Csum fórum hozzászólásai

Csum Elküldve: 2009-11-12 07:02 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta: A kiegészítõ fûtés és a "kéthengeres" nem ugyanaz, ha a kieg. zárlatos, attól még müködik a fûtéscsap és a szivattyú.

A motorvezérlõben is benne van ugyanez a hiba?
Leírnád, hogy milyen hibát írt be a klímavezérlõbe?

Csum írta:
bmw320d4 írta: Az a kézhengeres valami a fûtéscsap és a zusatzwasserpumpe, ez kapcsolja a fûtést és keringeti a hûtõfolyadékot a fûtésrendszerben.
A faceliftes E46 20d-nél, ha szemben állsz az autóval, a motortér jobb oldalán van, a szervótartály mögött 20 centivel.

Tano írta:
Csum írta: kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?
az autom meg gázolajos így akkor nem lehet benne aza webasto? vagy mire írtad,hogy az gázolajos?


Nekem még a régebbi 136 lovas van, így nem tudom elképzelni mi lehet pontosan az a két hengeres valami. Keresd már meg az ETK-ban, vagy egy képet linkelj be, hátha valaki felismeri, hogy te mire gondolsz konkrétan.
A kisegítõ fûtés az az amit belinkeltem.
A webasto gyártmányû rendszer volt kezdetben, ami gázolajat éget és úgy melegíti a vizet. Késõbb ezt felváltották egy elektromos berendezéssel, amit belinkeltem. Mivel azt mondtad a tiedbe nem a gázolajos berendezés van, ami a szélvédõ elõtti rekeszben helyezkedik el, így az elektromosnak kell lennie a tiedben.


amikor le állítom a kocsit és a gyújtást rajta hagyom akkor mind kettõ zúg!! de akkor mi lehet zárlatós?


diagnosztikás neekm azt mondta hogy a klíma fûtés rásegitõnél zárlatos valami egység ennyit írt szernte a gép, de én ebbõl,hogy találjam ki azt hogy most mi jó és mi rossz?

Csum Elküldve: 2009-11-11 20:48 Akkumulátor

hancurozo írta:
Csum írta: enyémbe 95 Ah van,de sajnos nagyon úgy nézz ki,hogy a végét járja! cellánként másfél deci desztilált vízet kellett, útánna töltsek! tegnap fel raktam tölteni 24 órára! ma majd leveszem ráterhelek aztán meglátom mi újság vele,de nagyon gyanús,hogy újat kell vennem és ahogy nézegettem 25ropi alatt nem fogom megúszni:(

szerintem a téli nagy hidegek elött inkább cseréld le.


megtörtént a 24órás töltés
indításnál 9,7 volt és nehézkesen is indult be aztán fel ment 14,2 re és 14,2-13,9 között ingadozott majd le állítás és gyújtás elsõ állásában 12,2 volt ha belsõ világítást kapcsoltam 12 ha gyújtásra tettem 11,8és indításnál 9,9 ezek szerint akkor ez kuka?????

Csum Elküldve: 2009-11-11 20:43 Társalgó

M3 ason jöttem kifelé a városból forgalommal szembe világítást látok nem értem mi van közelebb érek látom rendõrbácsik mérnek suzuki márkakersekedés mellé voltak be állva pont a híd alá aszem ott 80as tábal van én max90en el jöttem azért gondolommég nem várható birság! vagy igen?

Csum Elküldve: 2009-11-11 20:21 Fûtés - Klíma

Csum írta:
bmw320d4 írta: Az a kézhengeres valami a fûtéscsap és a zusatzwasserpumpe, ez kapcsolja a fûtést és keringeti a hûtõfolyadékot a fûtésrendszerben.
A faceliftes E46 20d-nél, ha szemben állsz az autóval, a motortér jobb oldalán van, a szervótartály mögött 20 centivel.

Tano írta:
Csum írta: kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?
az autom meg gázolajos így akkor nem lehet benne aza webasto? vagy mire írtad,hogy az gázolajos?


