Csacsa88 fórum hozzászólásai

Csacsa88 Elküldve: 2018-02-04 20:31 Motorolaj

Rendben! Köszönöm szépen a segítséget! Nem szeretnék kiserletezni, csupan halottam h elöfordulhat h ha nem gyári olajat hasznalok akkor eheti es azt hittem h ez valos lehet h a Bmw olajba esetleg mas adalekok vannak! De igen ugy nezki h itt olyan menyisegű az olajfogyas h szelepszarszimeringes lehet inkabb! Megegyszer köszönöm a válaszaid!


YELLOW írta:
Csacsa88 írta: Es a véleményed arrol h ha meszelepszárszimeringezzük akkor mar celszerű lenne megyűrűzni is? Valoszinü hiába teszek bele más fajta olajat akkor se lesz jobb?!


az olaj kísérletezgetés nem megoldás a bajra. ideig óráig lehet hatásos, de jót nem teszel vele. ezek a motorok ilyenek. ezek a bajaik, vagyis ezek is. nem tudni előtte hogy cseréltek olajat, milyen olajat raktak bele, milyen hőterhelést kapott a motor.
ha jó a kompresszió nem kell gyűrűzni. a szelepszár szimmering keményedik ki, ez tipikus hiba.


Csacsa88 Elküldve: 2018-02-04 19:24 Motorolaj

Es a véleményed arrol h ha meszelepszárszimeringezzük akkor mar celszerű lenne megyűrűzni is? Valoszinü hiába teszek bele más fajta olajat akkor se lesz jobb?!



YELLOW írta:
Csacsa88 írta:
YELLOW írta:
Csacsa88 írta: Sziasztok! Olyan problemam volna hogy van egy E91em 320i, 250000 kilometer van az autoba! Nem reg vasaroltam! Mikor megvettem lecsereltem benne az olajat egyből! Castrol 5-40-es olajat tettem bele! 1500-2000 kilometer alatt elfogy belöle 1 liter, az lenne a kerdesem hogy ki mien olajat hasznal es meik az amit esetleg nem fogyaszt?! Vagy ennyi kilometernel mar esetleg szerkezeti problémája lehet? Válaszotokat köszönöm


vagy nem 250ezer km van benne amúgy ez a motor olyan. eszi ha úgy van.
kék füst nincs? kartergázszellőztető szelep miatt is eheti.
mondjuk jó lenne tudni milyen motorkódról is beszélünk pontosan. mert több variáció is lehet.


N46B20 a motorkod! Van kék füstje is, de leginkabb akkor latom mikor mondjuk megalok egy lámpánál és álok 2-3 percet és indulaskor kiköp egy kék pamacsot! Ha sötétbe megyek es a mögöttem lévő fényében nem latom h olyankor füstölne!


akkor az vagy karterszellőztető, vagy szelepszárszimmering lesz. ez utóbbi szokott kikeményedni.


Csacsa88 Elküldve: 2018-02-04 19:18 Motorolaj

N46B20 a motorkod! Van kék füstje is, de leginkabb akkor latom mikor mondjuk megalok egy lámpánál és álok 2-3 percet és indulaskor kiköp egy kék pamacsot! Ha sötétbe megyek es a mögöttem lévő fényében nem latom h olyankor füstölne!




YELLOW írta:
Csacsa88 írta: Sziasztok! Olyan problemam volna hogy van egy E91em 320i, 250000 kilometer van az autoba! Nem reg vasaroltam! Mikor megvettem lecsereltem benne az olajat egyből! Castrol 5-40-es olajat tettem bele! 1500-2000 kilometer alatt elfogy belöle 1 liter, az lenne a kerdesem hogy ki mien olajat hasznal es meik az amit esetleg nem fogyaszt?! Vagy ennyi kilometernel mar esetleg szerkezeti problémája lehet? Válaszotokat köszönöm


vagy nem 250ezer km van benne amúgy ez a motor olyan. eszi ha úgy van.
kék füst nincs? kartergázszellőztető szelep miatt is eheti.
mondjuk jó lenne tudni milyen motorkódról is beszélünk pontosan. mert több variáció is lehet.


Csacsa88 Elküldve: 2018-02-04 16:54 Motorolaj

Sziasztok! Olyan problemam volna hogy van egy E91em 320i, 250000 kilometer van az autoba! Nem reg vasaroltam! Mikor megvettem lecsereltem benne az olajat egyből! Castrol 5-40-es olajat tettem bele! 1500-2000 kilometer alatt elfogy belöle 1 liter, az lenne a kerdesem hogy ki mien olajat hasznal es meik az amit esetleg nem fogyaszt?! Vagy ennyi kilometernel mar esetleg szerkezeti problémája lehet? Válaszotokat köszönöm