Csum fórum hozzászólásai

Csum Elküldve: 2010-02-25 15:47 Kasza mester 0670-5799225

[quote="borgasz"]Én most vagyok túl a fûtött ülések beszerelésén.
Két kábel kell hozzá, én újban vettem meg, nem egy horror 5700 Ft volt összesen a kettõ.
Ülésfûtéses schaltzentrumot már beszereztél? Illetve arra figyelj még, hogy abban az esetben ha csak DSC gomb van most a konzolon akkor kell egy új konzol ( a hamutartós rész ) , mivel ebbe nem tudod betenni a zentrumot.


mindennel együtt mennyibe ált meg neked?

Csum Elküldve: 2010-02-23 08:49 Motorolaj

Dog írta: az olajszint szenzort kitakaritottam a hétvégén de a sárgalámpás hibakod megmaradt. ezt törölni kellene a hibakodokbol,vagy megdögölhetett teljessen a szenzor :


meg halt a szenzorod! nálam is ez van!!! én már kezdek hozzá szokni!!!
pláne,hogy az új szenzor ára 35ezer örül mozog!!

Csum Elküldve: 2010-02-21 15:25 Traffipax magánvállalkozóknak

BarG írta:
Csum írta:
BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?


Nézd, 100%-os védelem egyszerûen nem létezik. Két jó fej hátra a normál rendõri mérésekkel szemben 99%-os védelmet jelent egy normál autón. Hátul egy jó fej csak kb 60%-os védelem. De láttam már olyat, hogy Fáma2-vel blokkolókat áruló kereskedõ, aki sokkal jobban ismeri a dolgok csínját-bínját, mint egy kiképzett rendõr, 4 fejjel védett autót is be tudott mérni úgy, hogy persze tudta, hogy az autó blokkolós és erre számítva kezdte meg a mérést. Tehát teljesen biztosnak lenni sosem lehet, csak a statisztikai esélyeken lehet nagymértékben javítani.


aha értem!!! és elõre az egyfej az hány százalékos biztonságot jelent?
néztem youtubon egy két tesztelést a G9 rõl,de az a gáz,hogy többsége külföldi és így nem sokra mentem vele!!

Csum Elküldve: 2010-02-21 13:43 Traffipax magánvállalkozóknak

BarG írta: Elõlrõl egy jól elhelyezett fej képes lehet levédeni az autót a legtöbb mérõke ellen. Sajnos 1 fejnél a Fáma 2 elleni védelem a gyenge pont, de ez nem azt jelenti, hogy abszolut nem tudja blokkolni, csak azt, hogyha jó a lézer kezelõje, akkor 100 m alatt nem biztos az eredmény. És Fáma2-bõl nagyon kevés van az országban, plusz kihalóban lévõ fajta, mert ilyet már nem szereznek be, mert igényes mûszaki konstrukció, ezért drága is.
Ha hátul van egy fej, akkor viszont szinte minden mérõ ellen hátrányban vagy, ha elhaladsz mellettük és közelrõl kezdenek mérni. Mert a közeli mérés a blokkolók halála.


értem, viszont ha két fejet rakatok hátra! akkor azzal már le tudom védeni azt,hogy be tudjanak mérni?

Csum Elküldve: 2010-02-21 10:55 Traffipax magánvállalkozóknak

úgy gondolod,hogy kevés az egy fej hátra?


BarG írta:
Csum írta:
BarG írta:
Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.



aha értem fel vettem a kapcsolatot a hirdetõvel!
igaz e-mailt tudtam csak neki írni mert a telefont nem vette fel!!!
remélem tudd rá adni garanciát, illetve be is tudja szerelni,mert ha nem akkor tárgytalan a 3fejeset néztem ki,mert abból ketõtt elõre egy érzékelõt pedig hátra szeretnék fel szereltetni!! és nagyon pozitív a G9es nél ,hogy elõre függõleges felszerelésnél ugyan azt tudja nyújtani mint vízszintesnél és ezt példáúl a konkurenciánál (LI) nél nem tüntették fel bár lehet,hogy annak is tudnia kell ugyan ezt