Nekem még a régebbi 136 lovas van, így nem tudom elképzelni mi lehet pontosan az a két hengeres valami. Keresd már meg az ETK-ban, vagy egy képet linkelj be, hátha valaki felismeri, hogy te mire gondolsz konkrétan.
A kisegítõ fûtés az az amit belinkeltem.
A webasto gyártmányû rendszer volt kezdetben, ami gázolajat éget és úgy melegíti a vizet. Késõbb ezt felváltották egy elektromos berendezéssel, amit belinkeltem. Mivel azt mondtad a tiedbe nem a gázolajos berendezés van, ami a szélvédõ elõtti rekeszben helyezkedik el, így az elektromosnak kell lennie a tiedben.


amikor le állítom a kocsit és a gyújtást rajta hagyom akkor mind kettõ zúg!! de akkor mi lehet zárlatós?

valaminek tuti zárlatosnak kell lennie mert amikor üzemi hõmérsékleten van az auto és le állítom,gyújtást rajta hagyom kb 2percig fújja csak a meleg levegõt és utánna hideget fúj de a motor meg üzemi hõfokon van! másnál nem volt még ilyen?

Csum Elküldve: 2009-11-11 18:43 Fûtés - Klíma

bmw320d4 írta: Az a kézhengeres valami a fûtéscsap és a zusatzwasserpumpe, ez kapcsolja a fûtést és keringeti a hûtõfolyadékot a fûtésrendszerben.
A faceliftes E46 20d-nél, ha szemben állsz az autóval, a motortér jobb oldalán van, a szervótartály mögött 20 centivel.

Tano írta:
Csum írta: kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?
az autom meg gázolajos így akkor nem lehet benne aza webasto? vagy mire írtad,hogy az gázolajos?


Nekem még a régebbi 136 lovas van, így nem tudom elképzelni mi lehet pontosan az a két hengeres valami. Keresd már meg az ETK-ban, vagy egy képet linkelj be, hátha valaki felismeri, hogy te mire gondolsz konkrétan.
A kisegítõ fûtés az az amit belinkeltem.
A webasto gyártmányû rendszer volt kezdetben, ami gázolajat éget és úgy melegíti a vizet. Késõbb ezt felváltották egy elektromos berendezéssel, amit belinkeltem. Mivel azt mondtad a tiedbe nem a gázolajos berendezés van, ami a szélvédõ elõtti rekeszben helyezkedik el, így az elektromosnak kell lennie a tiedben.


amikor le állítom a kocsit és a gyújtást rajta hagyom akkor mind kettõ zúg!! de akkor mi lehet zárlatós?

Csum Elküldve: 2009-11-11 15:22 Fûtés - Klíma

Tano írta:
Csum írta: kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?
az autom meg gázolajos így akkor nem lehet benne aza webasto? vagy mire írtad,hogy az gázolajos?


Nekem még a régebbi 136 lovas van, így nem tudom elképzelni mi lehet pontosan az a két hengeres valami. Keresd már meg az ETK-ban, vagy egy képet linkelj be, hátha valaki felismeri, hogy te mire gondolsz konkrétan.
A kisegítõ fûtés az az amit belinkeltem.
A webasto gyártmányû rendszer volt kezdetben, ami gázolajat éget és úgy melegíti a vizet. Késõbb ezt felváltották egy elektromos berendezéssel, amit belinkeltem. Mivel azt mondtad a tiedbe nem a gázolajos berendezés van, ami a szélvédõ elõtti rekeszben helyezkedik el, így az elektromosnak kell lennie a tiedben.


csináltam pár képet róla viszzont fogalmam sincs ,hogy kell ide fel tölteni! ha nem gond és van msn címed akkor fel vehetnénk egymást és ott át küldeném!

Csum Elküldve: 2009-11-11 14:29 Fûtés - Klíma

[quote="Csum"][quote="Tano"]
Csum írta: 2001.10.17. ez a kocsi évjárata
webasto az az állófûtés ha jól tudom nem? és az nekem nincs benne
és eza kisegitõ fûtés 2 db fém hengerbõl áll igaz? minek a tetején van vezeték és ha le állítom a mototrt viszont rajta hagyoma gyújtást akkor mind kettõ zúg ezek lennének?


A webasto a gázolajos, tehát neked nem az van.
Ne két fémes hengert keress, hanem egy ilyesmi dobozt, amibe kétoldalt megy be vízcsõ:
http://bmwfans.info/parts/cata..._electr-2/
És szembõl nézve a bal oldalon található.[/quotkocsibal

kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?
az autom meg gázolajos így akkor nem lehet benne aza webasto? vagy mire írtad,hogy az gázolajos?

Csum Elküldve: 2009-11-11 14:28 Fûtés - Klíma

[quote="Tano"]
Csum írta: 2001.10.17. ez a kocsi évjárata
webasto az az állófûtés ha jól tudom nem? és az nekem nincs benne
és eza kisegitõ fûtés 2 db fém hengerbõl áll igaz? minek a tetején van vezeték és ha le állítom a mototrt viszont rajta hagyoma gyújtást akkor mind kettõ zúg ezek lennének?


A webasto a gázolajos, tehát neked nem az van.
Ne két fémes hengert keress, hanem egy ilyesmi dobozt, amibe kétoldalt megy be vízcsõ:
http://bmwfans.info/parts/cata..._electr-2/
És szembõl nézve a bal oldalon található.[/quotkocsibal

kocsival szembe állva nálam jobb kézre van!! ez lenne akkor zárlatós, de ennek mi kõze van a klímához,mert a diagnosztika ahoz írta?

Csum Elküldve: 2009-11-11 11:23 Fûtés - Klíma

Tano írta:
Csum írta: hallott már valaki klíma fûtés rá segitõ vezérlõrõl?
diagnosztika szerint ez zárlatos a kocsimban!!
létezik egyáltalán iylen?


Ez ugyanaz a kisegítõ fûtés, mint ami a motorhoz is tartozik, mivel a kondi is be tudja ezt kapcsolni, ha meleget kapcsolsz. Szóval arra gondol ez a hibabejegyzés. Attól függ mikori az autód, vagy a gázolajos Webasto, vagy az elektromos verzió van a tiedbe.


2001.10.17. ez a kocsi évjárata
webasto az az állófûtés ha jól tudom nem? és az nekem nincs benne
és eza kisegitõ fûtés 2 db fém hengerbõl áll igaz? minek a tetején van vezeték és ha le állítom a mototrt viszont rajta hagyoma gyújtást akkor mind kettõ zúg ezek lennének?

Csum Elküldve: 2009-11-11 11:00 Fûtés - Klíma

hallott már valaki klíma fûtés rá segitõ vezérlõrõl?
diagnosztika szerint ez zárlatos a kocsimban!!
létezik egyáltalán iylen?

Csum Elküldve: 2009-11-11 08:22 Akkumulátor

enyémbe 95 Ah van,de sajnos nagyon úgy nézz ki,hogy a végét járja! cellánként másfél deci desztilált vízet kellett, útánna töltsek! tegnap fel raktam tölteni 24 órára! ma majd leveszem ráterhelek aztán meglátom mi újság vele,de nagyon gyanús,hogy újat kell vennem és ahogy nézegettem 25ropi alatt nem fogom megúszni:(

Csum Elküldve: 2009-11-10 15:08 Klíma automatika hiba

hallotattok már klíma fûtés rásegitó vezérlõrõl ami ha szembe álsz aza autoval jobkkézre a lámpa mögött található!! diagnosztika szerint nekem az zárlatos két kis kerek fémbõl áll mind kettõ tetején elektromos vezeték le vettem õket mind kettõre rá mértem de nem tudom mennyit kell mútasson ahoz,hogy jó legyen!! valakinek volt már ilyen jellegû hibája?

Csum Elküldve: 2009-11-10 15:02 Akkumulátor

gyárliag milyen aksival adják ki a bmw ket? vagy is a 320d-et?

Csum Elküldve: 2009-11-09 19:12 DSC és tíltás

meg olódott magától a problémám már nem gyúllad ki a DSC !! ha valakinek úgyan ez elõ jön aksi töltés útán akkor kb 10-15 alkalommal állitsa le majd indítsa el az autot és utánna már nem fog ki gyúlladni!
diagnosztikás mondta el ezt nekm is miútán elmeséltem neki telefonon keresztûl a problémámat!!


Csum írta: azért nem vettem le mert a szerelõm azt mondta ,hogy nem kell elég ha letekerem a cellák fedeleit! 6órát töltöttem majd a fedeleket vissza tekertem! elindultam a kocsival és kb 10km útán jött elõ ez a jelenség egy kanyarban!! nem is értem elvileg csömörön vagy egy sárc aki otthon van diagnosztika ûgyben holnap el viszem hozzá a kocsit azt remélemmeg tudja oldania problémámat ráadásul az aksim az meg kuka mert hiába töltöttem fel indításnál 9,7 re eset vissza menetközben már 14,2 volt


bmw320d4 írta: És mégis milyen bajt okozhatott volna? Pl E60 programozás alatt végig töltõn van, ami olykor 5-6 órig is eltart. Akkor Münchenben hülyék vannak, akik poénból kötelezik a töltõt még diag alatt is?

