad egy időre és kb. egy perc után végleg elalszik. Ez mit jelent? Az olajszintem megvan. Szerintem nem az a gond, de javítsatok ki ha mégis.
Egyébként szépen patentül működik rajta minden.

Köszönöm mindenkinek, aki bármire is válaszol a kérdéseim közül!

Csabika136 Elküldve: 2015-06-28 12:28 manuális váltó

Tano írta:
Csabika136 írta: Nagyon frankó. Szerintem én ezt meg tudom csinálni, ha le tudom venni a váltót. Itt inkább az a kérdés, hogy honnan lehetne ilyen alkatrészeket beszerezni. Jól érzem, hogy csak BMW szervízből? Mert akkor biztos elég drága dolgok ezek.


A cikkszámok alapján bármelyik valamirevaló autóalkatrészesnél be tudod szerezni. Én őket használom az utóbbi időben ilyenre is.


Köszönöm! Jó kis bolt ez. Nem is drágák ezek a kis alkatrészek, csak az a baj, hogy darabra sok kell belőlük. Végére azért kis summa lesz a javítás.

Csabika136 Elküldve: 2015-06-26 20:42 manuális váltó

Tano írta:
Csabika136 írta: Hát nőgyógyász nem vagyok éppen. Autószerelő vagyok, aki hosszú évek óta csak a saját és családon belüli verdákat javítom. Csak eddig első kerekes kocsiim voltak és arról lejött simán az udvaron a váltó. Erről a kardánt, kipuffancsot, előtte le kell vennem. Nem tudom le tudom-e venni az udvaron, de majd meglátom. És mi kell pontosan hozzá? Lehet kapni ésszerű áron?


A neten vannak jó leírások hogy miket és hogyan kell cserélni:
http://webspace.ringling.edu/~..._pins.html
http://www.unofficialbmw.com/p...hp?t=33179


Nagyon frankó. Szerintem én ezt meg tudom csinálni, ha le tudom venni a váltót. Itt inkább az a kérdés, hogy honnan lehetne ilyen alkatrészeket beszerezni. Jól érzem, hogy csak BMW szervízből? Mert akkor biztos elég drága dolgok ezek.

Csabika136 Elküldve: 2015-06-25 15:19 manuális váltó

Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Most vettem egy E46 320D-t. Lassan megszokom,de azért távol sem mondható egyszerűnek a sebességváltás ezen a kocsin. Nagyon gyakori, hogy mikor váltok felfelé, akkor a 2-es után nem 3, hanem az 5-dik fokozat sikeredik. Utána kiveszem 5-ből és valahogy keresgélnem kell a 3-mast. Persze meg van a technikája hogy hogy tudom betenni egyszerűen 2-ből 3-ba, alkalmazni is tudom már jól, de magyarázd meg ezt a feleségemnek úgy, hogy ne sértődjön meg. Neki ennél egyértelműbb váltó kéne. Szerintetek ez kulissza probléma lehet, vagy rudazat? Nem volt még időm aláfeküdni, de nem tudom látnék-e valamit a kardántól, meg a kipufogótól.

Köszönöm!


Ez típushiba. A váltórúd helyretoló szerkezete kopott el és beragad. Ezért nem tolja vissza a középső semleges helyzetbe, kintmarad jobb oldalt. Az ETK-ban jól látszik. Ha már cseréled akkor érdemes mindegyiket, vagyis a 9-től a 16-os alaktrészekig bezárólag. A váltót le kell venni hozzá, hacsak nem nőgyógyász vagy.


Hát nőgyógyász nem vagyok éppen. Autószerelő vagyok, aki hosszú évek óta csak a saját és családon belüli verdákat javítom. Csak eddig első kerekes kocsiim voltak és arról lejött simán az udvaron a váltó. Erről a kardánt, kipuffancsot, előtte le kell vennem. Nem tudom le tudom-e venni az udvaron, de majd meglátom. És mi kell pontosan hozzá? Lehet kapni ésszerű áron?

Csabika136 Elküldve: 2015-06-25 10:02 manuális váltó

Sziasztok!
Most vettem egy E46 320D-t. Lassan megszokom,de azért távol sem mondható egyszerűnek a sebességváltás ezen a kocsin. Nagyon gyakori, hogy mikor váltok felfelé, akkor a 2-es után nem 3, hanem az 5-dik fokozat sikeredik. Utána kiveszem 5-ből és valahogy keresgélnem kell a 3-mast. Persze meg van a technikája hogy hogy tudom betenni egyszerűen 2-ből 3-ba, alkalmazni is tudom már jól, de magyarázd meg ezt a feleségemnek úgy, hogy ne sértődjön meg. Neki ennél egyértelműbb váltó kéne. Szerintetek ez kulissza probléma lehet, vagy rudazat? Nem volt még időm aláfeküdni, de nem tudom látnék-e valamit a kardántól, meg a kipufogótól.

Köszönöm!
« előző123456789101112következő »