Csala Elküldve: 2008-02-16 10:40 320d Motor
Megvettem. 320d touring 2000' 136LE. Kipróbáltam, nyomkodtam neki, és felhívtam a tunningost. Ezelött egy 530d touringom volt, a 193LE-s. Furcsa volt a 4 henger. Hangosnak tûnt, és úgy éreztem rázza az autót. Késõbb kiderül, hogy el van szakadva az egyik motortartó bak. Csere. Azóta jobb. A vásárlást követõ órában, már padon volt a kocsi a mûhelyben. Gyári 136LE kb.280Nm, ez volt a kiinduló. Leszívták az agyát, kis programozás, agy vissza, és a mért adat 161LE, és 360Nm. A nyomatékmérése nem sikerült tökéletesen, mert csúszott a kuplung. Garanciát adtak a motorra, a váltóra, és az új kuplungra, hogy a tunning miatt, ezeknek semmi bajuk nem lesz. Lehetne tovább is húzni, de akkor füstölni fog, és nem vállalnak garanciát sem. Ki az utcára, nyomogatás mosoly..
Jobb lett.. Kuplung csere, levegõszûrõ csere, kartergáz szûrõ csere. Ki az utcára. Nagy mosoly.. Most megy igazán. Ha csak ütöm, 7 fölé nem megy a fogyasztás. Normál használat mellett 5,9-et mértem 1062km-t mentem egy tank gázolajjal. Jó a vas. Csak BMW alkatrészeket veszek hozzá, mert nem drága. Fõleg ha van egy jó forrásod.. Kuplung tárcsa, munkahenger, kinyomócsapágy 50e ben megállt, és gyári.
Lassan jön a jóidõ, mindenkinek jó száguldozást!
Szerezzetek be egy radardetektort, és vigyázzatok magatokra!
Üdv!
Jobb lett.. Kuplung csere, levegõszûrõ csere, kartergáz szûrõ csere. Ki az utcára. Nagy mosoly.. Most megy igazán. Ha csak ütöm, 7 fölé nem megy a fogyasztás. Normál használat mellett 5,9-et mértem 1062km-t mentem egy tank gázolajjal. Jó a vas. Csak BMW alkatrészeket veszek hozzá, mert nem drága. Fõleg ha van egy jó forrásod.. Kuplung tárcsa, munkahenger, kinyomócsapágy 50e ben megállt, és gyári.
Lassan jön a jóidõ, mindenkinek jó száguldozást!
Szerezzetek be egy radardetektort, és vigyázzatok magatokra!
Üdv!