YELLOW írta: ez meg elég nagy hiba ha nem veszed le az akksisarut
én mostanában akku bajaim miatt vagy 20x levettem, és mégis jó... talán lehet az okozott valamit, hogy nem lett levéve

Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!



ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.



miért ez csak így az egyik pillanatról a másikra megadja magát? semmi elõjel nélkül?


Egy két akkusaru le-fel és már el is megy a kalibráció, viszont müködik tovább hiba nélkül. 10-bõl 9 autón nincs középen a sensor.
Ha eléri a 80 fokot az eltérés, akkor szokott hibásan müködni, amit észre is vesz és kikapcsol.


ma töltöttem az aksit az igaz de nem vettem le hózzá az akusarúkat! gondolommagától nem fog el múlni
tudd valaki pesten a XVI.-XVII.kerületben vagy csömörön olyan embert akinek van diagnosztikája és meg is tudná nekem ezt csinálni????

Csum Elküldve: 2009-11-08 18:52 DSC és tíltás

azért nem vettem le mert a szerelõm azt mondta ,hogy nem kell elég ha letekerem a cellák fedeleit! 6órát töltöttem majd a fedeleket vissza tekertem! elindultam a kocsival és kb 10km útán jött elõ ez a jelenség egy kanyarban!! nem is értem elvileg csömörön vagy egy sárc aki otthon van diagnosztika ûgyben holnap el viszem hozzá a kocsit azt remélemmeg tudja oldania problémámat ráadásul az aksim az meg kuka mert hiába töltöttem fel indításnál 9,7 re eset vissza menetközben már 14,2 volt


bmw320d4 írta: És mégis milyen bajt okozhatott volna? Pl E60 programozás alatt végig töltõn van, ami olykor 5-6 órig is eltart. Akkor Münchenben hülyék vannak, akik poénból kötelezik a töltõt még diag alatt is?

YELLOW írta: ez meg elég nagy hiba ha nem veszed le az akksisarut
én mostanában akku bajaim miatt vagy 20x levettem, és mégis jó... talán lehet az okozott valamit, hogy nem lett levéve

Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
csubakka írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy valakinél elõjött-e már ez a probléma, hátha tud valaki valami okosat mondani.
Menet közben magától kikapcsol a kipörgés gátló. Teljesen. Tehát hangjelzés és mind a két lámpa ég sárgán. 2005 320d touring.
Kipróbáltam... tényleg kikapcsol... drift 1000-el
Ami mondjuk tényleg jó feeling, de azért nagyobb biztonságban érzem magam, ha mûkszik minden...
Eddig kb 3x-4x fordult elõ ez a jelenség. Ha leállítom az autót és újra indítom, akkor megint mûködik rendesen és rendeltetésszerûen.
Mondtak már pár ötletet, hogy kerék jeladók, vagy kormány visszajelzõ vagy elektronika....
Elõre is kössz az észrevételeket!



ma elöjött nekem is ez a jelenség
ami nagyon aggasztó mert add egy vízes nyálkás csúszós az út add kettõ le állítottam az autot újra indítottam jobbra kanyarodásnál semmi balra kanyarodásnál ismét elõ jött a jelenség és a legnagyobb gondom,hogy a közelben még diagnosztikást se tudok ahol gyorsan ki tudnák nekem küszöbölni a hibát


Pedig kell a diag, újra kell inicializálni a lenkwinkelsensort.



miért ez csak így az egyik pillanatról a másikra megadja magát? semmi elõjel nélkül?


Egy két akkusaru le-fel és már el is megy a kalibráció, viszont müködik tovább hiba nélkül. 10-bõl 9 autón nincs középen a sensor.
Ha eléri a 80 fokot az eltérés, akkor szokott hibásan müködni, amit észre is vesz és kikapcsol.


ma töltöttem az aksit az igaz de nem vettem le hózzá az akusarúkat! gondolommagától nem fog el múlni
tudd valaki pesten a XVI.-XVII.kerületben vagy csömörön olyan embert akinek van diagnosztikája és meg is tudná nekem ezt csinálni????