DeeEvil fórum hozzászólásai

DeeEvil Elküldve: 2014-04-24 10:37 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Hello!

Kérdésem az lenne hogy egy 2004-es 320d 6-os manual váltójába és difijébe milyen olajat kell rakni? Többen írják hogy az ATF olaj jobb a 6-os váltóba. ATF-böl is milyet? Valakinek tapasztalat??? Végig olvastam már rengeteg forumot de nem jutottam döntésre. Segítségeteket elöre is köszi.

DeeEvil Elküldve: 2013-11-17 21:07 Mi lehet a baj?

kbalint írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is )


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer





Nevetséges a megtett km! Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...


Egészen addig amíg nem lesz komoly büntetési tétele a csalásoknak, lásd a km óra tekergetéseket, valamint bizonyos KOMOLY problémák eltitkolása, stb.
addig nem fog semmit változni a helyzet. A szervizkönyv mizéria már okirat hamisításba lépett, így azzal már kevesebben mernek játszani.
Sajnos a legjellemzőbb az hogy a magyar ember minden szart megvesz ha kicsivel olcsóbb de sokkal szarabb mint azt ami relatív drága de sokkal jobb.
A kereskedők pedig ezt ki fogják használni amíg csak lehet. Behoznak minden vackot, összedobálják és eladják, nem kevés haszonnal "filléres" áron a normálisabb autókhoz képest.



Hello!

Látom jó kis beszélgetést indítottam.
Ezek szerint sikerült bevásárolnom...
Úgy mellékesen megjegyezném hogy nem 1,5M-ért vettem nem kereskedőtől. Szép állapotban van átnéztük a karoszzériáját kivül-belül, gyönyörű szép egyenletes alapjárata van. Szép hangja van a motorjának, belseje is szép, minden extra működik rajta. Az ülés alatti szivattyú a ludas a nem indulásért 99%, de majd holnap talán eljutok odáig hogy bebizonyosodik. A turbo az meg ennek a szériának az egyik típusproblémája. Számoltam vele hogy előbb utóbb gond lesz vele, ez ezzel a típussal jár.
Az átvizsgálásról meg csak annyit, hogy nem 1 ember járt már úgy hogy bevizsgálták márka szervízben, zsebre raktáka pénzt és a következő mondattal fejezték a műveletet: "MInden jó rajta nem is törték" És sorban rohadnak meg olyan hibák miatt amik már akkor is megvoltak.
Ha nincs ismeretséged ilyen helyeken, mind1 nekik mit mondanak. A lényeg a pénz.
Tudom hogy nem fiatal és lesznek vele gondok, de nekem ez kellett 3-as BMW.
Köszönöm mindenkinek aki írt és aki segített.
Asszonynak bejelentettem már hogy ne számítson nagy karácsonyra, csak egy csokit kap
Üdv mindenkinek.

DeeEvil Elküldve: 2013-11-16 21:09 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
viktor írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.




Azért nehogy tarkón lődd magad, egy kis poén miatt.Látszik új vagy. Ha így folytatod hamar infarktusod lesz. Ez egy fórum, nem márkaszerviz,20 millás diagnosztikai géppel.
Gondoljátok már, hogy 20 oldalas diag adatot bemásoltok, majd ingyen valaki megcsinálja a kocsit, a neten keresztül?


Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv

DeeEvil Elküldve: 2013-11-16 20:48 Mi lehet a baj?

viktor írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!



Ez a hét válasza volt



Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.




Hello! Köszi a hozzászólást Viktor! Vannak még értelmesek is...

DeeEvil Elküldve: 2013-11-16 18:22 Mi lehet a baj?

Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs