[quote="hancurozo"]
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).
azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt
Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.
mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.
Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?
Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.
Te kifogtad en nem nalam cserelni kellett...Ettol fuggetlenul makulatlan volt az autom.Felesleges masszirozni a semmit....mert amiket irsz(tok) fikcio.