Csum fórum hozzászólásai

Csum Elküldve: 2009-11-18 13:03 Replika felnik

e46 nál a gyári ET szám az ET47??? vagy tévedek?

Csum Elküldve: 2009-11-17 20:17 Szélvédõ

hil írta:
Csum írta:
hil írta:
Csum írta: nincs valakinek elfekvõben e46 kombihoz hátsó szélvédõje amiben nem szál szakadtak a fûtõszálak?

A Vaterán többen is hirdetnek
hil


pont ma néztem végig a vaterát,de sajna kombi hátsó szélvédõvel nem találkoztam

Kasza mestert hol találom meg?


Én is megnéztem és valóban csak sedan van, bocs
hil
Kasza Mester: 70-5799-225 SzFehérvár Dráva u.85 Õ ezt a házszámot adta meg, de a GPS nem oda visz. A körforgalmas, sorompós utca felöli bejáratnál a kb 4. ház


okés köszi ha inden kötél szakad és nem találok pesten közelebb akkor marad õ! de remélem sikerül itt a környéken is találnom

Csum Elküldve: 2009-11-17 19:49 Szélvédõ

hil írta:
Csum írta: nincs valakinek elfekvõben e46 kombihoz hátsó szélvédõje amiben nem szál szakadtak a fûtõszálak?

A Vaterán többen is hirdetnek
hil


pont ma néztem végig a vaterát,de sajna kombi hátsó szélvédõvel nem találkoztam

Kasza mestert hol találom meg?

Csum Elküldve: 2009-11-17 17:22 Szélvédõ

nincs valakinek elfekvõben e46 kombihoz hátsó szélvédõje amiben nem szál szakadtak a fûtõszálak?

Csum Elküldve: 2009-11-17 07:06 led-es helyzetjelzõ

hil írta:


ezek szerint akkor az enyémbe gyárilag benne van mondjuk nincs is kizárva hisz 5000 Ft volt a pár! http://www.xenon.hu/ itt vettem![/quote]

Csendben megsúgom, ha ennél a cégnél bemondod, hogy B Veci klub, akkor 10% kedvezményt kapsz.
hil[/quote]

akkor legközelebb majd suttogok:

Csum Elküldve: 2009-11-16 14:32 led-es helyzetjelzõ

daidka írta:
Csum írta:
Hori írta:
ember84 írta: Ha ledes helyzetjelzõ égõt rakok be elõre,világít a visszajelzõ,ezt lehet ellenállás bekötésével orvosolni,vagy akkor gyengébben is fog világítani?



igen csak úgy tudod orvosolni ha ellenállást forrasztasz be. sztem a fényereje nem változik vagy csak minimálisat


enyémbe június óta van ledes helyzetjelzõ! nálam nem világit semmi sõt amikor vettem akkor meg is kérdeztem,hogy lesz a hiba kód és mondta a srác,hogy nem!!!! Audi A6-ba se jelezz hibakódot és BMW Z4be se egyszerre vettük haverokkal és náluk sincs gond!


Attól függ, hogy a szettbe amit veszel benne van e gyárilag egy + ellenállás vagy nincs. Ha nincs mindenképp hibát fog jelezni.


ezek szerint akkor az enyémbe gyárilag benne van mondjuk nincs is kizárva hisz 5000 Ft volt a pár! http://www.xenon.hu/ itt vettem!

Csum Elküldve: 2009-11-16 13:54 led-es helyzetjelzõ

Hori írta:
ember84 írta: Ha ledes helyzetjelzõ égõt rakok be elõre,világít a visszajelzõ,ezt lehet ellenállás bekötésével orvosolni,vagy akkor gyengébben is fog világítani?



igen csak úgy tudod orvosolni ha ellenállást forrasztasz be. sztem a fényereje nem változik vagy csak minimálisat


enyémbe június óta van ledes helyzetjelzõ! nálam nem világit semmi sõt amikor vettem akkor meg is kérdeztem,hogy lesz a hiba kód és mondta a srác,hogy nem!!!! Audi A6-ba se jelezz hibakódot és BMW Z4be se egyszerre vettük haverokkal és náluk sincs gond!

Csum Elküldve: 2009-11-15 19:25 Akkumulátor

Zolee írta:
ToMiRRo írta:
Zolee írta: Állítólag jobb is, mint a nagy nevek (Banner, Bosch, Varta).


Azért az Exide is elég nagy név... Amúgy nekem az elõzõ autómban is az volt + nagy zene és gyújtáson 1 órát simán ment a zene nem kis hangerõn, utána is pöccre indult a gép. Bátran merem ajánlani

Jogos! Úgy kellett volnia írnom h a régi nagy nevek


akkor e mellett döntök!
NEM BESZÉLVE ARRÓL,HOGY ELÉG JÓ ÁRBAN VAN

Csum Elküldve: 2009-11-15 19:24 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.


értem ezek szerint akkor a chippeléshez a turbónyomáson is kell állítani!!
nem akartad,hogy ehezz hozzá nyúljanak?
amúgy nem tudod,hogy mennyiért chippelnek?

Csum Elküldve: 2009-11-15 11:04 Akkumulátor

exide aksiról mi a véleményetek??

Csum Elküldve: 2009-11-15 11:00 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta: Hát srácok. Voltam az ATC-nél, akik nem töltöttek fel új lovakat a gépre, de befoltozták a lyukas turbócsövemet, kicserélték az ékszíjamat és kipucolták a halál retkes EGR-emet. Most aztán igazán meg vagyok elégedve a vassal, lehet, hogy ma össze is szedtem pár fényképet
Nagyon durván megy!

Mérés vs Érzés amit ducati feszegetett: Érzésre is olyan durva a verda, hogy az agyam eldobom, ma egész nap tapostam kegyetlenül, nem bírtam magammal (persze ez majd finomodni fog, nem akarom kikészíteni, csak próbálgatom meg élvezem ), tény, hogy ezen mûveletek elõtt, nem éreztem ennyire a pacikat. Most viszont negyed órája parkoltam le, de még mindig fülig ér a szám

Ezzel az infóval tudok szolgálni jelenleg (a gyorsulás tegnap elmaradt sajnos, mivel a tali sem jött létre, mindenki a dominoday-t nézte )

Ááááálllaaat


nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?

Csum Elküldve: 2009-11-14 11:50 Akkumulátor

milyen aksit ajálotok?
320d-be
amivel nem lesz gondom...... és simán fog indulni tõle -25C az auto mivel nyított garázsban áll

Csum Elküldve: 2009-11-13 12:12 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta: Az AUC heizung a lámpa melett van, és szmogot érzékel, ergo semmi köze a fûtéshez.
Ezt azért említettem meg, hogy a kieg fûtést nem a klímavezérlõ vezérli, hanem a motorvezérlõ, és nem-e nézte félre a szerelõd a hibakódot.


Csum írta:
bmw320d4 írta:
Tano írta:
Csum írta: diagnosztikás neekm azt mondta hogy a klíma fûtés rásegitõnél zárlatos valami egység ennyit írt szernte a gép, de én ebbõl,hogy találjam ki azt hogy most mi jó és mi rossz?


Hát ez az, nem is neked kellene kitalálni, hanem a szerelõnek. Magadban nem is fogod megtudni, hogy pontosan mi a rossz. Meg látatlanban más sem innen. Rá kell méregetni a kisegítõfûtésre, mert ezek szerint ott kell keresni a problémát nem a fûtéscsapnál.


Olvastam már vagy kétszer hibakódokat, de még klímavezérlõben nem láttam kiegészítõ fûtésre vonatkozó hibát.
Ami lehet, az esetleg auc heizung.
A kieg.fûtést a motorvezérlõ felügyeli (Ezért nincs neki biztosíték), ezért értelemszerûen ebben lesz eltárolva a hiba.


