Csum fórum hozzászólásai

Csum Elküldve: 2010-01-26 19:38 Fûtõventillátor

hil írta:
Csum írta:
hil írta:
Csum írta:
jencispy írta:
Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?

Nekem is ezt csinálja, mostmár egyre jobban.
WD40-el be lett fujva, de csak idõlegesen javult meg.
Elég bosszantó.


ezek szerint akkor ez nálam még csak a kezdet, mert nem most figyeltem meg ezt elöször tavaly télen is elõ ált már ez e helyzet amég nincs ilyen -7-8 fok vagy az alatti hõmérséklet addig nincs is gond viszont amikor az alá megy a hõmérséklet akkor elõ jön a jelenség is ami nagyon idegesitõ!!!!
WD40-en kivül nincs valami jobb megoldás?



Csere, de az sokba kerül. A WD40-el az a baj, hogy nem tartós a hatása. Azt hiszem (nem tudom, mert nem szedtem még szét), hogy sikló csapágyak vannak benne (ha nem, valaki biztosan kijavít majd) és ezek szinter csapágyak, olajban vannak kifõzve, ebbõl a hosszútávú kenés, ami Nálad már elmúlt. Talán segítene az, hogy csapágyak kivesz, megvizsgál, mennyire kopott, ha nem, akkor olajban kifõz és vissza.
(lehet, hogy hülyeséget írtam???)
hil


és ha nem szedted szét, akkor hogy tudtad WD40el befújni?


Nekem nincs ilyen bajom, nem szedtem szét, nem fújtam be, de általában sikló csapágy van benne, ez csak ötlet volt
hil


értem!!
és valaki akinek elõ áll ez a hiba,hogy oldotta meg?vagy nem folalkozik vele?

Csum Elküldve: 2010-01-26 19:17 Fûtõventillátor

hil írta:
Csum írta:
jencispy írta:
Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?

Nekem is ezt csinálja, mostmár egyre jobban.
WD40-el be lett fujva, de csak idõlegesen javult meg.
Elég bosszantó.


ezek szerint akkor ez nálam még csak a kezdet, mert nem most figyeltem meg ezt elöször tavaly télen is elõ ált már ez e helyzet amég nincs ilyen -7-8 fok vagy az alatti hõmérséklet addig nincs is gond viszont amikor az alá megy a hõmérséklet akkor elõ jön a jelenség is ami nagyon idegesitõ!!!!
WD40-en kivül nincs valami jobb megoldás?



Csere, de az sokba kerül. A WD40-el az a baj, hogy nem tartós a hatása. Azt hiszem (nem tudom, mert nem szedtem még szét), hogy sikló csapágyak vannak benne (ha nem, valaki biztosan kijavít majd) és ezek szinter csapágyak, olajban vannak kifõzve, ebbõl a hosszútávú kenés, ami Nálad már elmúlt. Talán segítene az, hogy csapágyak kivesz, megvizsgál, mennyire kopott, ha nem, akkor olajban kifõz és vissza.
(lehet, hogy hülyeséget írtam???)
hil


és ha nem szedted szét, akkor hogy tudtad WD40el befújni?

Csum Elküldve: 2010-01-26 11:57 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Beluga írta: Tényleg nem rosszbol,de mindenkinek szive joga,hogy mikor cseréli az olajat,de szerintem a 10.000km az túlzás....

2év!


mért is lenne az?
benzines automnál cseréltem 15ezrenként!!!
de a dízelnél 10ezrenként le cserélem!! és én így érzem helyesnek
sõt az összes dízeles ismerõsõm is így jár el ,kivéve akik alatt céges auto van de az teljesen más tészta!!

Csum Elküldve: 2010-01-26 11:54 Valaki segítsen

Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

mit értesz az alatt,hogy nehezen indúl?
illetve ez a jeleség akkor is fent áll amikor a hõmérséklet 0fok környékén van vagy annál jobb?


Dec közepén vettem az autót tehát sok viszonyításom nincs jobb idõben. Az tuti hogy mikor 0 fok volt jóval hamarabb indult mint most. De 2 km után már rögtön pöcre megy...


ezek szerint nálad valami teljesen más hiba jelenség áll fnet mint nálam!!
mert nálam a nehezebben indulást azt eredményezi jelenti,hogy amikor -7 fok alá súllyed a hõmérséklet akkor a reggeli hideg inításnál a fordulata a kocsinak nem egyenletes pár másodpercig és ez általa motor se egyenletesen jár de ez csak pár másodperc utána minden rendben!!
ezek szerint nálad valami teljesen más hiba van!!

Csum Elküldve: 2010-01-26 10:32 Valaki segítsen

Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

mit értesz az alatt,hogy nehezen indúl?
illetve ez a jeleség akkor is fent áll amikor a hõmérséklet 0fok környékén van vagy annál jobb?

Csum Elküldve: 2010-01-26 10:25 Valaki segítsen

Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!

Csum Elküldve: 2010-01-26 08:43 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

SoundkeY írta: BMW mit ajanl 20d motornal ? Oke mi cserelgetjuk 15e kmkent.
30000rol szamol vissza, tehat 30000km vagy 1 ev ( vagy 2 ev ) ?



én 10.000kmenként cserélem!!

Csum Elküldve: 2010-01-26 08:37 Fûtõventillátor

jencispy írta:
Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?