Véres viták folynak arról, hogy melyik a jobb, a G9 vagy az LI. A G9 fejben 4 vevõdióda van, ami megnöveli az érzékelés hatásfokát, ezért függõleges, vagy akár kicsit ferde pozícióban is lehet szerelni - ez nálunk nagyon nem mindegy, mert mehet a vesébe, nem kell farigcsálni. Az LI-nek meg van két adódiódás verziója, amit speciálisan jónak tartanak hátsó védelemhez. Szóval lehet agyalni, hogy kit melyik érvelés gyõzi meg. A hátsó védelem a nehezebb dió, én lehet, inkább hátra tennék két fejet, egyet pedig elõre! (aztán karácsonyra - húsvétra kérnék egy plusz fejet a Jézuskától )

Csum Elküldve: 2010-02-20 15:50 lámpa

Robinson írta:
Csum írta:
Robinson írta:
Chipcad777 írta: Én úgy tudom,h ha a gyári halogén helyett beépítesz gyári xenon-t mindenestül akkor kell cserélni lámpamodult (mivel a xenon automatikus magasságállítással van megáldva) és modicoltatni kell. Javítsatok ha tévedek.


Na pont erre lennék kiváncsi
Vagy esetleg ha valaki tudja hol volt errõl szó, mert nem találtam, pedig tuti volt már itt téma a fórumon.
Valami olyasmirõl is volt szó, hogy valami ellenállással át lehet verni, és akkor megmarad a kézi magasság állítás is, de akkor az izzó üzemideje csökken.


mennyiért sikerült szert tenned az új lámpa párra?


Hát azt inkább nem írnám le, mert felháborító


értem és ahol be szerezted ott az újabb lámpáshoz is be lehetne szerezni felháborító áron?

Csum Elküldve: 2010-02-20 15:31 lámpa

Robinson írta:
Chipcad777 írta: Én úgy tudom,h ha a gyári halogén helyett beépítesz gyári xenon-t mindenestül akkor kell cserélni lámpamodult (mivel a xenon automatikus magasságállítással van megáldva) és modicoltatni kell. Javítsatok ha tévedek.


Na pont erre lennék kiváncsi
Vagy esetleg ha valaki tudja hol volt errõl szó, mert nem találtam, pedig tuti volt már itt téma a fórumon.
Valami olyasmirõl is volt szó, hogy valami ellenállással át lehet verni, és akkor megmarad a kézi magasság állítás is, de akkor az izzó üzemideje csökken.


mennyiért sikerült szert tenned az új lámpa párra?

Csum Elküldve: 2010-02-20 14:10 Traffipax magánvállalkozóknak

BarG írta:
Csum írta: találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???


Valószínüleg nem kapsz ennél olcsóbban, hacsak nem használt a cucc. De a vásárlás elõtt a garanciális dolgokat kell tisztázni, merthát a fejek néha döglenek. És gondoskodni kell a beépítésrõl, valamint a beépítés utáni ellenõrzésrõl.



aha értem fel vettem a kapcsolatot a hirdetõvel!
igaz e-mailt tudtam csak neki írni mert a telefont nem vette fel!!!
remélem tudd rá adni garanciát, illetve be is tudja szerelni,mert ha nem akkor tárgytalan a 3fejeset néztem ki,mert abból ketõtt elõre egy érzékelõt pedig hátra szeretnék fel szereltetni!! és nagyon pozitív a G9es nél ,hogy elõre függõleges felszerelésnél ugyan azt tudja nyújtani mint vízszintesnél és ezt példáúl a konkurenciánál (LI) nél nem tüntették fel bár lehet,hogy annak is tudnia kell ugyan ezt

Csum Elküldve: 2010-02-20 09:25 Traffipax magánvállalkozóknak

találtan expresszen egy hírdetést ahol jóval bolti ár alatt meg kaphatók a G9es lézer blokkolók! igaz számla nélkül!
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-17985291/
található ennél jobb áron is???

