DEU36 fórum hozzászólásai

DEU36 Elküldve: 2013-08-19 20:33 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

kabec írta: Sziasztok! Olyan jelenséget produkál az autóm, hogy: amikor felkapcsolom a lámpát, hátul teljesen felborul minden, a féklámpa és a hátsó ködlámpa folyamatosan világít a helyzetjelző meg sötét. Mondhatni átvette a szerepét, csak ez nem túl egészséges a mögöttem közlekedőknek. Mindkettő hátsólámpánál ez a helyzet és a műszerfalon nincs hiba visszajelzés. Szerintetek mi okozhat ilyen hibát? Köszönöm az ötleteket!

Hello!
Vagy letestel valamelyik hátsó lámpabúrád, vagy meghülyült az LCM (világítás modul), mint nálam. Bár nekem csak melegben birka. Érdemes átnézni a csatlakozóknál nincs-e olvadás, oxidáció, megtisztogatni.
Üdv.

DEU36 Elküldve: 2013-08-12 20:48 Segítsetek!

DEU36 írta: Sziasztok! Ki mit gondol, mi lehet az autómmal?
Vannak ezek a mocskos melegek, kint áll, felforrósodik. Beszállok, indítok, ég a tompított, a kapcsolója persze ki állásban, indexem nincs, se vészvillogó, a refi hunyorog, mintha valami érintkezési hiba lenne. Ugyan ezt nyomja a műszerfal világítás. Azt megteszek kb 15km-t, kicsit kihűti a menetszél gondolom, és engedelmeskedik a kapcsolóknak. Akkor világít, ha tényleg bekapcsolom a lámpát, az index működik újra, vészvillogó is. Volt olyan, hogy jeleztem jobbra, kb 10.-re be is kapcsolt, azt kikapcsoltam, mert már nem kellett, de ő ettől még vígan csattogott tovább. Mi a baja kedves elektromos szakemberek?

Köszi előre is a segítséget. BMW


Nagyon úgy néz ki, hogy a meleggel kapcsolatos a dolog, én arra gondolok, hogy valami relé, vezérlőelektronika, mittudomén mi van ebben, az hülyül meg. Tudnátok segíteni, mit érdemes megnézni, esetleg a biztosítéktáblán, vagy a fekete dobozban a reléket, valamelyik ludas a az index-világítás vezérlésben?

DEU36 Elküldve: 2013-08-10 16:21 Segítsetek!


Minden rendbe az akksinál, viszont látok nyest nyomokat, de semmit nem rágott szét, nem vettem észre, megin vihetem ezt a szart a szerelöhöz milliókért. Kivan a tököm a bmw vel, asszem másodszor is örülök, ha eladom.

DEU36 Elküldve: 2013-08-05 20:02 Segítsetek!

Sziasztok! Ki mit gondol, mi lehet az autómmal?
Vannak ezek a mocskos melegek, kint áll, felforrósodik. Beszállok, indítok, ég a tompított, a kapcsolója persze ki állásban, indexem nincs, se vészvillogó, a refi hunyorog, mintha valami érintkezési hiba lenne. Ugyan ezt nyomja a műszerfal világítás. Azt megteszek kb 15km-t, kicsit kihűti a menetszél gondolom, és engedelmeskedik a kapcsolóknak. Akkor világít, ha tényleg bekapcsolom a lámpát, az index működik újra, vészvillogó is. Volt olyan, hogy jeleztem jobbra, kb 10.-re be is kapcsolt, azt kikapcsoltam, mert már nem kellett, de ő ettől még vígan csattogott tovább. Mi a baja kedves elektromos szakemberek?

Köszi előre is a segítséget. BMW

DEU36 Elküldve: 2013-04-18 01:24 Hûtõvíz

Szasztok!
Nekem most kezdi kivágni a biztosítékot a BMW a folyamatos hűtőrendszer problémáival.
Kezdődött, hogy eltörött a kiegyenlítőtartály mellet elhaladó műanyagcső. Mintha szét lett volna marva, teljesen elvékonyodott. BMW szervíz meg is csinálta 216 Juroért. Rá 3 hónapra jövünk vissza Magyarból és München előtt kivillan a sárga lámpa, kevés a víz. Lassan hazapöfögtem vele, be a szervízbe, eltörött egy másik cső, ami a motor közepén van, minden alatt jó eldugva, javítás 413 juró, merhogy 3 óra megy rá, amúgy egy 22 eurós műanyag. Most nézem a motortert, mert egyfolytába érzem ennek a fagyállófolyadéknak a szagát, megint vízfoltos a védőlemez alul, most máshol csöpög. Kezdem egy szar lada emlékeit felidézni, ami hasonló dolgokat művelt. Ez most valószínű a vízpumpa lenne?
Lassan műanyagcsövekre költök 1000-t? Há mi a szar ez, csak egy szar, ami ha 14éves lesz ugyanolyan mint a többi. Hálátlan kurva, megy is a levesbe. Hiába szakszervíz csinálta, na az is egy külön kategoria, de nem ide tartozik.
Ér valamit szerintetek az ilyen hűtőtömítő folyadék, nem tartom jó dolognak, de én már nem akarom 150-t kicseréltetni a vízpumpát is. Há már annyi pénzt költöttem rá, hogy lassan nem is érdemes eladni. De ezután mi jön még, mivel kezd majd kiidegelni, hol találok E46-os betegségekről osszefoglalót, lehet fel kéne készülnöm, bár már meghirdettem, nagyon felidegesített.

DEU36 Elküldve: 2012-10-04 18:45 Valaki segítsen

[/quote]
A vezértengely jeladó meg a termosztát sürgös a sárga olajlámpa ráér a következő cseréig de azért az olajszintet néha nézdmeg.
[/quote]

hello, pont énis így gondolom. Amúgy a csere után kell valamit állítani a motoron, vezérlésen, vagy az autó computerében? vagy egyszerűen kicserélni, régit kicsavarni, újat be, vezeték rá, azt mehetünk tovább? mert akkort ezt az ember maga is meg tudja csinálni.

DEU36 Elküldve: 2012-10-04 18:39 Valaki segítsen

Köszi a választ, pont ma voltam az augsburgi egyik bmw szervízben, elmondtam a hibákat, és azt mondták ezzel még nyugodtan elindulhatok, igaz ma megálltunk egy parkolóban enni, majd kb 15 perc után indítottam a kocsit, de egyből lefulladt, kis gázt adtam neki, akkor elindult és nem fulladt le. most ők azt akarják kizárni, hogy valóban hibás-e a jeladó, vagy csak érintkezési hiba, meg ilyenek. hát most nem is tudom mit tegyek. keressek gyors egy másik szervízt, aki kicseréli, vagy higgyem el, amit a bmw szervízbe a szervízvezető mondott. ejjjj bakter

DEU36 Elküldve: 2012-10-03 17:10 Valaki segítsen

Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.

hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.

Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?

azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.

1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.

köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.