Nekem is ezt csinálja, mostmár egyre jobban.
WD40-el be lett fujva, de csak idõlegesen javult meg.
Elég bosszantó.


ezek szerint akkor ez nálam még csak a kezdet, mert nem most figyeltem meg ezt elöször tavaly télen is elõ ált már ez e helyzet amég nincs ilyen -7-8 fok vagy az alatti hõmérséklet addig nincs is gond viszont amikor az alá megy a hõmérséklet akkor elõ jön a jelenség is ami nagyon idegesitõ!!!!
WD40-en kivül nincs valami jobb megoldás?

Csum Elküldve: 2010-01-25 21:03 Fûtõventillátor

mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?

Csum Elküldve: 2010-01-25 16:37 Társalgó

tudtok még olyan oldalakat mondani nekem ahol E46 tuningolásról vannak képek ötletek történetek,véghezvitelek?

Csum Elküldve: 2010-01-22 14:00 lámpa

Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: mért van az hogy bármelyik magyar oldalon is nézek használtba projektoros gyári zkw lámpát mindegyikbõl ki van szedve az izzó meg a trafó??,




mert a trafó relative elég könnyen eladható külön és sürübben keresik mint a komplett lámpát /kb 50eft-ért el lehet sütni a trafokat az izzokkal/


és ezek gyári trafok? tudok ugyan ilyet bele venni meg izzót? vagy ennek nincs szerepe és bármilyet lehet venni?



20/db a gyári trafó, izzo 4500/db ért valaki hirdet itt forumon ujjakat,
ha bármilyet szeretnél bele gyári helyett akkor kb fele annyi az ár, de beszélj Tibával õ már ezt végigjátszotta


GATYIT SEMMI KÉP SE AKAROK ha azt mondjátok hogy gyári akkor az lesz

Csum Elküldve: 2010-01-22 13:29 lámpa

Hori írta:
Csum írta: mért van az hogy bármelyik magyar oldalon is nézek használtba projektoros gyári zkw lámpát mindegyikbõl ki van szedve az izzó meg a trafó??,




mert a trafó relative elég könnyen eladható külön és sürübben keresik mint a komplett lámpát /kb 50eft-ért el lehet sütni a trafokat az izzokkal/


és ezek gyári trafok? tudok ugyan ilyet bele venni meg izzót? vagy ennek nincs szerepe és bármilyet lehet venni?

Csum Elküldve: 2010-01-22 12:46 lámpa

mért van az hogy bármelyik magyar oldalon is nézek használtba projektoros gyári zkw lámpát mindegyikbõl ki van szedve az izzó meg a trafó??,

Csum Elküldve: 2010-01-21 10:25 lámpa

nah majd ha megveszed a lámpát és beszereled majd dobj fel képeket róla miközben világit a körhelyzetjelzõ!
kiváncsi vagyok milyen lesz!

YELLOW írta: havernak is az E36-ba olyan van, hogy 3 v. 4 helyen világít meg, de állítólag csak egy helyen van, de az üvegcsõben valami kis tükrök vannak, és ezért tûnik olyannak, de ezt 1 m-en belül veszed csak észre, világosban viszont elég gyenge, de ha meg lehet bugerálni LED-el magasfényûvel, akkor zsír lehet





Csum írta: nekem is a sárgás tetszik jobban!! viszont semi kép se akrok olyan lámpát mint a haver amilyet vett, mert neki a körhelyzetjelzõje 4ponton van megvilágitva és nagyon gagyi kicsit sem hasonlit a gyári körhelyzetjelzõ megvilágitására!!

Csum Elküldve: 2010-01-21 07:38 lámpa

nekem is a sárgás tetszik jobban!! viszont semi kép se akrok olyan lámpát mint a haver amilyet vett, mert neki a körhelyzetjelzõje 4ponton van megvilágitva és nagyon gagyi kicsit sem hasonlit a gyári körhelyzetjelzõ megvilágitására!!

YELLOW írta: én úgy tudom sárgát világít... tegnap néztem egy E36-ba neki nem LED-es hanem oylan mintha 3 kis izzó lenne benne, de lehet ezekben két oldalról a végén van 1-1 LED, ha cserélhetõ, akkor szerintem a színe változtatható cserével...
bár nézték haver sima AE és másik haver CCFL AE lámpáját, és a sima jobab tetszett mindenkinek, mert az újabb BMW-ken is sárgásan világít (kivétel a daylight-os lámpájúak)

Csum írta:
YELLOW írta: ezt hírdetik:


ez a másik látod a különbséget?



Csum írta:
YELLOW írta: egy a baj vele, hogy belül fényes, én ugyanilyet akarok, csak feketében, mint ami most van benne, így túl világos!
én közbe búûjtam a netet és nagy német tuning BMW-ken is van DEPO-s lámpa, szal szerintem anynira nem lehet xar...

Csum írta: http://www.expressz.hu/auto/ja...-18325394/

valakinek van ilyen fajta lámpa párja? tudna róla valami infot adni?
mennyivel tér el a gyáritól? nagyon gagyi?


mit értesz az alatt,hogy fényes?



jajaja vágom most voltam kint gyárilag fekete van az enyémben! bár szerintem mind1!! körhelyzetjelzõje hogy világit ennek láttad már te??