Csum Elküldve: 2010-02-19 16:43 Traffipax magánvállalkozóknak

köszi az infot!!!
amúgy te melyiket ajánlanád?ami árban is elérhetõs illetve megbizható is blokkolás téren?



BarG írta:
Csum írta: Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!


http://www.jammertestgang.com/...esults.pdf

Legelõször ezt az oldalt nézd meg, ÉRTELMEZD, hogy mi is vagyon leírva, onnan már nem nehéz eldönteni, hogy mit vegyél és mit ne.
A results tábláknál a számok a blokkolás távolságát jelentik, minél kisebb ez a szám, a blokkoló annál jobb. A JTG (jammeg to gun) azt jelenti, hogy mérhetetlen volt a gépkocsi. Vannak agyonreklámozott blokkolók, amik igen elvéreztek a teszteken.
Egy ilyen teszten én is jártam, sok szereplõ azonos volt a jammertestganggel, igen tanulságos volt.
Sajnos ami jó, az alaposan drága is.

Csum Elküldve: 2010-02-19 09:56 Traffipax magánvállalkozóknak

Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!

Csum Elküldve: 2010-02-19 08:17 Társalgó

Sziasztok!!

érdeklõdnék,hogy ki milyen lézerblokkolót használ!! mennyire van meg elégedve vele! illetve ajánlaná-e!!! VÁSÁRLÁS ELÕTT ÁLLOK ÉS HOZZÁÉRTÕK SEGITSÉGÉT SZERETNÉM KÉRNI!!!

Csum Elküldve: 2010-02-07 11:20 töltésjelzõ lámpa néha világít

hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

bontott generátort rendeltem 15e-ért /remélem hétfõn ideér/ a feszültség szabályzót nem cseréltem ki a régin csak a szénkeféket /kiforraszt -beforraszt az volt itthon/ de azt is feleslegesen mivel a forgó rész égett le.


ennyire meg bizható bontósod van,hogy meg se nézed az állapotát?
új mennyibe kerül nem tudod? honnan tudnám meg állapítani,hogy az enyémnek van e baja , mert mint írtam amióta észre vettem azta jelenséget a mûszer fal világításnál már bele tettem 30ezer kmet a kocsiba!

Csum Elküldve: 2010-02-07 10:13 töltésjelzõ lámpa néha világít

hancurozo írta: csak tanácsot szeretnék adni azoknak akik olyan problémával küzdenek, hogy a világítás hol erõsebben hol gyengébben világítanak.
sajnos nekem is volt ilyen jelenség, /de én abban bízva, hogy az elektronika kapcsol valami fogyasztót nem foglalkoztam vele/
a hiba a generátor szénkeféinek kopása volt, ami hol érintkezett hol nem.
mivel így mentem az autóval még 10e km-t leégette a forgó részt. /most generátor csere/ amit megúszhattam volna szénkefe ill. feszültség szabályzó cserélyével.


ezt nálam is csinálja már jó idelye talán egy évvel ezelõtt vettem elöszõr észre azóta mentem már vele kb 30ezer kmet
de hál istennék még mükszik!! de akkor meg nézetem a generátort mennyibõl lehet megúszni a szénkefe illetve feszültség szabályzó cserét illetve mennyibe fájt az új generátor?

Csum Elküldve: 2010-02-04 18:12 izzítógyertya

laci320d írta: Üdv!

Valaki megtudja mondani nekem,hogy az izzítás vezérlõ hol található a 20d-n? 150 lovas a gép.Az izzító gyertyákat lepróbáltam akksiról azok mind izzitanak, de a kocsi marha betegen indul reggel. Köszi


Nekem már cserélték, ugyanezért. Alulról minden burkolat lebont, (vhol a motor oldalán van) a vezérlõ,de nálam csere útán is -7fok alatt elsõ indítás útán pár másodpercig egyenletlenûl jár a motor!!!