éretm és ha rámérek az auc heizung re! ez az egyik kis henger alak nem? egymás mellett van ebbõl kettõ! szóval ha rá márek milyen értéket kell mútatnia?
illetve ezeknek van közük ahoz,hogy ha le állítom a motort útánna gyújtáson csak 2percig nyom be forró meleg levegõt és útánna már hideget csak?


hát me, tudom minden esetre hétfõn megyek vissza és újra r rakjuk és akkor majd emgnézetem vele azt is megint meg ma reggel ismét nehezen indult is a kocsi és ezt se értem mert az izzitás vezérlõt meg kicseréltettem!!

Csum Elküldve: 2009-11-13 06:18 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta:
Tano írta:
Csum írta: diagnosztikás neekm azt mondta hogy a klíma fûtés rásegitõnél zárlatos valami egység ennyit írt szernte a gép, de én ebbõl,hogy találjam ki azt hogy most mi jó és mi rossz?


Hát ez az, nem is neked kellene kitalálni, hanem a szerelõnek. Magadban nem is fogod megtudni, hogy pontosan mi a rossz. Meg látatlanban más sem innen. Rá kell méregetni a kisegítõfûtésre, mert ezek szerint ott kell keresni a problémát nem a fûtéscsapnál.


Olvastam már vagy kétszer hibakódokat, de még klímavezérlõben nem láttam kiegészítõ fûtésre vonatkozó hibát.
Ami lehet, az esetleg auc heizung.
A kieg.fûtést a motorvezérlõ felügyeli (Ezért nincs neki biztosíték), ezért értelemszerûen ebben lesz eltárolva a hiba.


éretm és ha rámérek az auc heizung re! ez az egyik kis henger alak nem? egymás mellett van ebbõl kettõ! szóval ha rá márek milyen értéket kell mútatnia?
illetve ezeknek van közük ahoz,hogy ha le állítom a motort útánna gyújtáson csak 2percig nyom be forró meleg levegõt és útánna már hideget csak?

Csum Elküldve: 2009-11-12 20:40 Fûtés - Klíma

Csum írta:
bmw320d4 írta: A kiegészítõ fûtés és a "kéthengeres" nem ugyanaz, ha a kieg. zárlatos, attól még müködik a fûtéscsap és a szivattyú.

A motorvezérlõben is benne van ugyanez a hiba?
Leírnád, hogy milyen hibát írt be a klímavezérlõbe?

Csum írta:
bmw320d4 írta: Az a kézhengeres valami a fûtéscsap és a zusatzwasserpumpe, ez kapcsolja a fûtést és keringeti a hûtõfolyadékot a fûtésrendszerben.
A faceliftes E46 20d-nél, ha szemben állsz az autóval, a motortér jobb oldalán van, a szervótartály mögött 20 centivel.

Tano írta:
Csum írta: kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?
az autom meg gázolajos így akkor nem lehet benne aza webasto? vagy mire írtad,hogy az gázolajos?


Nekem még a régebbi 136 lovas van, így nem tudom elképzelni mi lehet pontosan az a két hengeres valami. Keresd már meg az ETK-ban, vagy egy képet linkelj be, hátha valaki felismeri, hogy te mire gondolsz konkrétan.
A kisegítõ fûtés az az amit belinkeltem.
A webasto gyártmányû rendszer volt kezdetben, ami gázolajat éget és úgy melegíti a vizet. Késõbb ezt felváltották egy elektromos berendezéssel, amit belinkeltem. Mivel azt mondtad a tiedbe nem a gázolajos berendezés van, ami a szélvédõ elõtti rekeszben helyezkedik el, így az elektromosnak kell lennie a tiedben.


amikor le állítom a kocsit és a gyújtást rajta hagyom akkor mind kettõ zúg!! de akkor mi lehet zárlatós?


diagnosztikás neekm azt mondta hogy a klíma fûtés rásegitõnél zárlatos valami egység ennyit írt szernte a gép, de én ebbõl,hogy találjam ki azt hogy most mi jó és mi rossz?


senki nem tudja,hogy mi lehet a gond????